معرفی و دانلود کتاب خانه درختی 156 طبقه

عکس جلد کتاب خانه درختی 156 طبقه
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانه درختی 156 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانه درختی 156 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانه درختی 156 طبقه

با اندی و تری در ماجرا‌های عجیب‌ترین خانه‌ی درختی دنیا همراه باشید. اندی گریفیتس نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز در داستان کمیک کتاب خانه درختی 156 طبقه شما را راهی یک تعطیلات زمستانی هیجان‌انگیز در این خانه‌ی پرسروصدا خواهد کرد. هر روز اتفاقات تازه و عجیبی در این خانه‌ی اسرارآمیز رخ می‌دهد؛ مخصوصاً حالا که چیزی به جشن کریسمس نمانده، صاحبان کوچک آن باید منتظر رویداد‌های غیرمنتظره‌تری هم باشند.

درباره‌‌ی کتاب خانه درختی 156طبقه

اگر به داستان‌های کمیک و کارتونی و البته ماجراهای خنده‌دار آن علاقه‌ دارید؛ خبر خوبی برای شما داریم. اندی گریفیتس (Andy Griffiths) نویسنده‌ی محبوب داستان‌های مصور و تصویر‌گر درجه‌یک او یعنی تری دنتون (Terry Denton) قرار است در کتاب خانه درختی 156طبقه (The 156-Storey Treehouse: Festive Frolics and Sneaky Snowmen) حسابی مخاطبان خود را سر هیجان بیاورند.

تری و اندی دو پسر بازیگوش و دو دوست وفادار و همیشگی‌اند. آن دو در یک خانه‌ی درختی زندگی می‌کنند. البته این خانه با تمام خانه‌هایی که در عمرتان دیده‌اید تفاوت دارد. هر روز به این خانه طبقات جدیدی اضافه می‌شود و ساکنین آن با نردبان از طبقه‌ای به طبقه‌ی دیگر می‌روند. هر طبقه از این خانه‌ی شگفت‌انگیز پر است از ماجراهای تازه و البته وسایل عجیب‌وغریب. حتماً تا‌به‌حال دستگاه ساندویج‌سازی که بتواند سلیقه‌ی شما را پیش‌گویی کند ندیده‌اید، اما در این خانه‌ی چند‌ده طبقه با آن آشنا خواهید شد. همچنین طبقه‌ی بعدی آن با چاه آرزو برخورد می‌کنید و در گوشه‌ی دیگر با یک آکواریوم سرزمین عجایب روبه‌رو می‌شوید.

معرفی و دانلود کتاب خانه درختی 156 طبقه

اما این‌روز‌ها در خانه درختی 156طبقه ماجراهای تازه‌تری نیز در راه است؛ چرا که زمستان شده و چند روز بیشتری به جشن کریسمس نمانده. تری و اندی که به تازگی سیزده طبقه به خانه‌ی خود اضافه کرده‌اند، حالا در انتظار ورود باشکوه بابانوئل هستند و برای گرفتن هدایای تازه از دست او ثانیه‌شماری می‌کنند. البته آن‌ها هنوز به درستی برای این شب شگفت‌انگیز آماده نشده‌اند؛ اما یک اتفاق پیش‌بینی‌نشده، ماجرای کریسمس امسال در این خانه‌ی درختی را از این هم به‌هم‌ریخته‌تر خواهد کرد. وقتی سورتمه‌ی بابانوئل به خانه‌ی تری و اندی می‌رسد، به‌طور اتفاقی شاخ گوزن به جایی گیر می‌کند و بابانوئل بیچاره هم به کل کله‌پا می‌شود و به درون یک دستگاه شبیه‌ساز سر می‌خورد. دستگاه شبیه‌ساز حالا شروع به کار کرده و ده‌ها بابانوئل تازه به بیرون پرتاب می‌کند. بابانوئل‌هایی که همه شبیه به یکدیگر‌اند اما تنها یکی از آن‌ها بابانوئل واقعی ماجراست. خانه درختی 156طبقه که تا آن روز چندان هم روی آرامش به خود ندیده بود، حالا درگیر یک فاجعه‌ی واقعی شده. بیش از ده بابانوئل تقلبی به این‌طرف و آن‌طرف می‌دوند و همه‌جا به هم می‌ریزند. تری و اندی هم هاج‌وواج این صحنه‌ را تماشا می‌کند و درست نمی‌دانند چه کاری از دستشان برمی‌آید. چطور قرار است از میان این همه بابائول پرسروصدا، بابانوئل حقیقی را پیدا کنند؟ صد‌ها کودک امشب منتظر گرفتن هدایای خود از بابانوئل هستند و اگر او پیدا نشود اتفاقاتی بدی در شهر رخ خواهد داد. تری و اندی حالا باید فکر‌های خود را روی هم بریزند و برای حل این چالش خنده‌دار راه تازه‌ای پیدا کنند.

کتاب خانه درختی 156طبقه از داستان‌های کمیک موفق و پرسروصدای سال‌های اخیر است؛ داستانی که فروش خوبی در سایت‌ها و کتاب‌فروشی‌های دنیا به دست آورده و البته نقد و نظر‌های مثبت زیادی به همراه داشته. روایت پرجنب‌وجوش اندی گریفیتس در این ماجرا هر خواننده‌ای را به وجد می‌آورد و تصویر‌سازی‌های بامزه و پرجزئیات تری دنتون مخاطب را تا پایان مجذوت خط داستانی آن نگه می‌دارد. این اثر در سال 2022 وارد بازار شده و با ترجمه‌ی سمیه شکرگزار و تلاش‌های انتشارات نگاه آشنا به دست علاقه‌مندان می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی خانه‌ درختی

خانه درختی (Treehouse) یک مجموعه‌ی کمیک برای کودکان به قلم اندی گریفیتس است. تری و اندی دو شخصیت اصلی این مجموعه و صاحبان یک خانه‌ی درختی عجیب و شگفت‌انگیز هستند. آن‌ها هرروز طبقات بیشتری به این خانه‌ی جادویی اضافه می‌کنند و البته در هر طبقه اتفاقات تازه و خنده‌داری انتظار ساکنین خانه را می‌کشد. تری دنتون تصویر‌ساز این مجموعه به همراه روایت طنزآمیز نویسنده، جزئیات خیره‌کننده‌ای از ماجراهای خنده‌دار این خانه به تصویر می‌کشد و در هر صفحه از کتاب، مخاطب کوچک را مجذوب تماشای لحظه‌های شاد و بامزه‌ی این دو دوست می‌کند. این مجموعه همچنین با تلاش‌های انتشارات نگاه آشنا به فارسی نیز ترجمه شده است.

جوایز و افتخارات مجموعه‌ی خانه درختی

  • برنده‌ی جایزه‌ی صنعت کتاب استرالیا، سال 2011
  • برنده‌ی جایزه‌ی KOALA، سال 2011
  • برنده‌ی جایزه‌ی YABBA، سال 2011
  • عنوان پرفروش هفته‌نامه‌ی ناشران

نکوداشت‌های کتاب خانه درختی طبقه 156

  • تصویر‌سازی‌های دیوانه‌کننده‌ی دنتون هر پیچ‌وخمی را با جزئیات خنده‌دار به تصویر درمی‌آورد. (هفته‌نامه‌ی ناشران)
  • خوانندگان به طنز و شوخی‌های این داستان، بلند‌بلند خواهند خندید. (مجله‌ی کتابخانه‌ی مدرسه)
  • یک ماجراجویی بی‌وقفه. (بوک لیست)
  • پر از شوخی، شگفتی و خیال. (روزنامه‌ی سیدنی مورنینگ هرالد)

کتاب خانه درختی طبقه 156 برای چه کسانی مناسب است؟

این مجموعه‌ی خواندنی را به‌ طرفداران داستان‌های کمیک و کودکان ماجراجوی 6 تا 12 سال پیشنهاد می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: خانه درختی 156 طبقه
فصل دوم: تعطیلات شاد
فصل سوم: تماس آقای دماغ‌گنده
فصل چهارم: لیست‌ها، جوراب‌های ساق بلند و سرودها
فصل پنجم: هدیه اسرارآمیز
فصل ششم: آدم‌برفی نه چندان کریسمسی
فصل هفتم: سقوط
فصل هشتم: کوییزی آزمون می‌گیرد
فصل نهم: جیل نجات‌دهنده
فصل دهم: دور دنیا
فصل یازدهم: بیرون آوردن گوزن‌ها
فصل دوازدهم: هوهوهو!
فصل سیزدهم: فصل آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانه درختی 156 طبقه
نویسنده
مترجمسمیه شکرزاده
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-622-385-024-0
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانه درختی 156 طبقه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خانه درختی 156 طبقه

برای دریافت کتاب خانه درختی 156 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.