معرفی و دانلود کتاب تیرون، بچه دایناسور بی‌ادب

عکس جلد کتاب تیرون، بچه دایناسور بی‌ادب
قیمت:
۲,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تیرون، بچه دایناسور بی‌ادب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تیرون، بچه دایناسور بی‌ادب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تیرون، بچه دایناسور بی‌ادب

کتاب تیرون، بچه دایناسور بی‌ادب نوشته‌ی هانس ویلهلم، ماجراهای دایناسور کوچکی به نام بولند را روایت می‌کند که مورد آزار و اذیت یک دایناسور دیگر به نام تیرون قرار گرفته. تیرون که بسیار بی‌ادب، شرور و قلدر است می‌خواهد همه را اذیت کند. فکر می‌کنید بهترین کار در مقابل بدجنسی‌های او چیست؟

درباره کتاب تیرون، بچه دایناسور بی‌ادب

اگر یک نفر به شما زور بگوید چه کار می‌کنید؟ مثلا اجازه می‌دهید بی‌ادب‌ترین بچه‌ی مدرسه خوراکی مورد علاقه‌تان را به زور بگیرد؟! کتاب تیرون، بچه دایناسور بی‌ادب داستانی خواندنی با تصاویر بسیار جذاب و تماشایی است که شما را به دنیای دایناسورها می‌برد و در کنار یک دایناسور قلدر و زورگو قرار می‌دهد. داستان کتاب درمورد دایناسوری به نام بولند است که گرفتار خشونت‌های دایناسور قلدر و بی‌ادبی به نام تایرون شده. تایرون هر روز غذاهای بولند را از او می‌گیرد و به او آسیب می‌رساند. تیرون که از دست او حسابی خسته شده، تلاش می‌کند با استفاده از ترفندهایی بر دایناسور وحشتناک و بی‌ادب داستان، یعنی تیرون پیروز می‌شود. فکر می‌کنید موفق می‌شود؟!

هانس ویلهلم (Hans Wilhelm) در کتاب تیرون، بچه دایناسور بی‌ادب (Tirone the Horrible) سعی دارد به کودکان بیاموزد چگونه با افراد قلدری که در جامعه یا مدرسه مزاحمشان می‌شوند، رفتار کنند. راهکار‌هایی که بولند از آن‌ها بهره می‌گیرد به مخاطبان کوچک خود یادآوری می‌کند که همیشه راهی برای متوقف کردن قلدرها وجود دارد و نباید در برابر ظلم و قلدری سکوت کرد.

مؤلف کتاب حاضر، هانس ویلهلم، نویسنده‌ای آلمانی – آمریکایی است و تا کنون بیش از 200 عنوان کتاب منتشر کرده که مخاطب اکثر آن‌ها کودکان هستند و تعدادی از آثار او تبدیل به انیمیشن‌های جذاب شده‌اند. کتاب‌های ویلهلم به بیش از 30 زبان دنیا ترجمه شده و جوایز بین‌المللی متعددی برای نویسنده‌ به ارمغان آورده است. در ادامه به تعدادی از آثار او اشاره می‌کنیم: «کتاب کلاغ سلطنتی»، «کتاب پسری که آن جا نبود»، «کتاب هدیه روز کریسمس»، «کتاب یه بچه باحال مثل من»، «کتاب ماجراهای جد و جودیث»، «کتاب خانه خوک‌های شلخته»، «کتاب ژوزفین تسلیم نشو» و ...

کتاب تیرون بچه دایناسور بی ادب به همت نشر دانش نگاران برنا و با ترجمه‌ی مجید عاطفی منتشر شده است.

کتاب تیرون، بچه دایناسور بی‌ادب برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به همه‌ی کودکان 4 تا 8 ساله‌ی علاقه‌مند به کتاب و داستان‌های آموزنده پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب تیرون، بچه دایناسور بی‌ادب می‌خوانیم

بچه دایناسور بودن برای بولند کار ساده‌ای نبود. او با وجود اینکه دوستان خیلی زیادی داشت، اما یک دشمن بزرگ و زشت هم داشت...
اسم دشمن او تیرون بود...
تیرون همانطور که از اسمش پیدا است، دایناسور وحشتناکی بود. تیرون خودش یک بچه بود، اما از بچه‌های هم‌سن و سالش بزرگتر بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تیرون، بچه دایناسور بی‌ادب
نویسنده
مترجممجید عاطفی
ناشر چاپی دانش نگاران برنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات40
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تیرون، بچه دایناسور بی‌ادب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تیرون، بچه دایناسور بی‌ادب

برای دریافت کتاب تیرون، بچه دایناسور بی‌ادب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.