معرفی و دانلود کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد سوم: ملاقات با خدای درون

عکس جلد کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد سوم: ملاقات با خدای درون
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد سوم: ملاقات با خدای درون

کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد سوم نوشته‌ی مهدی داعی شما را با قدرتی آشنا می‌کند که قادر به تغییر دنیاست؛ قدرت درونی و روحی شما این توانایی را در اختیارتان می‌گذارد که از سطح زندگی عادی فراتر روید و با کمک کائنات به چیزی بیشتر از آنچه اکنون دارید برسید.

درباره‌ی کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد سوم

همه چیز در این دنیا هدفمند است و به کمک نیروی روحتان می‌توانید در هر زمینه‌ای خود را رشد دهید و به کمال برسید. مهدی داعی نویسنده‌ی کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد سوم شما را قدم به قدم تا رسیدن به تکامل یاری می‌کند و به شما می‌آموزد که هدف خود را در زندگی بیابید و برای آن تلاش کنید. هرلحظه‌ای که شما بفهمید برای چه هدفی در این دنیا حضور دارید و رسالت شما چیست، دیگر زندگی‌تان یکنواخت و بی‌اهمیت نخواهد بود و پیشرفت بزرگی بر تمامی وجوه آن حاصل می‌شود.

مهدی داعی در کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد سوم معتقد است که فهمیدن داینامیک کائنات و قوانین حاکم بر آن اولین قدم در راستای یافتن حقیقت زندگی است. بسیاری از انسان‌ها بدون دانستن این نکات عمر خود را سپری می‌کنند و هیچگاه شادی درونی را نمی‌یابند؛ ممکن است این افراد در زندگی و کار رشد کنند و همین‌طور در علم پیشرفت چشمگیر داشته باشند اما حتی با وجود رسیدن به تمامی این موفقیت‌ها احساس شادی عمیق در دلشان شکل نمی‌گیرد، چرا که از نظر روحی به رشد نرسیده‌اند. حال‌آنکه هریک از انسان‌ها به عنوان بارقه‌ای از نور الهی به این دنیا پا گذاشته‌اند و برای هریک طرح و برنامه‌ای هدف‌مند و والا وجود دارد که مسیر دستیابی به کمال است. به خاطر همین حمایت است که همیشه روح انسان گرایش به سوی حقیقت محض دارد.

نویسنده در کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد سوم با انتقاد از جوامع بشری بحث خود را شروع می‌کند. از نظر او امروزه بشر جایگاه خود را در نظام کائنات گم کرده است؛ بشر امروزی معتقد است باید کل کائنات را به کنترل خود درآورد و آن را رام خویش کند تا بتواند به مقاصدش برسد. مقاصدی که بسیار پوچ هستند و ارزش کمی در نظم کائنات دارند؛ اما باید دانست که نظم کائنات به قوت خود باقی هستند و هدف خود را دنبال می‌کند. این انسان‌ها هستند که باید خود و انرژی‌شان را با کائنات هم‌سو کنند و از این طریق فرکانس‌های منفی را از خود دور کرده به آرامش حقیقی برسند. کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد سوم بیداری محض را همان فضای پرانرژی هوشمند درون انسان می‌داند که به افراد کمک می‌کند اتفاقات را ببیند و به آن‌ها پاسخ دهد. برای اینکه خود حقیقی‌تان را بیابید باید بدانید که انرژی هوشمندی شما را در برگرفته و باید هرلحظه از زندگی را با دید وسیع حقیقت نظاره کنید. برای رسیدن به این هدف می‌توانید با اثر حاضر همراه شوید و با استفاده از رهنمودهای نویسنده به آنچه می‌خواهید،‌ دست یابید.

کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد سوم اثر مهدی داعی توسط انتشارات موج سوم عرضه شده است.

کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد سوم مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب به علاقه‌مندان کتاب‌های خودسازی و رشد شخصی توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد سوم: ملاقات با خدای درون می‌خوانیم

ذهن بر خلاف فضای وجود؛ "هیچ چیز" یا "عدم" را دوست ندارد چون با دنیای فیزیکی و با فرم‌ها و افکار سروکار داشته و دوست دارد مدام خود را با ایده‌ها، فرم‌ها و یا هر چیزی سرگرم کند که توجه آن را به خود جلب می‌نماید و از آن‌ها انرژی بگیرد و مدام چیزها را کنترل کرده و یا سر از همه چیز درآورد. به این دلیل؛ در ابتدا وقتی می‌خواهید دست از کنترل برداشته و هیچ کاری نکنید تا وارد فضای مقدس درونی شده و به بیداری محض برسید، می‌ترسید. این ترس ناشی از مامنتوم بالای ذهن بوده و حالا که می‌خواهید دست از کنترل بردارید، حس ناخوشایندی به شما دست می‌دهد و این کاملاً طبیعی است و دال بر این است که کم‌کم دارید از درون به تعادل رسیده و به تدریج می‌توانید به زندگی اعتماد نموده از درون به ثبات و پایداری برسید.

با تمرین و صبر زیاد و عدم گوش دادن به هیاهوی برخواسته از انرژی‌های گندیده درونتان، با این فضا بیشتر انس گرفته و از درون به تعادل می‌رسید. بعد از آن‌که حس خوب درون فضای وجودتان را تجربه کردید، دیگر در مورد آن تردید به خودتان راه نداده و به وضوح می‌بینید که وابستگی به تفکر ترس‌آلود و مشروط چقدر بد است. به تدریج؛ رنجش‌های روان‌شناختی دست از سرتان برمی‌دارند که محصول الگوهای فکری منفی است و متقابلاً تمایل بالایی برای ارتباط با فضای وجود در شما ایجاد می‌شود.

با استقرار در این فضا، روی هیچ فکر و یا حسی منقبض نشده و در نتیجه از مامنتوم ذهنتان کاسته شده و انرژی‌های منفی محبوس در بدنتان به تدریج تخلیه می‌شوند. همچنین به مرور زمان ارتباطتان با حس درونی‌تان قوی‌تر‌ شده و قدرت تخیل‌تان به مرور شفاف‌تر می‌شود چون با هوش نامحدود، خلاق و بکر کائنات مرتبط شده و برخلاف زمانی است که استرس داشته و تفکرتان بسته و محدود به دانش شرطی شده ذهن‌تان می‌باشد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 11: فضای وجود چیست؟
1-11. بیداری محض چیست؟
2-11. فضای وجود چیست؟
فصل 12: تکنیک دست‌یابی به بیداری محض
1-12. ریشه تمام مسائل بشریت
2-12. تنها چیزی که حالمان را خراب می‌کند
3-12. تکنیک دست‌یابی به فضای بیداری محض
4-12. مزایای تکنیک دست‌یابی به بیداری محض
5-12. تمهیدات لازم برای ارتباط بهتر با بیداری محض
6-12. نمایان شدن حقیقت وجودی
فصل 13: قدرت نگرش
1-13. قدرت نگرش
2-13. احتمال در برابر امکان
3-13. سه اصل مهم در حل هر مسئله
4-13. آگاهی مسئله در برابر آگاهی خالق
5-13. چگونه در شرایط سخت، به خواسته خود توجه کنیم؟
6-13. تفکر دوقطبی و راه حل آن
7-13. واقعیت مشترک
8-13. نقشه کلی زندگی
9-13. نگرش درست برای شفا
10-13. آماده شدن برای شفا
فصل 14: شفای واقعی در سه مرحله
1-14. فرایند سه مرحله‌ای شفا
2-14. نکات مهمی که حین درمان باید به آن‌ها توجه کنید
فصل 15: اقدامات لازم بعد از شفا
فصل 16: شفای روان‌شناختی
1-16. توهم زمان و علت و معلول
2-16. پروژکتور فیلم
3-16. چگونگی همسویی کوانتومی روی احساسات
4-16. نکات مهم در مورد دردهای احساسی
فصل 17: شفا از راه دور
1-17. چگونگی اجرای همسویی کوانتومی از راه دور
2-17. چگونه بفهمید درمان را چه موقع باید متوقف نمود؟
3-17. چگونه همسویی کوانتومی را روی خودمان اجرا کنیم؟
4-17. کاربرد همسویی کوانتومی روی حیوانات و اشیاء بی‌جان
فصل 18: شفای بلندمدت
فصل 19: صلح جهانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد سوم: ملاقات با خدای درون
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات موج سوم
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات163
زبانفارسی
شابک978-622-98416-5-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد سوم

سیده سهیلا موسوی
۱۴۰۲/۹/۲۰
سلام من دعا میکنم آقای مهدی داعی عزیز عاقبت به خیر بشن چون واقعا کتابهاشون برای من مفید بوده من واقعا لذت میبرم از خوندن این کتابها
قباد کرمعلی
۱۴۰۲/۶/۲۵
من چهار تا از کتابهای آقای داعی رو خوندم.
واقعا با خط به خط کتابهاشون فقط به وجد میام و ذوق میکنم. فوق العاده است کتابهاشون
حمیده دشتبان
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
عالی و ارزشمند و کاربردی فقط باید به دستورات عمل بشه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد سوم

برای دریافت کتاب راز شفای آنی بیماری‌ها - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.