معرفی و دانلود کتاب علم زندگی - جلد دوم: مکانیک ذهن

عکس جلد کتاب علم زندگی - جلد دوم: مکانیک ذهن
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب علم زندگی - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب علم زندگی - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب علم زندگی - جلد دوم: مکانیک ذهن

کتاب علم زندگی - جلد دوم نوشته‌ی مهدی داعی راهنمایی معنوی است برای آگاهانه زندگی کردن، شناخت بهتر ذهن و برقراری ارتباط صمیمانه با خداوند. زندگی آگاهانه از خلال درس‌های این کتاب به شما می‌آموزد هدف از آفرینش خود را دریابید و نقاط قوت و ضعف را در وجودتان بشناسید تا از این طریق با جریان الهی زندگی همسو شوید.

درباره‌ی کتاب علم زندگی - جلد دوم

شما امتدادی از آگاهی الهی هستید. این جمله چه معنایی دارد؟ آگاهی، قدرت و انرژی الهی بر تمام کائنات حاکم است و زندگی در این دنیا فرصتی است برای شما تا با قرارگیری در مسیر الهی، این آگاهی از طریق ذهن شما شکوفا شود و به تکامل برسید. در واقع هر چه ذهن شما با آگاهی الهی هماهنگ‌تر باشد، زندگی شادتری را تجربه خواهید کرد.

مهدی داعی در کتاب علم زندگی - جلد دوم مجموعه‌ای از درس‌های کاربردی را برای شناسایی ماهیت ذهن و قواعد حاکم بر آن ارائه می‌دهد تا با مطالعه‌ی آن واقعیت زندگی را بهتر تحت کنترل واقعیت وجودی خودتان بگیرید. در جلد اول مجموعه‌ی علم زندگی دریافتید که چگونه با پیروی از یک برنامه‌ی تغذیه‌ی سالم و علمی بدن را از سموم پاک کنید و قدم اول در راه بهبود ذهن و اصلاح تفکر را بردارید. در این مجلد یاد می‌گیرید با تکیه بر قدرت اراده و تمرکز آگاهانه‌تر رفتار کنید و به تجربیاتتان عمق بیشتری ببخشید.

در این راه نباید از آزمون و خطا ترسید. هر چه بیشتر خودتان را بشناسید، از سردرگمی و تناقض درونی رهاتر می‌شوید. از طریق ذهن است که تجربیات حاصل از اتفاقات مختلف را شناسایی می‌کنید، پی به اشتباهات و نقاط قوت و ضعف خود می‌برید و به این ترتیب دانشی آگاهانه به دست می‌آورید. کتاب علم زندگی - جلد دوم به شما می‌گوید وقتی می‌توانید با وجود خود هماهنگ شوید که در قدم اول خودتان را همینطور که هستید، بپذیرید. بدون پیش‌داوری و سرزنش افکارتان را بشناسید و بر فعالیت ذهنتان نظارت داشته باشید. هر فکر و حسی را که انکار کنید، مانع از تحول وجودی شما می‌شود. با کنترل ذهن و شناسایی طرز عملکرد آن می‌توانید تعصبات، عادات آسیب‌زا، ترس‌ها و تقلید کورکورانه را از وجودتان پاک کنید و در امتداد انرژی هوشمند ذهن قرار بگیرید.

کتاب علم زندگی - جلد دوم در 16 بخش نوشته شده و تمرینات و برنامه‌ای عملی برای پیدا کردن هدف زندگی و تحقق تحولی درونی به شما ارائه می‌دهد.

کتاب علم زندگی - جلد دوم برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این اثر به تمام کسانی که به مباحث خودسازی و خودشناسی علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب علم زندگی - جلد دوم: مکانیک ذهن می‌خوانیم

شرطی شدگی؛ فرآیندی است که در طی سال‌های اولیه‌ی زندگی در این دنیا در ذهنمان صورت می‌گیرد و طی آن؛ ذهن ما بر اثر تکرار؛ چیزی را به چیزی دیگر ربط داده و به مرور این ارتباطات در آن تقویت شده و تبدیل به عادت می‌شود و به ما هویت مستقل و خاصی می‌بخشد که به آن شخصیت می‌گویند که همچون نقابی روی هویت واقعی یا فردیتمان را می‌پوشاند و از طریق آن؛ با دیگران و دنیای بیرون ارتباط می‌گیریم. به دنبال شرطی شدگی ذهنمان، در بخش‌هایی از خود به خواب رفته و با چیزهای این دنیا هم هویت شده و روی نور آگاهی الهی‌مان پوشیده می‌شود.

بر اساس برنامه‌ی از پیش تعیین شده توسط روان ما، با قرارگیری در مکانی خاص از دنیا و مواجهه با افراد و شرایطی ویژه، ذهن ما در جهتی شرطی می‌شود که نقاط تاریک درون روانمان که موجب بی‌تعادلی آن شده را به صورت یکسری نقاط ضعف در شخصیتمان به ما نشان دهد که باعث می‌شود شخصیتی ضعیف و ناهماهنگ با خود واقعی‌مان در ما شکل بگیرد. . وقتی از درون نامتعادل شویم؛ به اشتباه تصور می‌کنیم از جریان زندگی جداییم و باورهای اشتباهی همچون «خالق سرنوشت خود نیستم» یا «برای شاد بودن باید رنج کشید» و یا «بعضی چیزها غیرممکن است» در ناخودآگاه ذهنمان شکل می‌گیرد که باعث می‌شود توجهمان روی ارتعاشات پایین کمبودها، تردیدها، نگرانی‌ها و ترس‌‎ها رفته و در نهایت رنج بکشیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه جلد دوم
فصل 11
مکانیک ذهن
1-11. پیدا کردن هدف زندگی‌تان؛ نقطه عطف زندگی آگاهانه است
2-11. علم ذهن
3-11. ارتباط بین ذهن، مغز و آگاهی
4-11. سه جنبه مهم آگاهی شما
5-11. ذهن و بدن به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا در خدمت روح/ روان باشند
6-11. انرژی هوشمند زندگی
7-11. هر " تجربه"؛ ما را به خود واقعی‌مان بیدارتر می‌کند
8-11. روان انسان و ارتباط آن با حالات مختلف ذهن
9-11. شرطی شدگی ذهن و شکل‌گیری شخصیت
10-11. مکانیسم تفکر (چگونه انتخابی آگاهانه انجام دهیم؟)
11-11. چگونه مغزی قوی و سالم داشته باشیم؟
12-11. آگاهی یا هوشیار بودن
13-11. تحول درونی به جای تغییر بیرونی
14-11. ارتباط حالات مختلف ذهن با دنیای فیزیکی
15-11. دستگاه مخابره افکار در مغز
16-11. تمرکز فکر
تمرین درس یازدهم
سؤالات درس یازدهم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب علم زندگی - جلد دوم: مکانیک ذهن
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات موج سوم
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات97
زبانفارسی
شابک978-622-93104-0-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب علم زندگی - جلد دوم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب علم زندگی - جلد دوم

برای دریافت کتاب علم زندگی - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.