معرفی و دانلود کتاب صوتی شبکه سازی موفق برای همه

عکس جلد کتاب صوتی شبکه سازی موفق برای همه
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شبکه سازی موفق برای همه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شبکه سازی موفق برای همه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شبکه سازی موفق برای همه

اریک کرامر در کتاب صوتی شبکه سازی موفق برای همه از تأثیر شگفت‌انگیز گسترش دایره‌ی دوستان و آشنایان در میزان موفقیت‌های شغلی و شخصی می‌گوید و به شما برای شبکه‌سازی درست و اصولی کمک می‌کند. این کتاب کاربردی و مفید شامل 120 استراتژی برای شبکه‌سازی است که به دغدغه‌ها و پرسش‌های شما در این زمینه پاسخ می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی شبکه‌سازی موفق برای همه

عوامل زیادی در رسیدن به موفقیت نقش دارند؛ استعداد، مهارت، دانش و حتی شانس، از مواردی‌اند که در مسیر دستیابی به موفقیت تعیین‌کننده هستند. اما در کنار آنچه گفته شد، عامل دیگری نیز در موفق شدن نقش دارد که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و اهمیتش نادیده گرفته می‌شود. این عامل، همان شبکه‌سازی یا برقراری ارتباط موثر با دیگران است. شاید در نگاه اول این‌طور به نظر برسد که افراد برای رسیدن به اهدافشان باید به خود و توانایی‌هایشان متکی باشند؛ این حرف گرچه اشتباه نیست ولی تمام حقیقت را بیان نمی‌کند. گاهی مشارکت دیگران و کمک گرفتن از آن‌ها مسیر را برایمان هموارتر می‌کند و یا حتی ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند که به تنهایی قادر به فتح آن نبودیم. کتاب صوتی شبکه‌سازی موفق برای همه (101 Successful Networking Strategies) شرح کاملی از این مبحث را در اختیار شما قرار می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی شبکه سازی موفق برای همه

یکی از مولفه‌های قدرت، میزان گستردگی دایره‌ی دوستان است. اینکه شما در لیست مخاطبان تلفن همراهتان افراد زیادی را داشته باشید که بتوانید با یک تماس، با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و همکاری‌ای را شکل دهید، خودْ میزان موفقیتتان را نشان می‌دهد. این همکاری تنها به حیطه‌ی کار و شغل مربوط نمی‌شود؛ اینکه بتوانید به وقت نیاز درخواست کمک کنید، کسی را به انجام کاری و همراهی با خودتان دعوت کنید و یا حتی از طریق آن‌ها با افراد دیگری آشنا شوید، همه اَشکالی از همکاری هستند که از طریق شبکه‌سازی انجام می‌شوند. اما شبکه‌سازی درست، مانند دیگر مهارت‌های مورد نیاز برای رسیدن به موفقیت، اکتسابی و یادگرفتنی است و همراهی مربیان باتجربه در این زمینه می‌تواند کمک شایانی به شما بکند. اریک کرامر (Eric Kramer) یکی از همان مربیان باتجربه است که با داشتن تجربه‌ی زیاد در بحث بیزینس و دانش کافی در زمینه‌ی روان‌شناسی، راهنمای خوبی در زمینه‌ی شبکه‌سازی محسوب می‌شود. او در راستای این هدف، کتاب شبکه‌سازی موفق برای همه را نیز تألیف کرده که بسیاری از چالش‌های آشنایی و ارتباط با دیگران را برای مخاطب برطرف می‌کند. هم‌اکنون نسخه‌ی صوتی این کتاب پیش روی شماست.

کتاب صوتی شبکه‌سازی موفق برای همه شامل 120 استراتژی برای ساختن ارتباط موثر است. کتاب روند ساده‌ای دارد، ابتدا یک استراتژی در قالبی دستوری ارائه شده و سپس بخش‌های «چگونه فکر کنید» و «چطور عمل کنید» در ادامه‌ی آن آورده شده تا همه‌ی دستورالعمل‌های کتاب شکلی دقیق، واضح و سرراست داشته باشند. به کمک این کتاب صوتی می‌توانید با افراد قدرتمند فراوانی آشنا شوید و روابط سودمند و سازنده‌ای را با آن‌ها شکل دهید.

کتاب صوتی شبکه‌سازی موفق برای همه اثری از اریک کرامر است که توسط خلیل رضوی و اشرف شجاعی به فارسی ترجمه شده. نشر کهکشان دانش وظیفه‌ی انتشار نسخه‌ی صوتی و متنی آن را به عهده داشته و گویندگی‌اش نیز با سیده ژاله موسوی نصر بوده است.

کتاب صوتی شبکه‌سازی موفق برای همه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید راه برقراری ارتباط موثر با دیگران با هدف شبکه‌سازی را به شکلی دقیق و اصولی یاد بگیرید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی شبکه سازی موفق برای همه می‌شنویم

104. شبکه‌سازی برای یک شغل با نگرش درست

چطور فکر کنید: افرادی که کاری ندارند و به دنبال کار هستند، اغلب احساس ترس، افسردگی و ضعف روحیه دارند. در این وضعیت ذهنی، یک شبکه‌ساز قابل‌اعتماد شدن دشوار است.

چطور عمل کنید: به دنبال پشتیبانی از دیگران، جستجوگران شغل، مربیان حرفه‌ای جستجوی شغل و حتی در صورت لزوم به دنبال یک درمان‌گر باشید. به گروه‌های پشتیبانی جستجوی شغل رفته و در رویدادهای شبکه‌سازی شرکت کنید. به زودی خواهید دید که تنها نیستید، افراد بسیاری در حال تلاش هستند و تعداد زیادی از آن‌ها به مقصد می‌رسند.

105. شبکه‌سازی برای یک شغل هم شبکه‌سازی است.

چطور فکر کنید: در طول جستجوی شغلی، شبکه‌سازی کاری یک‌طرفه به نظر می‌رسد که در آن جستجوگر شغلی نیاز به کمک مخاطبین شبکه‌سازی خود دارد. بااین‌حال، وقتی در حال شبکه‌سازی برای یافتن شغل هستید، مانند سایر موقعیت‌های شبکه‌سازی، تمام نگرش‌ها و استراتژی‌های اساسی مشابه هستند.

چطور عمل کنید: از پیروی کردن تمام بهترین شیوه‌ها، از جمله تفکر درباره‌ی اینکه چگونه می‌توانید به افرادی که با آن‌ها شبکه‌سازی می‌کنید کمک کنید، اطمینان حاصل کنید. در طول جستجوی شغلی اغلب شبکه‌های شما به سرعت گسترش می‌یابند، بنابراین فرصت‌های بیشتری برای ارتباط با افراد خواهید داشت. فرصت را مغتنم شمرده و یک ارتباط‌دهنده‌ی بهتر شوید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
فصل اول: اصول اولیه‌ی ارتباط با دیگران
23 دقیقه
فصل دوم: صداقت و صراحت در شبکه‌سازی
27 دقیقه
فصل سوم: کیفیت و کمیت در شبکه‌سازی
12 دقیقه
فصل چهارم: آداب‌ورسوم شبکه‌سازی
29 دقیقه
فصل پنجم: تکنیک‌های شبکه‌سازی
14 دقیقه
فصل ششم: تکنیک‌های صحبت کردن
21 دقیقه
فصل هفتم: شبکه‌سازی برای یافتن شغل

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شبکه سازی موفق برای همه
نویسنده
مترجمخلیل رضوی، اشرف شجاعی
راویسیده ژاله موسوی نصر
ناشر صوتیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شبکه سازی موفق برای همه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شبکه سازی موفق برای همه

برای دریافت کتاب صوتی شبکه سازی موفق برای همه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.