معرفی و دانلود کتاب خوشبختی و رابطه با عشق

عکس جلد کتاب خوشبختی و رابطه با عشق
قیمت:
۴۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خوشبختی و رابطه با عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خوشبختی و رابطه با عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خوشبختی و رابطه با عشق

کتاب خوشبختی و رابطه با عشق مجموعه جملاتی از باربارا دی آنجلیس، نویسنده‌ی آمریکایی، را در بر می‌گیرد. عشق، رابطه و خوشبختی درون‌مایه‌ی این جملات هستند. اگر به دنبال کتابی کم‌حجم و خوش‌خوان در باب موفقیت هستید، پیشنهاد ما به شما کتاب نامبرده است.

درباره‌ی کتاب خوشبختی و رابطه با عشق

کتابی که پیش روی شماست، با نام خوشبختی و رابطه با عشق، مجموعه‌ای از جملات برگزیده و قصار باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis)، نویسنده، معلم، روان‌شناس، مشاور ازدواج و سخنرانِ آمریکایی است. این جملات به همت شهناز یزدان‌پناه گردآوری شده‌اند و انتشارات اژدهای طلایی آن‌ را روانه‌ی بازار نشر کرده است.

همان‌طور که از عنوان کتاب حاضر برمی‌آید، جملات باربارا دی آنجلیس جملگی در باب عشق، رابطه‌ی عاطفی و خوشبختی هستند. به طور کلی، اغلب آثار این نویسنده در زمینه‌ی روان‌شناسی روابط نوشته شده‌اند و از این رو، می‌توانند به کارِ هرکسی که می‌خواهد رابطه‌ای صمیمانه، بالغانه و رشددهنده را تجربه کند، بیایند.

برخی از جملات گردآوری‌شده در این کتاب به معرفی ابعاد پنهان شخصیت زنان پرداخته است. یکی از مهم‌ترین مشکلات زوج‌ها این است که برخلاف آنچه گمان می‌کنند، یکدیگر را نمی‌شناسند. برخی از جملات او نیز درون‌مایه‌ای مذهبی دارند. برای مثال باربارا دی آنجلیس در جایی می‌گوید: «دعا راهی برای هدایت افکار و احساسات شماست. با دعا تلاش می‌کنید به منبعی عظیم‌تر دست یابید یا با آن ارتباط برقرار کنید. در دعا شما یک فرستنده هستید.»

باربارا دی آنجلیس همچنین در جایی از این کتاب به شما کمک می‌کند تا از طریق سکوت به آرامش درونی برسید. به بیان بهتر، برخی از جملات در این کتاب وجود دارند که بر خودسازی، دستیابی به موفقیت و رشد فردی شما متمرکز شده‌اند. دی آنجلیس به شما نشان می‌دهد که سکوت راهی به درون و قدمی به سمت بهروزی است. کتاب خوشبختی و رابطه با عشق را شهناز یزدان پناه برای انتشارات اژدهای طلایی ترجمه کرده است.

کتاب خوشبختی و رابطه با عشق برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب خوشبختی و رابطه با عشق برای دو گروه از مخاطبان مناسب است. نخست افرادی که به کتاب‌های موفقیت و خودسازی علاقه دارند و دوم، دوستداران کتاب‌هایی با موضوعِ جملات روان‌شناسی،‌انگیزشی و قصار.

در بخشی از کتاب خوشبختی و رابطه با عشق می‌خوانیم

  • زمانی که سعی می‌کنیم کس دیگری غیر از آنچه هستیم، باشیم تکه‌هایی از وجودمان را گم می‌کنیم. بدون این تکه‌ها هرگز به آرامش نخواهیم رسید. پس برای کمال و آرامش باید به خودمان بازگردیم.
  • حرکت در مسیری که دیگران از ما انتظار دارند ما را از رویاها و در نهایت از خودمان دور می‌کند.
  • خود واقعی ما در انبوهی از لایه‌های «تو باید»، «تو بهتر است» و «تو چاره‌ی دیگری نداری» دیگران، پنهان شده است.
  • وقتی از رویاها و ارزش‌های خود به خاطر رویاها و ارزش‌های دیگران می‌گذرید، در واقع خود واقعی‌تان را فدا می‌کنید. در این حالت هر چه بیشتر خود را فدا کنید بیشتر احساس ناتوانی و ضعف خواهید کرد.
  • واقعیت درونی ما مجموعه‌ای است از باورها و ارزش‌هایمان. نحوه‌ی زندگی هر کدام از ما منعکس‌کننده‌ی این باورهاست.
  • هر چه بیشتر با خود واقعی‌تان زندگی کنید، آرامش بیشتری به دست خواهید آورد. زندگی با خود واقعی یعنی تصمیم‌گیری بر اساس باورهایمان نه باورهای دیگران.
  • هیچ‌کس در زندگی به اندازه‌ی خودمان به ما خیانت نمی‌کند. چون همیشه در حال توجیه کردن خود هستیم.
  • باید بتوانیم در هر لحظه هر چه هستیم را برای رسیدن به آنچه می‌توانیم باشیم فدا کنیم.
  • اولین قدم برای تغییرات و تحولات معنوی روحی زمانی است که بتوانیم به آنچه مانع رسیدن‌مان به موفقیت است «نه» بگوییم.
  • همیشه حقیقت را بگویید چون این کار شما را به خود واقعی‌تان هدایت می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خوشبختی و رابطه با عشق
نویسنده
مترجمشهناز یزدان پناه
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-964-8630-84-8
موضوع کتابکتاب‌های جملات قصار، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خوشبختی و رابطه با عشق

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خوشبختی و رابطه با عشق

برای دریافت کتاب خوشبختی و رابطه با عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.