معرفی و دانلود کتاب تو کجای این جهانی

عکس جلد کتاب تو کجای این جهانی
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تو کجای این جهانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تو کجای این جهانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تو کجای این جهانی

انسان در میان میلیون‌ها سیاره، ستاره و کهکشان‌های بی‌پایان دقیقاً در چه نقطه‌ای ایستاده است؟ با خواندن کتاب تو کجای این جهانی جایگاه ساکنان زمین را در میان بی‌نهایت کهکشان‌ها درک خواهید کرد. جیسون چین نویسنده و تصویرگر این کتاب است و اثر او تاکنون جوایز متعددی چون جایزه‌ی کتاب نیوانگلند را دریافت کرده است.

درباره‌ی کتاب تو کجای این جهانی

جهانی که در آن زندگی می‌کنیم یک حقیقت شگفت‌آور و باشکوه است که دانش درباره‌ی چیستی و چگونگی آن نهایتی ندارد. ما در این جهان ذره‌ای هستیم که خود را در مقیاس عظیم‌ترین کهکشان‌ها هیچ می‌بیند و تنها می‌تواند نظاره‌گر این‌همه زیبایی و نظم باشد. در کتاب تو کجای این جهانی (Your place in the universe) تلاش جیسون چین (Jason chin) بر آن بوده تا کودکان را با قطره‌ای از دریای رازآمیز این جهان آشنا کند تا یادمان بماند حضور ما در چنین جهانی چقدر استثنایی، عجیب و هیجان‌انگیز است.

می‌دانیم ما در جوار سیاراتی زندگی می‌کنیم که منظومه‌ی شمسی را می‌سازند و این منظومه در کهکشان راه شیری قرار دارد. اما شاید تاکنون درباره‌ی حدود دقیق فاصله‌مان با هریک از اجزای این منظومه و جایگاهمان در کهکشان راه شیری به طور دقیق مطالعه نکرده باشیم. در این کتاب جیسن چین با استفاده از حقایق علمی و استناد به منابع مختلف در این حوزه تلاش کرده جایگاه فیزیکی و نجومی سیارات و فاصله‌ی زمین با خورشید و سیارات دیگر را به زبانی ساده و به کمک تصاویری واضح و کارآمد نشان دهد.

شاید در میان تمامی موجودات زمین، این تنها ما باشیم که علاقه داریم درباره‌ی جایگاه خودمان در قیاس دنیای سیارات و کهکشان‌ها بدانیم و کنجکاو باشیم؛ بنابراین این کتاب حس کنجکاوی شما را اقناع می‌کند و نیاز به دانش نسبت به مسائل نجومی پایه را برطرف خواهد کرد.

در تصاویر کتاب سعی بر آن بوده تناسب آن‌ها با زمین در نظر گرفته شود و تصویرگری اثر با کمک مدل‌های کامپیوتری دقیق و نقشه‌برداری‌های دیجیتال انجام شده است. کتاب تو کجای این جهانی، با ترجمه‌ی آناهیتا حضرتی کیاوندانی، از سوی نشر تخصصی پرتقال منتشر شده است.

جوایز و افتخارات کتاب تو کجای این جهانی

  • فینالیست جایزه‌ی کتاب نیوانگلند
  • کتاب سال «Kirkus Reviews»
  • کتاب سال مجله‌ی کتابخانه‌ی مدرسه
  • کتاب سال کودک «A Bank Street»
  • کتاب شایسته‌ی تقدیر کودکان از نظر انجمن کتابخانه‌ی آمریکا
  • دارای نشان استاندارد طلایی انجمن صنفی کتابخانه‌های جوان
  • برنده‌ی جایزه‌ی «Cook Prize»

نکوداشت‌های کتاب تو کجای این جهانی

  • یک گردش مهیج به دورترین نقاط آگاهی که قطعاً اندیشه‌ای الهام‌بخش خواهد بود. (Kirkus)
  • کتابی جذاب که آموزنده و شگفت‌انگیز است. (School Library Journal)
  • مفاهیم پیچیده مانند گروه‌های کهکشانی و ابرخوشه‌ها در توضیحات ساده‌ای که هنر آبرنگ و گواش جیسون چین را نمایان می‌کند، به وضوح دیده می‌شود و به درک واقعی از ابعاد، قدمت و پیچیدگی جهان می‌پردازد. (The Horn Book)
  • کتاب تو کجای این جهانی به طرز ماهرانه‌ای خوانندگان را از شترمرغ‌ها به درخت‌های چوب سرخ، آسمان‌خراش‌ها و کوه اورست راهنمایی می‌کنند. (Publishers Weekly)
  • مثل همیشه، برای نویسنده ارائه‌ی جزئیات مهم است. (Booklist)

کتاب تو کجای این جهانی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به کودکان 7 تا 12 سال کمک می‌کند دانش نجومی خود را بالا ببرند و درباره‌ی جهان پیرامون خود عمیق‌تر بیندیشند.

با جیسون چین بیشتر آشنا شویم

جیسون چین نویسنده و تصویرگر مشهور کتاب‌های کودکان است. او تاکنون جوایزی چون مدال کالدکات، جایزه آپالا و... را دریافت نموده است. کتاب حاضر، ازجمله آثار مشهور اوست که بارها مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و جوایز بسیاری را از آن خود کرده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تو کجای این جهانی
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-622-274-177-8
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تو کجای این جهانی

fateme ramezani
۱۴۰۲/۸/۱۵
چقدر کتاب علمی و آموزشی خوبی بود. تصویرهای جذابی داشت.
اینکه کودکان متوجه بزرگی و عظمت این جهان هستی بشن.
بدونن توی این دنیای بزرگ ما مثل یک قطره در اقیانوس بیکران هستیم.
این کتاب صفحه به صفحه با تصویر و نوشته این موضوع رو به کودکان انتقال میده.
ممنون از کتابره
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب تو کجای این جهانی

برای دریافت کتاب تو کجای این جهانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.