معرفی و دانلود کتاب راه‌های مقابله با نگرانی و اضطراب

عکس جلد کتاب راه‌های مقابله با نگرانی و اضطراب
قیمت:
۷۹,۱۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راه‌های مقابله با نگرانی و اضطراب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راه‌های مقابله با نگرانی و اضطراب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راه‌های مقابله با نگرانی و اضطراب

هریک از ما در سراسر شبانه‌روز با نگرانی‌ها و اضطراب‌های کوچک و بزرگ دست‌وپنجه نرم می‌کنیم. دیل کارنگی از طریق داستان‌های جذابی که در کتاب راه‌های مقابله با نگرانی و اضطراب برای شما روایت می‌کند، می‌کوشد درس‌های مفیدی را برای مقابله با این نگرانی‌ها در اختیار شما قرار دهد. این کتاب در زمره‌ی آثار پرفروش حوزه‌ی توسعه‌ی فردی قرار دارد.

درباره‌ی کتاب راه‌های مقابله با نگرانی و اضطراب

مجموعه‌ای از راهکارهای عالی برای عمیق شدن در ماهیت خود و ارزیابی احساسات و نحوه‌ی نگرش به زندگی. با خواندن کتاب راه‌های مقابله با نگرانی و اضطراب (How to Stop Worrying and start Living) به مجموعه‌ای از ابزارها و تجهیزاتی مسلح می‌شوید که به شما کمک می‌کنند زندگی آسوده‌تری را تجربه کنید و از اثرات مضر نگرانی در امان بمانید. اگرچه این کتاب در سال 1936 نوشته شده است، اما درس‌های ساده و در‌عین‌حال کارآمد آن در زمانه‌ی حال و پیچیدگی‌های دوران مدرن نیز به یاری شما خواهند آمد.

چگونه نگرانی‌های مالی خود را کاهش دهیم؟ چگونه از خستگی دوری کنیم؟ چرا و چگونه روزانه یک ساعت به بیداری خود اضافه کنیم بی‌آن که از کمبود خواب آسیب ببینیم؟ چگونه خودمان را پیدا کنیم و به مهارت‌های خود ایمان بیاوریم؟ پاسخ این سؤال‌های اساسی را در کتاب راه‌های مقابله با نگرانی و اضطراب بخوانید. اجازه دهید این کتاب زندگی شما را دگرگون کند و انقلابی در سلامت روان و توسعه‌ی فردی شما رقم بزند. با مطالعه‌ی این کتاب و به کار گرفتن رهنمودهای دیل کارنگی، هر آنچه را که شما را از داشتن یک زندگی شاد و پویا بازمی‌دارد، از خود دور کنید.

این کتاب تکنیک‌های اساسی و کارآمدی را برای تجزیه و تحلیل مرحله‌به‌مرحله‌ی نگرانی‌ها به شما پیشنهاد می‌کند. پذیرش این حقیقت ناگریز است که نگرانی بخشی اجتناب‌ناپذیر از زندگی به شمار می‌رود. احساس اضطراب یا استرس در مورد موقعیت‌های خاص طبیعی است، اما نگرانی بیش از حد می‌تواند منجر به عواقب منفی گسترده‌ای مانند افسردگی، اختلالات اضطرابی و حتی مشکلات جسمی شود. پزشکان در حوزه‌های تخصصی گوناگون، فروپاشی روانی، اختلال در فشار خون، ابتلا به بیماری‌های گوارشی و حتی بیماری‌های دهان و دندان را از جمله پیامدهای فشار عصبی و روانی قلمداد کرده‌اند. بنابراین، مهم است که یاد بگیریم چگونه نگران نباشیم و زندگی سالم و سرشار از آرامشی را برای خود رقم بزنیم. در کتاب راه‌های مقابله با نگرانی و اضطراب، نکات و راهکارهایی وجود دارد که به شما در کاهش نگرانی و داشتن زندگی شاد و رضایت‌بخش کمک می‌کند.

کتاب‌های توسعه‌ی فردی و آثاری از قبیل کتاب راه‌های مقابله با نگرانی و اضطراب، به شما کمک می‌کنند تا بتوانید بهترین نسخه‌ی خود باشید. آن‌ها دربرگیرنده‌ی راهکارهایی برای بهبود روابط، افزایش خودشناسی، کاهش استرس و اضطراب، بهبود مهارت‌های رهبری و افزایش موفقیت در زندگی شما هستند. با خواندن کتاب‌های توسعه‌ی فردی، شما می‌توانید ایده‌ها و راه‌حل‌های جدیدی برای مواجهه با چالش‌های زندگی پیدا کنید و بهبود زندگی خود را در زمینه‌های گوناگون تجربه کنید.

کتاب راه‌های مقابله با نگرانی و اضطراب نوشته‌ی دیل کارنگی و ترجمه‌ی شیرین هاشمی به همت انتشارات هورمزد تهیه و منتشر شده است.

کتاب راه‌های مقابله با نگرانی و اضطراب برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال رهایی از نگرانی‌های کوچک و بزرگ زندگی خود هستید، مطالعه‌ی این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب راه‌های مقابله با نگرانی و اضطراب می‌خوانیم

حدود نود درصد از مسائل زندگی ما درست و بی‌عیب و تنها ده درصد از آن‌ها با مشکل و گرفتاری همراه است. اگر می‌خواهیم خوشحال باشیم و از زندگی‌مان لذت ببریم، باید تمام فکر خود را روی آن نود درصد متمرکز کنیم و ده درصد از مسائل توأم با گرفتاری را فراموش کنیم و نادیده بگیریم؛ اما اگر دوست داریم نگران و عبوس باشیم و از زخم معده رنج ببریم، تنها کاری که می‌شود انجام داد، این است که روی آن ده درصد متمرکز شویم و آن‌ها را از ذهن خود دور نسازیم.

عبارت «فکر کنید و شکرگزار باشید» در بسیاری از کلیساهای دورهٔ کرامول در انگلستان نقش بسته است. به عقیدهٔ من این عبارت باید بر قلب ما نیز نقش ببندد. این عبارت بیان می‌کند ما باید راجع به چیزهایی که خداوند به ما عطا فرموده، فکر کنیم و شکرگزار آن باشیم. باید خدا را از برای تمام احسان و سخاوتش شکر گوییم.

جاناتان‌سوییفت، نویسندهٔ کتاب «سفرهای گالیور»، شخص بسیار بدبینی بود که این بدبینی‌اش به حد ویران‌کننده‌ای در ادبیات انگلیس تأثیر گذاشت. او تا حدی از زندگی و به دنیا آمدنش متأسف بود که روزهای تولدش لباس سیاه بر تن می‌کرد و لب به غذا نمی‌زد؛ اما همین شخص که در ادبیات انگلیسی نمونهٔ بارز بدبینی است تأثیر شادی، نشاط و قدرت سلامت‌بخش خوشحالی را ستایش می‌کند و می‌گوید: «بهترین اطباء در دنیا دکتر رژیم غذایی، دکتر سکوت و دکتر شادمانی هستند».

من و شما می‌توانیم در هر ساعت از روز که بخواهیم از خدمات دکتر شادمانی، بی‌هیچ هزینه‌ای، بهره‌مند شویم. البته، فقط با تمرکز و توجه به همهٔ برکات و ثروت‌های باورنکردنی که متعلق به ماست؛ ثروتی که به‌مراتب از گنج‌های افسانه‌ای «علی‌بابا» نیز بیشتر است. آیا حاضرید دو چشمتان را به قیمت هزار میلیون دلار بفروشید؟ برای فروش چشم‌ها یا دستانتان چه مبلغی پیشنهاد می‌کنید؟ برای قوه شنوایی‌تان چطور؟

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار: چرا و چگونه این کتاب نوشته شد؟
نه پیشنهاد برای بیشترین بهره‌برداری از این کتاب
بخش اول: حقایق اصلی و اساسی که شما باید راجع‌به نگرانی بدانید
فصل اول: زندگی در بخش روزانه
فصل دوم: فرمولی سحرآمیز در برطرف کردن حالات نگرانی و اضطراب
فصل سوم: آثار اضطراب و نگرانی
خلاصه بخش اول
بخش دوم: اصل و قواعد اولیه در تجزیه‌و تحلیل نگرانی
فصل اول: چطور نگرانی‌های ناشی از مشکلاتمان را حل‌وفصل کنیم
فصل دوم: چگونه پنجاه‌درصد از نگرانی‌های شغلی خود را حذف کنید.
خلاصه بخش دوم
بخش سوم: چگونه عادت نگران‌بودن را شکست دهیم، قبل از اینکه ما را شکست دهد
فصل اول: چگونه با زور و فشار، نگرانی را از فکر خود بیرون کنید
فصل دوم: به موریانه اهمیت ندهید!
فصل سوم: قانونی که بسیاری از نگرانی‌های شما را غیرقانونی اعلام می‌کند
فصل چهارم: با امور اجتناب‌ناپذیر همراهی کنید
فصل پنجم: برای جلوگیری از نگرانی‌هایتان، فن جلوگیری از ضرر با قید و شرط را به کار ببندید
فصل ششم: سعی نکنید خاک‌اره را اره کنید
خلاصه بخش سوم
بخش چهارم: هفت روش برای توسعه و ترویج طرز فکری که آرامش و شادی را برای شما به ارمغان می‌آورد
فصل اول: هشت لغت که شکل زندگی شما را تغییر می‌دهد
فصل دوم: هزینهٔ گزاف انتقام گرفتن
فصل سوم: اگر چنین کنید، هرگز ناسپاسی دیگران شما را نگران نخواهد کرد
فصل چهارم: آیا مایلید برای یک‌میلیون دلار هرچه دارید، بپردازید؟
فصل پنجم: حقیقت خود را دریابید و به اصل وجود خود پی ببرید
فصل ششم: اگر لیموترشی در دست دارید از آن شربتی شیرین درست کنید.
فصل هفتم: چگونه در مدت چهارده روز افسردگی را معالجه کنیم
خلاصه بخش چهارم
بخش پنجم: بهترین راه غلبه بر نگرانی
چگونه پدر و مادرم بر نگرانی غالب شدند
بخش ششم: از انتقاد نگران نباشیم
فصل اول: به یاد داشته باشید کس نرود به جنگ افتاده
فصل دوم: اگر چنین کنید، انتقاد شما را ناراحت نمی‌کند
فصل سوم: کارهای احمقانهٔ من
خلاصه بخش ششم
بخش هفتم: شش راه برای جلوگیری از خستگی و نگرانی چگونه با روحیه و نیرومند باشیم؟
فصل اول: چگونه یک ساعت به ساعات بیداری خود بیافزاییم؟
فصل دوم: چه چیزی باعث خستگی می‌شود و برای مقابله با آن چه می‌توان کرد؟
فصل سوم: چگونه از خستگی و فرسودگی دوری جوییم و همیشه جوان بمانیم!
فصل چهارم: چهار روش خوب برای جلوگیری از خستگی در محیط کار
فصل پنجم: چگونه خستگی، نگرانی، ملالت و تنفر ناشی از یکنواختی را از خود دور کنیم؟
فصل ششم: چگونه از نگرانی دربارهٔ بی‌خوابی مزمن جلوگیری کنیم
خلاصه بخش هفتم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راه‌های مقابله با نگرانی و اضطراب
نویسنده
مترجمشیرین هاشمی
ناشر چاپینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات344
زبانفارسی
شابک978-600-5361-13-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راه‌های مقابله با نگرانی و اضطراب

برای دریافت کتاب راه‌های مقابله با نگرانی و اضطراب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.