معرفی و دانلود کتاب صوتی 151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران

عکس جلد کتاب صوتی 151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران
قیمت:
۸۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران

کتاب صوتی 151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران، نوشته‌ی رابرت دیتمر و استفانی مک فارلند، ایده‌های کوتاه و ساده‌ای را برای ایجاد روابط مثبت، قوی و موفق با دیگران در اختیار شما می‌گذارد. به کمک ایده‌های مطرح‌شده در این کتاب می‌توان در محیط‌های کاری روابط سازنده‌تر و بهتری با دیگران برقرار نمود.

درباره‌ی کتاب صوتی 151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران

اگر به فرهنگ اکثر کشور‌ها دقت کنیم، متوجه خواهیم شد که در زندگی هیچ چیز به اندازه‌ی روابطی که با دیگران داریم اهمیت ندارد. روابطی که ما با دیگران داریم، هویت‌مان را شکل می‌دهند و مانند امضای ما به شمار می‌روند. روابطِ کاری نیز از این قاعده مستثنی نیستند و اگر این را نیز در نظر بگیریم که عمومِ ما 8 ساعت از روز را با همکاران‌مان می‌گذرانیم، بیشتر به اهمیتِ روابط کاری‌مان پی خواهیم برد. اشتباه نخواهد بود اگر بگوییم پاداش داشتن روابط کاری خوب از کار فراتر رفته و رابطه‌ی با خانواده و حتی خودمان را نیز در بر می‌گیرد. ایده‌هایی که رابرت دیتمر (Robert E Dittmer) و استفانی مک فارلند (Stephanie McFarland) در کتاب صوتی 151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران (151 Quick Ideas to Improve Your People Skills) ارائه می‌دهند، به بهتر کردن همین روابط کمک می‌کنند.

می‌توان مهم‌ترین ایده و نکته‌ی کتاب 151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران را این دانست: «دیگران اهمیتی نمی‌دهند شما تا چه اندازه می‌دانید، تا زمانی که بدانند شما به آن‌ها اهمیت می‌دهید». در حقیقت، زمانی که شما به دنبال ایجاد رابطه‌ای با دیگران هستید، قبل از هر چیز دیگران باید به شما و نظرات‌تان اهمیت بدهند؛ و آن‌ها برای شما و نظرات‌تان اهمیتی قائل نخواهند شد، مگر اینکه اطمینان حاصل کنند که شما هم به آن‌ها اهمیت می‌دهید. هر چه باشد، یک رابطه باید دوطرفه باشد تا بتواند برای طرفین مفید باشد. شما همیشه باید از خودتان بپرسید اگر به دیگران اهمیتی نمی‌دهید، چرا دیگران باید به شما اهمیت بدهند؟

یکی از نکات مفید و جالبی که رابرت دیتمر و استفانی مک فارلند در کتاب 151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران به آن می‌پردازند، تفاوت معنای ظاهری و معنای ضمنی کلمات است. معنای ظاهری، معنایی‌ست که در مدرسه و کتاب‌ها آموزش داده می‌شود؛ معنای ضمنی اما، واکنش‌های احساسیِ افراد به کلمات و عبارات است. معنای ضمنی، مفاهیم و ایده‌هایی هستند که زمانی که یک کلمه یا عبارت گفته می‌شود به ذهن می‌آیند و این مفاهیم و ایده‌ها می‌توانند به معنای ظاهری کلمه مرتبط باشند و یا ارتباطی با آن نداشته باشند. نویسندگان این کتاب توصیه می‌کنند به جای تمرکز بیشتر بر روی معنای ظاهری کلمات، معنای ضمنی آن‌ها را در نظر داشته باشیم و کلمات خود را بر این اساس انتخاب کنیم تا به اشتباه و ناخواسته احساسِ بدی در طرف مقابل‌مان ایجاد نکنیم.

رابرت دیتمر و استفانی مک فارلند توصیه می‌کنند کتاب صوتی 151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران را نه یک‌جا، بلکه به آهستگی و تکه‌تکه به کار ببندیم. آنها پیشنهاد می‌کنند پس از یک بار مطالعه یا گوش دادنِ سرسری، ایده‌هایی که بیشتر به کارمان می‌آیند را انتخاب و تمرین کنیم و بعد، پس از گذشتِ 90 روز دوباره کتاب را گوش دهیم و ایده‌هایی جدید را برای مورد استفاده قرار دادن انتخاب کنیم. این ایده‌ها توسط محققین و افرادِ بسیاری تأیید شده‌اند و به ما نیز کمک خواهند کرد.

کتاب صوتی 151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران، توسط خلیل رضوی و متین شاهسوار ترجمه شده و انتشارات کهکشان دانش آن را منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب، توسط همین انتشارات و به گویندگی سیده ژاله موسوی نصر تهیه شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی زندگی و کسب و کار موفق برای همه

انتشارات کهکشان دانش برای ارائه‌ی آثار مطرح و جدیدِ جهان در رابطه با مفاهیم مهم و اساسیِ کسب‌و‌کار و آشنا‌تر کردن مخاطبین فارسی زبان با این مفاهیم، دست به انتشار مجموعه کتاب‌های زندگی و کسب‌و‌کار موفق برای همه زده است. در این مجموعه طیف وسیعی از مفاهیم مرتبط با کسب‌و‌کار مانندِ مدیریت استارت آپ و ارتباط شخصیت با کسب‌و‌کار مورد بررسی قرار گرفته‌اند. از کتاب‌های این مجموعه که بیش از 70 جلد از آن تاکنون منتشر شده‌اند، می‌توان به کتاب‌های «7 طرز فکر موفقیت‌ساز»، « شبکه‌سازی موفق برای همه» و « خودانگیزشی فوری» اشاره کرد.

کتاب صوتی 151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال این هستید که کیفیت روابط کاری خود را افزایش دهید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

با رابرت دیتمر و استفانی مک فارلند بیشتر آشنا شویم

رابرت دیتمر بیش از 30 سال در حوزه‌ی کسب‌و‌کار و ادارات دولتی کار کرده است و زمانی رییس بخش روابط رسانه‌ای ناتو و ارتش آمریکا بوده است. او تجربه‌ی فراوانی در مدیریت و اجرای روابط اضطراری و بحرانی دارد و در زمینه‌ی روابط عمومی به ارائه‌ی مشاوره می‌پردارد. رابرت دیتمر که هم‌اکنون به همراه همسرش در ایندیاناپولیس زندگی می‌کند، یکی از اعضای مدرسه‌ی روزنامه‌نگاری دانشگاه ایندیانا نیز هست.

استفانی مک فارلند نیز بیش از 25 سال در حرفه‌ی روابط عمومی کار کرده است. او سرپرست بخش روابط عمومی بسیاری از شرکت‌های تجاری بزرگ، سازمان‌های مردم‌نهاد و ادارات دولتی بوده است و یکی از اعضای مدرسه‌ی روزنامه‌نگاری دانشگاه ایندیانا نیز هست. استفانی مک فارلند برای پویش‌هایی که رهبری‌شان را برعهده داشته و همینطور مهارت‌های مدیریت عملیاتی‌اش، جوایز متعددی را دریافت کرده است.

از آثار دیگر این دو نویسنده، جز کتاب حاضر، می‌توان به اثری با عنوان «۱۵۱ ایده سریع برای تفویض اختیار و تصمیم‌گیری» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی 151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران می‌شنویم

بیست و یک: حدومرز تعیین کنید.

حدومرز تعیین کردن سالم است. همه‌ی ما باید پارامتر‌های خود را در مورد اینکه چه چیزی برای‌مان قابل‌قبول و چه چیزی قابل‌قبول نیست، مشخص کنیم. شما نباید هر روشی و رفتاری را فقط برای اینکه می‌خواهید رابطه‌ای را ایجاد یا حفظ کنید، قبول کنید. برخی از رفتار‌ها، قابل‌قبول نیستند. در واقع اصول شما معمولاً به شما می‌گویند حدومرزتان چیست و زمانی که حدومرزتان را مشخص کردید، به آن‌ها پایبند باشید. مثلاً آیا ناسزاگفتن برای شما غیرقابل‌قبول است؟ آیا موضوعات مشخصی وجود دارند که شما احساس کنید در برخی روابط نباید در موردشان صحبت کرد؟ آیا سیاست و مذهب دو موردی هستند که در محل کار در مورد آن‌ها بحث نمی‌کنید؟

این‌ها فقط برخی از مواردی‌ست که شما ممکن است حس کنید نیاز دارید حدومرز برای‌شان تعیین کنید. اگر نیاز است، پس این کار را انجام دهید. به یاد داشته باشید حد و مرز، به دیگران در مورد اینکه چه چیزی در رابطه‌شان با شما مناسب است، امکان پیش‌بینی ارائه و این حدومرز به هر دو طرف، در داشتن انتظارات‌شان کمک می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
معرفی و مقدمه
24 دقیقه
بخش اول تا دهم
19 دقیقه
بخش یازدهم تا بیستم
23 دقیقه
بخش بیست و یکم تا سی‌ام
25 دقیقه
بخش سی و یکم تا چهلم
20 دقیقه
بخش چهل و یکم تا پنجاهم
19 دقیقه
بخش پنجاه و یکم تا شصتم
21 دقیقه
بخش شصت و یکم تا هفتادم
20 دقیقه
بخش هفتاد و یکم تا هشتادم
26 دقیقه
بخش هشتاد و یکم تا نودم
27 دقیقه
بخش نود و یکم تا صدم
24 دقیقه
بخش صد و یکم تا صد و دهم
25 دقیقه
بخش صد و یازدهم تا صد و بیستم
25 دقیقه
بخش صد و بیست و یکم تا صد و سی‌ام
23 دقیقه
بخش صد و سی و یکم تا صد چهلم
25 دقیقه
بخش صد و چهل و یکم تا صد و پنجاه و یکم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران
نویسنده،
مترجمخلیل رضوی، متین شاهسوار
راویسیده ژاله موسوی نصر
ناشر صوتیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران

محمدرضا تبریزی
۱۴۰۲/۵/۱۹
راوی خیلی کسل کننده و خواب آور جمله هارو میگه و مجبوری سرعت و تند کنی تا متوجه حرفاش بشی از خریدش پشیمونم
مرتضی سجادی
۱۴۰۲/۱۲/۲
خوب خوب خیلی خیلی عالی هستند
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران

برای دریافت کتاب صوتی 151 ایده‌ی سریع برای ارتباط عالی با دیگران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.