معرفی و دانلود کتاب جودی دمدمی و دوستان 4: استینک دمدمی در سوپرتندر

عکس جلد کتاب جودی دمدمی و دوستان 4: استینک دمدمی در سوپرتندر
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جودی دمدمی و دوستان 4: استینک دمدمی در سوپرتندر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جودی دمدمی و دوستان 4: استینک دمدمی در سوپرتندر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جودی دمدمی و دوستان 4: استینک دمدمی در سوپرتندر

مگان مک دونالد در کتاب جودی دمدمی و دوستان 4: استینک دمدمی در سوپرتندر داستان جودی دمدمی و برادرش استینک را برایمان تعریف می‌کند. جودی و استینک در حیاط خانه اردو زده‌اند و بی‌تاب‌اند تا ستاره‌ی شرمن هولم را ببینند. اوضاع به خوبی و خوشی می‌گذرد که شنیدن خبری، استینک را حسابی به هم می‌ریزد...

درباره‌ی کتاب استینک دمدمی در سوپرتندر

اثری که پیش روی شماست، با نام استینک دمدمی در سوپرتندر (Stink Moody in Master of Disaster) را مگان مک دونالد (Megan McDonald) نوشته است. این اثر ذیل مجموعه‌ای به نام «جودی دمدمی و دوستان» به انتشار رسیده است. آنچه در ادامه مطالعه می‌کنید، خلاصه‌ای کوتاه از کتاب استینک دمدمی در سوپرتندر است.

استینک دلش می‌خواهد ستاره‌ی دنباله‌دار پ / 2015 اُز 4 را ببیند. ستاره‌ی دنباله‌دار شرمن هلم که استینک اسمش را گذاشته «ستاره‌ی دنباله‌دار شرلوک هولمز». شما در فصلِ نخستِ کتاب استینک دمدمی در سوپرتندر از داستان شبی می‌خوانید که جودی و استینک زیر ستاره‌هایی که سوسو و چشمک می‌زنند، آن را به صبح می‌رسانند. استینک و جودی در حیاط دراز کشیده‌اند و منتظر عبور ستاره‌ی شرمن هلم هستند. جودی به استینک می‌گوید که پلک نزند. آخر آدم تنها در عمرش شاید یک‌بار ستاره‌ی دنباله‌دار را ببیند و استینک اگر دلش نمی‌خواهد این فرصت را از دست دهد، بهتر است فکری به حال پلک زدن‌هایش بکند. زمان می‌گذرد و جودی و استینک هنوز در انتظار ستاره‌ی دنباله‌دار هستند. کم‌کم خسته می‌شوند و جودی به خواب می‌رود. بین خواب و بیداری است که استینک فریاد می‌زند: «ستاره‌ی دنباله‌دار! من دیدمش! راستی راستی!»

معرفی و دانلود کتاب جودی دمدمی و دوستان 4: استینک دمدمی در سوپرتندر

در فصل دوم کتاب استینک دمدمی در سوپرتندر مطالعه می‌کنید که استینک خبر برخورد یک شهاب‌سنگ غول‌پیکر با زمین را شنیده و حسابی در دلش نگران شده که حالا چه باید کرد. جودی سعی می‌کند آرامش کند. به او می‌گوید که نگران نباشد. آخر هر روز خروار خروار اجسام فضایی به کره‌ی زمین می‌خورد. با این حال، این حرف‌ها به خرج استینک نمی‌رود که نمی‌رود. مدام به این فکر می‌کند که اگر یک شهاب سنگ به زمین بخورد، چه بر سر او و دیگران می‌آید. برای همین است که فکرهای گوناگونی به سرش می‌زند. می‌خواهد یک تور به اندازه‌ی ایالت ویرجینیا درست کند و شهاب‌سنگ را با تور بگیرد. شاید هم یک دستگاه لیزر ضد شهاب‌سنگ بسازد تا قبل از این‌که شهاب‌سنگ بخورد به زمین، نابودش کند!

فصل سوم کتاب استینک دمدمی در سوپرتندر از جایی آغاز می‌شود که استینک و جودی روی پله‌های ورودی حیاطشان یک پاکت بزرگ را پیدا می‌کنند. هر کدام فریادکشان و با هیجان می‌گویند: «پاکت مال من است!» اما در نهایت، استینک پیروز می‌شود. چراکه اسم او روی پاکت ثبت شده. یک گواهینامه‌ی رسمی برای استینک آمده که در آن از او خواسته شده برای ستاره‌ای که پیدا کرده،‌ اسم بگذارد. استینک اول با خودش می‌گوید اسم ستاره را بگذارد ستاره‌ی استینکی. بعد لحظه‌ای فکر می‌کند و نظرش عوض می‌شود. جودی دمدمی به برادرش پیشنهاد می‌دهد که اسم اصلی‌اش، یعنی جیمز را روی ستاره بگذرد...

مگان مک دونالد کتاب استینک دمدمی در سوپرتندر را نخستین بار در سال 2015 به انتشار رسانده است. محبوبه نجف خانی این اثر را به زبان فارسی برگردانده و انتشارات افق آن را روانه‌ی بازار نشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی جودی دمدمی و دوستان

آثاری که ذیل مجموعه‌ی جودی دمدمی و دوستان (Judy Moody and Friends) به انتشار رسیده‌اند، داستان‌هایی خواندنی در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان‌اند که جملگی بر محور ماجراهای جذاب و مهیجی می‌گردند که پیرامون شخصیتی به نام «جودی» و دوستانش رخ می‌دهد؛ دختری سرکش، ادا و اطواری، لوس، و البته باهوش و باذکاوت.

مجموعه داستان‌های جودی دمدمی و دوستان سرشار از وقایعی طنز و صحنه‌هایی مفرح‌اند. به همین جهت نیز، هر مخاطب خردسالی را به سادگی با خود همراه می‌سازند. نویسنده‌ی کتاب‌های مجموعه‌ی مورد بحث، مگان مک دونالد، نام دارد. او، چنان‌که در مصاحبه‌ای گفته، اغلب حوادث داستان‌های سریِ جودی دمدمی و دوستانش را از خاطرات دوران خردسالی‌اش در مدرسه اقتباس کرده است.

گفتنی است که مجموعه‌ی جودی دمدمی و دوستان تاکنون به اغلب زبان‌های مهم دنیا ترجمه شده، در شمارگانی بالا به فروش رسیده، و افتخاراتی فراوان را برای خالق خود به ارمغان آورده است. ناشر این مجموعه در ایران، گروه انتشاراتی «افق» است.

نکوداشت‌های کتاب استینک دمدمی در سوپرتندر

  • از مگان مک دونالد مجموعه‌ی مستقل تازه‌ای برای خوانندگان به انتشار رسیده است. (Amazon)
  • خوانندگان در صفحات جذاب کتاب استینک دمدمی در سوپرتندر غرق می‌شوند. (Booklist Online)

کتاب استینک دمدمی در سوپرتندر برای چه کسانی مناسب است؟

کودکانِ رده‌ی سنی 6 تا 9 سال، بیش از همه از مطالعه‌ی کتاب استینک دمدمی در سوپرتندر، اثر مگان مک دونالد، لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب جودی دمدمی و دوستان 4: استینک دمدمی در سوپرتندر می‌خوانیم

جودی نواری از ستاره‌ها را نشان داد که مثل رد قلم‌موی غول‌پیکری از این سر تا آن سر آسمان کشیده شده بود. «نگاه کن، کهکشان راه شیری.»
- وای آنجا را! آن خرس بزرگ است. آن خرس کوچک است. آن هم خرس متوسط است.
جودی گفت: «آن‌ها هم واینکن و بلاینکن و ند هستند.»
- هان؟
جودی گفت: «واینکن و بلاینکن و ند. آن‌ها سه تا ماهیگیر بودند که یک شب سوار کفش چوبی می‌شوند و از روی رودخانه‌ای از نور می‌روند به آسمان.»

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: ستاره‌ی دنباله‌دار شرلوک هلمز
فصل 2: سوپرتندر
فصل 3: آلبرت آینستینک

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جودی دمدمی و دوستان 4: استینک دمدمی در سوپرتندر
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-353-256-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب جودی دمدمی و دوستان 4: استینک دمدمی در سوپرتندر

برای دریافت کتاب جودی دمدمی و دوستان 4: استینک دمدمی در سوپرتندر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.