معرفی و دانلود کتاب جستجوی گنج در دریا

عکس جلد کتاب جستجوی گنج در دریا
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جستجوی گنج در دریا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جستجوی گنج در دریا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جستجوی گنج در دریا

اگر دوست دارید با یک روباه، جوجه‌تیغی و خرگوش در دریا به یک سفر دریایی بروید و در پیدا کردن گنج آن‌ها را همراهی کنید، کتاب جستجوی گنج در دریا با نویسندگی و تصویرگری ایوان پاروف، انتخاب خوبی است. این کتاب سرگرم‌کننده و درعین‌حال آموزنده، مفاهیمی مانند کمک کردن به دیگران، همکاری و شجاعت را به کودکان آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب جستجوی گنج در دریا

در کتاب جستجوی گنج در دریا (In Open Sea) که انتشارات دانش‌نگاران برنا منتشر کرده است، بوبو روباهه به‌همراه دوستانش اسکار خرگوشه و ریکو جوجه‌تیغی به تعطیلات تابستانی در کنار ساحل رفته‌اند. آن‌ها در هنگام ساختن قلعه‌ی شنی متوجه چیزی بر روی دریا می‌شوند و در همان ابتدا فکر می‌کنند گنج پیدا کرده‌اند. این سه دوست با یک بطری ساده‌ی شیشه‌ای روبرو می‌شوند که یک برگ نخل درونش قرار دارد و کسی بر روی آن نقشه‌ای کشیده است. اما این نقشه یک نقشه‌ی گنج نیست.

بوبو و دوستانش با دیدن نقشه و بطری به‌سرعت وسایل خود را آماده می‌کنند و راهی سفری دریایی می‌شوند. سفری که در آن کوسه‌ها، نهنگ‌ها، طوفان سهمگین و یک کشتی در حال غرق شدن جان آن‌ها را تهدید می‌کند. ایوان پاروف (Ivan Parvov) در این کتاب تعریفتان را از واژه‌ی «گنج» تغییر می‌دهد.

معرفی مجموعه کتاب‌های تصویری داستان من

مجموعه کتاب‌های تصویری داستان من را انتشارات دانش‌نگاران برنا منتشر می‌کند که ناشر محتوای دیجیتال است. هدف اصلی این مجموعه تقویت قدرت تخیل کودکان است. والدین می‌توانند به دو روش از کتاب استفاده کنند: یا نوشته‌های کتاب را برای کودک بخوانند و یا از فرزند خود بخواهند که با نگاه کردن به تصاویر، داستان را از زبان خودش برای آن‌ها تعریف کند. روش دوم تخیل و خلاقیت کودک را به چالش می‌کشد و قدرت داستان‌گویی آن‌ها را نشان می‌دهد.

کتاب جستجوی گنج در دریا برای چه کسانی مناسب است؟

داستان جستجوی گنج در دریا با تصویرهای زیبا و جذاب خود، برای تقویت قوه‌ی تخیل و خلاقیت کودکان مناسب است. حتی اگر کودک شما خواندن بلد نباشد، می‌تواند با تصویرگری ایوان پاروف ارتباط برقرار کند و داستان را متوجه شود. این کتاب برای کودکان بیشتر از ۴ سال مناسب است.

با ایوان پاروف بیشتر آشنا شویم

ایوان پاروف نویسنده و تصویرگر کتاب‌های کودکان است و در اغلب موارد داستان‌هایش را در سایت خود منتشر می‌کند. شخصیت اصلی کتاب‌های او روباهی به‌نام بوبو است که همراه با دوستانش درگیر ماجراهایی می‌شود و با کمک آن‌ها، مشکل را حل می‌کند. بیشتر کتاب‌های ایوان به‌صورت الکترونیکی منتشر و دو کتاب «بهترین هدیه‌ی کریسمس» و «قهرمان کوهستان» به‌صورت کاغذی چاپ شده‌اند.

در بخشی از کتاب جستجوی گنج در دریا می‌خوانیم

تابستان شده بود. بوبو، با دوستانش اسکار، خرگوش و ریکو جوجه تیغی به یک اردوی تابستونی در کنار ساحل رفتند. آن‌ها قایقرانی، حفر تونل درون شن، شنا کردن و چیزهای زیاد دیگری را یاد گرفتند.

یک روز در حالیکه آن‌ها در حال ساخت یک قلعه شنی بزرگ بودند، متوجه درخشش چیزی درون دریا شدند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جستجوی گنج در دریا
نویسنده
مترجممجید عاطفی
ناشر چاپی دانش نگاران برنا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات38
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جستجوی گنج در دریا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جستجوی گنج در دریا

برای دریافت کتاب جستجوی گنج در دریا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.