معرفی و دانلود کتاب قدرت باور - جلد دوم: آشنایی با ماهیت انرژی زندگی

عکس جلد کتاب قدرت باور - جلد دوم: آشنایی با ماهیت انرژی زندگی
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت باور - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت باور - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت باور - جلد دوم: آشنایی با ماهیت انرژی زندگی

کتاب قدرت باور - جلد دوم نوشته‌ی مهدی داعی، دومین مجلد از یک مجموعه‌ی خودیاری و رشد درونی‌ست که بر قدرت باور و ذهن انسان و نحوه‌ی بهره‌گیری از آن تمرکز دارد. نویسنده این‌بار، سراغ خصوصیات انرژی زندگی از بعد فیزیکی و متافیزیکی آن رفته است تا راهی را برای شناخت دقیق‌تر خودتان ارائه کند. او قصد دارد در فرآیندی شما را همراهی کند که طی آن، با ذهن‌تان هم‌هویت می‌شوید و زمینه‌ی رهایی از باورهایی را در خودتان ایجاد می‌کنید که تا امروز شما را محدود کرده و امکان تبلور پتانسیل بی‌نهایت درونی‌تان را به شما نداده‌اند.

درباره‌ی کتاب قدرت باور - جلد دوم

برخی از تجربه‌ها و احساسات برای ما انسان‌ها بسیار پیش‌پاافتاده و معمولی به‌نظر می‌رسند، چراکه بسیاری از افراد دیگر را نیز در حال دست و پنجه نرم کردن با این چالش‌ها می‌بینیم. برای مثال شاید برای شما هم پیش آمده باشد که حس کرده‌ باشید روابط‌تان با دیگران به بن‌بست خورده یا مدت‌هاست که در کارتان هیچ پیشرفتی نداشته‌اید، زندگی مثل گذشته برای‌تان جذاب نیست و با وجود برنامه‌ریزی دقیق و تلاش بسیار، باز هم به هیچ‌کدام از اهدافتان نمی‌رسید، مدتی‌ست که حس می‌کنید انگیزه‌تان را برای ادامه‌ی زندگی از دست داده‌اید و یا حتی خیلی بدتر، زندگی به‌کلی برایتان بی‌معنی و پوچ شده و قرار هم نیست که وضعیت، بهتر از این باشد. مهدی داعی در کتاب قدرت باور - جلد دوم، توضیحی برای تمامی این حالات و احساسات شما دارد، و به شما کمک می‌کند که به خصوصیات خودتان به‌عنوان امتدادی از انرژی هوشمند محض زندگی پی ببرید.

در مجلد اول از مجموعه‌ی قدرت باور خواندیم که هر کدام از انسان‌ها، امتدادی از یک انرژی بسیار نیرومند و هوشمند هستند که پیوسته در جریانی رو به پیشرفت است و با ورود به این دنیا، قدرت بی‌نهایت خلاق این انرژی وارد تک‌تک ذرات وجودشان می‌شود و براساس آن می‌توانند واقعیت‌های زندگی‌شان که قرار است در وقتی مقرر برای‌شان رخ دهد را، به بهترین شکل ممکن خلق کنند. انرژی مذکور، کاملاً هدفمند است و حالا که شما به‌عنوان امتدادی از آن با هدف خاص و معینی وارد این دنیا شده‌اید، باید به مأموریت الهی خود جامه‌ی عمل بپوشانید. تنها در این صورت است که از درون به تعادل و آرامش خواهید رسید و از کشش‌های نفسانی رها شده و در تمامی جنبه‌های زندگی‌تان، استقلال واقعی خواهید داشت.

مهدی داعی در کتاب قدرت باور - جلد دوم خصوصیات این انرژی هوشمند را از دو دیدگاه علمی و متافیزیکی مورد بحث و بررسی قرار داده است. به این ترتیب شما قادر خواهید بود که هر چه بهتر و عمیق‌تر خودتان را شناخته و آگاهانه‌تر با واقعیت‌های وجودی‌تان روبه‌رو شوید. به‌عنوان مثال زمانی‌که می‌فهمید «از این انرژی جدا نیستید» یا این انرژی، «کاملاً محض است» و ابداً در پی قضاوتِ شما نیست، بسیاری از باورهای منفی‌تان از بین می‌روند. باورهایی که باعث شده‌اند تاکنون درون خود حس گناه کنید یا خود را از این انرژی جدا بدانید و با آن بیگانه باشید.

کتاب قدرت باور - جلد دوم در هشت فصل به رشته‌ی تحریر درآمده و مطالب مقابل را در برمی‌گیرد: تعریف انرژی زندگی، فیزیک انرژی زندگی، ماهیت دوگانه موجی - ذره‌ای الکترون‌ها، خصوصیات انرژی زندگی از دیدگاه علمی، خصوصیات متافیزیکی انرژی زندگی، تفاوت بین حقیقت و واقعیت، آرامش بالاتر از شادی است و مراقبه‌ی ارتباط با فضای باشیدن درون.

انتشارات موج سوم کتاب قدرت باور - جلد دوم را منتشر کرده و در اختیار خوانندگان علاقه‌مند قرار داده است.

کتاب قدرت باور - جلد دوم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم به دنبال کشف حقیقت درونی خود و استفاده از تمامی پتانسیل‌های وجودی‌تان برای رسیدن به اهداف خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه‌ی این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب قدرت باور - جلد دوم: آشنایی با ماهیت انرژی زندگی می‌خوانیم

انرژی زندگی، کاملاً هوشمند است و با هدف خاصی، واقعیت‌هایی را خلق می‌نماید.

به حرکت و تبلور پیوسته‌ی این انرژی هوشمند در این دنیا؛ در اصطلاح «زندگی» می‌گویند که خودش را به اشکال مختلف با فرکانس‌های متفاوت متبلور ساخته و تجربه می‌کند. امواج اقیانوس، قدرت باد، جریان آب، گرمای آفتاب، انوار ملایم مهتاب، روییدن گیاهان و خود ما و حتی افکار و احساسات ما هر کدام؛ تبلوری از این انرژی هوشمند واحد می‌باشند و با حذف آن از کائنات؛ همه‌چیز از بین رفته و هرج و مرج دنیا را فرا می‌گیرد.

هر کدام از ما به‌عنوان امتدادی از این انرژی هوشمند عظیم، هر چقدر در هر لحظه بتوانیم «اتفاقی» را پذیرفته و آن را درک کنیم، به همان اندازه؛ زندگی را تجربه کرده‌ایم، به عبارت بهتر، به همان اندازه به انرژی زندگی اجازه می‌دهیم خودش را از طریق فرم آن اتفاق بروز داده و پیام لازم برای رشدمان را به ما بدهد.

ساختار تجربیات ما را باورهای‌مان می‌سازند، یعنی همان چیزی که تاکنون حس کردیم و پذیرفتیم که واقعی است. بنابراین هر چیزی را که باور کنیم، همان را تجربه می‌کنیم و همین باورها به ما به‌عنوان انرژی زندگی جهت می‌دهند. اگر باوری همسو با انرژی زندگی نباشد، یعنی در جهت رشد و لذت و نوشدن نباشد، باعث می‌شود درجا زده و با انرژی زندگی همسو نشده و درون خود احساس گرفتگی و درد کنیم. زندگی، خودش را زندگی می‌کند و ما تنها باید در فضای ذهن‌مان ناظر بر آن شویم و با شکایت یا ملامت و قضاوت در مورد اتفاقات، در مسیر جریان این انرژی مقاومت ایجاد نکنیم.

در فرهنگ‌های مختلف؛ نام‌های متفاوتی به انرژی هوشمند زندگی داده شده به‌طوری که در هند به آن پرانا، در چین؛ چی و در ژاپن به آن ریکی می‌گویند. از دیگر القابی که به این انرژی هوشمند داده می‌توان به نَفَسِ حیات، بیوپلاسما، اورگون و مانا اشاره نمود و تمامی ادیان؛ بالاتفاق آن را «خدا» می‌نامند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1. تعریف انرژی زندگی
2. فیزیک انرژی زندگی
3. ماهیت دوگانه موجی - ذره‌ای الکترون‌ها
4. خصوصیات انرژی زندگی از دیدگاه علمی
1-4. دوقطبی بودن انرژی زندگی
2-4. دوگانگی واقعیت انرژی زندگی است
3-4. قطب‌های تاریک و روشن همدیگر را متعادل می‌کنند
4-4. ما تمامیت واحد هستیم
5-4. واقعیت در زندگی، کاملاً عادی است
6-4. غریزه، رشد و تجربه
7-4. انرژی زندگی هرگز منفی فکر نمی‌کند
8-4. انرژی زندگی پیوسته تا ابد در حرکت است
5. خصوصیات متافیزیکی انرژی زندگی
1-5. حیات
2-5. آگاهی
3-5. حقیقت
4-5. عشق بی‌قید و شرط
6. تفاوت بین حقیقت و واقعیت
7. آرامش؛ بالاتر از شادی است
8. مراقبه‌ی ارتباط با فضای باشیدن درون

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت باور - جلد دوم: آشنایی با ماهیت انرژی زندگی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات موج سوم
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات139
زبانفارسی
شابک978-622-98416-2-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت باور - جلد دوم

حمید مهدوی
۱۴۰۳/۲/۴
بسیار عالی به همه برای اگاهی از قدرت خودشون توصیه میکنم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب قدرت باور - جلد دوم

برای دریافت کتاب قدرت باور - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.