معرفی و دانلود کتاب ارزشیابی توصیفی ششم ابتدایی

عکس جلد کتاب ارزشیابی توصیفی ششم ابتدایی
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ارزشیابی توصیفی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ارزشیابی توصیفی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ارزشیابی توصیفی ششم ابتدایی

کتاب ارزشیابی توصیفی ششم ابتدایی، منبعی برای ارزیابی وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان کلاس ششمی است. دانش‌‌آموزان با انجام آزمون‌های این کتاب، فرصتی پیدا می‌کنند تا دانسته‌های خود را به رخ معلم و اولیا بکشند. اطلاعات این اثر به معلم‌ و والدین برای شناخت ضعف‌ها و برتری‌های دانش‌‌آموزان کلاس ششم ابتدایی کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب ارزشیابی توصیفی ششم ابتدایی

کتاب ارزشیابی توصیفی ششم ابتدایی، توانمندیِ علمی دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون‌های درسی را محک می‌زند. گروه نویسنده‌های این اثر، چهار مرحله ارزشیابی در این کتاب قرار داده‌اند. این ارزشیابی‌ها باید در هفته‌ی آغازینِ ماه‌های آبان، دی، اسفند و اردیبهشت انجام شود. مطالب کتاب ارزشیابی توصیفی ششم ابتدایی، تمامی درس‌های ریاضی، علوم تجربی و فارسیِ ششم ابتدایی را پوشش می‌دهد. به گفته‌ی گروه نویسندگان این اثر، مطالب این کتاب به‌گونه‌ای تدوین شده تا اطلاعات لازم، معتبر و مستندی برای شناخت دقیق از جنبه‌های مختلفِ یادگیریِ دانش‌آموزان کلاس ششم ابتدایی را در اختیار معلم‌ها و پدرومادرها قرار دهد. مطالب این کتاب به معلم‌ها برای ثبت مشاهدات تحصیلی در طول مراحل یاددهی و یادگیریِ دانش‌آموزان، کمک می‌کند. گروه‌ نویسنده‌‌های این کتاب، استمرارِ جریان ارزش‌یابی دانش‌آموزان در بازه‌های مشخص زمانی را برای اثر بخشی کامل این اثر توصیه کرده‌اند.

کتاب ارزشیابی توصیفی ششم ابتدایی بخش‌های مختلفی دارد که مهم‌ترین آن‌ها، آزمون کتبی است. در این بخش، آزمون‌هایی بر اساس هدف‌های آموزشی از درس‌های فارسی، ریاضی و علوم تجربی مطرح شده است. این آزمون‌ها در قالب پرسش‌های چند گزینه‌ای، جورکردنی، صحیح یا غلط، گسترده پاسخ و محدود پاسخ، طرح شده‌اند. آزمون عملکردی به‌ عنوان بخش دیگر کتاب ارزشیابی توصیفی شناخته می‌شود. نویسنده‌های کتاب، در این قسمت تکلیف‌هایی را بر اساس موقعیت‌های زندگی دانش‌آموزان طرح کرده‌اند. این تکلیف‌ها به شناخت معلم‌ها از مهارتِ دانش‌آموزان برای حل مسئله و پاسخ‌گویی به سوال‌های مختلف، کمک می‌کند. آزمون‌های عملکردی کتاب ارزشیابی توصیفی ششم ابتدایی، به بخش‌های مختلفی مانند همسال‌سنجی، خودسنجی، راهنمای توصیف عملکرد، سوالات، تکلیف، بافت مسئله، هدف و عنوان تقسیم می‌شود.

در قسمت دیگری از کتاب ارزشیابی توصیفی ششم ابتدایی با بخش گزارش پیشرفت تحصیلی روبه‌رو هستیم. این بخش، کارنامه‌ای است که بازخوردی از شیوه‌ی عملکرد دانش‌آموزان در آزمون‌های کتبی و عملکردی کتاب را پیش روی معلم‌ و اولیا قرار می‌دهد. نویسند‌‌ه‌های کتاب، دو بخش امتیازی و توصیفی را برای گزارش پیشرفت تحصیلی کتبی در نظر گرفته‌اند. بخش امتیازیِ این گزارش با سطح‌های دَه یا بیست، بارم‌بندی شده است. گزارش پیشرفت تحصیلی عملکردیِ این کتاب، فقط توصیفی است و نیازی به آزمون کتبی ندارد. این بخش، بیانگر مهارت دانش‌آموزان در انجام تکالیف عملکردی است. کتاب ارزشیابی توصیفی ششم ابتدایی با سبک‌و‌سیاقی کودک‌پسند و خوش‌ نقش‌و‌نگار منتشر شده است. تصویرهای بامزه‌ی این کتاب، کسالت‌بار بودن آزمون‌های درسی را از بین می‌برد.

نشر گل‌واژه، چاپ و انتشار کتاب ارزشیابی توصیفی ششم ابتدایی را بر عهده گرفته است.

کتاب ارزشیابی توصیفی ششم ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی دانش‌آموزان کلاس ششم ابتدایی که به فکر کسب نمره‌هایی درخشان در آزمون‌های درسی هستند، مخاطب اصلی کتاب ارزشیابی توصیفی ششم ابتدایی به حساب می‌آیند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ارزشیابی توصیفی ششم ابتدایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات121
زبانفارسی
شابک978-600-337-340-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ارزشیابی توصیفی ششم ابتدایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ارزشیابی توصیفی ششم ابتدایی

برای دریافت کتاب ارزشیابی توصیفی ششم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.