معرفی و دانلود کتاب کشف رازهای زمین: ماجراجویی و کسب علم

عکس جلد کتاب کشف رازهای زمین: ماجراجویی و کسب علم
قیمت:
۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کشف رازهای زمین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کشف رازهای زمین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کشف رازهای زمین: ماجراجویی و کسب علم

کتاب کشف رازهای زمین اثر کوین کورتس اثری آموزنده برای کودکان است که در آن مفاهیم زمین‌شناسی و نقاط مختلف کره‌ی زمین به زبانی ساده توضیح داده می‌شوند. این کتاب روحیه‌ی جست‌وجوگر کودکان را برمی‌انگیزد و باعث رشد فکری‌شان می‌شود. کوین کورتس با توضیحاتی ساده و کودکانه به مفاهیم علمی می‌پردازد و انتخابی مناسب برای کودک شما است؛ خصوصاً اگر نشانه‌هایی از میل به اکتشاف را در او می‌بینید.

درباره‌ی کتاب کشف رازهای زمین

اگر تابه‌حال برای پیدا کردن کتابی مناسب برای کودک خود به مشکل برخورده‌اید، کتاب کشف رازهای زمین (Uncovering Earth's Secrets) نوشته‌ی کوین کورتس (Kevin Kurtz) همان کتابی است که باید برای کودکتان بخوانید؛ زیرا این کتاب ویژگی‌های یک اثر مناسب برای کودکان را دارد. در ادامه‌ی این مطلب به ذکر چند ویژگی از کتاب‌های مناسب کودکان می‌پردازیم.

کتاب کودکان باید دارای تصاویری کودکانه باشد؛ به این معنا که تصویرگر از رنگ‌آمیزی‌های متنوع استفاده کند و شکل‌ها و خطوط ساده باشند. دقت کنید که نقاشی‌های هنرمندانه و بسیار پرجزئیات می‌تواند برای کودک خسته‌کننده به نظر برسد. نکته‌ی دیگر اینکه کتاب کودکان باید مضمونی آموزنده داشته باشد و ذهن کودک را مشتاق یادگیری سازد. بسیاری از کتاب‌های کودکان علی‌رغم آن که از محتوایی جذاب و زبانی کودکانه برخوردارند، مفاهیم آموزنده‌ای ندارند و باعث رشد ذهنی کودک نمی‌شوند. همین‌طور باید توجه داشت که محتوای آموزنده باید غیرمستقیم و با زبان کودکانه در متن بیاید نه با حالتی خشک مانند دانش‌نامه‌های بزرگسالان. کتاب کشف رازهای زمین با تصاویری جذاب و زبانی شیوا در پی تبدیل فرزند شما به یک اکتشافگر است که باید به تمام نقاط کشف‌نشده‌ی دنیا برود و خود آن‌ها را کشف کند. کتاب سعی دارد با آموزش مفاهیم پایه‌ی زمین‌شناسی میل کودکان به اکتشاف را محک بزند.

پایان‌بندی کتاب از موارد مهم دیگری است که باید در یک کتاب مناسب برای کودکان به آن دقت کرد؛ این کتاب دارای پایانی دلپذیر است که تجربه‌ای خوش را برای کودکان رقم می‌زند. کتاب کشف رازهای زمین اثر کوین کورتس به ترجمه‌ی مجید عاطفی در مجموعه‌ی داستان من به همت انتشارات دانش‌نگاران برنا عرضه شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی داستان من

مجموعه‌ی داستان من به همت انتشارات دانش‌نگاران برنا، در پی آن است که قوه‌ی تخیل کودکان را تقویت و با استفاده از داستان‌های ساده‌ی مصور تجربه‌ای ماندگار را در ذهنشان ایجاد کند. کودکان می‌توانند با نگاه کردن به تصویر فضای داستان را بهتر مجسم کنند و بیشتر در فضای آن قرار بگیرند. این مجموعه در نظر دارد تا والدین تجربه‌ی قصه گفتن برای کودکانشان را رنگ و بویی تازه ببخشند و تبدیل به یک فعالیت دوطرفه کنند. در چنین شرایطی، قدرت خیال‌پردازی و پردازش کودکان قوی‌تر می‌شود.

کتاب کشف رازهای زمین مناسب چه کسانی است؟

کتاب کشف رازهای زمین مخصوص کودکان 4 تا 8 سال است. همچنین به والدینی که به دنبال یافتن کتاب مناسب برای کودک خود هستند توصیه می‌شود.

با کوین کورتس بیشتر آشنا شویم

کوین کورتس متولد نیویورک است. او کار خود را با فعالیت در آزمایشگاه و کار میدانی در یک مرکز تحقیقات زیست‌شناسی دریایی آغاز کرد؛ این تجارب باعث شکل‌گیری ایده‌های داستان‌هایش شد. پس از کار در مرکز تحقیقات زیست‌شناسی دریایی او به تهیه‌ی برنامه‌ی درسی برای سازمان‌هایی مانند موزه‌ی کودکان کارخانه‌ی علوم و آکواریوم کارولینای جنوبی مشغول شد.

او با گروهی بین‌المللی متشکل از دانشمندان دیرینه‌شناسی و زمین‌شناسی در سفری هشت هفته‌ای در اقیانوس آرام در مورد زنجیره‌ی آتش‌فشان‌هایی که در مسیر ساحلی لوئیزویل وقوع یافته بودند تحقیق می‌کرد. در سال 2016، او در سفر تحقیقاتی دیگری بر دو ناحیه‌ی خلیج مکزیک و آلمان به مطالعه و تحقیق بر دهانه‌ای که در اثر برخورد سیارکی به زمین ایجاد شده پرداخت.

اولین کتاب کودکانه‌ی کوین، «یک روز در مرداب نمکی»، در سال 2007 منتشر شد. کوین کورتس همچنان به نوشتن کتاب و بازدید از مدارس سراسر کشور ادامه می‌دهد تا کودکان را با شگفتی‌های خواندن، نوشتن، علم و طبیعت آشنا کند.

در بخشی از کتاب کشف رازهای زمین: ماجراجویی و کسب علم می‌خوانیم

ما انسان‌هایی کنجکاو و علاقمند به کشف و جستجو هستیم. به همین خاطر اکتشاف را از کف اقیانوس شروع می‌کنیم. در همین مسیر دانشمندان گرد هم آمدند و سوار بر کشتی، شروع به کشف اعماق دریا کردند.

آن‌ها از سرتاسر دنیا آمدند و یک تیم تشیل دادند تا به رویای شگفت‌انگیز و باارزش خود جامه عمل بپوشانند: برای تحقیق درمورد زمین و آنچه که زیر آب‌ها وجود دارد، مسیر خود را از اقیانوس‌های استوایی تا دریاهایی که اکنون شما در نزدیکی آن قرار دارید آغاز می‌کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کشف رازهای زمین: ماجراجویی و کسب علم
نویسنده
مترجممجید عاطفی
ناشر چاپی دانش نگاران برنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات28
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کشف رازهای زمین

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کشف رازهای زمین

برای دریافت کتاب کشف رازهای زمین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.