معرفی و دانلود کتاب صوتی اصول موفقیت: آنچه هر رهبری باید بداند

عکس جلد کتاب صوتی اصول موفقیت: آنچه هر رهبری باید بداند
قیمت:
۳۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اصول موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اصول موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اصول موفقیت: آنچه هر رهبری باید بداند

جان سی ماکسول نویسنده‌ی کتاب صوتی اصول موفقیت، از زاویه‌ی جدیدی موفقیت را تعریف می‌کند و راه‌های رسیدن به آن را شرح می‌دهد. به عقیده‌ی این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، فارغ از اینکه موفقیت برای هرکس چه تصویری دارد، اصول ثابتی وجود دارند که می‌توانند برای نیل به هر هدفی مؤثر باشند؛ او در این کتاب صوتی تکنیک‌ها و رمزورازهای تبدیل شدن به فردی موفق و مدیری کارآمد را با مخاطب در میان می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب صوتی اصول موفقیت

جان سی ماکسول (John C. Maxwell) در کتاب صوتی اصول موفقیت (Success 101) توضیح می‌دهد که چگونه مسیر موفقیت برای هر فردی متفاوت است، اما اصول همیشه ثابت می‌ماند. این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، موفقیت را به اجزای اساسی آن تقسیم می‌کند تا به رهبران نشان دهد که دقیقاً چه گام‌های خاصی برای دستیابی به موفقیت نیاز است. او همچنین راهکارهای عملی مناسبی برای غلبه بر رایج‌ترین موانعِ مسیر ارائه می‌دهد؛ بنابراین می‌توانیم این شانس را داشته باشیم که بدون متحمل شدن رنج‌هایی که مدیران پیش از این کشیده‌اند، تمام پاداش‌ها را از آن خود کنیم.

کتاب صوتی اصول موفقیت به ما کمک می‌کند تا به پرسش‌های اساسی در طول مسیر شغلی خود پاسخ دهیم؛ سوالاتی نظیر اینکه به کدام سمت باید بروم؟ آیا از نظر دیگران فردی قابل اعتماد هستم؟ آیا برای رهبریِ سطحی بالاتر آماده‌ام؟ و ... کتاب حاضر با مثال‌های ملموس از دنیای واقعی، نه تنها به ما در رسیدن به موفقیت شخصی کمک می‌کند، بلکه راه کمک به دیگران برای رسیدن به اهدافشان را نیز نشان می‌دهد.

جان سی ماکسول کاری بسیار ارزشمندتر از آموزش تکنیک‌های رسیدن به موفقیت انجام می‌دهد. به نظر او مشکل ما آدم‌ها بلد نبودن تکنیک‌ها نیست، بلکه درکِ اشتباهمان از مفهوم موفقیت، مانع اصلی به حساب می‌آید. بنابراین جان سی ماکسول در کتاب اصول موفقیت، ابتدا سعی می‌کند تا به معنای صحیح موفقیت نگاهی دوباره بیندازد و آن را در حدِ یک امر ملموس و دست‌یافتنی جلوه دهد؛ چراکه هیچ مانعی بزرگ‌تر از این طرز فکر نیست که موفقیت امری دور و غیر قابل دسترس است که فقط در اختیار نوابغ قرار دارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی اصول موفقیت

بسیاری افراد با به میان آمدنِ بحث موفقیت، به افرادی همچون بیل گیتس، استیو جابز، مریلین مونرو، آرنولد شوارتزنگر و... فکر می‌کنند. این تصویر ایدئال از موفقیت، همه‌چیز را در بالاترین سطح خود در نظر می‌گیرد، بنابراین پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کوچک را رد می‌کند. چنین ذهن گول‌زننده‌ای به کمتر از این تصاویر رضایت نمی‌دهد و مدام به سرکوب و سرزنش خود می‌پردازد. اما این ذهنِ حیله‌گر نیاموخته که آن انسان‌ها نیز پله‌پله به سمت موفقیت حرکت کرده‌اند و اصولاً مسیر هرکس متفاوت است و باید با خودِ پیشینش مقایسه شود. این سطح از ایدئال‌گرایی که گاه پشت بلندپروازی پنهان می‌شود، نه‌تنها محرک نیست، بلکه مانع و علت اصلیِ انفعال است.

جان سی ماکسول با خلوص تمام به ما می‌گوید که قرار نیست نسخه‌ی دست دومی از آدم‌های دیگر باشیم. ما باید این باور را در خود پرورش دهیم که قرار است خودمان باشیم و به آنچه در درونمان وجود دارد، فرصت شکوفایی دهیم؛ در غیر این‌ صورت فرصتمان را برای انجام کاری که فقط و فقط ما قادر به انجام دادنش هستیم، از دست خواهیم داد.

در کتاب صوتی اصول موفقیت می‌آموزیم که با وجود اینکه هر یک از ما رویاهای منحصربه‌فردی در سر می‌پرورانیم، اصول آموختنی و ثابتی وجود دارند که از افراد باتجربه و موفق به ما منتقل می‌شوند و جان سی ماکسول یکی از این افراد است. او موفقیت را چنین تعریف می‌کند: شناخت هدف خود در زندگی، تلاش برای رسیدن به حداکثر پتانسیل و کاشت بذرهایی که برای دیگران ثمره می‌دهند.

بنابراین چگونه می‌توان سفر به سمت موفقیت را آغاز کرد؟ برای موفقیت چه چیزی لازم است؟ کتاب صوتی اصول موفقیت دو مورد را مطرح می‌کند: تصویر درست از موفقیت و اصول و تکنیک‌های صحیح برای رسیدن به آن. نسخه‌ی متنیِ کتاب اصول موفقیت توسط انتشارات پیکان و با ترجمه‌ی مهدی قراچه‌داغی منتشر شده. موج کتاب ناشر صوتی اثر حاضر با خوانشِ آرش راسخ است.

کتاب صوتی اصول موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید هدف خود را پیدا کنید و راه شخصی‌تان را برای رسیدن به موفقیت بیابید، شنیدن کتاب صوتی اصول موفقیت را از دست ندهید. مدیران و رهبران با به‌کارگیری رمزورازهای ارائه‌شده توسط جان سی ماکسول، موفقیت شگرفی را برای خود رقم خواهند زد.

در بخشی از کتاب صوتی اصول موفقیت: آنچه هر رهبری باید بداند می‌شنویم

در آن روز تابستانی در لندن آیا ما به‌ خاطر استعداد فوق‌العاده به خواسته‌ی خود رسیدیم؟ نه. آیا به‌خاطر رعایت زمان بود که موفق شدیم؟ مطمئناً نه. آیا تعدادمان به‌قدری زیاد بود که آن‌ها ترسیدند و به ما اجازه‌ی عبور دادند؟ نه. ما شش نفر بیشتر نبودیم. ما از آن‌ رو موفق شدیم که پیگیر بودیم و سماجت به خرج دادیم. میل ما برای عکس گرفتن از محل به‌قدری زیاد بود که موفقیت گروه کوچک ما تقریباً امری ناگزیر بود. درست این است که با بحث درباره‌ی پیگیری و مداومت، به این موضوع پایان بدهیم؛ زیرا پیگیری برای موفقیت، ضرورت دارد. پیگیر بودن یعنی مایه گذاشتن از آنچه دارید و نه زیادتر از آن. بعضی‌ها که از پیگیری و سماجت بهره‌ای ندارند، از آن‌ رو پیگیر باقی نمی‌مانند که فکر می‌کنند بیشتر از آنچه دارند باید ارائه دهند. اما پیگیر بودن بدین معناست که در حد صددرصد توانمندی خود پیگیر باقی بمانید و نه بیشتر و نه کمتر.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
پیشگفتار - بخش یک - تصویر درست موفقیت
12 دقیقه
به کدام سمت باید بروم؟
11 دقیقه
نقش شکست و ناکامی در موفقیت
19 دقیقه
چگونه شروع کنم؟
14 دقیقه
بخش دو - کیفیت‌های مهم برای موفق شدن
11 دقیقه
آیا دیگران به من اعتماد دارند؟
9 دقیقه
در کارم تا چه اندازه مهارت دارم؟
13 دقیقه
آیا وقتی دیگران متوقف شده‌اند، من به حرکت خود ادامه می‌دهم؟
11 دقیقه
آیا برای ادامه‌ی یادگیری خود تلاش می‌کنم؟
15 دقیقه
بخش سه - موفقیت در سطح بعدی
10 دقیقه
آیا برای پیشرفت کردن آماده‌ام؟
9 دقیقه
آیا حاضرم رهبر سطح بالاتری باشم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اصول موفقیت: آنچه هر رهبری باید بداند
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویآرش راسخ
ناشر چاپینشر پیکان
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اصول موفقیت

بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۲
و کتاب چهارم مشابه عالی هستید ممنون بابت ارائه صوتی
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اصول موفقیت

برای دریافت کتاب صوتی اصول موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.