معرفی و دانلود کتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات

عکس جلد کتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات
قیمت:
۷۵,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات

کتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات، نوشته‌ی جان سی ماکسول، متشکل از 16 قانون مؤثر و قطعی برای بهتر صحبت کردن و ارائه‌ی سخنرانی‌های حرفه‌ای است. این قوانین از تجربیات سال‌های طولانی فعالیت و سخنرانیِ نویسنده استخراج شده‌اند و به شما کمک می‌کنند پیام خود را به بهترین شکل ممکن انتقال بدهید.

کتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات

وقتی پای سخنرانی وسط باشد، همه اولش به لکنت می‌افتند. چنین لکنتی به این معنا نیست که استعداد سخنرانی ندارید، بلکه فقط برای استفاده از پتانسیل‌های سخنوری‌تان مهارت کافی کسب نکرده‌اید. مهارت سخنرانی چیزی نیست که یک‌شبه به دست بیاید. با تکرار و تمرین این مهارت را در خودتان تقویت می‌کنید. از یاد نبرید که سخنرانی کردن مانند هر مهارت دیگری منحنی یادگیری دارد. اگر اصول مطمئن و معتبری برای تقویت این مهارت در اختیارتان باشد، به سرعت پیشرفت می‌کنید و با هر بار ارائه‌ی سخنرانی، این پیشرفت را به چشم می‌بینید.

معرفی و دانلود کتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات

جان سی ماکسول (John Maxwell)، سخنران برجسته و به‌نام آمریکایی، در کتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات (The 16 Undeniable Laws of Communication) اصولی را در اختیار شما قرار می‌دهد که به بسط و توسعه‌ی مهارت سخنوری کمک می‌کند. او در این کتاب حاصل سال‌ها تجربه در زمینه‌ی سخنرانی را به صورت 16 قانون سخنوری جمع‌بندی کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد. جان سی ماکسول متخصص حوزه‌ی مدیریت و رهبری نیز هست و تا به حال بیش از سیزده هزار بار سخنرانی کرده است، اما با این وجود، مانند دیگران، تجربه‌ی اولین سخنرانی‌اش چندان خوشایند نبوده. او این اولین تجربه را در کتاب شرح می‌دهد و مسیر سخت و پر از چالش آن را که ارزش هر قدم را داشت، ترسیم می‌کند تا ببینید از چه نقطه‌ای شروع کرده و به یک سخنران حرفه‌ای تبدیل شده است.

فرقی نمی‌کند که در جلسه‌ی مدیران یک شرکت بزرگ صحبت کنید یا به خواهر و برادر کوچک‌ترتان چیزی را آموزش بدهید، سخنرانی همیشه چالش‌برانگیز است و تقویت این مهارت کمک بسیار زیادی به انتقال پیام مدنظرتان می‌کند. مجله‌ی کسب‌وکار هاروارد می‌گوید توانایی برقراری ارتباط مؤثر، حرف اول را در ارتقا و پیشرفت شغلی افراد می‌زند. جان ماکسول نیز ضمن موافقت با این گفته، معتقد است درست حرف زدن باعث موفقیت شما در انجام هر کاری می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات

کتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات از 16 فصل تشکیل شده است که هر فصل یک قانون مهم سخنوری را مطرح می‌کند. ذیل هر کدام از این قوانین نکات جزئی و تکنیک‌هایی ارائه شده است که تسلط شما را بر قانون مورد نظر بالا می‌برد. این کتاب را مطالعه کنید و اصول مطرح شده در آن را به کار بگیرید تا فارغ از هدف سخنرانی، تعداد شنوندگان یا وسعت سالن سخنرانی، پیامتان را به بهترین شکل ممکن منتقل کنید.

کتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات توسط فاطمه رحیمی به فارسی برگردانده و به همت انتشارات نسل نواندیش روانه‌ی بازار کتاب شده است.

کتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به دنبال منبعی برای تقویت مهارت سخنرانی و پیشرفت در زمینه‌ی برقراری ارتباط هستند، این کتاب را از دست ندهند.

در بخشی از کتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات می‌خوانیم

یک پیام مانند یک پازل است. هدف شما به‌عنوان سخنران، این است که تصویری را به نمایش درآورید تا دیدن و درک آن برای مخاطبانتان آسان شود. وقتی محتوای سخنرانی خود را تولید و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنید، مانند یک پازل‌ساز در حال چینش ایده‌های خود هستید و پیامتان، تکه‌های پازل هستند. باید تلاش کنید تا مطمئن شوید که همۀ قطعات باهم هماهنگ هستند تا تصویری جالب توجه ایجاد کنید. اما چالش این است: افرادی که هنگام ارائۀ پیام به شما گوش می‌دهند، کسانی هستند که پازل را از ابتدا می‌چینند تا در پنج، پانزده یا شصت دقیقه‌ای که برای سخنرانی در اختیار دارید، تصویری معنادار خلق کنند. اگر نتوانند آن را کنار هم بگذارند و از این فرآیند لذت ببرند، شما به‌عنوان یک سخنران موفق نبوده‌اید.

من پس از خواندن توصیف پیتر مایِرز، مشاور کسب‌وکار و رهبری درمورد «مدیریت پازلی»، برای اولین‌بار به این فرآیند به‌عنوان یک پازل فکر کردم. او هدایت افراد را با چیدن یک پازل مقایسه می‌کند و می‌گوید: «وظیفۀ مالک یا مدیرکل، شفاف‌سازی چهارچوب است.» او در ادامه در مورد فشاری که افراد هنگام کنار هم قرار دادن قطعات یک پازل در زمانی فشرده‌ احساس می‌کنند، ناامیدی آن‌ها از فقدان قطعات یا ناراحتی‌شان در صورت اضافه شدن قطعات اضافی که به آن تعلق ندارند، می‌گوید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار: هرکسی پیامی دارد
1: قانون اعتبار
2: قانون مشاهده
3: قانون باور قلبی
4: قانون آمادگی
5: قانون همکاری
6: قانون محتوا
7: قانون ارتباط
8: قانون اهرم
9: قانون انتظار
10: قانون سادگی
11: قانون ارائۀ بصری
12: قانون روایت‌گری
13: قانون ترموستات
14: قانون تغییر سبک
15: قانون افزودن ارزش
16: قانون نتایج
نتیجه‌گیری
آشنایی با نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات
نویسنده
مترجمفاطمه رحیمی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات304
زبانفارسی
شابک978-622-220-892-9
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات

samane m
۱۴۰۳/۱/۱۶
کتاب خوبیه اما خیلی تکنیک‌های جدیدی نداره و خب بسیار شبیه کتاب‌های هم سطح خودش بود
رادمهر عبدلی
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
بسیار کتاب خوبیه وبتون کمک میکنه یه سخنران حرفه‌ای بشید
مریم عمرانیان
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
کتابی برای داشتن یک سخنرانی یا یک جلسه تاثیرگذار
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات

برای دریافت کتاب 16 قانون انکارناپذیر سخنوری و ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.