معرفی و دانلود کتاب صوتی آبادی: سه گانه خانواده اسناپس - جلد سوم: دهقانان

عکس جلد کتاب صوتی آبادی: سه گانه خانواده اسناپس - جلد سوم: دهقانان
قیمت:
۷۲,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آبادی: سه گانه خانواده اسناپس - جلد سوم: دهقانان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آبادی: سه گانه خانواده اسناپس - جلد سوم: دهقانان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آبادی: سه گانه خانواده اسناپس - جلد سوم: دهقانان

ویلیام فاکنر در کتاب صوتی آبادی: سه گانه خانواده اسناپس - جلد سوم: دهقانان که از مشهورترین آثار ادبی کلاسیک و اجتماعی در آمریکاست، در خلال روایت داستان خانواده‌ی اسناپس تصویری دقیق و شگفت‌انگیز از جامعه‌ی آمریکایی در حدود دهه‌ی 40 میلادی ترسیم می‌کند. داستان خانواده‌ی اسناپس و آنچه برای آن‌ها رخ می‌دهد، مظهر تقابل نیروی خیر و شر است.

درباره‌ی کتاب صوتی آبادی: سه‌گانه‌ی خانواده اسناپس - جلد سوم: دهقانان

ویلیام فاکنر (William Faulkner) با خلق کتاب آبادی: سه‌گانه‌ی خانواده اسناپس - جلد سوم: دهقانان (The Hamlet) برداشتی متفاوت و طعنه‌آمیز از یک تراژدی کلاسیک را ارائه کرده است. این اثر که درون‌مایه و مضمونی تیره و تاریک دارد، داستان مهاجرت خانواده‌ای به نام اسناپس را به منطقه‌ای خیالی در جنوب آمریکا روایت می‌کند. پیش از رسیدن خانواده‌ی اسناپس به «یاکناپاتافا» که نام همان منطقه‌ی خیالی است، همه در صلح و آرامش به سر می‌برند؛ اما فلم اسناپس، یکی از اعضای خانواده‌ی اسناپس که فردی مکار و حیله‌گر است، با دروغ و فریب اتحاد میان ساکنان یاکناپاتافا را از بین می‌برد تا بر آن‌ها مسلط شود. شخصیت‌پردازی بی‌نظیر فاکنر در همان ابتدای داستان شما را به خواندن ادامه‌ی آن ترغیب می‌کند. تقابل شخصیت‌هایی که یا تماماً بنده‌ی خیر و پاکی هستند و یا نماینده‌ی تمام‌عیار شیطان، شاهکاری هنری را شکل داده که مخاطب را مات و متحیر می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آبادی: سه گانه خانواده اسناپس - جلد سوم: دهقانان

آنچه در این قسمت از مجموعه داستان‌های خانواده‌ی اسناپس می‌شنوید به حضور پررنگ شخصیت راتلیف مرتبط است. راتلیف در کتاب آبادی: سه‌گانه‌ی خانواده اسناپس - جلد سوم: دهقانان (Snopes: The Hamlet, The Town, The Mansion)، محور اصلی اتفاقاتی شگفت‌انگیز است و پایانی پیش‌بینی‌نشده را برای جلد اول این مجموعه، یعنی آبادی، رقم می‌زند. همچنین رفتن آقای اسناپس به شهر، یکی دیگر از نقاط عطف این مجلد است.

با اینکه کتاب صوتی آبادی: سه‌گانه‌ی خانواده اسناپس - جلد سوم: دهقانان، اثری کلاسیک از ادبیات آمریکاست، ترجمه‌ی روان و ایرانیزه‌شده‌ی تورج یاراحمدی شنیدن آن را به تجربه‌ای لذت‌بخش برای مخاطب فارسی‌زبان تبدیل کرده. یاراحمدی با حفظ حال‌وهوای غربی داستان، لحنی کوچه‌بازاری و متناسب با فضای قانون‌شکن و یاغی قصه ایجاد کرده که مخاطب بتواند در کنار درک درست وقایع، لذت بودن در چنین اتمسفری را هم بچشد.

کتاب صوتی آبادی: سه‌گانه‌ی خانواده اسناپس - جلد سوم: دهقانان اثری از ویلیام فاکنر است که با تلاش تورج یاراحمدی به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی جیحون و انتشارات کتاب‌سرای نیک، به ترتیب ناشران صوتی و متنی این اثر هستند. این کتاب صوتی را با صدای افشین اعتماد می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های سه‌گانه‌ی خانواده‌ اسناپس

«سه‌‌گانه‌ی خانواده اسناپس» (Snopes trilogy) مجموعه‌ای است به قلم ویلیام فاکنر که ماجرای خانواده‌ی خیالی اسناپس را در حوالی می‌سی‌‌سی‌پی روایت می‌کند. نسخه‌ی اولیه‌ی این سه‌گانه در ابتدا به‌صورت یک رمان مستقل منتشر شده بود، اما بعدها در قالب یک سه‌جلدی به چاپ رسید. مجلدهای این مجموعه به‌ترتیب «آبادی»، «شهر» و «عمارت اربابی» نام دارند. نشر کتاب‌سرای نیک چاپ نسخه‌ی فارسی این سه‌گانه را به عهده داشته.

اقتباس سینمایی از کتاب آبادی: سه‌گانه‌ی خانواده اسناپس - جلد سوم: دهقانان

در سال 1958، فیلمی با نام The Long, Host Summer، به کارگردانی مارتین ریت ساخته شد که بخشی از آن با اقتباس از داستان کتاب حاضر تهیه شده بود. پل نیومن و جوآن وودوارد در این فیلم ایفای نقش کردند. این فیلم در قالب یک مجموعه‌ی تلویزیونی نیز نمایش داده شد.

کتاب صوتی آبادی: سه‌گانه‌ی خانواده اسناپس - جلد سوم: دهقانان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به رمان‌های اجتماعی علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی آبادی: سه گانه خانواده اسناپس - جلد سوم: دهقانان می‌شنویم

راتلیف هم موقعی که این قضیه را برایش تعریف کردند گفت: «عجب فرصتی برای آن وکیل تیره و طایفه‌ی اسناپس می‌بود. اسمش چی بود؟ همان را می‌گویم، آن که پشت هم تخم و ترکه پس می‌اندازد، همان موسی با دهانی پر از انبوهی ضرب‌المثل و دنباله‌ی لباده‌اش که پر است از پسرهایی عطف به ماسبق که هنوز هیچ نشده نیمی از رشدشان را کرده‌اند. هنوز هم از این سر در نمی‌آورم که چطور مردی که مثل خودم ناگزیر باید کلی وقت صرف این‌ها بکند و مدام آن تیره و طایفه را از جهتی بهش یادآور می‌شوند، باز هم نمی‌تواند اسم آن‌ها را یک‌به‌یک به خاطر بسپارد. همان که هیچ‌وقت خدا این‌قدری زمان نداشت که صبر کند. این یکی احتمالاً آن شکایتی در محضر دادگاه می‌بود که طی آن در کل حیات قضایی‌اش که هیچ موکل تنگ‌نظری قصد نمی‌کرد که اسباب زحمتش بشود و بخواهد از حرف زدنش ممانعت کند، و آن آقا که ریاست دادگاه را به عهده گرفته بود تنها مردی در آن جمع می‌بود که این اقتدار را داشت که به او بگوید لالمانی بگیرد.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
28 دقیقه
فصل یکم ـ قسمت یک
26 دقیقه
فصل یکم ـ قسمت دو
25 دقیقه
فصل یکم ـ قسمت سه
25 دقیقه
فصل یکم ـ قسمت چهار
32 دقیقه
فصل یکم ـ قسمت پنج
26 دقیقه
فصل یکم ـ قسمت شش
24 دقیقه
فصل یکم ـ قسمت هفت
35 دقیقه
فصل یکم ـ قسمت هشت
26 دقیقه
فصل یکم ـ قسمت نه
29 دقیقه
فصل یکم ـ قسمت ده
30 دقیقه
فصل یکم ـ قسمت یازده
29 دقیقه
فصل دوم ـ قسمت یک
32 دقیقه
فصل دوم ـ قسمت دو
25 دقیقه
فصل دوم ـ قسمت سه
28 دقیقه
فصل دوم ـ قسمت چهار
19 دقیقه
فصل دوم ـ قسمت پنج
24 دقیقه
فصل دوم ـ قسمت شش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آبادی: سه گانه خانواده اسناپس - جلد سوم: دهقانان
نویسنده
مترجمتورج یاراحمدی
راویافشین اعتماد
ناشر چاپیانتشارات کتاب سرای نیک
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آبادی: سه گانه خانواده اسناپس - جلد سوم: دهقانان

برای دریافت کتاب صوتی آبادی: سه گانه خانواده اسناپس - جلد سوم: دهقانان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.