معرفی و دانلود کتاب صوتی این مدیر است

عکس جلد کتاب صوتی این مدیر است
قیمت:
۹۷,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی این مدیر است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی این مدیر است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی این مدیر است

جیم کلیفتون و جیم هارتر نتایج پژوهش‌ها و نظرسنجی‌های خود در شرکت گالوپ را در کتاب صوتی این مدیر است با شما در میان می‌گذارند. نویسندگان در این اثر پرفروش وال‌استریت ژورنال موضوعات و چالش‌هایی را مطرح کرده‌اند که مدیران و رهبران سازمان‌ها و مؤسسات به‌طور معمول تجربه می‌کنند. راهکارهایی که در اثر حاضر ارائه شده راهنمای مدیران برای عبور از موانع و مشکلات سازمانشان خواهند بود.

درباره‌ی کتاب صوتی این مدیر است

جیم کلیفتون (Jim Clifton) و جیم هارتر (Jim Harter) در کتاب صوتی این مدیر است (It's the Manager) با شما از جدیدترین و کارآمدترین شیوه‌های مدیریتی سخن خواهند گفت. کلیفتون که خود ریاست هیئت‌مدیره‌ی شرکت گالوپ، بزرگترین مؤسسه‌ی نظرسنجی را به عهده دارد، با استفاده از پژوهش‌ها و نتایج نظرسنجی‌های همین مؤسسه، مجموعه‌ای از اصول و راهکارهای مدیریتی را به مدیرعاملان، مدیران ارشد منابع انسانی و سایر مدیران عرضه کرده است. پنجاه‌و‌دو نکته و آموزه‌ی کاربردی در حوزه‌ی شیوه‌های مدیریتی ساختار اصلی کتاب حاضر را می‌سازند.

اطلاعاتی که شرکت گالوپ بر مبنای تحقیقات خود به دست آورده به ما نشان می‌دهند که تغییرات تاریخی چشمگیری در محیط‌های کاری رخ داده است. بااین‌حال، گویا اغلب صاحب‌نظران حوزه‌ی مدیریت از این تغییرات جا مانده‌اند و به آن‌ها توجهی نشان نداده‌اند. شیوه‌های مدیریتی رایج در سازمان‌ها و مؤسسات به همان منوال سابق در جریان‌اند و هنوز نتوانسته‌اند همگام با تحولات جدید حرکت کنند. پویایی و افزایش بازده نیروها و منابع انسانی زمانی میسر خواهد شد که مدیران بخش‌های مختلف به تغییرات پیش‌آمده پی ببرند و تلاش کنند از روش‌های روزآمد برای حل مشکلات مدیریتی و اداره‌ی امور بهره‌مند شوند.

در این بین، لازم است به دو نکته توجه داشته باشید: برای افزایش بهره‌وری کارکنان و پرسنل یک سازمان لازم است از جدیدترین روش‌ها که اتفاقاً با واقعیت‌های محیط کار تناسب بیشتری دارند استفاده شود. در این حالت، رضایت منابع انسانی نیز بیش‌ از‌ پیش تأمین خواهد شد. از سوی دیگر، با روزآمد شدن روش‌هایی که مدیران در سازمان خود به کار می‌گیرند، به‌تدریج شاهد تحولاتی خواهید بود که در سطحی کلان و به نفع تمامی اقشار جامعه رخ می‌دهند. تمامی جریان‌های اقتصادی یک کشور در سطح داخلی و بین‌المللی به کمک آموزه‌هایی که جیم کلیفتون و جیم هارتر در اثر خود مطرح کرده‌اند، دچار تحولی بزرگ خواهند شد.

افزایش انگیزه و روش‌های آن یکی از موضوعاتی است که در کتاب صوتی این مدیر است به آن برمی‌خورید. انگیزه همان عاملی خواهد بود که اگر در روابط یک تیم کاری وجود داشته باشد، مشتریان سازمان به شکل چشم‌گیری افزایش پیدا می‌کند و درآمد کارکنان و کل مؤسسه ارتقا می‌یابد. این نکته را هم اضافه کنیم که رضایت پرسنل و بهبود عملکرد ایشان نیز از پیامدهای همین موضوع خواهند بود.

پنج بخش اصلی و بیش از پنجاه فصل که در زیرمجموعه‌ی آن‌ها قرار می‌گیرند، نکات و مطالب اثر حاضر را می‌سازند. در مقدمه‌ای که نویسندگان در اختیارتان قرار می‌دهند با تغییرات گسترده‌ی حوزه‌ی مدیریت و چگونگی آن آشنا خواهید شد و رفته‌رفته موضوعاتی چون دشواری شناسایی و ایجاد تغییرات لازم و گردهم آوردن اعضای گروه‌ها مطرح خواهند شد. در بخش دوم، فرهنگ سازمانی و اهمیت آن به بحث گذاشته می‌شود. بخش سوم در استخدام بهترین کارکنان، طرح توقعات و انتظارات به‌جا از پرسنل، شناسایی نقاط‌قوت کارکنان و هر موضوعی که به جذب و مدیریت منابع انسانی مربوط باشد، یاری‌رسان شما خواهد بود.

در مرحله‌ی بعد، به‌عنوان مدیران یک سازمان می‌آموزید که کارکنانتان را پیوسته مورد سنجش قرار بدهید و درجات عملکرد ایشان را تحلیل نمایید. در همین مرحله، با ویژگی‌های مدیران موفق و کارآمد آشنا می‌شوید و می‌آموزید چگونه آن‌ها را در عملکرد مدیرانتان بهبود ببخشید. بخش آخر دورنمایی کلی از آینده و رخدادهای آتی پیش رویتان قرار خواهد داد. مباحث جنسیت در محل کار، مزایا و پاداشی که برای کارکنان در نظر گرفته می‌شود و نحوه‌ی چینش ساعات کاری نیز در همین بخش بیان خواهند شد. درنهایت این که اثر حاضر را می‌توان برای تمامی مدیرانی که در زمینه‌های گوناگون خواهان رشد و پیشرفت پایدار و سود و بازده بادوام هستند به‌مثابه‌ی یک راهنما دانست.

حوا میرمحمدیان برگردان این کتاب شنیدنی را به انجام رسانده و شهره روحی نیز خوانش آن را به عهده گرفته است. انتشارات اژدهای طلایی آن را به مخاطبان کتاب‌هایی با موضوعات مدیریت و رهبری سازمان‌ها ارائه نموده و نسخه‌ی صوتی آن نیز به کوشش نشر جیحون در اختیارتان قرار می‌گیرد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی این مدیر است

  • کتابی مملو از اطلاعات بی‌نظیر که با بهره‌گیری از تحقیق و پژوهش به دست آمده‌اند. اثری که اگر آن را مورد توجه قرار ندهید، حتماً از دور خارج خواهید شد. (وب‌سایت گودریدز)

  • کتاب این مدیر است جدیدترین پژوهش‌های گالوپ را در زمینه‌ی کار ارائه می‌دهد و بررسی می‌نماید که چطور مدیران قادرند بیشترین بازده را از منابع انسانی خود دریافت کنند. (بلینکیست)

کتاب صوتی این مدیر است برای چه کسانی مناسب است؟

صاحبان مشاغل و کسب‌و‌کارها یا مدیران و رهبرانی که هدایت یک سازمان را به عهده دارند، می‌توانند با شنیدن کتاب صوتی این مدیر است کارآمدی و بازده نیروهای انسانی مؤسسه‌ی خود را ارتقا دهند و رونق و رشد اقتصادی را تجربه کنند.

با جیم کلیفتون و جیم هارتر بیشتر آشنا شویم

جیم کلیفتون نویسنده‌ی موفقی است که ریاست هیئت‌مدیره و مدیرعاملی سازمان گالوپ را بر عهده دارد. آثاری ازجمله کتاب «انسان، پدیدآورنده‌ی مادرزاد: شما هم پدیدآورنده‌اید» از تألیفات تحسین‌شده‌ی او به شمار می‌آید.

جیم هارتر نویسنده و همین‌طور دانش‌آموخته‌ی مقطع دکتری است که در شرکت گالوپ به فعالیت می‌پردازد. تاکنون بیش از هزار عنوان تحقیق و پژوهش گوناگون را در زمینه‌ی تأثیر محل‌ کار به اجرا درآورده و مدیریت آن‌ها را به عهده گرفته است. کتاب «پنج عنصر اساسی شادکامی و دوازده عنصر مدیریت عالی» عنوان اثر دیگر هارتر است.

در بخشی از کتاب صوتی این مدیر است می‌شنویم

یکی از بزرگ‌ترین یافته‌های گالوپ این است که مدیر یا رهبر تیم به‌تنهایی هفتاد درصد اختلاف در مشارکت تیمی به‌شمار می‌رود. مهم‌ترین عامل در موفقیت یک تیم ویژگی و خصوصیت یک مدیر است. مدیران به‌واسطه‌ی نقاط قوت، مشارکت و نحوه‌ی عملکرد روزانه‌شان با تیم‌های دیگر هفتاد درصد اختلاف در مشارکت تیمی محسوب می‌شوند. مدیران بزرگ از نقاط قوت تک‌تک اعضای تیمشان مطلع می‌شوند، باعث پیشرفت آن‌ها شده و پست و مقام خوبی به آن‌ها می‌دهند و همزمان با رشد و تکامل تیم و درباره‌ی اینکه چه کسی می‌تواند درهر شغل بهترین عملکرد را داشته باشد، تصمیمات سختی را می‌گیرند. آن‌ها به‌احتمال زیاد به‌کمک شهرت و اعتبارشان کارکنانی با عملکرد خوب را استخدام می‌کنند و برای مدتی طولانی‌تر آن‌ها را حفظ می‌کنند. آن‌ها ازطریق شبکه‌هایشان و شبکه‌های افراد کلیدی بانفوذ در تیمشان روابطی با سایر بخش‌های سازمان ایجاد می‌کنند. بهترین مدیران و رهبران تیم با استفاده از دوازده اصل موفقیت تیم عملکرد تیم را شکل می‌دهند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
2 دقیقه
چگونه این کتاب را بخوانیم و بشنویم
26 دقیقه
مقدمه: نیاز کنونی جهان
25 دقیقه
راهبرد
13 دقیقه
فرهنگ
25 دقیقه
برند شغلی - قسمت یک
18 دقیقه
برند شغلی - قسمت دو
24 دقیقه
برند شغلی - قسمت سه
15 دقیقه
برند شغلی - قسمت چهار
23 دقیقه
از رئیس تا مربی - قسمت یک
20 دقیقه
از رئیس تا مربی - قسمت دو
28 دقیقه
از رئیس تا مربی - قسمت سه
20 دقیقه
از رئیس تا مربی - قسمت چهار
23 دقیقه
از رئیس تا مربی - قسمت پنج
25 دقیقه
از رئیس تا مربی - قسمت شش
20 دقیقه
شکاف جنسیتی - قسمت یک
22 دقیقه
شکاف جنسیتی - قسمت دو
26 دقیقه
شکاف جنسیتی - قسمت سه
21 دقیقه
شکاف جنسیتی - قسمت چهار
19 دقیقه
شکاف جنسیتی - قسمت پنج
10 دقیقه
نتیجه‌گیری
27 دقیقه
ضمیمه یک - قسمت یک: با نقاط قوتتان شروع کنید
24 دقیقه
ضمیمه یک - قسمت دو: تحلیل‌گر
26 دقیقه
ضمیمه یک - قسمت سه: فرمان
23 دقیقه
ضمیمه یک - قسمت چهار: همبستگی
22 دقیقه
ضمیمه یک - قسمت پنج: دقیق و تأملی
23 دقیقه
ضمیمه یک - قسمت شش: همدلی
21 دقیقه
ضمیمه یک - قسمت هفت: هماهنگی
21 دقیقه
ضمیمه یک - قسمت هشت: فردگرایی
24 دقیقه
ضمیمه یک - قسمت نه: یادگیرنده
28 دقیقه
ضمیمه یک - قسمت ده: رابط
23 دقیقه
ضمیمه یک - قسمت یازده: اهمیت
22 دقیقه
ضمیمه دو- قسمت یک: دوازده اصل مدیریت فوق‌العاده کی‌یو 12
23 دقیقه
ضمیمه دوم - قسمت دو: کی‌یو 8
21 دقیقه
ضمیمه سه - قسمت یک: رابطه‌ی بین دلبستگی شغلی و پیامدهای سازمانی
16 دقیقه
ضمیمه سه - قسمت دو : مقدمه‌ای بر مطالعه
18 دقیقه
ضمیمه سه - قسمت سه: فراتحلیل، فرضیه، روش‌ها و نتایج
23 دقیقه
ضمیمه سه - قسمت چهار: روش‌های فراتحلیلی به‌کاررفته
13 دقیقه
ضمیمه سه - قسمت پنج: تحلیل مطلوبیت، عملی بودن اثرات
20 دقیقه
ضمیمه چهار: رابطه‌ی بین توسعه‌ی کارکنان با تکیه بر نقاط قوت و پیامدهای سازمانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی این مدیر است
نویسنده،
مترجمحوا میرمحمدیان
راویشهره روحی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی این مدیر است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی این مدیر است

برای دریافت کتاب صوتی این مدیر است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.