معرفی و دانلود کتاب تاریخ جهان 2: یونان قدیم و امپراتوری روم

عکس جلد کتاب تاریخ جهان 2: یونان قدیم و امپراتوری روم
قیمت:
۴۸,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تاریخ جهان 2: یونان قدیم و امپراتوری روم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تاریخ جهان 2: یونان قدیم و امپراتوری روم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تاریخ جهان 2: یونان قدیم و امپراتوری روم

با کتاب تاریخ جهان 2: یونان قدیم و امپراتوری روم، بر ماشین زمان سوار شوید و در یکی از جذاب‌ترین دوره‌های تاریخی جهان، یعنی امپراطوری روم و یونان باستان به مقصد برسید! نویسندگان این کتاب آموزنده، مقدمات یک اردوی جهان‌گردی ویژه را برای مخاطبین نوجوان خود فراهم آورده‌اند. با در دست گرفتن این کتاب برای اولین‌بار با بسیاری از حقایق جذاب تاریخی روم و یونان روبه‌رو خواهید شد و با کمک تصویرگری زیبای آن از عجایب بزرگ این دو تمدن تاریخی حیرت‌ خواهید کرد!

درباره‌‌ی کتاب تاریخ جهان 2: یونان قدیم و امپراتوری روم

اگر شما نیز از علاقه‌مندان به تاریخ ملل، به‌ویژه ملل اروپایی باشید، لازم است یک قدم به عقب بروید و سرگذشت این ملت‌های بزرگ را از زاویه‌ی تازه‌ای بنگرید! به بیانی ساده‌تر، در تاریخ اروپا شاید هیچ موضوعی به اهمیت بررسی دو تمدن قدیمی و تاریخ‌ساز این منطقه، یعنی تمدن روم و یونان باستان نباشد؛ تمدنی پر از حوادث و فرازونشیب‌های بسیار که هرکدام به‌نوعی در آینده‌ی اروپا و حتی جهان تاثیر داشتند. ریوجی موتومورا نویسنده‌ی کتاب تاریخ جهان 2: یونان قدیم و امپراتوری روم هرآنچه را که لازم دارید درباره‌ی تمدن روم و یونان باستان بدانید، در قالبی شیرین و خواندنی به شما ارائه خواهد داد.

نویسنده‌ی تاریخ جهان 2: یونان قدیم و امپراتوری روم سخن خود را از شکل‌گیری تمدن یونان باستان آغاز می‌کند و از جنگ تروآ تا مسابقات المپیک مطالبی برای گفتن دارد! نکته‌ی ویژه‌ی کتاب تاریخ جهان 2، که می‌توان آن را نقطه‌ی قوت آن در مقابل کتاب‌های مشابه دانست، همراهی تصویر‌گری‌های جذاب تصویرگر محبوب نوجوانان یعنی «دایسکه اینواوئه» در کنار مطالب خواندنی کتاب است که مطالعه‌ی این اثر را به یک تجربه‌ی میخ‌کوب‌کننده شبیه کرده؛ تجربه‌ای که بی‌شباهت به آثار پرطرفدار و خواندنی «کمیک بوک» نیست! کتاب تاریخ جهان 2: یونان قدیم و امپراتوری روم همچنین در کنار روایت‌های کلی و اطلاعات عمومی، مخاطب را با نکات جزئی و دست‌اولی آشنا خواهد کرد، که هریک جذابیت دوچندانی به تجربه‌ی خواندن این کتاب بخشیده‌اند. در کتاب ریوجی موتومورا، به معبد آتن پرواز می‌کنیم و به اولین دیوارنگاره‌های تمدن‌های اژه‌ای نگاهی می‌اندازیم؛ همچنین در این سفر از اولین سفال‌های کشف‌شده در این منطقه نیز بازدید خواهیم کرد و به مجسمه‌های بزرگ یونانی سر خواهیم زد.

ریوجی موتومورا، در بخش اول کتاب خود به سراغ داستان فرمان‌روایی یکی از بزرگ‌ترین پادشاهان تاریخ یعنی اسکندر مقدونی می‌رود و ما را از روز‌ تولد تا فتوحات و نهایتاً مرگ این شخصیت تاثیرگذار تاریخی همراه می‌کند و با فلاسفه‌ی بزرگ زمان او آشنایی می‌دهد. در فصل‌های بعدی کتاب تاریخ جهان 2، به تمدن روم باستان سر می‌زنیم. این سفر نیز عجایب بسیاری برای ما به همراه دارد و در آن با شخصیت‌های بزرگی مثل پطرس، هانیبال و سزار آشنا خواهیم شد. در نهایت و در فصل آخر کتاب تاریخ جهان 2، به موضوع جذاب ظهور مسیحیت در اروپا خواهیم پرداخت و سرفصل‌های این کتاب خواندنی با موضوع پادشاهی نرون به پایان خواهد رسید.

این کتاب اولین‌بار در سال منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر کتاب ج و ترجمه‌ی خوب تاکاموری به دست علاقه‌مندان رسید.

درباره‌ی مجموعه‌ی تاریخ جهان نشر کتاب چ

کتاب‌های «تاریخ جهان» یک مجموعه کتاب تاریخی، غیرداستانی و مصور برای نوجوانان است که با تلاش واحد کتاب کودک و نوجوان نشر چشمه به دست علاقه‌مندان رسیده. این مجموعه با استفاده از تصاویر و عکس‌ها و همچنین مطالب مفید و خواندنی سعی در شناخت و آشنایی بیشتر مخاطبین نوجوان با تاریخ ملل مختلف جهان دارد. جلد اول این مجموعه با نام «تاریخ جهان 1: شرق باستان»، جلد دوم با نام «تاریخ جهان 2: یونان قدیم و امپراتوری روم» و جلد سوم با نام «تاریخ جهان 3: تمدن هند و چین باستان» به چاپ درآمده. این مجموعه با تلاش گروهی از استادان تاریخ دانشگاه توکیو به تحریر درآمده است.

کتاب تاریخ جهان 2: یونان قدیم و امپراتوری روم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب خواندنی را به نوجوانان علاقه‌مند تاریخ جهان، به ویژه تاریخ اروپای قدیم و همچنین علاقه‌مندان به کتاب‌های تاریخی مصور پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب تاریخ جهان 2: یونان قدیم و امپراتوری روم می‌خوانیم

چهارهزار سال پیش، در اطراف دریای اژه، سه تمدن مهم شکل گرفت که به تمدن‌های اِژه‌ای معروف‌اند. حدود 150 سال پیش، هاینریش شلیمان بقایای شهر تروآ را کشف کرد. این کشف زمینه‌ساز آشنایی بیش‌تر با تمدن یونان شد. 2800 سال پیش، چند دولت‌-‌شهر (پولیس) در یونان متولد شدند که آتن و اسپارت معروف‌ترین‌شان هستند. سال 490 پیش از میلاد یونان توانست پادشاهی ایران را در جنگ ماراتُن شکست بدهد. از چهار‌هزار سال پیش‌، به مدت 500 سال، تمدنی در اطراف دریای مدیترانه شکل گرفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تاریخ جهان 2: یونان قدیم و امپراتوری روم
نویسنده
مترجمتاکاموری
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات165
زبانفارسی
شابک978-622-6839-36-5
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تاریخ جهان 2: یونان قدیم و امپراتوری روم

برای دریافت کتاب تاریخ جهان 2: یونان قدیم و امپراتوری روم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.