معرفی و دانلود کتاب تمرینات سه گانه

عکس جلد کتاب تمرینات سه گانه
قیمت:
۱۱۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات سه گانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات سه گانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمرینات سه گانه

کتاب تمرینات سه گانه اثری از جیمز بکینسیل است. این اثر ورزشی مناسب کسانی‌ست که در حوزه‌ی ورزش سه‌گانه فعالیت می‌کنند و به دنبال یک الگوی اصولی و کاربردی در این زمینه هستند. اگر سعی دارید اولین تمرینات سه‌گانه‌ی خود را از سر بگذارنید یا اگر می‌خواهید سطح خود را در این حیطه بالا ببرید، این کتاب برای شماست. اثری که هر آنچه لازم است در مورد تمرینات سه‌گانه و الگوهای مورد نظر بدانید را در اختیارتان می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب تمرینات سه گانه

کتاب تمرینات سه گانه (The Triathlon Training Book) تألیف مربی و نویسنده‌ی شناخته‌‌شده‌ی بریتانیایی جیمز بکینسیل (James Beckinsale) است. ورزش‌های سه‌گانه نیاز به تمرینات گسترده و مستمر دارند و اگر در این زمینه تازه‌کار هستید، حتماً باید به یک الگوی علمی و معتبر رجوع کنید. جیمز بکینسیل با نوشتن الگوها و اصولی که هر ورزشکاری باید در مورد ورزش‌های سه‌گانه مورد توجه قرار دهد، کارتان را ساده کرده است. این کتاب برای دو دسته از ورزشکاران مناسب است: آن‌هایی که مبتدی هستند و می‌خواهند برای اولین‌بار تمرینات سه‌گانه را تجربه کنند و آن‌هایی که با وجود تجربه‌هایی که در این ورزش داشته‌اند، به دنبال پیشرفت هرچه بیشتر خود هستند.

در المپیک سال 2000 بود که ورزش سه‌گانه برای اولین‌بار به طور گسترده به مردم جهان معرفی شد و از آن زمان محبوبیتش مدام افزایش یافته است. ورزش سه‌گانه در واقع نیازمند انرژی، استقامت و نیروی زیادی در یک ورزشکار است و برای ورود به آن باید تمرینات دشواری را پشت سر بگذارید. این ورزش به دو بخش حرفه‌ای و مبتدی تقسیم می‌شود و در هر کدام ورزشکار مسافت‌های متفاوتی را در طول مسابقه طی می‌کند. جیمز بکینسیل به شما می‌گوید که برای ورود به این ورزش لازم نیست حتماً تخصصی داشته باشید، بلکه با پیاده‌روی روزانه و انجام انواع تمرینات هوازی و قدرتی، می‌توانید به ورزش سه‌گانه وارد شوید. ورزش سه‌گانه در واقع انتخاب یک سبک زندگی است و صرفاً یک ورزش ساده نیست. وارد شدن به این ورزش با تغییر انواع برنامه‌های زندگی و غذایی همراه است.

معرفی و دانلود کتاب تمرینات سه گانه

کتاب تمرینات سه گانه اثر جیمز بکینسیل در سطح بین‌المللی از اعتبار علمی و ورزشی برخوردار است. کتاب پیش‌ رو واجد مواردی‌ست که می‌تواند برای تمام ورزشکاران مناسب باشد. این اثر ورزشی برنامه‌های دقیق و مشخصی برای مسافت‌هایی که قرار است به صورت سه‌گانه طی کنید ارائه می‌دهد. جیمز بکینسیل، به صورت گام به گام، تمریناتی توصیه کرده که میزان استحکام و قدرت در بدن‌تان را افزایش می‌دهد. همچنین، جیمز بکینسیل برای شما تصاویری تهیه کرده که به صورت دقیق و واضح بازده و سرعت‌ مورد نیاز در دوندگی و شنا و رکاب زدن را به صورت جزئی توضیح می‌دهد. بکینسیل بیش از بیست سال است که در این حیطه به عنوان ورزشکار و مربی فعالیت می‌کند و در کتاب خود برنامه‌هایی برای مصرف مواد غذایی، تمرینات روزانه و ابزارهایی که نیاز دارید ارائه داده است.

مهم نیست در چه سطحی قرار دارید، این کتاب در یکی از بخش‌ها به شما مطالبی پرجزئیات از آناتومی بدن ارائه داده است. در این بخش، به طور دقیق تشریح شده که برای هر مسافتی که طی می‌کنید، چه مکانیزم‌های فیزیکی‌ای در شما فعال می‌شود و با استفاده از تصاویر گرافیکی و نقاشی، عملکرد بدن در برابر این ورزش به صورت علمی توضیح داده می‌شود. کتاب تمرینات سه گانه توسط حسن کیائی و سید حسن بابایی ترجمه شده و انتشارات حتمی آن را منتشر کرده است.

کتاب تمرینات سه گانه برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کسانی که به ورزش سه‌گانه علاقه دارند و می‌خواهند در این زمینه به صورت حرفه‌ای فعالیت کنند پیشنهاد می‌شود. همچنین، این کتاب برای مربیان ورزشی نیز می‌تواند اثری قابل اعتنا باشد.

در بخشی از کتاب تمرینات سه گانه می‌خوانیم

شنا ورزشی است که در آن همه‌ی اعضای بدن درگیر هستند. تنه و دست و پای اطراف باید برای به جلو راندن آن‌ها در آب، با یکدیگر به طور هماهنگ فعالیت کنند. آب همچنان که بدن افراد را حمایت می‌کند، تحت فشار نیز خواهد بود. حالت آیرودینامیکی موثر و داشتن تکنیک صحیح در شنا، عملکرد افراد را دگرگون خواهد کرد.

فهرست مطالب کتاب

آزمایشگاه شنا
آزمایشگاه دوچرخه
آزمایشگاه دو
شروع کردن
تمرینات خود را اختصاصی کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمرینات سه گانه
نویسنده
مترجمحسن کیائی، سید حسن بابایی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات165
زبانفارسی
شابک978-600-355-248-7
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تمرینات سه گانه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تمرینات سه گانه

برای دریافت کتاب تمرینات سه گانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.