معرفی و دانلود کتاب تمرین در منزل برای آسیب‌های اسکلتی - عضلانی و آسیب‌های ورزشی: راهنمای مبتنی بر شواهد برای متخصصان

برای دانلود قانونی کتاب تمرین در منزل برای آسیب‌های اسکلتی - عضلانی و آسیب‌های ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمرین در منزل برای آسیب‌های اسکلتی - عضلانی و آسیب‌های ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمرین در منزل برای آسیب‌های اسکلتی - عضلانی و آسیب‌های ورزشی: راهنمای مبتنی بر شواهد برای متخصصان

کتاب تمرین در منزل برای آسیب‌های اسکلتی - عضلانی و آسیب‌های ورزشی اثری در حوزه‌ی ورزش‌درمانی است که چندین برنامه‌ی تمرینی و آموزش عملی را در بر می‌گیرد که برای آسیب‌های ناشی از التهاب، کشیدگی، سندرم‌ها و آرتروز مفاصل مناسب است. ایان دبلیو. وندل و جیمز اف. وایس به شما در روند درمان و دستیابی به اهداف تندرستی‌تان کمک می‌کنند. کادر پزشکی نیز می‌تواند از توصیه‌های ارزشمند این کتاب، برای ارائه‌ی برنامه‌های تمرینی اثربخش استفاده کند.

درباره‌ی کتاب تمرین در منزل برای آسیب‌های اسکلتی - عضلانی و آسیب‌های ورزشی

کتاب تمرین در منزل برای آسیب‌های اسکلتی - عضلانی و آسیب‌های ورزشی (Home Exercise Programs for Musculoskeletal and Sports Injuries) هم یک اثر خودیاری در حوزه‌ی ورزش است، هم مرجعی مناسب برای پزشکان و ارائه‌دهندگان خدمات درمانی محسوب می‌شود. این کتاب، توصیه‌ی بسیاری از پزشکان پرمشغله‌ به بیماران است که توانبخشی ورزشی را برای آسیب‌های اسکلتی-عضلانی تجویز می‌کنند. همچنین، آموزه‌های این کتاب، به سازمان‌های بسیاری در ارتقاء مراقبت، ارائه‌ی خدمات به بیمار، دستیابی به سلامت عمومی و کاهش هزینه‌های نظام سلامت کمک می‌کند. استفاده از روش تمرین و طب فیزیکی، هزینه‌های درمان را تا 72 درصد کاهش می‌دهد و بیمار را به طور مؤثری به اهداف درمانی نزدیک می‌کند. تمام دست‌اندرکاران کتاب تمرین در منزل برای آسیب‌های اسکلتی - عضلانی و آسیب‌های ورزشی، پزشکان، متخصصان و فیزیوتراپیست‌های حاذق و باسابقه‌ای هستند که تمام دانش خود را برای ارائه‌ی تمرینات و راهکارهایی کاربردی، به‌کار گرفته‌اند.

بر اساس شواهد علمی، برنامه‌های تمرین توانبخشی در خانه، اهمیتی بی‌بدیل دارد. کتاب تمرین در منزل برای آسیب‌های اسکلتی - عضلانی و آسیب‌های ورزشی، این نیاز را به روشی ساختاریافته و هدفمند، برای بیمار و ارائه‌دهندگان خدمات پزشکی برطرف می‌کند. همچنین، در زمینه‌ی تجویز تمرین مناسب و آموزش بیماران در درمان ناهنجاری‌های اسکلتی و عضلانی، به پزشکان یاری می‌رساند. ایان دبلیو. وندل (Ian W. Wendel) و جیمز اف. وایس (James F. Wyss) در این کتاب تمرینات توانبخشی را بر اساس نواحی اصلی بدن، از گردن تا پا، طراحی کرده‌اند. تمرینات خانگی مشکلات هر ناحیه را بر اساس وضعیت فعلی بیمار پوشش داده است. هر فصل شامل مقدمه‌ای مختصر در مورد مسائل توانبخشی، انواع صدماتی که ممکن است رخ دهد و اهداف کلی تمرین است. سپس، فهرستی از تمرین‌های پیشنهادی برای موارد خاص ارائه شده است. اساسی‌ترین تمرین‌ها برای توانبخشی هر عضو، ابتدا به عنوان چارچوب ضروری ارائه می‌شود؛ سپس به تمرینات شرایط خاص پرداخته می‌شود. ادامه‌ی فصل، به تصاویر تمرینات و دستورالعمل گام‌به‌گام اجرای دقیق آن‌ها می‌پردازد. این کتاب، مراحل توانبخشی را در سه مرحله‌ی بنیادی، متوسط و پیشرفته ارائه کرده است تا بیمار بتواند متناسب با پیشرفت خود در توانبخشی، مرحله‌ی مناسب خود را بیابد و به‌کار گیرد. پزشکان با توجه به این بخش، می‌توانند دستورالعمل‌ها را طبق نیاز و توانایی‌ بیمار تغییر دهند.

در نهایت، باید اذعان کرد که کتاب تمرین در منزل برای آسیب‌های اسکلتی - عضلانی و آسیب‌های ورزشی، منبعی کارآمد برای متخصصین خدمات درمانی به‌شمار می‌آید و در بهبود آسیب‌های اسکلتی و عضلانی و پیشبرد اهداف تمرینی، کمک بزرگی برای بیماران آسیب‌دیده محسوب می‌شود.

تمرین در منزل برای آسیب‌های اسکلتی - عضلانی و آسیب‌های ورزشی به همت انتشارات حتمی منتشر شده است.

کتاب تمرین در منزل برای آسیب‌های اسکلتی - عضلانی و آسیب‌های ورزشی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب، به پزشکان، متخصصان، فیزیوتراپیست‌ها و بیماران آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب تمرین در منزل برای آسیب‌های اسکلتی - عضلانی و آسیب‌های ورزشی: راهنمای مبتنی بر شواهد برای متخصصان می‌خوانیم

آسیب مفصل آخرمی-ترقوه‌ای معمولاً به دلیل ضربه، به شکل شکستگی، پیچ خوردن، جدا شدن شانه، یا تحلیل رفتن به شکل آرتروز است. آسیب مفصل آخرمی- ترقوه‌ای در صورت انجام فعالیت‌های بالای سر و اداکشن دردناک است، و کمی بی‌ثباتی در آن وجود دارد. توان‌بخشی باید بر تقویت عضله دلتوئید و ذوزنقه فوقانی تمرکز کند چون این عضلات به ثبات مفصل کمک می‌کنند باید آخرمی را تحت فشار نگه داشت تا توانایی آن برای چرخش رو به بالا افزایش یابد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: برنامه‌های تمرین درخانه برای آسیب‌های شانه
فصل 2: برنامه‌های تمرین در خانه برای آسیب‌های آرنج
فصل 3: برنامه‌های تمرین در خانه برای آسیب‌های مچ دست و دست
فصل 4: برنامه‌های تمرین در خانه برای آسیب‌های ران
فصل 5: برنامه‌های تمرین در خانه برای آسیب‌های زانو
فصل 6: برنامه‌های تمرین در خانه برای آسیب‌های مچ پا و پا
فصل 7: برنامه‌های تمرین در خانه برای آسیب‌های ستون فقرات گردنی
فصل 8: برنامه‌های تمرین در خانه برای آسیب‌های ستون فقرات پشتی
فصل 9: برنامه‌های تمرین در خانه برای آسیب‌های ستون فقرات کمری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمرین در منزل برای آسیب‌های اسکلتی - عضلانی و آسیب‌های ورزشی: راهنمای مبتنی بر شواهد برای متخصصان
نویسنده،
مترجمسپیده لطیفی، حافظ بهزادی نژاد، محسن بهبودی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات212
زبانفارسی
شابک978-600-355-476-4
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تمرین در منزل برای آسیب‌های اسکلتی - عضلانی و آسیب‌های ورزشی

برای دریافت کتاب تمرین در منزل برای آسیب‌های اسکلتی - عضلانی و آسیب‌های ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.