معرفی و دانلود کتاب صوتی استامبولی: نوشته‌ها و عکس‌های سفر به استانبول

عکس جلد کتاب صوتی استامبولی: نوشته‌ها و عکس‌های سفر به استانبول
قیمت:
۹۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی استامبولی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی استامبولی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی استامبولی: نوشته‌ها و عکس‌های سفر به استانبول

استانبول از آن مقصدهای گردشگری منحصربه‌فرد در جهان است. منصور ضابطیان در کتاب صوتی استامبولی، خاطرات خود را از سفر یک‌ماهه‌اش به استانبول روایت می‌کند. با این کتاب صوتی به گوشه‌گوشه‌ی شهر استانبول سفر خواهیم کرد و از دیدن ویژگی‌های متفاوت و گاهی متضادش شگفت‌زده خواهیم شد.

درباره‌ی کتاب صوتی استامبولی

استانبول یکی از شهرهای موردعلاقه‌ی منصور ضابطیان (Mansour Zabetian) است که در کتاب صوتی استامبولی (Istambuli) تلاش کرده دِین خود را به آن ادا کرده و معرفی درستی از فرهنگ و زوایای مختلف این میراث تاریخی جهان غرب و شرق به خوانندگانش ارائه کند. منصور ضابطیان در این کتاب دست ما را به‌عنوان مسافران استانبول می‌گیرد، از مراکز خرید مدرن و تفریح‌گاه‌های شهر بیرونمان می‌آورد و وارد کوچه پس‌کوچه‌های آن می‌کند.

در استانبول می‌توان در یک چشم‌به‌هم‌زدن از قاره‌ی اروپا به قاره‌ی آسیا سفر کرد؛ می‌توان تلفیقی از تمام ملت‌ها و فرهنگ‌ها را در یک خیابان دید و حتی با یک پیاده‌روی کوتاه و ساده، از قلب مراکز و مناطق مدرن به اعماق سنت و فرهنگ کهن یک امپراتوری قدیمی سفر کرد. منصور ضابطیان در کتاب صوتی استامبولی تلاش کرده است تا سفرنامه‌ای مردم‌شناسانه از یکی از خاص‌ترین مقاصد گردشگری جهان ارائه دهد.

منصور ضابطیان در سفرش به استانبول برخلاف اکثریت مسافران ایرانی که به این شهر سفر می‌کنند، تمام وقت خود را به پاساژگردی و تفریح نگذرانده. او در این یک ماه تلاش کرده است تا به شیوه‌ی مردم استانبول زندگی کند و زندگی را از مردمک چشم آن‌ها ببیند. در هر بخش از کتاب صوتی استامبولی، همراه با او، پای صحبت قشرهای مختلفی از مردم این شهر خواهیم نشست و زندگی روزمره‌ی آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

کتاب صوتی استامبولی را نشر صوتی نوین کتاب گویا با صدای منصور ضابطیان و براساس نسخه‌ی متنی چاپ‌شده در نشر مون، منتشر کرده است.

کتاب صوتی استامبولی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی استامبولی برای علاقه‌مندان به خواندن و شنیدن سفرنامه‌های متعلق به کشورهای مختلف جهان با جغرافیا و فرهنگ‌های رنگارنگ و متفاوت مناسب است.

با منصور ضابطیان بیشتر آشنا شویم

منصور ضابطیان، ازجمله چهره‌های سرشناس رسانه‌ای برای مردم ایران است. او که سال 1349 در تهران متولد شده، با برنامه‌های خود در رادیو، تلویزیون و دیگر شبکه‌های اجتماعی، مخاطبان زیادی را جذب کرده است. منصور ضابطیان در رشته‌ها و دوره‌هایی مثل علوم آزمایشگاهی، سینما، گویندگی و اجرا تحصیل کرده و آموزش دیده و با نشریات و روزنامه‌های مختلفی همکاری داشته. او که ابتدا با روزنامه‌نگاری پا به عرصه‌ی فعالیت حرفه‌ای گذاشته، با نشریات و مجلاتی مانند چلچراغ، کلک و گزارش فیلم همکاری کرده است. منصور ضابطیان در تلویزیون نیز با برنامه‌هایی مثل رادیو هفت و مردم ایران سلام شناخته می‌شود. روزنامه‌نگاری، گویندگی، اجرا، تهیه‌کنندگی، کارگردانی، پادکست‌سازی و سفرنامه‌نویسی بخشی از فعالیت‌های متنوع او در طول زندگی‌اش هستند.

«سه رنگ»، «از اون روزا که عکسا»، «نوشابه‌‎ی زرد» و «سباستین» ازجمله آثار منتشرشده از منصور ضابطیان هستند.

در بخشی از کتاب صوتی استامبولی: نوشته‌ها و عکس‌های سفر به استانبول می‌شنویم

یک ساعت بعد از آنکه کنار اسکله‌ی کادی‌کوی در قاره‌ی آسیا سوار مترو می‌شوم، درست از وسط میدان تکسیم در اروپا بیرون می‌آیم. این سریع‌ترین راه در جهان، برای رسیدن از قاره‌ای به قاره‌ای دیگر است. بعد از یک اقامت کوتاه در بخش آسیایی، حالا باید بیست‌وپنج شب هم در بخش اروپایی شهر اقامت کنم. دنبال جایی آرام و دنج هستم که بتوانم در این روزها به‌راحتی رفت‌وآمد کنم و بنویسم. پیشنهاد دوستی که در استانبول بود، محله‌ی جهانگیر است. حالا من چمدانم را در پیاده‌روهای منتهی از میدان تکسیم به سمت شمال، روی زمین می‌کشم تا به محله‌ی جهانگیر برسم. خیابان سیراسلویلر که میدان را به محله‌ی جهانگیر وصل می‌کند، در این لحظه، مأیوس‌کننده‌ترین خیابان جهان به نظر می‌رسد. محله‌ای پر از رفت‌وآمد، پر از بارهای درجه‌سه، پر از دونرکباب‌فروشی‌های سرپایی و صدای بوق تاکسی‌ها و ماشین‌هایی که می‌خواهند در خیابانی باریک و دوطرفه، زودتر به مقصد برسند، دیوانه‌خانه‌ای درست کرده و صدای ممتد آژیر آمبولانسی که به سمت بیمارستان می‌رود، آن را تکمیل می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
شناسنامه - گزارش یک بدهی قدیمی
11 دقیقه
گل‌های نارنجی
12 دقیقه
احتمال بارش کوفته
14 دقیقه
به یاد پسر شاعر
12 دقیقه
استانبول جای زندگی نیست
8 دقیقه
بوقلمون
16 دقیقه
در فاصله‌ی دو نقطه
13 دقیقه
قهوه بهانه است
13 دقیقه
عشق ممنوع
12 دقیقه
سمت رویاها
16 دقیقه
زیارت اهل قبور
11 دقیقه
تپه‌ی مرد فرانسوی
15 دقیقه
خرید و فروش خاطره‌ها
14 دقیقه
اسرار خانه‌ی زرد
10 دقیقه
موزه‌ی عاشقانه‌ها
15 دقیقه
پل شعر و ماهی
11 دقیقه
تیغ و دود
22 دقیقه
قهر و آشتی
10 دقیقه
کیو کیو بنگ بنگ
10 دقیقه
دو مرد
23 دقیقه
مرد زندگی عزیز
11 دقیقه
سه شعر در حال‌وهوای استانبول

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی استامبولی: نوشته‌ها و عکس‌های سفر به استانبول
نویسنده
راویمنصور ضابطیان
ناشر چاپینشر مون
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی استامبولی

بهار محمدی
۱۴۰۲/۸/۱۵
صدای راوی گرم و گیرا موزیک‌ها که اصلا نگم براتون یکی از یکی بهتر
بعد از گوش دادن این کتاب میتونین با خود ترکیه ایی‌ها بشینین از خودشون بیشتر اطلاعات داشته باشین
ال جم
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
دید تازه‌ای به شهر استانبول پیدا میکنیم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی استامبولی

برای دریافت کتاب صوتی استامبولی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.