معرفی و دانلود کتاب سوالات کوچک من: خواب

عکس جلد کتاب سوالات کوچک من: خواب
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سوالات کوچک من: خواب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سوالات کوچک من: خواب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سوالات کوچک من: خواب

اگر فرزندتان شما را با سؤال‌ها و بهانه‌های قبل از خوابش کلافه کرده، کتاب سوالات کوچک من: خواب را از دست ندهید! سوفی دوسسوآ در این اثر داستانی به پرتکرارترین پرسش‌های کودکان درباره‌ی خواب پاسخ می‌دهد و با روایتی دوستانه کمک می‌کند تا ترس‌‌ها و اختلاف‌نظرهای همیشگی با فرزندان را کنار بگذارید.

درباره‌ی کتاب سوالات کوچک من: خواب

کودکان معمولاً در برابر خوابیدن مقاومت می‌کنند؛ موضوعی که گاه باعث اضطراب یا کلافگی والدین می‌شود. بعضی بچه‌ها از تنهایی به تخت رفتن می‌ترسند، بعضی‌ها تمایلی به زود خوابیدن و ترک جمع ندارند، عده‌ای می‌خواهند همه‌ی لامپ‌ها روشن بماند و برخی دیگر عادت‌های خاصی دارند که حتی صبورترین افراد را هم بی‌طاقت می‌کند. والدین راه‌های متفاوتی برای مدیریت خواب فرزندشان در پیش می‌گیرند که احتمالاً پاسخ به سؤالات و گفتگو، بهترین آن‌هاست. کتاب سوالات کوچک من: خواب، نوشته‌ی سوفی دوسسوآ (Sophie Dussaussois) با تمرکز بر این رویکرد تألیف شده و با استفاده از یک داستان، پرسش‌های کودکان را به ساده‌ترین شکل جواب می‌دهد.

این قصه درباره‌ی لئونارد کوچولوست. او از تاریکی می‌ترسد و همه‌ی تلاشش را می‌کند تا زمان خواب مادر و پدر کنارش بمانند. بعضی شب‌ها می‌گوید هیولایی در کمد پنهان شده که می‌خواهد او را بدزدد، گاهی خواب‌های ترسناکی می‌بیند که آن‌ها را کابوس می‌نامیم و شب‌هایی هست که صرف به خواب رفتن او را وحشت‌زده می‌کند. والدین لئونارد اما تلاش می‌کنند ترس‌های پسرشان را به روشی ستودنی و مهربان از بین ببرند.

اگر کتاب سوالات کوچک من: خواب را نوعی مستند کوتاه و کودکانه بدانیم اغراق نکرده‌ایم. سوفی دوسسوآ به سؤالاتی مانند «خوابیدن چه فایده‌ای دارد؟»، «هنگام خواب چه اتفاقی می‌افتد؟» و «چرا خواب می‌بینیم؟» پاسخ می‌دهد که احتمالاً شما نیز بارها مخاطبشان قرار گرفته‌اید. اگر فرزندتان با طرح «چرا»های بی‌شمار خسته‌تان کرده و گاه نمی‌دانید در برابر سؤالاتش چه بگویید، می‌توانید از این کتاب کمک بگیرید. همچنین اگر فرزند شما هنگام خواب کابوس می‌بیند توضیحات نویسنده به یاریتان می‌آید تا ضمن شرح تفاوت رویا و واقعیت، به کودکتان، روش کنار آمدن با آشفتگی بعد از یک خواب را آموزش دهید. در پایان باید اشاره کرد این اثر مفید توسط مطهره حیدری به فارسی ترجمه شده و انتشارات پرتقال آن را به چاپ رسانده است.

کتاب سوالات کوچک من: خواب مناسب چه کسانی است؟

مخاطبان این داستان آموزنده کودکان گروه سنی 3 تا 7 سال هستند.

با سوفی دوسسوآ بیشتر آشنا شویم

سوفی دوسسوآ روزنامه‌نگار و سردبیر سابق اهل فرانسه است. او فعالیت‌های متنوعی در حوزه‌ی ادبیات کودک انجام داده که طیف وسیعی از نوشتن داستان تا مطالب مستند را دربرمی‌گیرند.

در بخشی از کتاب سوالات کوچک من: خواب می‌خوانیم

برای اینکه خیال لئونارد راحت شود، مامان چراغ‌خوابش را روشن می‌کند، ولی لئونارد می‌گوید که تشنه است و یک لیوان آب می‌خواهد. و سپس احساس می‌کند که دوباره باید به دستشویی برود. در آخر هم از مامانش می‌خواهد که به او اجازه دهد در تخت بزرگ همراه با پدر و مادرش بخوابد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سوالات کوچک من: خواب
نویسنده
مترجممطهره حیدری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-274-205-8
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سوالات کوچک من: خواب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سوالات کوچک من: خواب

برای دریافت کتاب سوالات کوچک من: خواب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.