معرفی و دانلود کتاب صوتی سیم کشی ثروت: 3 گام عملی برای رسیدن به موفقیت مالی برای خانم‌ها

عکس جلد کتاب صوتی سیم کشی ثروت: 3 گام عملی برای رسیدن به موفقیت مالی برای خانم‌ها
قیمت:
۸۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سیم کشی ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سیم کشی ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سیم کشی ثروت: 3 گام عملی برای رسیدن به موفقیت مالی برای خانم‌ها

باربارا هیوسون در کتاب صوتی سیم کشی ثروت که اثری تحسین‌شده است، راز رسیدن به استقلال مالی و گرفتن تصمیمات اقتصادی هوشمندانه را توضیح می‌دهد. این کتاب از این جهت که با نگرشی فمینیستی و با هدف کمک به زنان نوشته شده، از دیگر آثار مشابه متمایز شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی سیم‌کشی ثروت

درک چگونگی کارکرد پول و داشتن سواد مالی، یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین مهارت‌های شخصی است که در رسیدن به موفقیت و آینده‌ای روشن، نقشی تعیین‌کننده دارد. کودکان از همان سن کم با مفهوم قیمت، خرید و فروش، پس‌انداز و غیره آشنا می‌شوند و زمانی که به بزرگسالی و درآمدزایی برای خودشان می‌رسند، موضوعات پیچیده‌ی دیگری همچون مالیات، سرمایه‌گذاری، بودجه‌بندی و موارد دیگر نیز به لیست مفاهیمی که باید درک کنند و از پس انجامشان برآیند اضافه می‌شود. پول، سرمایه‌ی زندگی است و همان‌قدر که تصمیمات درست و مدیریت صحیح می‌تواند صاحبش را به رفاه و خوشبختی برساند، مدیریت اشتباه و سبک‌سری در رابطه با آن نیز می‌تواند باعث شکست‌های بزرگ شود.

با درک اهمیت سواد مالی، توجه به این موضوع که چقدر جای آموزش درست در سیستم تربیتی ما خالی است و نبود اطلاعات در حوزه‌ی مالی چه خسارت‌های کلانی را به افراد وارد کرده، جلب می‌شود. در جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم نه در زمان مدرسه و تحصیل اطلاعات درستی از این بابت به افراد داده می‌شود و نه والدین اغلب اطلاعات کافی برای راهنمایی فرزندانشان دارند. با همه‌ی این‌ها مسئله‌ی تبعیض جنسیتی نیز به این آشفته‌بازار اضافه شده تا زنان را بیشتر از مردان درگیر مشکلات ناشی از کمبود سواد مالی کند. در کشور ما و با فرهنگ سنتی‌ای که در میان اکثر مردم رواج دارد، مسائلی چون کار کردن، پول درآوردن و مدیریت هزینه‌ها مطلقاً کاری مردانه تلقی می‌شود و زن تنها می‌تواند در پس‌انداز پولی که مرد به او می‌دهد مشارکت داشته باشد تا اگر لازم شد، پشتیبان مالی خانواده باشد. خانم‌هایی هم که خود شاغل و صاحب درآمد هستند اغلب تسلط چندانی به مسائل مالی ندارند و تصمیم‌گیری در این مورد را یا به پدر، شوهر و برادر واگذار می‌کنند، یا اجازه می‌دهند کسی که ظاهراً در این مورد هوش بیشتری دارد کنترل کامل زندگی مالیشان را به دست بگیرد و یا با مددخواهی از شانس کار را جلو می‌برند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی سیم کشی ثروت

باربارا هیوسون (Barbara Huson) نویسنده‌ی کتاب صوتی سیم‌کشی ثروت (Rewire for Wealth) به شما اثبات می‌کند که همه‌ی این روش‌ها، ریسک بسیار بزرگی به همراه دارند. پدر و شوهر باربارا در دنیای اقتصاد نامی شناخته‌شده بودند؛ ازاین‌رو برای این خانم جوان بسیار ساده‌تر بود که تصمیم‌گیری‌های مالی خود را به آن‌ها بسپارد. قبل از ازدواج پدرش و بعد از آن شوهرش اختیار کامل پول او را داشتند، اما زمانی که مشخص شد شوهرش یک قمارباز حرفه‌ای است و از بابت تخلف‌های مالی‌اش جریمه‌ای یک میلیون دلاری روی دست باربارا گذاشته، او مجبور شد تا خود سکان هدایت بعد مالی زندگیش را به دست بگیرد و خیلی زود هرآنچه نمی‌داند را یاد بگیرد.

باربارا هیوسون در کتاب صوتی سیم کشی ثروت از تفاوت‌های ذهنی زن و مرد در درک مفاهیم مالی می‌گوید تا به شما نشان دهد چطور از بابت آموزش‌ها و تلقینات اشتباهی که طی سالیان دراز در ذهنتان فرو کرده‌اند، به پول و سرمایه‌گذاری به چشم یک خطر و تهدید نگاه می‌کنید. ذهن از قدرت بالایی برخوردار است، به نحوی که می‌تواند با تغییراتی نادیدنی در ناخودآگاه شما، مسیر زندگیتان را به کل عوض کند. یکی از مواردی که بر روی ادراکات ذهنی تأثیر می‌گذارد قدرت کلمات، افکار و تلقینات است. شما با تکرار یک حرف یا فکر منفی، مسیرهایی عصبی به خصوصی را در مغزتان تشکیل می‌دهید که کم‌کم فهم شما از اتفاقات گوناگون را تغییر می‌دهند و به این ترتیب کاری می‌کنند تا تصمیمات متفاوتی در رابطه با آن‌ها بگیرید. باربارا هیوسون با این کتاب به شما کمک می‌کند تا باورها و مسیرهای ذهنی کهنه‌ای که به شما ترس و ناتوانی را القا می‌کنند بشکنید و با تکرار افکار مثبت و توانمندکننده، مسیرهای عصبی جدیدی را در ذهنتان شکل دهید.

کتاب صوتی سیم‌کشی ثروت با تلاش سیده ژاله موسوی نصر به فارسی ترجمه شده و خود او نیز گویندگی این اثر را به عهده داشته. نشر صوتی کهکشان دانش ناشر این کتاب است.

نکوداشت‌های کتاب سیم‌کشی ثروت

  • اگر تسلط بر پول برایتان دلهره‌آور است، به این کتاب نیاز دارید. باربارا به طرز ماهرانه‌ای آنچه را که می‌تواند مانع شما شود با راه‌حل‌های ساده و عملی نشان می‌دهد تا در نهایت افکارتان را دوباره تنظیم کنید و یک زندگی واقعاً ثروتمند بسازید. (David Bach)
  • این کتاب ارزش توجه دقیق هر زنی را دارد. تجربه‌ی طولانی باربارا و راهنمایی هوشمندانه‌اش می‌تواند سود بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. (Sally Helgesen)
  • باربارا هیوسون نماینده‌ی بی چون و چرای کمک به زنان است تا خود را برای ثروتمند شدن، دوباره بسازند. (Ali Brown)
  • هر زن در آمریکا نیاز به خواندن این کتاب دارد! باربارا هیوسون متخصص مسائل زنان، ثروت و قدرت است. (Marci Shimoff)

کتاب صوتی سیم‌کشی ثروت برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به همه، خصوصاً به زنان، برای افزایش سواد مالی توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی سیم کشی ثروت: 3 گام عملی برای رسیدن به موفقیت مالی برای خانم‌ها می‌شنویم

من به اولین خاطره‌ی خود از پول اشاره می‌کنم. مطابق نظر روان‌شناس آلفرد آدلر، موسس روان‌شناسی فردی، اولین خاطرات داستان راهنمایی است که روان از آن نشأت می‌گیرد. از همه‌ی خاطرات گذشته‌ی من، این حقیقت که یک مورد آن را به خاطر می‌آورم توضیح می‌دهد که چرا اجتناب مالی داستان راهنمای من شده، قطب‌نمایی که زندگی مرا جهت می‌دهد. تصور کنید:

من حدوداً 5 ساله بودم، کنار دست‌شویی در حال مسواک زدن دندان‌هایم بودم و مادرم کنارم ایستاده بود. مسواکم را کناری گذاشته و به سمت مادرم برگشته و مثل کودکان نوپا که سوالات زیادی می‌پرسند پرسیدم: «مادر چه‌قدر پول داری؟»

بدون گفتن یک کلمه، مادرم به من خیره شد در حالی که لبانش را سفت کرده بود پیام ناگفته‌ی او به من منتقل شد؛ هرگز در مورد پول حرف نزن! این کار بدی است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
41 دقیقه
معرفی ـ مقدمه
29 دقیقه
قسمت یک
35 دقیقه
قسمت دو
20 دقیقه
قسمت سه
38 دقیقه
قسمت چهار
54 دقیقه
قسمت پنج
20 دقیقه
قسمت شش
26 دقیقه
قسمت هفت
35 دقیقه
قسمت هشت
21 دقیقه
قسمت نه
40 دقیقه
قسمت ده
30 دقیقه
قسمت یازده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سیم کشی ثروت: 3 گام عملی برای رسیدن به موفقیت مالی برای خانم‌ها
نویسنده
مترجمسیده ژاله موسوی نصر
راویسیده ژاله موسوی نصر
ناشر صوتیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سیم کشی ثروت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سیم کشی ثروت

برای دریافت کتاب صوتی سیم کشی ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.