معرفی و دانلود کتاب قدرت باور - جلد اول: فونداسیون تحول: فناوری استفاده از قدرت شگفت‌ انگیز درون

عکس جلد کتاب قدرت باور - جلد اول: فونداسیون تحول: فناوری استفاده از قدرت شگفت‌ انگیز درون
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت باور - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت باور - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت باور - جلد اول: فونداسیون تحول: فناوری استفاده از قدرت شگفت‌ انگیز درون

کتاب قدرت باور - جلد اول به‌قلم مهدی داعی، اولین شماره از یک مجموعه‌ی خودیاری و رشد درونی‌ست که بر قدرت باور و ذهن انسان و نحوه‌ی بهره‌گیری از آن تمرکز دارد. نویسنده در این کتاب، نیرویی درونی را به خوانندگان معرفی کرده و رازهای دستیابی به آن را افشا می‌کند. با پی بردن به ارزش حقیقی این نیرو، تحولات بزرگی را در زندگی‌تان مشاهده خواهید کرد، تحولاتی که شاید باورتان نشود، اما این خود شما هستید که به وجودشان آورده‌اید. این کتاب در حکم فونداسیونی برای بهبود و ثمربخشی زندگی‌ شما عمل خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب قدرت باور - جلد اول

شاید برایتان پیش آمده باشد که در فلسفه‌ی وجودی خود و رازهای کائنات و هستی دقیق شوید و به چرایی و چگونگی پیدایش خود بیندیشید. در اینکه انسان موجودی متفکر است و دوست دارد به رازهای جهان هستی پی ببرد، هیچ شکی نیست؛ اما راه دستیابی به این حقایق چیست؟ مهدی داعی در کتاب قدرت باور - جلد اول به معرفی نیرویی درونی پرداخته که نشأت گرفته از همین جهان هستی است؛ تمامی انسان‌ها از «قدرت باور» و کنترل درونی ذهن برخوردارند، اما کمتر کسی راه درست استفاده از آن و به‌کار گرفتنش را می‌داند. کائنات، از نظامی کاملاً دقیق و منظم تشکیل شده، هر چیزی در آن جایگاه مشخص خودش را دارد و مخلوق یک انرژی هوشمند و هدفمند است. این انرژی برتر، که آن را به بهترین شکل ممکن اداره می­‌کند، درون ما انسان‌ها نیز جاری‌ست. ما به‌عنوان امتدادی از این انرژی هوشمند، با این هدف وارد دنیا شده‌ایم تا بخشی از پتانسیل عظیم درون این انرژی را از طریق خودمان به نمایش بگذاریم و با تجربه‌ی آن، به سهم خود، به زندگی معنی و ارزش ببخشیم.

در کتاب قدرت باور - جلد اول می‌خوانید با توجه به این نیروی عظیم، خلقت ما انسان‌ها، از سر شانس، به صورت تصادفی یا نتیجه‌ی تکامل تدریجی نبوده؛ بلکه کاملاً هدفمند و حساب‌شده خلق شده‌ایم و هر کدام «جایگاه» و «نقش» خاصی در نظام کائنات داریم. با در نظر گرفتن چنین قاعده‌ای، پس هیچ جای تعجب ندارد اگر که با اطمینان به ادعای مهدی داعی، نویسنده‌ی کتاب پیش رو ایمان بیاوریم. به نقل از وی، برای زندگی هرکدام از ما انسان‌ها در این دنیا، برنامه‌ی خاصی در نظر گرفته شده که درست هم‌زمان با اولین نفسی که کشیده و مغز ما فعال می‌­شود، این برنامه برای ما موبه‌مو اجرا می­‌شود تا براساس آن بتوانیم آگاهی خود را ارتقاء داده و روزی، به هدف نهایی خود برسیم.

اینکه در طول سالیان و با از سر گذراندن مسائل متفاوت و گوناگون، با هدف غایی و نهایی خود بیگانه شویم و از جریان زندگی و خود واقعی­‌مان فاصله بگیریم، امری طبیعی‌ست اما بازگشت به اصلِ خود و یادآوری آنچه درونمان در جریان است، امری بسیار والا و ارزشمند است و هر کسی در این مسیر موفق نمی‌شود. اگر در مدت معینی که برایمان در نظر گرفته شده و مقرر شده، نتوانیم باورهای منفی درون ناخودآگاه­مان را شناسایی کرده و به آلام خود پایان دهیم، بر اساس همین باورها، انتخاب‌های اشتباه بیشتری خواهیم داشت و احتمالاً تا پایان عمر گرفتار یک زندگی ناآگاهانه و سرتاسر زیان خواهیم بود. کتاب پیش رو راهنمایی‌ست ارزشمند که دقیقاً به همین منظور به نگارش درآمده و حالا نه بر حسب اتفاق، که دقیقاً مطابق با قرارِ پیشین کائنات، در اختیار شما قرار گرفته است!

مهدی داعی کتاب قدرت باور - جلد اول را در پنج بخش به رشته‌ی تحریر درآورده که شامل عناوین روبه‌رو می‌شود: «قدرت واقعی چیست» و «آن را کجا می‌توان یافت؟»، «تنها عاملی که به ما امکان استفاده از این قدرت را می‌دهد»، «استفاده‌ی آگاهانه از قدرت بی‌نهایت درون»، «طرح پایه‌ی زندگی ما انسان‌ها» و «از اشتباهات خود نترسید بلکه از آن‌ها درس بگیرید».

انتشارات موج سوم کتاب قدرت باور - جلد اول را منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

کتاب قدرت باور - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال راهی برای کشف حقیقت درونی خود و ایجاد تغییرات اساسی در زندگی‌تان هستید، کتاب پیش رو برای شماست!

در بخشی از کتاب قدرت باور - جلد اول: فونداسیون تحول: فناوری استفاده از قدرت شگفت‌ انگیز درون می‌خوانیم

از صبح که از خواب بیدار می‌­شویم تا شب که به خواب می‌­رویم، هرگونه که فکر یا عمل کنیم، در واقع باورهای درون ذهن‌مان را تقویت نموده و قدرت بی‌نهایت درونی‌مان را در جهت خلق واقعیت‌هایی در همان راستا کانالیزه می­‌کنیم. به‌عنوان مثال اگر فکر کنیم موجودی ضعیف هستیم و باید تحت سلطه‌ی شرایط و یا افراد زورگو باشیم، از این قدرت در همان جهت استفاده کرده و همان می‌­شود، اگر فکر کنیم شرایط سخت فعلی­‌مان نتیجه‌ی گناهان و یا خطاهای گذشته‌­مان است، به این شرایط قدرت داده و همان می­‌شود چون به این ترتیب این ما هستیم که به ذهن‌مان اجازه داده‌­ایم شرایط بد فعلی‌­مان را به خطاهای گذشته ربط دهد و آن‌قدر این کار را انجام داده تا در نهایت این ارتباط را قبول کرده و در نتیجه مدام شرایطی برای‌مان خلق می­‌کند تا از این باور خودش حمایت نماید. بنابراین، ناآگاهانه؛ ذهن خود را مدام با افکار، تخیلات، تصاویر منفی پر نموده و بر اساس آن مدام انتظار شرایط بدی را نیز کشیده و طبیعتاً آن را نیز دریافت می­‌کنیم. این یک اصل کلی است اما اکثر ما انسان‌ها از آن غافلیم.

وقتی عمیقاً به این درک برسیم که هر کدام از ما امتدادی از قدرت بی‌نهایت خلاق‌ی حاکم بر کائنات هستیم که می‌­تواند هر چه بخواهد را خلق کند، در آن صورت، مسئولیت شرایط زندگی‌مان را به عهده گرفته و اجازه نخواهیم داد اتفاقات، وسوسه‌­ها، دیگران و حتی شرایط بیرونی؛ کنترل ذهن‌مان را در اختیار خود گرفته و یا به‌دنبال مقصر بابت شرایط بد زندگی خود نبوده و دست از شکایت برمی­‌داریم چون می­‌دانیم با شکایت و عدم مسئولیت‌پذیری؛ از قدرت درونی­‌مان دورتر شده و نگرش­‌مان به خودمان، خداوند و شرایط زندگی‌مان بد می­‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1. «قدرت واقعی» چیست و آن را کجا می‌توان یافت؟
2. تنها عاملی که به ما امکان استفاده از این قدرت را می‌دهد
3. استفاده‌ی آگاهانه از قدرت بی‌نهایت درون
4. طرح پایه‌ی زندگی ما انسان‌ها
1-4. هدف زندگی و رسالت روحی
1-1-4. پیدا کردن رسالت روحی
2-1-4. تغییر سبک زندگی با کمک رسالت روحی
2-4. سرنوشت، تقدیر و قانون جذب
5. از اشتباهات خود نترسید بلکه از آن‌ها درس بگیرید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت باور - جلد اول: فونداسیون تحول: فناوری استفاده از قدرت شگفت‌ انگیز درون
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات موج سوم
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات84
زبانفارسی
شابک978-622-98416-0-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت باور - جلد اول

حمید مهدوی
۱۴۰۳/۲/۴
باسلام بسیار عالی از اقای مهدی داعی متشکریم فقط من کتابهارا باید همه جلدهارا پشت هم بخونم که متاسفانه داخل سایت بعضی جلدها نیست کتا کیمیای عشق الهی جلد 4و5نیست اسرار کوانتومی موفقیت هیچ کدام جلدا نیست بیزحمت اینو حل کنین ممنون این کتابا فوق العاده سراسر اگاهی هستن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب قدرت باور - جلد اول

برای دریافت کتاب قدرت باور - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.