معرفی و دانلود کتاب رینگو، کرگدن خجالتی

عکس جلد کتاب رینگو، کرگدن خجالتی
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رینگو، کرگدن خجالتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رینگو، کرگدن خجالتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رینگو، کرگدن خجالتی

کتاب رینگو، کرگدن خجالتی نوشته‌ی ویجی‌ لاکشمی ناگاراج، داستان کرگدن کوچکی به اسم رینگو را تعریف می‌کند که خجالتی است و نمی‌تواند اسمش را به حیوانات دیگر پارک بگوید. نویسنده در این کتاب به کودکان می‌آموزد چگونه اعتمادبه‌نفس بالاتری داشته باشند.

درباره‌ی کتاب رینگو، کرگدن خجالتی

داستان کتاب رینگو، کرگدن خجالتی (Ringo the shy rhino) نوشته‌ی ویجی‌ لاکشمی ناگاراج (Vijaylakshmi Nagaraj) درباره‌ی کرگدن کوچکی به اسم رینگو است که بسیار خجالتی‌ست. وقتی او برای آب خوردن به کنار رودخانه‌ی پارک می‌رود، با بقیه‌ی حیوانات آشنا می‌شود و هریک خود را به او معرفی می‌کنند، اما وقتی از او اسمش را می‌پرسند رینگو یک‌قدم عقب می‌کشد و به لکنت می‌افتد؛ قبل از این‌که رینگو اسمش را کامل کند، همه فکر می‌کنند که کرگدن کوچک و خجالتی اسمش رین است. رینگو از دست خودش عصبانی می‌شود و سرگردان در حال شماتت خودش به بیراهه می‌رود و پس از اتفاقی تصمیم می‌گیرد دیگر خجالت نکشد و راحت حرفش را بزند. این کتاب با ترجمه‌ی مجید عاطفی توسط انتشارات دانش‌نگاران برنا منتشر شده و در اختیار شماست.

کتاب رینگو، کرگدن خجالتی مناسب چه کسانی است؟

کودکان 5 تا 7 سال از مطالعه‌ی کتاب حاضر لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب رینگو، کرگدن خجالتی می‌خوانیم

در‌ یک‌‌ عصر‌‌ گرم‌ تابستانی، رینگو برای نوشیدن آب به‌کنار رودخانه آمد. آنجا جایی است که بیشتر جانوران برای نوشیدن آب می‌آمدند.

فیل، آهو همراه با دو قورباغه و میمون، لک‌لک گردن سیاه، کلاغ و یک نوع گاو هندی به‌نام بیسون. همگی‌ در‌ کنار رودخانه جمع‌ شده‌ بودند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رینگو، کرگدن خجالتی
نویسنده
مترجممجید عاطفی
ناشر چاپی دانش نگاران برنا
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات27
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رینگو، کرگدن خجالتی

زری
۱۴۰۲/۷/۱۷
شناخت احساسات و نحوه برخورد صحیح. با احساس و ابراز درست و به هنگام ان برای کودکان در قالب داستان و قصه بهترین روش هست
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب رینگو، کرگدن خجالتی

برای دریافت کتاب رینگو، کرگدن خجالتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.