معرفی و دانلود کتاب قدرت یکی بیشتر: راهنمای نهایی برای شادی و موفقیت شما

عکس جلد کتاب قدرت یکی بیشتر: راهنمای نهایی برای شادی و موفقیت شما
قیمت:
۶۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت یکی بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت یکی بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت یکی بیشتر: راهنمای نهایی برای شادی و موفقیت شما

اد مایلت در کتاب قدرت یکی بیشتر درباره‌ی تأثیر شگرف انجام کارهای کوچک در زندگی صحبت می‌کند و شرح می‌دهد که چطور تنها یک تماس بیشتر، یک ساعت زودتر از خواب بیدار شدن، یک ساعت ورزش کردن در روز، می‌تواند زندگی شما را دگرگون کرده و شما را به موفقیت و خوشبختی‌ای پیش‌بینی‌نشده برساند.

درباره‌ی کتاب قدرت یکی بیشتر

مطمئناً بارها در زندگیتان شده که یکی از آیتم‌های چک‌لیستتان را به فردا موکول کنید و در آخر، کار مدنظر را به سرانجام نرسانید. به خودتان قول بدهید که از شنبه ورزش را شروع می‌کنید اما شنبه‌ی موعود هیچ‌گاه فرا نرسد. هر روز با خودتان قرار بگذارید که از فردا سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید و فردا دوباره به همین منوال بگذرد. حال بیایید بررسی کنیم که اگر شرایط عکس این پیش می‌رفت، وضع زندگی‌تان به چه شکل بود. اگر به جای موکول کردن کارتان به فردا امروز تنها یک ساعت بیشتر کار کرده بودید، در انتهای روز احساس بهتری داشتید و بدون فکر و خیال کارهای انجام‌نشده به خواب می‌رفتید. اگر به جای شنبه‌ای که هیچ‌وقت موعدش نمی‌رسد، هر روز تنها یک ساعت ورزش می‌کردید، به مرور ورزش در برنامه‌ی روزانه‌تان قرار می‌گرفت و سبک زندگی‌تان سالم‌تر بود و اگر...

معمولاً افراد به سبب کمال‌گرایی منفی و ایده‌‌آل گرایی، «یک» را خرد می‌شمارند و از قدرت بی‌نظیر آن غافلند. آنطور که عموم مردم تصور می‌کنند برای رسیدن به یک هدف عظیم باید از همان ابتدا ساعت‌ها زمان صرف کرد و بزرگ‌ترین قدم‌ها را برداشت اما اد مایلت ( Ed Mylett) در کتاب قدرت یکی بیشتر (The Power of One More: The Ultimate Guide to Happiness and Success) این تفکر افراد را غلط می‌داند و توضیح می‌دهد که انجام کارهای خرد و کوچک، آن هم تنها به مدت یک ساعت در روز، چطور می‌تواند تاثیر شگرفی در خوشبختی و موفقیت داشته باشد.

معرفی و دانلود کتاب قدرت یکی بیشتر

این کتاب از نوزده فصل تشکیل شده و نویسنده در هر فصل از تاثیر تنها یک قدم بیشتر در موضوعات مختلف سخن به میان آورده است. از عناوین فصول این کتاب می‌‌توان به «یک هویت دیگر»، «یکی بیشتر و زندگی در ماتریکس خودتان»، «یک تلاش بیشتر»، «یک احساس بیشتر»، «یک پیمان بیشتر»، « یک رویای بیشتر»، «یک سوال بیشتر»، «یک هدف بیشتر»، «یک استاندارد بالای بیشتر»، «یک عادت بیشتر»، «یک ناملایمت بیشتر» و غیره نام برد.

اد مایلت که خود مربی ورزشی است در کتاب قدرت یکی بیشتر، تجربیات سی ساله‌ی خود را در این زمینه در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد و برای آن‌ها شرح می‌دهد که چطور می‌توان قانون تنها یک قدم بیشتر را در زندگی به اجرا درآورد و به بهترین شکل به بهره‌وری رسید.

از نکات مثبت این کتاب می‌توان به لحن گرم و دوستانه‌ی نویسنده اشاره کرد که به دور از مطالب زرد انگیزشی می‌کوشد تا خواننده را به همذات‌پنداری با مطالب وا دارد و او را با خود همراه سازد.

کتاب قدرت یکی بیشتر به کوشش مهدیس توکلی و خلیل رضوی به فارسی ترجمه شده و توسط نشر کهکشان دانش به چاپ رسیده است.

کتاب قدرت یکی بیشتر برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب که در زمره‌ی کتاب‌های انگیزشی و خودسازی قرار می‌گیرد، مناسب آن دسته از افرادیست که مایلند با ایجاد تغییرات کوچک در سبک زندگی خود، به تدریج به موفقیتی بزرگ و تغییری چشمگیر برسند.

در بخشی از کتاب قدرت یکی بیشتر: راهنمای نهایی برای شادی و موفقیت شما می‌خوانیم

عشق و تنفر. غم و شادی. قهر و آشتی. خشم و آرامش.

چرا فهم احساسات اهمیت دارد؟ چگونه از آن‌ها به عنوان معیاری برای ارزیابی زندگی استفاده می‌کنیم؟ چون زندگی ما مستقیماً به کیفیت احساسات ما مربوط است.

کسی را به من نشان دهید که همیشه سعادت، شادی، عشق، شور و آرامش را مداوم تجربه‌ کرده‌ است و من کسی را به شما نشان می‌دهم که یک زندگی فوق‌العاده دارد. کسی را به من نشان دهید که تحت‌ تاثیر تنفر، غم، افسردگی، خشم و اضطراب است و من کسی را به شما نشان می‌دهم که زندگی خیلی خوبی ندارد.

کیفیت خانه، ماشین یا دیگر دارایی‌های افراد نیست که کیفیت زندگی را تعیین می‌کند. بلکه کیفیت احساسات‌شان اهمیت دارد. شما یک خانه‌ از احساسات دارید که در آن ساکن هستید. بیش از هر چیز دیگری، واقعیت زندگی شما این است که چه احساساتی را انتخاب می‌کنید تا در این خانه بگذارید.

ما هر روز با پنج یا شش احساس ثابت در این خانه روبه‌رو می‌شویم. مهم نیست که شرایط زندگی شما چگونه است، راهی برای رسیدن به این احساسات خواهید یافت. هر کدام از ما در نهایت به سمت خانه‌ی احساسی خود برمی‌گردیم، حتی اگر آن احساسات به نفع ما نباشند.

تا به حال توجه کرده‌اید که بدون درنظرگرفتن شرایط گذران زندگی، همیشه به دنبال یک مجموعه از احساسات هستید؟ ممکن است بدون اینکه بخواهید به دنبال نگرانی، ناامنی، ترس و اضطراب باشید. تنها به‌این‌خاطر که به این احساسات آشنا هستید. ذهن شما همیشه به‌دنبال چیزهای آشناست؛ زیرا چیزهای آشنا حتی اگر آسیب‌زننده باشند، باعث احساس آرامش می‌شوند. سیناپس‌های شما در جست‌وجوی این احساسات شکل گرفته‌اند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1: یک هویت دیگر
2: یکی بیشتر و زندگی در ماتریکس خودتان
3: یک تلاش بیشتر
4: یکی بیشتر و پنج اصل مدیریت زمان
5: یک احساس بیشتر
6: یک پیمان بیشتر
7: یک رؤیای بیشتر
8: یک سوال بیشتر
9: یک هدف بیشتر
10: یک استاندارد بالای بیشتر
11: متفکر غیرممکن دیگر و جوینده‌ی احتمالات
12: یک عادت بیشتر
13: یک ضریب بیشتر
14: یک ناملایمت بیشتر
15: یکی بیشتر و تعریف رهبری
16: یکی بیشتر و یازده اصل رهبری من
17: یک درجه تعادل بیشتر
18: یک دعای بیشتر
19: یکی بیشتر آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت یکی بیشتر: راهنمای نهایی برای شادی و موفقیت شما
نویسنده
مترجممهدیس توکلی، خلیل رضوی
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات182
زبانفارسی
شابک978-622-7402-93-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت یکی بیشتر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قدرت یکی بیشتر

برای دریافت کتاب قدرت یکی بیشتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.