معرفی و دانلود کتاب سختی فوتبال: تکنیک‌های ساده روانشناسی برای بهبود فوتبال شما

عکس جلد کتاب سختی فوتبال: تکنیک‌های ساده روانشناسی برای بهبود فوتبال شما
قیمت:
۸۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سختی فوتبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سختی فوتبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سختی فوتبال: تکنیک‌های ساده روانشناسی برای بهبود فوتبال شما

کتاب سختی فوتبال اثری از پروفسور دن آبراهامز در زمینه‌ی روان‌شناسی ورزشی است. این کتاب نتیجه‌ی سال‌ها تحصیلات دانشگاهی و تحقیقات جامع در زمینه‌ی علم ورزش است که می‌تواند در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار باشد. همان‌طور که می‌توان متصور شد، در داخل کشور تحقیقات جامعی در این زمینه صورت نگرفته اما با خواندن این کتاب به خوبی می‌توان از نقش این بُعد آگاه شد. این کتاب در سطح جهانی از شهرت جالب توجهی بهره‌مند است.

درباره‌ی کتاب سختی فوتبال

کتاب سختی فوتبال (Soccer Tough) نوشته‌ی دن آبراهامز (Dan Abrahams) بر آن است تا به لحاظ علمی به این ورزش محبوب بپردازد. پرداختن به وضعیت روانی بازیکنان به حدی از اهمیت بالایی برخوردار است که می‌توان ادعا کرد تفاوتی با نقش سلامت جسمانی در بازیکنان ندارد. به همین روی، تیم‌ها به این درک رسیده‌اند که نقش و حضور یک روان‌شناس در تیم چقدر مهم است و می‌تواند به سلامت روانیِ بازیکنان کمک کند. حضور این روان‌شناسان در تیم می‌تواند در حوزه‌های گوناگونی به تیم و بازیکنان کمک کند که یکی از مهم‌ترین موارد برقراری یک بازیابی و بازسازی کامل در بازیکن است. دن آبراهامز یک پروفسور بادانش و شناخته‌شده است که در زمینه‌ی ورزش و علم فوتبال، به لحاظ فنی، در سطح جهانی از اعتبار بالایی بهره‌مند است. کتابی که در دست دارید، یک اثر تحسین‌شده در حوزه‌ی ورزش است که به شما چیزهای زیادی از نظر روان‌شناختی یاد خواهد داد.

این کتاب در مورد چیست؟ دن آبراهامز می‌خواهد به بازیکنان فوتبال تکنیک‌ها و روش‌هایی را یاد دهد که به واسطه‌ی آن‌ها قادر خواهند بود به لحاظ روانی خود را ارتقا بخشند و در نتیجه عملکرد بهتری در زمین بازی داشته باشند. همانطور که از عنوان کتاب برمی‌آید، سختی فوتبال در مورد وجوه دشوار و پرفشار این بازی است. نویسنده از شما می‌خواهد که یک استادیوم مملو از تماشاگر را تصور کنید و خود را در موقعیتی بیابید که در یکی از سخت‌ترین بازی‌های عمرتان حضور دارید و همه چیز به عملکرد شما بازمی‌گردد. دن آبراهامز در کتاب خود قصد دارد به شما آموزش دهد که چگونه در چنین موقعیت‌هایی که همه چیز به قدرت ذهن و بدن شما بستگی دارد، سربلند بیرون آیید. در این کتاب قرار است از دریچه‌ی روان‌شناسی به بازی فوتبال نگاه کنید و به واسطه‌ی آن اعتماد به نفس‌تان را به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای افرایش دهید.

معرفی و دانلود کتاب سختی فوتبال

دن آبراهامز در این کتاب تلاش دارد با توصیه‌هایی که به بازیکنان ارائه می‌دهد، آنان را به بهترین نسخه از خودشان تبدیل کند. در واقع این کتاب برای مربیان و کادر فنی یک باشگاه به خوبی ترسیم می‌کند که چرا باید یک روان‌شناس در داخل یک تیم حضور داشته باشد و بار علم روان‌شناسی چه ارزش‌های تازه‌ای می‌تواند به بازیکنان و تیم اضافه کند. باید اشاره کرد که این کتاب با نوشته‌های انگیزشی متفاوت است و آنچه دن آبراهامز در این کتاب با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد از بار علمی درخور توجهی بهره‌مند است. این کتاب از آثار مرجع و منبع در این زمینه محسوب می‌شود و خواندن جملات دن آبراهامز برای مربیان و بازیکنان می‌تواند چیزهای زیادی به یک بازی فوتبال اضافه کند.

دن آبراهامز در کتاب سختی فوتبال برای ارائه‌ی مطالب خود از نمونه‌ها و مثال‌های عینی‌ای که در دنیای فوتبال وجود دارد استفاده می‌کند. به عنوان مثال این کتاب برای بازیکنان متوسط، تازه‌کار یا آن‌هایی که مسیرشان را گم کرده‌اند، از شیوه‌های فکر کردن و قدرت روانی بزرگ‌ترین بازیکنان این ورزش محبوب و جهانی می‌گوید. کتاب سختی فوتبال نوشته‌ی دن آبراهامز توسط رسول سلطانی به فارسی روان برگردان شده و انتشارات حتمی آن را در دسته‌ی کتاب‌های ورزشی منتشر کرده است.

کتاب سختی فوتبال برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به بازیکنان، مربیان و علاقه‌مندان به ورزش فوتبال پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب سختی فوتبال: تکنیک‌های ساده روانشناسی برای بهبود فوتبال شما می‌خوانیم

چگونه کمال گرایی را شکست دهیم

شما می‌خواهید در فوتبال‌تان پیشرفت کنید اما باید صبور باشید. من دوست دارم که به هر جلسه تمرینی همانند یک موقعیت برای پیشرفت نگاه کنید حتی اگر 0.001 درصد پیشرفت کنید. این مقدار کم است اما وقتی این درصدهای کوچک را روی‌هم جمع کنید، شما مقدار زیادی به عنوان یک بازیکن فوتبال پیشرفت کرده‌اید.

وقتی با بازیکنان جوان QPR و سایر باشگاه‌های اروپایی کار می‌کردم، صبر، آرامش، اعتماد، باور و راحتی کلماتی بودند که همیشه آن‌ها را تکرار می‌کردم. من این کلمات را همیشه تکرار می‌کردم زیرا به تجربه به من ثابت شده بود که فوتبالیست‌ها می‌توانند به خود خیلی سخت بگیرند. آن‌ها می‌خواهند که پیروز شوند. آن‌ها می‌خواهند که در بهترین فرم‌شان بازی کنند و می‌خواهند که توانایی‌هایشان را به خوبی نشان دهند. این مسئله کاملاً در مورد جیمی، یک بازیکن جوان که با او کارمی‌کردم، صادق است. او در یک تیم حرفه‌ای در شمال انگلیس بازی می‌کرد.

در سن 15سالگی، جیمی قراردادی حرفه‌ای دریافت کرد که وی را به عنوان یکی از پر دستمزدترین بازیکنان در سن او معرفی می‌کرد. اما او واقعاً خوب بود و استحقاق آن را داشت. یک هافبک پویا که می‌توانست خیلی سریع پاس‌های خوبی را ارسال کند. او می‌توانست از توپ‌های مرده موقعیت بسازد و سریع‌تر از همه هم‌تیمی‌هایش بازی‌خوانی می‌کرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: فوتبال یک بازی روانی است
فصل 2: چگونه الویس، گریسلند را پیدا کرد
فصل 3: آرزوهای روزانه
فصل 4: ذهنیت مسی
فصل 5: چگونه ریچارد تمرکزش را تقویت کرد
فصل 6: فیلم‌نامه‌ی بازی شما
فصل 7: چگونه کارلتون تفکرات منفی‌اش را له کرد
فصل 8: استوکسی، یک سگ شکاری
فصل 9: چرا برش آرام ماند
فصل 10: 10 هزار ساعت کوین
فصل 11: چگونه کمال‌گرایی را شکست دهیم
فصل 12: چگونه بتمن رشد کرد
فصل 13: اضافه کردن مغز به قلب بری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سختی فوتبال: تکنیک‌های ساده روانشناسی برای بهبود فوتبال شما
نویسنده
مترجمرسول سلطانی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات131
زبانفارسی
شابک978-600-355-684-3
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سختی فوتبال

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سختی فوتبال

برای دریافت کتاب سختی فوتبال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.