معرفی و دانلود کتاب بزین گفته‌ها 1: بشنو از بز چون حکایت می‌کند

عکس جلد کتاب بزین گفته‌ها 1: بشنو از بز چون حکایت می‌کند
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بزین گفته‌ها 1: بشنو از بز چون حکایت می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بزین گفته‌ها 1: بشنو از بز چون حکایت می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بزین گفته‌ها 1: بشنو از بز چون حکایت می‌کند

نقل‌قول‌هایی الهام‌بخش از بزهای سراسر جهان! کتاب بزین گفته‌ها 1: بشنو از بز چون حکایت می‌کند نوشته‌ی دن مونتئیرو اثری مصور است که با شوخ‌طبعی خود لبخند بر لبتان می‌آورد. اگر در جست‌وجوی اثر متفاوتی برای مطالعه‌ی قبل از خواب کودکان هستید این کتاب را از دست ندهید!

درباره‌ی کتاب بزین گفته‌ها 1: بشنو از بز چون حکایت می‌کند

تا به حال فکر کرده‌اید اگر حیوانات قادر به صحبت بودند چه حرف‌هایی می‌زدند؟ دن مونتئیرو (Dan Monteiro) در کتاب بزین گفته‌ها 1: بشنو از بز چون حکایت می‌کند (Quotes from goats : home is where the herd is) مجموعه‌ای از تصاویر جذاب و واقعی را گردهم آورده که این گونه از حیوانات را در زیستگاه طبیعی‌شان نشان می‌دهد. البته که بزها امکان صحبت یا سخنرانی ندارند، اما ویژگی‌های طبیعی مثل سرسختی، مقاومت و چابکی که به وضوح در آن‌ها قابل مشاهده است درس‌های زیادی برای آموختن به کودکان دارد.

نویسنده در هر صفحه یک عکس را به اشتراک می‌گذارد و سپس جمله یا پاراگرافی را ذکر می‌کند که شما را در نقطه‌ای میان خندیدن و تفکر عمیق قرار می‌دهد. ماجرا از چه قرار است؟ آیا بزها واقعا می‌توانند چیزهایی از زندگی و سرنوشت به ما یاد بدهند؟ اگر یک بز کلاس دانشگاهی برگزار کند چه خواهد گفت؟ دن مونتئیرو سر شوخی با ما باز کرده یا جدی جدی می‌خواهد به نصیحت بنشیند و خوانندگانش را پند بدهد؟ جریان هر چه باشد ما بیشتر از این اجازه‌ی فاش گفتن رازهای آقای نویسنده را نداریم. اگر برای شنیدن حرف‌های بز کنجکاو شده‌اید یا می‌خواهید کتابی متفاوت به فرزندتان هدیه دهید، شما را به مطالعه‌ی کتاب بزین گفته‌ها 1: بشنو از بز چون حکایت می‌کند دعوت می‌کنیم. یک کتاب سرشار از اطلاعات و دانایی که توجه و علاقه‌ی هر کودکی را به خودش جلب می‌کند.

این اثر با ترجمه‌ی رضی هیرمندی به زبان فارسی برگردانده شده و انتشارات پرتقال آن را به چاپ رسانده است.

کتاب بزین گفته‌ها 1: بشنو از بز چون حکایت می‌کند مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این اثر خنده‌دار که با وجود نشاط غیرقابل انکارش برای مخاطبان بسیار آموزنده است به کودکان 3 تا 7 سال پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب بزین گفته‌ها 1: بشنو از بز چون حکایت می‌کند می‌خوانیم

عیبی ندارد گاهی کودکی کنی.
تا امتحان نکنی هیچ‌وقت یاد نمی‌گیری.
با اندکی عشق مشکلی نیست که آسان نشود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بزین گفته‌ها 1: بشنو از بز چون حکایت می‌کند
نویسنده
مترجمرضی هیرمندی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات61
زبانفارسی
شابک978-622-274-195-2
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بزین گفته‌ها 1: بشنو از بز چون حکایت می‌کند

برای دریافت کتاب بزین گفته‌ها 1: بشنو از بز چون حکایت می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.