معرفی و دانلود کتاب علم زندگی - جلد سوم: بخش خودآگاه ذهن

عکس جلد کتاب علم زندگی - جلد سوم: بخش خودآگاه ذهن
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب علم زندگی - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب علم زندگی - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب علم زندگی - جلد سوم: بخش خودآگاه ذهن

زندگی فرصتی کوتاه است، بیایید آن را بیشتر قدر بدانیم! مهدی داعی نویسنده‌ی کتاب علم زندگی - جلد سوم، راهنما و همراه شما در مسیر استفاده‌ی بهتر از فرصت‌های تکرار‌ناشدنی و ارزشمند زندگی‌ست. این کتاب دربردارنده‌ی مجموعه‌ای از دروس خودسازی است که شما را در شناخت قوانین اساسی هستی و هم‌گام و هم‌سو شدن با قدرت بی‌نهایت الهی یاری می‌دهد و با رهاندن ذهنتان از ترس‌ها و تنش‌های بی‌فایده، نور اطمینان و آرامش را دوباره به درون‌تان بازمی‌گرداند.

درباره‌‌ی کتاب علم زندگی - جلد سوم

حوادث زیادی بر سر راه زندگی هر یک از ما قرار می‌گیرند که شاید در ابتدا آن‌ها را ناخوشایند تصور کنیم؛ اما حقیقت آن است که تمامی اتفاقات زندگانی، چه جزئی‌ترین آن‌ها و چه مهم‌ترین حوادثی که به عمر دیده‌ایم، به یک دلیل واحد و مهم مقابل ما پدیدار شده‌اند. در حقیقت، جهان هستی به واسطه‌ی همین رویداد‌های تلخ و شیرین است که قواعد اساسی و درس‌های مهم خود را به ما منتقل می‌کند؛ توانایی درونی ما را گسترش می‌دهد، و در نتیجه از هر یک از ما انسانی بالغ‌تر می‌سازد. اما به‌راستی چند نفر از ما قدر‌دان این نظام عظیم جهانی هستیم یا نگاه درستی به رخداد‌های پیشِ روی خود داریم؟ مهدی داعی از متخصصان مباحث خود‌شناسی در کتاب علم زندگی - جلد سوم هم‌چون دوجلد قبلی، به طرح این پرسش بنیادین و بررسی پاسخ‌های آن می‌پردازد.

نویسنده‌ی این کتاب سعی دارد تا با زبانی ساده و بیانی دل‌نشین، نگرشی نو و تازه به هستی را در دل مخاطب طرح بیندازد. کتاب علم زندگی - جلد سوم پیش از هر چیز به شما خواهد آموخت گوهر بی‌مانند «آگاهی» را در جریان حوادث دست کم نگیرید و همان‌طور که بزرگ‌ترین انسان‌های تاریخ آن را قدر دانسته‌اند شما نیز بار دیگر به جوهره‌ی آگاهی درونی خود نگاهی بیندازید. با نگرش آگاهانه و شفاف است که کم‌کم حقایق هستی برای شما نمایان خواهد شد؛ به عبارتی، با نگاه هوشمندانه به اطراف است که هم از ظرفیت‌ها و معجزات درونی و ذهنی خود آگاه خواهیم شد و هم به عجایب و اسرار جهان بیرون پی خواهیم برد. اما پرسش مهمی که در اینجا مطرح می‌شود این است که دست‌یابی به دیدگاه آگاهانه، امری استعدادی‌ست یا با تلاش به دست می‌آید؟ برای پرورش آگاهی چه تمریناتی وجود دارد و در نهایت این شیوه از نگرش به زندگی چگونه در بطن انسان نهادینه می‌شود؟ کتاب علم زندگی - جلد سوم حرف‌های زیادی دراین‌باره برای شما خواهد داشت! مهدی داعی نویسنده‌ی این اثر، از نیروی عظیم «انگیزه» برای شما خواهد گفت؛ انگیزه‌هایی که افراد موفق به‌واسطه‌ی آن‌ها قدرت و الهام می‌گیرند؛ در چالش‌ها و پیچ‌وخم‌های مسیر کم نمی‌آورند و هرروز خود را با روحیه‌ی تازه‌ای آغاز می‌کنند. درحقیقت به واسطه‌ی دریافت همین‌ ارزش‌ها و انگیزه‌های درونی است که نگرش ما به عالم هستی رنگ تازه‌ای می‌گیرد و نگاه آگاهانه و معنادار در بطن ما ریشه می‌دواند.

کتاب علم زندگی - جلد سوم سعی دارد تا نگاهی صادقانه به دنیای درون شما بیندازد؛ مخاطبان خود را با استعداد‌ها و ظرفیت‌های ذاتیشان آشنایی دهد و آشتی دوباره‌ای میان انسان‌ها و نقاط تاریک و ضعف‌های درونی آن‌ها برقرار کند. با کمک مباحث جامع و مفید این کتاب شما دیگر از پیمودن مسیر زندگی و رخداد‌ها و حوادث مقابل خود ترس نخواهید داشت و خواهید آموخت چگونه از تمامی اتفاقات زندگی به عنوان درس‌هایی برای پیشرفت استفاده کنید. با مطالعه‌ی این کتاب بار دیگر خود را به عنوان عضوی متصل به پیکره‌ی عظیم هستی و قدرت لاینتهایی خداوند خدر نظر خواهید گرفت و به این واسطه قدرت اطمینان و انگیزه‌ی خود را تقویت می‌کنید. این اثر خواندنی با تلاش انتشارات چتر دانش در اختیار شما قرار گرفته است.

کتاب علم زندگی - جلد سوم برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعۀ این اثر را به کسانی که قصد دارند به توانمندی‌های درونی و ظرفیت‌های الهی وجود خود نگاهی دوباره داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب علم زندگی - جلد سوم: بخش خودآگاه ذهن می‌خوانیم

ذهن؛ خالی از هر حرکتی است و به جایی نمی‌رود، کاری نمی‌کند و فقط رویایی دروغین از شما از من و از دنیای بیرونی می‌سازد که ظاهراً تحت کنترل رنجش هستند. "من" یا به عبارت دیگر؛ تصویری که خودمان را می‌بینیم و فکر می‌کنیم همین تصویر هستیم؛ کاملاً غیرواقعی است و هر اتفاقی که این من تجربه می‌کند، شخصی نیست و نباید آن را جدی بگیریم؛ آن اتفاق فقط برای ذهن/ نفسمان واقعی و مهم است چون آن را باور دارد. نفس را ذهنمان می‌سازد و نباید آن را با توجهمان تقویت کنیم و به چیزی که نفس به ما عرضه می‌کند واکنش دهیم تا وارد داستان‌پردازی‌های آن نشویم. عاشق تصویری از خودمان یا دیگری می‌شویم که ذهنمان می‌سازد و متقابلاً نیز وقتی از خودمان بدمان می‌آید، به تصویری واکنش می‌دهیم که نفس از ما می‌سازد و به ما نشان می‌دهد. عاشق کسی می‌شویم یا از کسی بدمان می‌آید که وجود خارجی ندارد. همین الان؛ خودتان می‌دانید که غیرواقعی هستید چون درون ذهنتان به توهماتی چسبیده‌اید که ذهنتان می‌سازد.

اگر بتوانیم مفهوم "خود واقعی" و "خود غیرواقعی"مان را بفهمیم، از سردرگمی ناآگاهانه رها شده و تمامی رنجش‌ها و نارضایتی ما تمام می‌شود، دیگر اسیر وسوسه‌ها و لذات آنی و زودگذر نشده، احساسی در مورد هر اتفاقی تصمیم نگرفته و اسیر افکار منفی و قضاوت‌های اشتباه نمی‌شویم. از این روی، می‌دانیم واقعاً حضور خالی "من هستم" هستیم و حواسمان و هر چیز دیگر ظاهری از درون این حضور بلند می‌شوند اما عاری از همه آن‌ها هستیم. به این ترتیب، با چیزی که نیستیم؛ هم‌هویت نمی‌شویم و تمامی القائات و واکنش‌های ذهنی خود را رها کرده چون از جنس ما نیستند.

دنیا برای ما از طریق همین خودی که فکر می‌کنیم هستیم ظاهر می‌شود و ما با چیزی یکی می‌شویم که فرافکنی آگاهی خودمان است. دنیا در هر لحظه؛ همانی است که ما در آن لحظه ارتعاش می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

فصل 12: بخش خودآگاه ذهن
1-12. خودآگاه ذهن چیست؟
2-12. ارتباط خودآگاه با نفس
3-12. دو مسیر کلی در زندگی این دنیا
4-12. تعامل خودآگاه و ناخودآگاه برای خلق واقعیت
5-12. قدرت‌های مهم خودآگاه
1-5-12. اولین قدرت مهم خودآگاه ذهن
2-5-12. دومین قابلیت مهم خودآگاهتان
1-2-5-12. خودکنترلی به جای اراده
2-2-5-12. چگونه قدرت خودکنترلی را تقویت کنیم؟
3-5-12. سومین و عالی‌ترین قابلیت قسمت خودآگاه ذهنمان
6-12. محدودیت‌های مهم خودآگاه ذهن
7-12. فرآیند تفکر
8-12. مقاومت چیست و چگونه می‌توان آن را از بین برد؟
9-12. تمرکز فکر
1-9-12. مقدمات لازم برای رسیدن به تمرکز فکر
2-9-12. مکانیسم علمی تمرکز
10-12. قانون مشیت الهی چیست؟
1-10-12. گناه یا شرارت چیست؟
2-10-12. چگونه می‌توان خود را با مشیت الهی هماهنگ نمود؟
11-12. فرآیند خودکاوی
1-11-12. با خودتان روراست باشید تا رشد کنید
2-11-12 چگونه با خودتان رو راست باشید؟
12-12. خودآگاهی چه مزایایی دارد؟
13-12. کامل‌ترین شکل خودکاوی چیست؟
14-12. مهم‌ترین عامل ناهماهنگی با جریان زندگی
15-12. با تقویت اراده می‌توان آزادانه فکر کرد
16-12. خلق آگاهانه هر واقعیتی
17-12. تمرین درس دوازدهم
18-12. سؤالات درس دوازدهم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب علم زندگی - جلد سوم: بخش خودآگاه ذهن
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات موج سوم
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات148
زبانفارسی
شابک978-622-93104-1-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب علم زندگی - جلد سوم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب علم زندگی - جلد سوم

برای دریافت کتاب علم زندگی - جلد سوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.