معرفی و دانلود کتاب چرخش به سوی موفقیت: فکرت را درست کن، انرژی‌ات را تغییر بده، موفق شو

عکس جلد کتاب چرخش به سوی موفقیت: فکرت را درست کن، انرژی‌ات را تغییر بده، موفق شو
قیمت:
۶۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چرخش به سوی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چرخش به سوی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چرخش به سوی موفقیت: فکرت را درست کن، انرژی‌ات را تغییر بده، موفق شو

حرکت هم‌سو با تغییرات جامعه، در مسیر رسیدن به موفقیت امری ضروری است. ایمی هیلیارد کتاب چرخش به سوی موفقیت را حول محور این حرکت که آن را چرخش می‌نامد، نگاشته است. او پیدا کردن هدف، باور به توانایی‌ها، تعریف اولویت‌ها و صبوری را جزء گام‌های اولیه‌ی حرکت در مسیر کامیابی برمی‌شمرد.

درباره‌ی کتاب چرخش به سوی موفقیت

کتاب چرخش به سوی موفقیت (Pivot for Success) درس‌های الها‌م‌بخش و اسرار موفقیت را از زبان یکی از موفق‌ترین رهبران تجارت و کارآفرینان بزرگ، ایمی هیلیارد (Amy S. Hilliard) بیان می‌کند. او نداشتن انعطاف و عدم چرخش هم‌سو با تغییرات را عامل اصلی شکست در دنیای متغیر و پرسرعت امروزی عنوان می‌کند. نقطه‌ی قوت این کتاب، روایت داستان شخصی از زبان کسی است که خود این فرازونشیب‌ها را تجربه کرده و حالا می‌تواند مهم‌ترین آموزه‌اش را با مخاطب در میان بگذارد. هیلیارد هرگز نسخه‌ای کلی و ثابت برای مخاطبانش نمی‌پیچد؛ در مقابل درسی به آن‌ها می‌دهد که در همه‌ی موقعیت‌ها کاربردی واقع خواهد شد. حرف او این است: از قدرت مثبت چرخش‌پذیری استفاده کن و برای هر رویداد پیش‌بینی‌نشده‌ای آماده شو.

معرفی و دانلود کتاب چرخش به سوی موفقیت

فردی را تصور کنید که یک جواب ثابت برای تمام پیشامدهای غیرمنتظره‌ی زندگی آماده کرده است. او با تنها ابزاری که دارد به پیشواز چالش‌ها و موانع می‌رود، اما پس از مدتی به در بسته می‌خورد؛ چراکه هیچ دو مشکلی یک راه‌حل واحد ندارند. همان‌گونه که انسان در هر لحظه تغییر می‌کند، دغدغه‌ها، اهداف و موانعش نیز تغییر می‌کنند. بنابراین فرد موفق کسی است که خود را برای تغییرات گسترده و سریع آماده می‌سازد و این قدرت را در خود پرورش می‌دهد که بتواند هم‌سو با هر تغییری بچرخد و مسیرش را به‌روز کند.

ایمی هیلیارد با تکیه بر مفهوم چرخش‌پذیری، راهنمایی گام‌به‌گام تدارک دیده تا مخاطبان را به سوی موفقیت رهنمون سازد و به آن‌ها کمک کند در شرکت‌های بزرگ پابرجا بمانند و رشد کنند. کتاب چرخش به سوی موفقیت در عین حال که سفر شخصی نویسنده را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد، به او یادآور می‌شود که در تندباد حوادث، ویژگی‌های فردی می‌توانند نجات‌دهنده باشند. به بیان دیگر، توانایی‌های هر شخص در زمینه‌ی رشد و بقا، او را از سایر هم‌نوعان و رقیبا متمایز می‌سازد.

ایمی هیلیارد به‌عنوان کارآفرین، کارفرما و پیش‌گام در بازاریابی تنوع‌گرا، در این کتاب، راهنمایی مفید درباره‌ی چگونگی مواجهه‌ی هر کس با موفقیت‌ها و چالش‌های زندگی حرفه‌ای و شخصی ارائه می‌دهد. نشر کهکشان دانش کتاب چرخش به سوی موفقیت را با ترجمه‌ی غزاله خلیلی و خلیل رضوی چاپ و منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب چرخش به سوی موفقیت

  • موفقیت در این دنیای جدید، برخورداری از توانایی چرخش را الزامی می‌کند و ایمی هیلیارد نحوه‌ی انجام آن را به‌خوبی توضیح می‌دهد. (چارلز جنکینز)
  • ایمی هیلیارد راهنمایی کاربردی درمورد چگونگی ایجاد یک زندگی هدفمند و تبدیل موانع به فرصت‌ها ارائه می‌دهد. (فیلیسیا رشاد)
  • ایمی هیلیارد یک رهبر فکری بزرگ و یک تاجر موفق است. ذهنیت و تجربه‌ی او کتاب چرخش به سوی موفقیت را به یک اثر کاربردی و مؤثر بدل می‌کند. (استیون راجرز)
  • هیلیارد درس‌هایی را که در طول زندگی حرفه‌ای و شخصی خود آموخته، در کتاب چرخش به سوی موفقیت با مخاطب به اشتراک می‌گذارد. (ملودی هابسون)

کتاب چرخش به سوی موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر آماده‌اید تا تغییر بزرگی را در دنیای کسب‌وکار رقم بزنید، توصیه‌های ایمی هیلیارد راهگشا خواهند بود.

در بخشی از کتاب چرخش به سوی موفقیت: فکرت را درست کن، انرژی‌ات را تغییر بده، موفق شو می‌خوانیم

در مواقع بحرانی به این شکل، مهم است که خونسردی خود را حفظ کنید و از تمرکز لیزری برای تعریف اولویت‌های تیم استفاده کنید؛ شما به‌عنوان یک رهبر نباید احساساتی شوید. شما وظیفه‌ای دارید که باید انجام دهید. مردم به‌دنبال راهنمایی گرفتن از شما و اطمینان از خوب‌ بودن شرایط هستند. در این لحظات است که چرخش مهم است. شما این نیاز را حس خواهید کرد، همان‌طورکه بارها این اتفاق افتاده است. مانند یک ماشین روغن‌کاری‌شده، شما می‌توانید فوراً آن را در هر زمان در صورت لزوم روشن کنید. این دقیقاً همان کاری است که من انجام دادم. با جمع‌آوری تیم‌های فروش، آژانس تبلیغاتی، بسته‌بندی و گرافیک در «اتاق جنگ»، گزینه‌های پیش‌ رویمان را ترسیم کردیم. در عرض یک ساعت، ما به نتیجه رسیدیم؛ عکسی از یک تاج، یک دسته رز قرمز، و یک عصا به نمایندگی از یک بانوی تاج‌دار آمریکا با استفاده از همان کپی و اندازه‌ی نمایش تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده. روز بعد نوبت به تعویض پلاک‌ها رسید و پلاکاردها را در زمان مناسب تعویض کردیم تا به‌موقع ارسال شوند. ما حتی یک فروش یا مشتری از دست ندادیم.

هفته‌ای فوق‌العاده از تغییر و مدیریت بحران بود. در محل کارم، چهره‌ی مبارز داشتم؛ اما در خانه حالم خراب بود، به‌خاطر ضایعه‌ای که من شخصاً آن را حس کردم. بااین‌حال، من درس فوق‌العاده‌ای در زمان حقیقی درباره‌ی چرخش یاد گرفتم. مراقب هدفتان باشید. اولویت‌هایتان را تعریف کنید و به جلو حرکت کنید. دیدگاهتان را حفظ کنید، انرژی‌تان را تغییر دهید و حرکتتان را انجام دهید. مجبور بودم، ونسا ویلیامز هم همین‌طور. من ترفیع گرفتم و شغلم در ژیلت مدام ارتقا می‌یافت. ونسا ویلیامز از خاکستر برخاست، حرفه‌اش را از نو ساخت و عالی عمل کرد. ما در این سال‌ها با هم در ارتباط بوده‌ایم و من به او افتخار می‌کنم.

فهرست مطالب کتاب

در ستایش این کتاب
مقدمه
بخش اول: دیدگاهتان را تقویت کنید
1: پیدا کردن هدف
2: باور به توانایی‌ها
3: تعریف اولویت‌ها
4: پیش‌بینی رفاه
بخش دوم: انرژی خود را تغییر دهید
5: آماده‌ شدن
6: صبوری
7: طلب مثبت‌اندیشی
بخش سوم: حرکتت را انجام بده
8: احترام به علایق
9: حفظ استقامت
10: مدیریت احساسات
پایان: چرخش به سمت موفقیت
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چرخش به سوی موفقیت: فکرت را درست کن، انرژی‌ات را تغییر بده، موفق شو
نویسنده
مترجمخلیل رضوی، غزاله خلیلی
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-622-8369-02-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چرخش به سوی موفقیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چرخش به سوی موفقیت

برای دریافت کتاب چرخش به سوی موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.