معرفی و دانلود کتاب کیمیای دعا - جلد اول: فناوری قدرتمند ارتباط با قدرت بی‌نهایت درونی

عکس جلد کتاب کیمیای دعا - جلد اول: فناوری قدرتمند ارتباط با قدرت بی‌نهایت درونی
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کیمیای دعا - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کیمیای دعا - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کیمیای دعا - جلد اول: فناوری قدرتمند ارتباط با قدرت بی‌نهایت درونی

کتاب کیمیای دعا - جلد اول نوشته‌ی مهدی داعی، نخستین مجلد از یک مجموعه‌ی دو جلدی است که نویسنده ذیل آن‌ سعی دارد یک قدرت درونی بی‌نهایت را به خوانندگان معرفی کند. قدرتی که تمامی ما انسان‌ها به‌عنوان برترین مخلوق در جهان هستی، درون خود داریم و می‌توانیم به کمک آن هر چه را که می‌خواهیم، بیافرینیم. داعی راه ارتباطی با این قدرت را، که همان دعا کردن است، در کتاب پیش رو مورد بررسی قرار داده است.

درباره‌ی کتاب کیمیای دعا - جلد اول

بی‌شک همه‌ی ما در طول زندگی خود لحظاتی را به دعا کردن و راز و نیاز با خالق هستی گذرانده‌ایم و احساس آرامش و سبکی را که پس از آن در دل شکل می‌گیرد، تجربه کرده‌ایم. مهدی داعی در کتاب کیمیای دعا - جلد اول، دعا کردن را راه ارتباط با قدرت بی‌نهایت درونی‌مان می‌داند تا بتوانیم با اطمینانی قوی برخاسته از همین قدرت، آگاهانه توجه‌مان را روی چیزی متمرکز کنیم که می‌خواهیم در زندگی به‌دست بیاوریم. همه‌ی ما رویاها و آرزوهایی در سر داریم که قطعاً بی‌دلیل در ذهنمان شکل نگرفته‌اند، شاید هدف ما در زندگی، یا فلسفه‌ی وجودی‌مان، تحقق بخشیدن به یکی از همین رویاها باشد، پس باید بتوانیم با نیروی درونی خود ارتباطی عمیق برقرار کرده و از آن در راه رسیدن به اهداف خود استفاده کنیم.

در کتاب کیمیای دعا - جلد اول می‌خوانید که وقتی انسان اقدام به دعا می‌کند، به این مفهوم است که به این نتیجه رسیده مسأله‌اش در سطح آگاهی فعلی‌ حل نمی‌شود و لذا از منبع قدرت حاکم بر کائنات درخواست می‌کند تا آن را از طریق خودش حل کند. بنابراین هنگام دعا، باید بتوانیم به آن منبع قدرت اطمینان کرده و بگذاریم کار خودش را از طریق ما انجام دهد. باید به خداوند ایمان کامل داشته باشیم، درست همان‌گونه که ایمان داریم خالق بی‌همتای هستی،‌ کائنات را بی‌نقص اداره می‌کند.

مهدی داعی در کتاب کیمیای دعا - جلد اول بیان می‌کند که دعا کردن یعنی اعتراف به این حقیقت که ما به تنهایی قدرت انجام هیچ‌کاری را نداریم. دعا همچنین تمامی نیروهای منفی مخالف ما را از کار می‌اندازد. به‌طور کلی دعا، فرا خواندن قدرت بی‌نهایت الهی و تسلیم شدن در برابر اوست تا نیروهای منفی و بازدارنده در این دنیا را از کار انداخته و یاری‌مان کند تا به آرزوهای‌مان برسیم. نیروهای مخفی زیادی وجود دارد که ما از آن‌ها بی‌اطلاع هستیم و ممکن است به ما صدمه بزنند یا در کارمان اختلال ایجاد کنند و زمانی که دعا می‌کنیم، خداوند از ما در برابر آن‌ها محافظت می‌کند و ایمن نگاهمان می‌دارد.

داعی کتاب کیمیای دعا - جلد اول را در هفت فصل به رشته‌ی تحریر درآورده که شامل عناوینی چون زندگی یک معجزه است، افسانه‌ی کارما، رحمت خداوند، معجزه چگونه اتفاق می‌افتد، برآورده شدن آرزوها، استفاده از قانون معنوی به نفع خود و تکنیک دعای علمی می‌شود.

نشر موج سوم کتاب کیمیای دعا - جلد اول را منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

کتاب کیمیای دعا - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در پی کشف حقایق درونی خود یا دستیابی به اهدافتان از طریق نیروی لایزال الهی هستید، توصیه می‌کنیم کتاب پیش رو را مطالعه کنید.

در بخشی از کتاب کیمیای دعا - جلد اول: فناوری قدرتمند ارتباط با قدرت بی‌نهایت درونی می‌خوانیم

ذهن؛ پل ارتباطی بین دنیای محدود فیزیکی با عالم نامحدود امکان است و ما از طریق افکار و باورهای‌مان به عالم نامحدود وصل شده و با نیت خود چیزهایی را از عالم امکان وارد این دنیا می‌کنیم که ذهن‌مان روی آن متمرکز است. هر چه بتوانیم ذهن‌مان را باز کرده و از مرزهای محدودکننده‌ی دنیای فیزیکی رهاتر شویم، به همان اندازه می‌توانیم به آرزوها و رویاهای بزرگ‌تری برسیم که از نظر خیلی‌ها معجزه است. روش کارکرد ذهن‌مان، تعیینکننده‌ی چگونگی تجربیات ما در دنیای فیزیکی است چون مرکز تفسیر ما از اتفاقات و نوع تجربه‌ی ما از زندگی است که ارتباط مستقیمی با چگونگی شرطی٬شدگی آن در دوران اولیه زندگی و نیز ساختار ژنتیکی آن دارد و می‌تواند باعث شود آگاهی محض الهی از میان این شرطی‌شدگی گذشته و افکار منفی را در آن ایجاد نماید و ارتباط ما را با فضای بیداری -خدا- مختل نماید و نسبت به بسیاری از وضعیت‌های زندگی، واکنش منفی دهیم.

به این ترتیب به چیزهای این دنیا از نگاه محدود ذهن‌مان نگریسته و گرفتار برداشت ترس‌آور آن شده و نمی‌توانیم بفهمیم چیزها را به گونه‌ای دیگر نیز می‌توان نگریست چون فکر می‌کنیم واقعیت ما تنها واقعیت موجود است و غیر از این امکان ندارد. در این صورت نمی‌توانیم به تنهایی مسائل‌مان را حل کرده و حس می‌کنیم نیاز به کمک داریم. اینجاست که معمولاً به دلیل دوری از تمامیت درونی‌مان، فکر می‌کنیم عوامل بیرونی می‌توانند به ما کمک کنند تا مسأله‌مان حل شود و گرفتار شرک می‌شویم چون به قدرتی غیر از قدرت خداوند دل می‌بندیم، یا به عبارت دیگر خدای دیگری را پرستیده و باور کنیم هر چیزی غیر از خدا دارای قدرت، خوبی و زیبایی است. هر چیز خوبی که در زندگی می‌خواهیم تنها زمانی می‌توانیم امید داشته باشیم آن را به دست آوریم که خداوند آن را به ما دهد. بنابراین هر چه در زندگی داریم و یا می‌توانیم انجام دهیم تنها با خواست خداوند است و درک این موضوع که خداوند تنها منبع تمامی خوبی‌هاست (توحید) اولین قدم برای زندگی همراه با اعتماد به خداوند است. بنابراین اگر باور کنیم هر چه در زندگی داریم به واسطه‌ی هوش و زحمت خودمان است می‌شود شرک. اگر بدانیم خداوند بر هر چیزی کنترل دارد نباید از چیزی بترسیم چون می‌شود شرک.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1: زندگی یک معجزه است
1-1. شرایط زندگی هر فرد؛ تنها راه نزدیکی وی به خداست
2-1. تأثیر دعا بر ذهن انسان
3-1. چرا دعای بعضی از مردم مستجاب شده و دعای برخی دیگر خیر؟
4-1. ریشه‌ی تمامی مسائل بشری
5-1. چند حقیقت مهم فراموش شده
6-1. دو گام برای خلق معجزه
7-1. قربانی شرایط نیستید
8-1. جبر یا اختیار
9-1. شما کیستید و چرا به این دنیا آمده‌اید؟
10-1. دعا برای یافتن هدف معنوی
2: افسانه‌ی کارما
1-2. قانون کارما
2-2. بخشش خود، باعث رهایی از هر گونه مقاومت می‌شود
3-2. باورها چگونه چیزی را خلق می‌کنند؟
4-2. هم‌هویت‌شدگی
5-2. تمرین من کیستم؟
6-2. چه باورهایی بر زندگیتان حکومت می‌کند؟
7-2. دعایی برای شفای ذهن
3: رحمت خداوند
1-3. پاک‌کننده‌ی بزرگ کارما
2-3. تعادل بین دیدگاه بشری با دیدگاه خدا
3-3. علت درد و رنج انسان‌ها
4-3. ارتباط بین بخشش، رحمت و عشق بی‌قید و شرط
5-3. خداوند جایی است که شما هستید
6-3. تسلیم خداوند شوید
7-3. دعایی بسیار عالی برای یکی شدن با خداوند
8-3. از راهنمای درونتان پیروی کنید
9-3. خروج از چرخه‌ی کارما
10-3. گناه چیست؟
11-3. رحمت الهی از طریق یقین عمل می‌کند
12-3. بخشش الهی
13-3. چند عبارت تأکیدی در مورد رحمت خداوند
4: معجزه چگونه اتفاق می‌افتد
1-4. معجزه چیست؟
2-4. طبیعت چگونه می‌آفریند؟
3-4. قانون ذهن
4-4. عبارت قدرتمند من... هستم
5: برآورده شدن آرزوها
1-5. روش‌های متداول دعا
2-5. فرآیند تجلی آرزو
6: استفاده از قانون معنوی به نفع خود
1-6. بخواهید تا به شما داده شود
2-6. حقیقت و واقعیت
3-6. کلامتان را بیان کنید
4-6. تنها شرط اجابت دعا
5-6. برای تقویت یقین چه باید کرد؟
6-6. برای چه چیز دعا می‌کنید؟
7-6. سه رکن مهم دعا
8-6. دو پیش شرط مهم برای دعای علمی
9-6. حس کنید تا شفا یابید
7: تکنیک دعای علمی
1-7. چرا دعا می‌کنیم؟
2-7. دعای علمی چیست؟
3-7. نظرات اساتید معنوی در مورد دعای علمی
4-7. مراحل نه‌گانه‌ی دعای علمی
5-7. روشی مؤثر برای هماهنگی امواج مغزی قبل از دعا
6-7. چند نکته تکمیلی برای دعای علمی
7-7. دو مثال کاربردی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کیمیای دعا - جلد اول: فناوری قدرتمند ارتباط با قدرت بی‌نهایت درونی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات موج سوم
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات202
زبانفارسی
شابک978-600-93244-8-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کیمیای دعا - جلد اول

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کیمیای دعا - جلد اول

برای دریافت کتاب کیمیای دعا - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.