معرفی و دانلود کتاب 5 زبان عشق؛ رازهایی برای داشتن عشقی پایدار

عکس جلد کتاب 5 زبان عشق؛ رازهایی برای داشتن عشقی پایدار
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 5 زبان عشق؛ رازهایی برای داشتن عشقی پایدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 5 زبان عشق؛ رازهایی برای داشتن عشقی پایدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 5 زبان عشق؛ رازهایی برای داشتن عشقی پایدار

کتاب ۵ زبان عشق، رازهایی برای داشتن عشقی پایدار، گری چاپمن، ایده‌هایی ساده را برای تداوم عشق بیان می‌کند. عاشق شدن آسان است، اما عاشق ماندن یک چالش واقعی است! چطور می‌توانیم با وجود همۀ خواست‌ها، تعارضات و خستگی و درماندگی‌های زندگی روزمره، رابطه‌مان را تازه و رو به جلو نگه داریم؟!

در پرفروش‌ترین کتاب لیست نیویورک‌تایمز یعنی کتاب 5 زبان عشق، رازهایی برای داشتن عشقی پایدار (The 5 Love Languages The Secret to Love That Last)، ترجمۀ محمد یوسفی، شما با رمز و رازهای ساده‌ای آشنا می‌شوید که رابطۀ میلیون‌ها زوج در نقاط مختلف جهان را نجات داده است. صرف نظر از اینکه رابطۀ شما درحال شکوفایی باشد و یا درحال افول، روش دکتر گری چاپمن (Gary, Chapman) برای ابراز و دریافت عشق، به شما کمک می‌کند تا سطوح عمیق‌تر و غنی‌تری از صمیمیت را با شریک زندگی‌تان تجربه کنید. از همین امروز شروع کنید!

کتاب 5 زبان عشق به همان میزان که روشنگری می‌کند، کاربردی و عملی هم هست. حقایقی ذاتی را آشکار می‌کند و مهارت‌های کاربردی و مرتبط را به شیوه‌ای مفید معرفی می‌کند. این کتاب شامل داستان زندگی چندین زوج و نشستن و همراه شدن با گری در دفتر مشاوره‌اش است. آیا این مفاهیم می‌توانند به طور کلی حال و هوای زندگی مشترک را تغییر دهند؟ اگر زبان اصلی عشق همسرتان را کشف کنید و تصمیم بگیرید دائماً با آن صحبت کنید، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

زبان عشق شما ممکن است با زبان عشق همسرتان متفاوت باشد، همانند تفاوت زبان چینی با فارسی. اگر زبان همسر شما چینی باشد، هر چقدر به زبان فارسی به او ابراز عشق کنید او نخواهد فهمید و در نهایت نمی‌دانید چطور به هم عشق بورزید. دوستی که در ابتدا از او صحبت کردم، وقتی به همسر سومش می‌گفته که او چقدر زیبا است، عاشق اوست و به او افتخار می‌کند، در حقیقت با زبان «کلام تاییدآمیز» با او صحبت می‌کرده است. او صادقانه ابراز عشق می‌کرده اما همسرش زبان او را نمی‌فهمیده است. شاید همسرش به دنبال ابراز عشق به زبان خودش بوده و آن را نمی‌دیده است. صادقانه ابراز عشق کردن کافی نیست. اگر می‌خواهیم به روشی مؤثر عشق بورزیم، باید زبان اصلی عشق همسرمان را یاد بگیریم.

گری چاپمن می‌گوید: نتیجۀ سال‌ها مشاورۀ ازدواج من این است که 5 زبان عشق احساسی وجود دارد؛ 5 روشی که افراد از عشق صحبت می‌کنند و آن را می‌فهمند. در حوزه زبانشناسی ممکن است یک زبان گویش‌ها و لهجه‌های متفاوتی داشته باشد. به طور مشابه در حوزه 5 زبان عشق نیز گویش‌ها و لهجه‌های متفاوتی وجود دارند. تعداد روش‌های ابراز عشق در یک زبان عشق فقط محدود به قدرت فهم و تصور فرد است. هر چه فهم و تصور فرد بیشتر باشد با روش‌های بیشتری می‌تواند ابراز عشق کند. مهم‌ترین چیز این است که با زبان عشق همسر خود صحبت کنید.

به ندرت یک زن و شوهر زبان عشق یکسانی دارند. ما تمایل داریم با زبان عشق اولیه خودمان صحبت کنیم و وقتی همسرمان آن را نمی‌فهمد، گیج می‌شویم! شما ابراز عشق می‌کنید اما از دید همسرتان با یک زبان خارجی که برای او قابل فهم نیست ابراز عشق کرده‌اید و مشکل اساسی همین جاست. هدف این کتاب ارائه راه‌حلی برای این مشکل است. و به همین علت است که شهامت نوشتن کتابی دیگر درمورد عشق را پیدا کردم. وقتی 5 زبان عشق پایه را یاد گرفتیم و زبان اولیۀ خود و همسرمان را شناختیم، آنگاه اطلاعات مورد نیاز برای بکار بردن ایده‌های موجود در کتاب‌ها و مقالات دیگر را خواهید داشت.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول) پس از ازدواج چه بر سر عشق می‌آید؟!
فصل دوم) پر نگه داشتن مخزن عشق
فصل سوم) عاشق شدن
فصل چهارم) زبان اصلی عشق 1: کلام تاییدآمیز
فصل پنجم) زبان اصلی عشق 2: وقت گذاشتن برای یکدیگر
فصل ششم) زبان اصلی عشق 3: دریافت هدیه
فصل هفتم) زبان اصلی عشق 4: ارائه خدمت و همسریاری
فصل هشتم) زبان اصلی عشق 5: تماس بدنی
فصل نهم) کشف زبان عشق
فصل دهم) عشق یک تصمیم است
فصل یازدهم) عشق تفاوت ایجاد می‌کند
فصل دوازدهم) عشق ورزیدن به فردی که دیگر عاشقش نیستیم!
فصل سیزدهم) حرف آخر
سوالات متداول
تست شخصیت شناسی 5 زبان عشق

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 5 زبان عشق؛ رازهایی برای داشتن عشقی پایدار
نویسنده
مترجممحمد یوسفی
ناشر چاپی نشر نوین
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات203
زبانفارسی
شابک978-600-95973-8-3
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 5 زبان عشق؛ رازهایی برای داشتن عشقی پایدار

خانم کتابخوار
۱۴۰۱/۱۰/۳
گری چاپمن در کتاب پنج زبان برای همسران یکی از دلایل اصلی سرد شدن رابطه‌ها رو بیان کرده و راهکارهای خوبی هم ارائه داده. چاپمن معتقده همسران در اوایل زندگی مشترک وقت بیشتری برای هم میذارن و به تمام زبان‌های عشق به هم ابراز علاقه میکنن اما بعد از یه مدت هر کسی فقط به زبان عشق اصلی خودش ابراز علاقه و و می‌کنه برای توصیف این حالت مثال یه آدم چینی یه ایرانی رو زده که هر کدوم به زبان خودش ابراز علاقه می‌کنه در حالی که دیگری زبانش رو بلد نیست و نتیجه‌ای جز گیج شدن دو طرف نداره! مثلا زبان عشق مرد خرید هدیه است و زبان عشق زن اختصاص وقت. مرد مدام سرکاره و تلاش می‌کنه پول دربیاره تا با خرید هدیه عشقشو ابراز کنه اما زن فکر می‌کنه همسرش دوسش نداره چون براش وقت نمی‌ذاره! سر بسته به دو زبان از پنج زبان عشق اشاره کردم برای توضیحات بیشتر به کتاب مراجعه کنید.
دو تا نکته مهم
اول اینکه در کتاب سوالات تستی هست که با پاسخ دادن به اونها متوجه بشید زبان عشقتون چیه و نکته دوم اینکه زبان‌های عشق لهجه‌هایی هم دارن که بلد نبودن لهجه‌ها هم ممکنه مشکل افرین باشه مثلا اگر همسرتون زبان عشقش هدیه س اینکه چه هدیه‌ای براش بخرید هم بسیار مهمه. در کتاب هم مطالب با ذکر مثال‌هایی کاملا شفاف و واضح بیان شدن حتی اگر قصد ازدواج هم ندارین مطالعه کتاب برای کشف زبان عشق خودتون مفید خواهد بود.
Pantea
۱۴۰۱/۹/۲
به هیچ عنوان، تاکید میکنم به هیچ عنوان این کتاب با ارزش رو از دست ندید. اگر فکر می‌کنید که مشکلی دارید، حالا مشکل از کوچک تا بزرگ فرقی نمیکنه، عشق رو از پارتنرتون دریافت نمی‌کنید با اینکه حتی اون همه کار براتون میکنه دلیل هاش رو در این کتاب براتون بازگو میکنه چرا طرف با اینکه همه کار برامون میکنه و ولی شما عشقش رو حس نمی‌کنید؟حالا جدا از کسایی که مشکل دارن، کسایی هم که مشکل ندارن هم به نظرم کتاب رو باید بخونن چون یاد می‌گیرید چطوری مخزن عشق پارتنرتون رو معمولا پر نگه دارید کاری کنید که همیشه احساس سرزندگی کنه. کسایی هم که مجرد هستن، اگر این کتاب رو الان بخونید، بعدا که در شرف بودید، نویسنده رو مطمئنم بارها دعا خواهید کرد اینقدر که این کتاب تاثیر خواهد گذاشت در زندگی مشترک شما. اینقدر این نویسنده دلسوز هست که حتی به سوالات دوستان پاسخگو بوده و سوالایی که از ایمیل از ایشون پرسیدند رو بخوبی جواب داده و در آخر هیچ سوالی رو در ذهن مخاطب نمیزاره برعکس خیلی از کتاب‌ها که معمولا یه چند تا چیز رو سرهم میکنن و میرن موضوع بعد.
یگانه سارانی
۱۴۰۱/۱/۲۱
کتاب فوق العاده محشری بودحتی اگه ازدواج نکردید یاشریک عاطفی ندارید بازهم خوندنش براتون واجبه چون درباره اینکه قلب هرشخصی باچه کلیدی بازمیشه گفته میشدوواقعاهم جوابگوعه یعنی اگه زبان عشق هرنفررویادبگیرین تامدت هاتوذهنتون ماندگارمیشه، مثلامن خودم زبان عشقم وقت گذاشتنه وباشخصی فقط دوهفته ارتباط داشتم وبعدحدود هشت ماه اون فردهنوزم توی ذهنم هک شده وازخاطرم نمیره، برای خودم سوال بودچرابایداینقدرموندگارباشه توذهنم وحالاکه این کتاب روخوندم فهمیدم چون اون توی حتی همون دوهفته چون واقعابرام وقت گذاشته بودودرواقع بازبان عشق من باهام صحبت کرده بودبرای همین اینقدرتوی خاطرم موندگارشده، یعنی می‌خوام بگم دونستن این زبان هاتااین حدمیتونه معجزه اور باشه براتون توی زندگی وروابط، به خصوص اگه قصدجذب کسی روداریدکه اون وقت دیگه اجباریه خوندنش
رضا میری
۱۴۰۲/۳/۲۵
با سلام و درود و تشکر ویژه از کتابراه بابت ارائه این اثر بسیار ارزشمند که به نظر میرسه همه‌ی افراد متاهل بایستی این کتاب مفید رو برای یک بار هم که شده مطالعه کنند. یعنی فکر میکنم با مطالعه مطالب ارزنده این کتاب می‌توان از فروپاشی و یا سرد شدن و یا تحمل زندگی توسط زوجین تا حد زیادی جلوگیری کرد. به و متاسفانه دلیل آگاه نبودن افراد متاهل از شناختن زبان عشق واقعی یکدیگر میزان جدایی، خیانت، جدال مشکلات عاطفی که حتی بر روی سلامت روان کودکان نیز تاثیر به سزایی دارد در جامعه افزایش چشمگیری داشته است. کتاب پر است از نکات کلیدی و اثر بخش. به عنوان نمونه گفته شده که اگر خواسته‌ای از همسر خود داریم آن را محترمانه درخواست کنیم نه آن که طلبکارانه مطالبه نماییم. با آرزوی یک زندگی زیبا و توام با عشق و محبت برای همه‌ی عزیزان
سارا حقیقت
۱۴۰۱/۹/۲۰
این کتاب چیزای جدیدی واسه گفتن داره! وقتی شروع به خوندنش کردم واقعا هیجان زده شدم چیزهایی رو یادگرفتم که قبلا اصلا در موردش نمی‌دونستم. همیشه با خودم فکر میکردم چرا افرادی که باهاشون ارتباط دارم متوجه محبت و علاقه‌ای که دارم نمیشن. فهمیدم اونا زبان عشق متفاوتی از من دارن! پس شروع به یادگرفتن زبان و عشق اونا کردم. ولی باید بهتون بگم این کتاب نمی‌تونه ریشه مشکلات روابط رو حل کنه چون من مدتها پیش خوندمش به نظرم اول باید هر آدمی زبان عشق خودشو یاد بگیره راه عشق ورزیدن به خودش رو بدونه❤ اگه عشق در قلبت نسبت به خودت نداشته باشی چه طور میتونی به دیگران عشق بورزی؟ بعد از اینکه این رو پشت سر گذاشتی این کتاب میتونه راهنمای خوبی باشه.
سعید افشار
۱۳۹۶/۹/۲۸
به طور قطع میشه گفت اگر کسانی که قصد ازدواج دارند و زوجینی که در حال زندگی هستند باید همچین کتابهای کاربردی رو مطالعه کنن. حتما نباید در زندگی زناشویی مشکلی وجود داشته باشد تا سراغ این مطالب رفت. دونستن و به کار بردن این توصیه‌ها برای تمامی افراد در مقوله ازدواج و روابط بسیار ضروری هستش.‌ای کاش در خوندن همچین کتابهای جامعه به یک عادت تبدیل بشه چون واقعا خیلی از مشکلات زناشویی رو میشه با راهکارهای ساده‌ای که در اینگونه کتابها وجود داره حل کرد. ممنون کتابراه
Mohammad Gholami
۱۴۰۲/۱/۱۳
سلام
من هنوز ازدواج نکردم اما این کتاب رو خوندم و به نظرم واقعا لازمه که زوج‌ها بخوننش چون حرف‌های ساده‌ای رو گفته که شاید خیلی‌ها حواسشون نباشه و بهشون توجه نکنن با وجود اینکه خیلی مهم هستن.
در مورد عشق احساسی هم حقیقت رو گفته اما نمیشه گفت که همیشه اینطوره چون افرادی هم هستن که از ابتدا عاشق و
میشن عشقشون باقی میمونه همیشه توهم نیست اما غالب اوقات افراد درگیر عشق احساسی میشن و در تصمیم گیری هاشون دچار اشتباه میشن و بعد که آتش عشقشون فرو میشینه تازه میفهمن چی شده اما میگم استثنا هم وجود داره و همیشه اینطور نیست.
برای من مفید بود. ممنونم.
Fatemeh Shamsali
۱۳۹۶/۷/۱۷
این کتاب نه تنها برای روابط زوجین,بلکه از نظر من برای بهبود روابط همه‌ی آدمها مفیده,به جرات میتونم بگم یکی از بهترین کتابهایی هست که مطالعه کردم در زمینه‌ی روانشناسی. به نظرم کتابی هست که میتونه خیلی از زندگی‌ها رو از بی‌عشقی و جدایی نجات بده.
saman mofidi
۱۳۹۹/۶/۳۱
این کتاب به طور کلی در مورد زبان‌های عشق که برای افراد مختلف متفاوت هستند صحبت میکند چراکه هرکسی به طریق متفاوتی عشق رو حس میکند. در ادامه نویسنده از سفرهای خود وآشنایی با زوجهایی صحبت میکند که هنوز زبان اصلی عشق یک دیگر را کشف نکرده‌اند و به مشکل برخورده‌اند همچنین به ما این قدرت را می‌دهد که زبان عشق خود وطرف مقابل رابشناسیم و درنهایت هرکس با زبان عشق خودش مورد عشق ورزی قرار بگیرد. پیشنهاد میکنم مطالعه کنید.
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۱/۹/۱۴
خیلی عالی بود، نکات ریز داشت که ندونستنش ضربه‌های مهلک و بزرگ چه قبل و بعد رابطه میزنه که ندونستنش باعث میشه فرصت‌های خوب رابطه و استحکامش از دست بدیم و بعدها باعث فروپاشی‌ی خانواده میشه، بعد از آشنایی با این کتاب و مطالب اون دانستم که سواد رابطه کمی داشتم و امروزه احساس میکنم نگرشم نسبت به جریان و عاطفی گذشته نسبت به جنسهای مخالفم رشد مخصوصی داره، درک که این کتاب به من داد عالی بود سپاسگزارم از کتابراه 😘🌷❤🙏
کرگدن ۷۶
۱۳۹۶/۸/۲۸
فوق العاده است. حتما میرم و خود کتاب رو میخرم. حتما جلد کودکان و نوجوانش رو میخذم. ممنون از کسی که این کتاب رو برای آخر هفته رایگان پیشنهاد داد چون کمک بزرگی بهم بود. دعواهام کمتر شده و تقریبا همه چی آرومه من چقدر خوشحالم. ممنون. لطفا بازم از این سری کتاب‌های کاربدی زایگان آخر هفته بزنید. ممنون
Mostafa Kalmari
۱۳۹۶/۵/۵
جان من پیشنهاد کنین ب همه قبل ازدواج بخونن همینجوری هر دمبیل دنبال عشقو رابطه نرن😁😁😁
م آ
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
این کتاب فوق العاده است ممنونم ازنویسنده‌ی خوب این کتاب که به این خوبی نوشته شده. این کتاب رو به همه‌ی افرادی که مجرد هستن و قصد ازدواج دارن توصیه میکنم چون با خواندن این مطالب و یادگیری زندگی خوبی را پایه گذاری واز ایجاد مشکل جلوگیری میکنند چون با علم زندگی رو شروع میکنند. خیلی خوشحالم که این کتابو خوندم واطلاعات زیادی به دست آوردم. ممنون ازکتابراه خوبم
Mohi
۱۴۰۱/۱۰/۳
کتابی به شدت کاربردی و زیبایی است❤ هر مطلبی رو به اندازه توضیح میده، به همین علت کتاب خسته کننده‌ای نیست. برای هر زبان عشق تمرینات و پیشنهاد‌هایی ارائه میدهد که هر کسی به راحتی می‌تواند آن‌ها را انجام دهد. برای هر زبان عشق هم مثالی می‌زند که فهم مطلب را خیلی راحت تر می‌کند. به نظر من خواندن آن برای هر کسی به شدت واجبه.
مرضیه شاه نظری
۱۴۰۱/۲/۲
عاااالی. خواهش میکنم‌ یک درصد هم شک نکنید در خواندن این کتاب. فوق العادس. متن روانی داره. راهکارهای جزئی واضح و شفاف را ارائه می‌دهد. خیلی از کتاب‌ها فقط به بیان علت اختلاف‌ها می‌پردازند بدون آنکه راهکاری ارائه بدهند. در این کتاب مثال‌های مختلفی از انواع اختلاف‌های زناشویی بیان میکنه و سپس راهکار حل اختلاف را هم ارائه می‌دهد.
مشاهده همه نظرات 319

راهنمای مطالعه کتاب 5 زبان عشق؛ رازهایی برای داشتن عشقی پایدار

برای دریافت کتاب 5 زبان عشق؛ رازهایی برای داشتن عشقی پایدار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.