معرفی و دانلود کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌کنند؟: فراتر از سطح خودتان فکر کنید

عکس جلد کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌کنند؟: فراتر از سطح خودتان فکر کنید
قیمت:
۱۴۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌کنند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌کنند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌کنند؟: فراتر از سطح خودتان فکر کنید

کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌کنند؟ نوشته‌ی جان سی ماکسول به شکلی مختصر و مفید، از راه و روش رهبری به سبک افراد موفق می‌گوید و پنج مرحله را برای انجام این کار به مخاطب معرفی می‌کند. رهبری یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها برای ایجاد تغییر است و ماکسول با رجوع به رفتار برترین‌های این حوزه، آن را به شکلی کاربردی به شما آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌کنند

رهبر بودن و رهبری کردن جایگاه والایی است که بسیاری به سبب قدرت و اقتدارش خواهان آن هستند. ولی این کار، پیچیدگی‌های بسیاری دارد که آن را بیشتر از یک شغل جلوه می‌دهد. رهبری کردن اهمیت فوق‌العاده‌ای در کیفیت نتیجه‌ی نهایی تلاش افراد دارد؛ رهبر خوب می‌تواند همه را با خود بالا بکشد درحالی‌که رهبر بد توانایی این را دارد که ماحصل تلاش دیگران را به باد دهد و یک کار تیمی دسته‌جمعی هدفمند را به شکست بکشاند. از این رو این موضوع که چه کسی باید رهبری مجموعه‌های مختلف را به کار بگیرد و برای انجام این کار نیاز به چه مهارت‌ها و خصیصه‌هایی دارد میان مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

جان سی ماکسول (John C. Maxwell) در کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌کنند (How Successful People Lead)، رهبری را بیش از اینکه یک جایگاه بداند، یک روند و فرایند به حساب می‌آورد. او میان رهبری و مدیریت کردن نیز تفاوتی محسوس قائل می‌شود؛ یک مدیر بیشتر با سازوکارهای تکراری سروکار دارد و بازدهی کار آن زمانی بالاتر خواهد بود که عوامل مختلف در کارش ثابت بمانند. رهبر در مقابل، با مردم، واکنش‌ها و توانایی‌های آن‌ها برخورد دارد که هیچ‌گاه ثابت نخواهند بود. از این رو برای یک رهبر ضروری است که توانایی انطباق بالایی داشته باشد و بتواند به سرعت خود را با شرایط متغیر وفق دهد.

در کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌کنند می‌شنویم که جان سی ماکسول برای مهارت رهبری، پنج سطح مختلف را تعیین می‌کند که شما به عنوان یک رهبر خوب وظیفه دارید تا در تمام این سطوح به دانش و مهارت کافی دست پیدا کنید. این پنج سطح عبارتند از «جایگاه»، «رابطه»، «بازدهی»، «رشد و پرورش افراد» و «رسیدن به قله».

معرفی و دانلود کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌کنند؟

افراد از شما اطاعت می‌کنند، چون مجبور به انجام این کار هستند؛ این توضیح شاید معنای سطح «جایگاه» را برای مخاطب روشن‌تر کند. مقام و جایگاه تنها به یک عنوان شغلی خلاصه نمی‌شوند، بلکه با خود قدرت، نفوذ و تأثیرگذاری را نیز به همراه می‌آورند که برای یک رهبر، ابزارهایی حیاتی محسوب می‌شوند. با اینکه بهره بردن از منافعی که نام برده شد برای یک رهبر چیز بدی محسوب نمی‌شود، ولی همزمان سواستفاده از این موقعیت و بهره‌کشی از افراد یکی از کارهای ممنوعه در پست رهبری است. جایگاه تنها سطح در مدیریت است که به واسطه‌ی اعطای یک مقام به افراد تعلق می‌گیرد و رسیدن به آن، مستلزم داشتن هیچ‌گونه تلاش و یا مهارتی نیست.

کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌کنند در ادامه سطوح دیگر را نیز توضیح می‌دهد و برای هر کدام مثال‌هایی کاربردی و قابل‌فهم نیز ارائه می‌کند. این کتاب توسط جان سی ماکسول نوشته شده و کار ترجمه‌ی آن به عهده‌ی علی رسولی بوده. نشر صوتی رادیو مثبت ناشر این کتاب است و شما آن را با صدای مهدی قاسمی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب افراد موفق چطور رهبری می‌کنند

  • کتاب‌های جان ماکسول برای تیم رهبری من سال‌ها کاربرد داشته‌اند. کسی بهتر از او برای اینکه دهه‌ها تجربه‌ی رهبری را به اصول عملی و در دسترس تبدیل کند که هر کسی بتواند در هر سطحی از رهبری به کار ببرد، وجود ندارد. (Dave Ramsey)
  • جان سال‌هاست که برای من مربی و معلم بوده و چیزی که بیشتر از همه در مورد او دوست دارم این است که او شخصاً به من کمک کرده تا از پنج سطح رهبری عبور کنم. (Kevin Turner)
  • بزرگ‌ترین هدف رهبر، ایجاد رهبری در نسل آینده است، و این کتاب، نقشه‌ی راهی برای رسیدن به بالاترین سطح آن ارائه می‌دهد. (Michael Useem)

کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌کنند برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به تمام کسانی که در سطوح مختلف به کار رهبری مشغول هستند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌کنند؟: فراتر از سطح خودتان فکر کنید می‌شنویم

افراد از شما اطاعت می‌کنند، چون خودشون می‌خوان. مرحله‌ی دوم کاملاً بر اساس روابطه. در این مرحله افراد به اختیار خودشون از شما اطاعت می‌کنند. وقتی اون‌ها رو دوست داشته باشید و مثل افراد ارزشمند با اون‌ها برخورد کنید آروم‌آروم تو دلشون جا باز می‌کنید و این‌جاست که از شما تأثیر می‌گیرند. شما فضای اعتماد متقابل رو گسترش می‌دید، در نتیجه‌ی این کار محیط هم مثبت‌تر می‌شه؛ چه در خانه، چه در محل کار یا موقع بازی یا موقع انجام کار داوطلبانه. در مرحله‌ی دوم برنامه‌ی رهبران این نیست که جایگاهشون رو حفظ کنند بلکه باید راهی برای شناخت افرادشون و ایجاد رابطه با اون‌ها پیدا کنند. در این صورت رهبران از شخصیت افرادشون آگاهن و افراد هم از هویت رهبرانشون مطلع‌ان بنابراین می‌تونن روابط قرص و محکمی با هم ایجاد کنند. شما می‌تونید بدون اینکه افراد رو رهبری کنید دوسشون داشته باشید اما نمی‌تونید بدون علاقه به اون‌ها رهبریشون کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
مقدمه
17 دقیقه
قسمت یک
17 دقیقه
قسمت دو
18 دقیقه
قسمت سه
17 دقیقه
قسمت چهار
15 دقیقه
قسمت پنج
18 دقیقه
قسمت شش
17 دقیقه
قسمت هفت
17 دقیقه
قسمت هشت
18 دقیقه
قسمت نه
17 دقیقه
قسمت ده
18 دقیقه
قسمت یازده
17 دقیقه
قسمت دوازده
15 دقیقه
قسمت سیزده
7 دقیقه
قسمت چهارده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌کنند؟: فراتر از سطح خودتان فکر کنید
نویسنده
مترجمعلی رسولی
راویمهدی قاسمی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌کنند؟

بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۲
مکسول عالی به قلم میکشه یافته هاش رو ولی همیشه فوت آخر رو رو نمیکنه مطالعه اش بی ضرره ممنون بابت نسخه صوتی ناشر ممنون کتابراه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌کنند؟

برای دریافت کتاب صوتی افراد موفق چطور رهبری می‌کنند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.