معرفی و دانلود کتاب صوتی 22 قانون همیشگی بازاریابی: کتابی برای رفع سوءتفاهم‌ها از فرآیند بازاریابی

عکس جلد کتاب صوتی 22 قانون همیشگی بازاریابی: کتابی برای رفع سوءتفاهم‌ها از فرآیند بازاریابی
قیمت:
۱۴۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 22 قانون همیشگی بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 22 قانون همیشگی بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 22 قانون همیشگی بازاریابی: کتابی برای رفع سوءتفاهم‌ها از فرآیند بازاریابی

بازاریابی هم مثل هر کار دیگری قوانین و بایدها و نبایدهای خودش را دارد. اما این قانون‌ها چه هستند؟ ال ریس و جک تروت در کتاب صوتی 22 قانون همیشگی بازاریابی به پاسخ این پرسش می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب صوتی 22 قانون همیشگی بازاریابی

شما به‌عنوان صاحب یک کسب‌وکار زمانی موفق می‌شوید که نیازهای بخش‌های مختلف جامعه‌ی هدف و بازار خود را شناسایی کرده و محصولات و خدماتی را ارائه کنید که این نیازها را برآورده کنند. اما اگر ماجرا همین‌قدر ساده بود، اساساً چرا کسب‌وکارها با شکست مواجه می‌شدند؟ ال ریس و جک تروت در کتاب صوتی 22 قانون همیشگی بازاریابی (The 22 immutable laws of marketing) فوت و فن‌های کار در این حوزه را در اختیار شما می‌گذارد و مسیرهای میانبر موفقیت شغلی را به شما نشان می‌دهد.

ال رایس و جک تروت، دو چهره‌ی شاخص و شناخته‌شده در سطح جهانی و از موفق‌ترین استراتژیست‌های بازاریابی، ماحصل بیش از 40 سال تجربه‌ی خود را در این زمینه در اختیار شما می‌گذارند. آن‌ها از خلال بخش‌های گوناگون این کتاب صوتی درصدد آن هستند که قوانین قطعی حاکم بر دنیای بازاریابی را به شما بیاموزند. نویسندگان ضمن مروری تاریخی و گسترده در این زمینه، 22 ابزار عالی و تکنیک نوآورانه را برای موفقیت در بازار بین‌المللی به نمایش می‌گذارند.

مشاوران بازاریابی مشهور جهان و نویسندگان پرفروش در این کتاب خاطرنشان می‌کنند که شما می‌توانید یک هواپیمای فوق‌العاده چشمگیر بسازید، با بدنه‌ای مقاوم و زیبا، و وسایل و تجهیزات آخرین مدل. اما اگر قوانین فیزیک، به ویژه گرانش را نادیده بگیرید، هواپیمای زیبای شما هرگز از روی زمین بلند نمی‌شود. آن‌ها سپس می‌پرسند پس چرا نباید قوانین بازاریابی برای راه‌اندازی و حفظ برندهای برنده دنبال شوند؟ در کتاب صوتی 22 قانون همیشگی بازاریابی، ریس و تروت این قوانین نوآورانه را برای موفقیت در بازار بین‌المللی به شما ارائه می‌دهند.

ترجمه‌ی نسرین صدقی گویا را از این اثر با صدای حجت یوسفی می‌شنوید. کتاب صوتی 22 قانون همیشگی بازاریابی به همت نشر صوتی رادیو مثبت تهیه و منتشر شده است.

کتاب صوتی 22 قانون همیشگی بازاریابی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید وارد حیطه‌ی بازاریابی شوید، یا اگر در این حوزه مشغول به فعالیت هستید و در تکاپو برای دستیابی به موفقیت بیشتر به سر می‌برید، شیندن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

ال ریس و جک تروت را بیشتر بشناسیم

یکی از مشهورترین استراتژیست‌های حوزه بازاریابی و برندینگ، ال ریس (Al Ries) نام دارد. او علاوه بر فعالیت‌های تجاری خود، یک نویسنده پرفروش و ایده‌پرداز موفق نیز به شمار می‌رود. ال ریس در سال 1972 با انتشار مقالاتی در مجلات حوزه تبلیغات به جایگاه خوبی رسید و پس از سال‌ها فعالیت، سرانجام در سال 1994 همراه با همسر و دختر خود، یک شرکت مشاوره برندینگ را تأسیس کردند و هم‌اکنون برای تدریس اصول بازاریابی به کشورهای مختلف سفر می‌کنند.

جک تروت (Jack Trout) نیز یکی از فعالان این حوزه به شمار می‌رود که یک شرکت مشاوره و بازاریابی به نام Trout & Partners را مدیریت می‌کند. همچنین او یکی از بنیانگذاران و پیشگامان نظریه جایگاه‌یابی و تئوری جنگ بازاریابی است. هر دو نویسنده همکاری مشترک دیگری نیز داشته‌اند و کتاب «تجارت جنگ است» را در سال 1986 منتشر کردند که توجه بیل گیتس را نیز به خود جلب کرد.

در بخشی از کتاب صوتی 22 قانون همیشگی بازاریابی می‌شنویم

اگه به دوستانتون در نیویورک بگید که یه هوندا خریدید، احتمالاً می‌پرسند کدوم مدلش رو خریدید. سیویک، آکورد یا پرلود؟ اما اگه به دوستانتون در توکیو بگید که هوندا خریدید، احتمالاً می‌پرسند مدل موتورت چیه؟ در ژاپن هوندا به‌عنوان سازنده‌ی موتور وارد ذهن مشتری شده. پس قاعدتاً ماشین هوندا مشتری زیادی نداره. حالا فرض کنید که هارلی دیویدسون ماشین بسازه. به نظرتون موفق می‌شه؟ شاید بگید که این بستگی به ماشینش داره. بستگی به کیفیت، مدل، سرعت و قیمتش داره. حتی شاید بگید که شهرت هارلی دیویدسون در کیفیت، می‌تونه یه مزیت باشه. اما این‌طور نیست. مردم هارلی دیویدسون رو به‌عنوان یه سازنده‌ی موتور می‌شناسن. بنابراین هرچقدر هم ماشین‌های خوبی تولید کنه، برای خرید ماشین سراغ این شرکت نمی‌رن. چرا سوپ کمپل در آمریکا سوپ شماره‌ی یکه اما در انگلستان به جایی نرسید؟ چرا سوپ هاینز در انگلستان سوپ شماره‌ی یکه اما در آمریکا شکست خورده؟ بازاریابی، جنگ ادراکاته، نه جنگ محصولات. بازاریابی کنترل ادراکاته. تولیدکنندگان کولا، فکر می‌کنند که بازاریابی جنگ طعم‌هاست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
قسمت اول
17 دقیقه
قسمت دوم
16 دقیقه
قسمت سوم
17 دقیقه
قسمت چهارم
16 دقیقه
قسمت پنجم
10 دقیقه
قسمت ششم
19 دقیقه
قسمت هفتم
16 دقیقه
قسمت هشتم
19 دقیقه
قسمت نهم
18 دقیقه
قسمت دهم
18 دقیقه
قسمت یازدهم
10 دقیقه
قسمت دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 22 قانون همیشگی بازاریابی: کتابی برای رفع سوءتفاهم‌ها از فرآیند بازاریابی
نویسنده،
مترجمنسرین صدقی گویا
راویحجت یوسفی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 22 قانون همیشگی بازاریابی

مسعود خاکزاد
۱۴۰۲/۱۰/۱
نام این کتاب نظرم رو جلب کرد. بعضی از آنچه به عنوان قانون توسط نویسنده بیان شده از جنس بازاریابی امروز نیست و متعلق به گذشته است. البته نکات قابل توجه و مفیدی هن در کتاب وجود داره که باعث میشه توصیه کنم یکبار این کتاب رو بخونید
mojtaba zarrin
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
این کتاب مناسب برای کسانیه که میخوان استراتژی سازی برای کارشون داشته باشن
لیلا عظیمی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
بیشتر برای شرکت های بزرگ مناسبه راهکارها خیلی واضح نبود
پگاه حداد
۱۴۰۲/۷/۸
بیشتر مناسب ایده‌های بزرگ هست
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 22 قانون همیشگی بازاریابی

برای دریافت کتاب صوتی 22 قانون همیشگی بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.