معرفی و دانلود کتاب صوتی 5 زبان عشق: راز عشق‌هایی که دوام می‌آورند

عکس جلد کتاب صوتی 5 زبان عشق: راز عشق‌هایی که دوام می‌آورند
قیمت:
۷۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 5 زبان عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 5 زبان عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 5 زبان عشق: راز عشق‌هایی که دوام می‌آورند

در کتاب صوتی 5 زبان عشق، نوشته‌ی گری چاپمن، که برای سال‌های متوالی در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز حضور داشته، نکاتی جزئی، اما به‌شدت تأثیرگذار در یک رابطه را خواهیم آموخت و راه‌هایی کاربردی برای بازگرداندن شور و اشتیاق به زندگی زناشویی را خواهیم شنید. گفتنی‌ست این کتاب مجلد اول از مجموعه‌ای یازده‌جلدی به همین نام (پنج زبان عشق) است.

درباره‌ی کتاب صوتی 5 زبان عشق

برای داشتن یک زندگی زناشویی موفق یا هر نوع رابطه‌ی موفقی باید زبان عشق طرف مقابل خود را کشف کنید. گری چاپمن (Gary Chapman) در کتاب صوتی 5 زبان عشق (The 5 Love Languages) بیان می‌کند که هر شخصی به وسیله‌ی کلمات، مفاهیم و رفتارهای خاصی ابراز عشق می‌کند و انتظار دریافت عشق را دارد. بنابراین اگر طرف مقابل او در رابطه، قادر به تشخیص این زبان اختصاصی او نباشد، عشق و محبت که اولین شرط بقا و موفقیت یک رابطه است، به‌درستی ردوبدل نخواهند شد و مخزن عشق افراد خالی خواهد ماند.

گری چاپمن در کتاب 5 زبان عشق توضیح می‌دهد که زندگی سرشار از اتفاقات ناخوشایند و گریزناپذیر، مثل بیماری و مرگ عزیزان است. از مهم‌ترین عواملی که در طول تاریخ، انسان‌ها را برای رویارویی با این ناملایمات آماده کرده، عشق بوده است. عشق شاید نتواند همه‌چیز را روبه‌راه سازد، اما زندگی را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد ساخت. در واقع می‌توان گفت که افراد با یافتن عشق، از تحمل رنج و سیاهی نجات می‌یابند. اما گری چاپمن با نگاهی واقع‌گرایانه و متکی بر تجربیات طولانی، هشدار می‌دهد که یافتن عشق، به معنای دست یافتن قطعی به آرامش نیست؛ چراکه حفظ عشق از یافتن آن، به‌مراتب دشوارتر و مهم‌تر است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی 5 زبان عشق

تابه‌حال فکر کرده‌اید چه چیزی باعث می‌شود که عشق‌های آتشین پس از مدتی، سرد شوند و از شور و حرارت خود بیفتند؟ این مسئله می‌تواند به این علت باشد که در ابتدا می‌توانید تا مدتی رابطه را بر اساس تصورات ذهنی خود جلو ببرید؛ از معشوق، موجودی کمال‌یافته در ذهن خود بسازید و رابطه با او را بَری از هرگونه عیب و نقصی متصور شوید. اما با گذشت مدت‌زمانی نه‌چندان طولانی، واقعیت خود را به شما تحمیل خواهد کرد؛ چهره‌ی واقعی معشوق و رابطه را خواهید دید. در این میان، نکته‌ی مهمی که گری چاپمن در کتاب صوتی 5 زبان عشق بیان می‌کند این است که این نقطه، پایان عشق نیست و شما قادرید دوست داشتن را انتخاب و تقویت کنید و مدام آن را زنده نگه دارید.

گری چاپمن در کتاب صوتی 5 زبان عشق که جلد اول از مجموعه‌ی یازده‌جلدی کتاب‌های 5 زبان عشق (The 5 Love Languages Series) است، در ارتباط با ترفندهایی تجربه‌شده برای بازتولید عشق در زندگی هرروزه صحبت می‌کند. تمرکز او در این کتاب، بر زبان‌های متفاوت افراد برای ابراز و دریافت عشق است. او بر پنج زبان عشق دست می‌گذارد و هر کدام را شرح می‌دهد: کلمات تأییدی، زمان باکیفیت، هدیه گرفتن، خدمت کردن و تماس بدنی. گری چاپمن در کتاب صوتی 5 زبان عشق، به مخاطبان خود می‌آموزد که چگونه زبان عشق شریک و همسر خود را پیدا کرده و ارتباط گرم و مثبتی با او برقرار کنند.

کتاب صوتی 5 زبان عشق با عنوان فرعی راز عشق‌هایی که دوام می‌آورند را نشر صوتی رادیو مثبت با صدای حمیدرضا فراهانی و براساس ترجمه‌ی مریم رضایی منتشر کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی 5 زبان عشق

  • کتاب پرفروش سایت آمازون در دسته‌ی کتاب‌های ازدواج در آیین مسیحیت
  • فروش بیش از بیست میلیون نسخه
  • حضور مداوم بیش از یک دهه در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز

نکوداشت‌های کتاب 5 زبان عشق

  • بااین‌وجود که ممکن است برخی از مخاطبان کتاب، دیگر به انتخاب عشق در زندگی به چشم هدف خود نگاه نکنند و علاقه‌ی چندانی به این حوزه نداشته باشند، چاپمن تعهد می‌دهد که خواندن این کتاب تأثیرات غیرقابل انکاری بر زندگی همه‌ی مخاطبان خواهد داشت. به بیان گری چاپمن، عشق یک انتخاب است که همین امروز هم می‌توان آن را آغاز کرد. (سیندی کراسبی)
  • نویسنده به اغلب شنوندگان این کتاب صوتی اطمینان می‌دهد که تنها با کمی تلاش و برنامه‌ریزی می‌توانند یک ازدواج موفق را به ازدواجی فوق‌العاده رضایت‌بخش و یک رابطه‌ی آسیب‌دیده را به رابطه‌ای کاملاً لذت‌بخش تبدیل کنند. (آمازون)

کتاب صوتی 5 زبان عشق برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی 5 زبان عشق برای زوج‌هایی که قصد دارند چالش‌های رابطه‌ی خود را حل‌وفصل کرده و مانند ابتدای آشنایی، از بودن با شریک زندگی خود لذت ببرند، مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی 5 زبان عشق: راز عشق‌هایی که دوام می‌آورند می‌شنویم

سال‌ها پیش، وقتی مارک و آندریا رو توی خونه‌شون، توی یه روز بهاری دیدم، درس مهمی درباره‌ی کلمات تأییدی و زبان عشق یاد گرفتم. اون‌ها به‌ظاهر زندگی خوبی داشتن، اما وقتی وارد زندگی‌شون شدم، حقیقت رو فهمیدم. زندگی زناشویی‌شون به‌هم ریخته بود. دوازده سال از ازدواجشون می‌گذشت و دوتا بچه داشتن. نمی‌دونستن که اصلاً چرا با هم ازدواج کردن. به نظر می‌رسید درباره‌ی هیچ چیز با هم توافق ندارن. تنها نقطه‌ی اشتراک اون‌ها این بود که عاشق بچه‌هاشون بودن. وقتی داستان زندگی‌شون رو برام تعریف کردن، فهمیدم که مارک عاشق کارشه و زمان زیادی رو صرف آندریا نمی‌کنه. آندریا هم برای دور شدن از فضای خونه، یه شغل پاره‌وقت داشت. شیوه‌ی مقابله‌ی اون‌ها کناره‌گیری کردن بود. اون‌ها تلاش می‌کردن با ایجاد فاصله بین خودشون، کاری کنن که اختلافات و درگیری‌هاشون زیاد به نظر نرسه؛ اما مخزن عشق هردوشون خالی بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
بخش اول
16 دقیقه
بخش دوم
16 دقیقه
بخش سوم
19 دقیقه
بخش چهارم
17 دقیقه
بخش پنجم
20 دقیقه
بخش ششم
16 دقیقه
بخش هفتم
18 دقیقه
بخش هشتم
17 دقیقه
بخش نهم
15 دقیقه
بخش دهم
17 دقیقه
بخش یازدهم
17 دقیقه
بخش دوازدهم
20 دقیقه
بخش سیزدهم
19 دقیقه
بخش چهاردهم
17 دقیقه
بخش پانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 5 زبان عشق: راز عشق‌هایی که دوام می‌آورند
نویسنده
مترجممریم رضایی
راویحمیدرضا فراهانی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 5 زبان عشق

مینا بذرگری
۱۴۰۳/۱/۲۲
کتاب عالی بود اما خواننده اکثر کلمات اصلا کلماتو واضح تلفظ نمیکنه و تو ماشین اذیت کننده بود
حلیمه تقیان
۱۴۰۲/۱۲/۱
خیلی خوب عالی هر کس اگر بتواند واقعا ۵ زبان عشق رو در زندگی داشته باشه هیچ وقت به مشکل بر نمی خوره
مرتضی نظری
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
با سلام، بسیار کتاب خوب و تاثیر گذاری هستش
Sima Abdolahi
۱۴۰۳/۱/۱
بسیار مفید و کاربردی
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 5 زبان عشق

برای دریافت کتاب صوتی 5 زبان عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.