معرفی و دانلود کتاب شهر داستان‌ها

عکس جلد کتاب شهر داستان‌ها
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شهر داستان‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شهر داستان‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شهر داستان‌ها

کتاب شهر داستان‌ها اثر روکمینی بنرجی داستانی کودکانه درباره‌ی دختری است که عاشق دنیای قصه‌هاست، اما در شهری بزرگ و شلوغ زندگی می‌کند؛ جایی که همه سرشان شلوغ است و وقت و حوصله‌ی داستان خواندن برای دختر را ندارند؛ اوضاع به همین منوال پیش می‌رود تا اینکه روزی دختری جوان به اسم دیدی شایلی به مدرسه‌‌ی دخترک می‌آید و همه چیز پس از ورود او تغییر می‌کند.

درباره‌ی کتاب شهر داستان‌‌ها

کتاب شهر داستان‌‌ها (City of Stories) اثر روکمینی بنرجی (Rukmini Banerji) داستانی زیبا و ساده برای کودکان است. سادگی، کوتاهی داستان و مفاهیم آموزنده در دنیایی کودکانه از ویژگی‌های یک داستان خوب است که داستان حاضر این مزیت‌ها را در خود دارد. عادت مطالعه و کتاب‌خوانی باید از سنین پایین در کودکان ایجاد شود؛ به همین دلیل انتخاب داستانی خوب از اهمیت زیادی برخوردار است. باید بدانیم که یک کتاب خوب برای کودکان باید کوتاه باشد، تصاویری شاد و پویا داشته باشد و قهرمان داستان از دنیای کودکان انتخاب شود.

در کتاب شهر داستان‌ها ما با داستانی کوتاه مواجه هستیم که تصاویر رنگارنگی دارد و دختری کوچک، پویا و سرزنده قهرمان آن است و این ویژگی‌ها کتاب شهر داستان‌ها را به یک اثر مناسب بدل کرده است.

ذهن کودک در حال رشد سعی دارد تا ارتباط بین وقایع را بشناسد؛ شناخت او از دنیای پیرامون بر اساس همین ارتباطات شکل می‌گیرد. کتابی که پیش روی شماست نیز از همین ویژگی برخوردار است. به عبارت روشن‌تر، داستان حاضر به کودکان کمک می‌کند تا ارتباط بین وقایع را بهتر درک کند. همچنین کتاب شهر داستان‌‌ها با محتوایی آموزنده سعی دارد به شکلی غیرمستقیم به کودکان آموزش بدهد و با ادبیات کودکانه به بیان مفاهیمی ساده اما مؤثر بپردازد.

کتاب شهر داستان‌‌ها نوشته‌ی روکمینی بنرجی با ترجمه‌ی مجید عاطفی از مجموعه‌ی داستان من به همت انتشارات دانش‌نگاران برنا عرضه شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی داستان من

مجموعه‌ی داستان من به همت انتشارات دانش‌نگاران برنا در پی آن است که قوه‌ی تخیل کودکان را تقویت سازد و با استفاده از داستان‌های ساده‌ی مصور تجربه‌ای ماندگار را در ذهن آن‌ها ایجاد کند. این مجموعه در نظر دارد تا والدین تجربه‌ی قصه گفتن برای کودکانشان را رنگ و بویی تازه ببخشند و به یک فعالیت دوطرفه تبدیل کنند تا کودکان نیز در این برنامه رشد بیشتری داشته باشند و قدرت خیال‌پردازی و پردازش خود را قوی‌تر کنند.

کتاب شهر داستان‌ها مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مخصوص کودکان و خردسالان است و به والدینی که به دنبال یافتن کتاب مناسب برای کودک خود هستند توصیه می‌شود.

با روکمینی بنرجی بیشتر آشنا شویم

روکمینی بنرجی مدیر اجرایی بنیاد آموزشی پراتهام است و در زمینه‌ی تدوین و تألیف کتاب قصه‌های آموزشی برای کودکان فعالیت می‌کند. او در رشته‌ی اقتصاد در کالج سنت استفان (دهلی) و مدرسه‌ی اقتصاد دهلی تحصیل کرد و سپس به‌عنوان محقق در دانشگاه آکسفورد به آمریکا رفت و دکترای خود را در دانشگاه شیکاگو به پایان رساند. او در سال 1996 به هند بازگشت و به پراتهام که مؤسسه‌ای تازه‌تأسیس جهت ارتقای سطح آموزشی در هند بود، پیوست.

در طول سال‌ها، او به‌طور گسترده در برنامه‌های آموزشی پراتهام در مناطق روستایی و شهری کار کرده است. او نقش مهمی در ایجاد شیوه‌نامه‌های آموزش و یادگیری کودکان داشته و در پروژه‌های مربوطه با دولت هند همکاری کرده است. روکمینی بنرجی از سال 2005 تا 2014 مدیر تحقیقاتی برآوردهای آموزشی هند بوده است و از سال 2015، او مدیرعامل پراتهام است. او در سال 2008 و 2021 دو جایزه‌ی بسیار مهم را از دولت هند به‌ پاس فعالیت‌هایش دریافت کرد که نشان از اهمیتش در ارتقای سطح آموزش و یادگیری کشور هندوستان دارد.

در بخشی از کتاب شهر داستان‌ها می‌خوانیم

او می‌توانست قصه‌های زیادی در مورد پرندگان، میمون‌ها، گربه‌های کوچک و سگ‌های وحشی، ماهی‌های درون رودخانه‌ها و اقیانوس‌های عمیق، کوهستان‌های بلند و روستاهای سرسبز و بچه‌های درون شهرهای بزرگ و بچه‌های درون روستاها، ماجراجویی‌ها و رمز و رازها و پادشاهان خوش‌تیپ و ملکه‌های زیبا، آنچه که شما را می‌ترساند و یا حس غم در شما ایجاد می‌کند و همینطور گنج‌های گم‌شده و کشف رازهای شگفت‌انگیز و خیلی داستان‌های متنوع دیگر تعریف کند.

هر روز دختر کوچولو و دوستانش پیش دیدی شایلی می‌رفتند. بچه‌های جدیدی هم از کلاس‌های دیگر می‌آمدند. بچه‌ها از مدارس کناری می‌آمدند. حتی بچه‌هایی که در مدرسه نبودند هم می‌آمدند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شهر داستان‌ها
نویسنده
مترجممجید عاطفی
ناشر چاپی دانش نگاران برنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شهر داستان‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شهر داستان‌ها

برای دریافت کتاب شهر داستان‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.