معرفی و دانلود کتاب صوتی باخ برای بچه‌ها

عکس جلد کتاب صوتی باخ برای بچه‌ها
قیمت:
۸۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باخ برای بچه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باخ برای بچه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی باخ برای بچه‌ها

هلن گارنر در کتاب صوتی باخ برای بچه‌ها (برنده‌ی جایزه‌ی ادبی آدلاید) داستان خانواده‌ی کوچک و شادی را تعریف می‌کند که علی‌رغم تمام چالش‌ها و مشکلاتی که زندگی پیش پایشان گذاشته، خوشبخت و خوشحالند، تا اینکه سروکله‌ی یک دوست قدیمی در زندگی‌شان پیدا می‌شود...

درباره‌ی کتاب صوتی باخ برای بچه‌ها

کتاب صوتی باخ برای بچه‌ها (The Children's Bach) نوشته‌ی هلن گارنر (Helen Garner) رمانی با داستانی پیچیده و جذاب است که مخاطب را با چالش‌ها و پرسش‌های بسیاری روبه‌رو می‌کند. در روند داستان این کتاب به موقعیت‌های زیادی بر می‌خورید که در ظاهر بی‌نقص و عالی‌اند، ولی بعد با موقعیت‌های دیگری مواجه می‌شوید که این عالی بودن و حس خوب را زیر سوال می‌برند و شما را در آستانه‌ی انتخاب‌های دشوار قرار می‌دهند. شاید بزرگ‌ترین وجه جذابیت این کتاب نیز همین باشد که درست مانند واقعیت، غیرقابل‌پیش‌بینی است و روایت قصه از تصمیم‌های اجتناب‌ناپذیری حرف می‌زند که با هیچ منطقی به نتیجه‌ی درست و عادلانه نمی‌رسند.

در کتاب صوتی باخ برای بچه‌ها، داستان خانواده‌ی کوچک فاکس را می‌شنویم. آتنا و دکستر فاکس چندین سال است که به عنوان زن و شوهری خوشحال و عاشق در کنار هم زندگی می‌کنند و دو پسر کوچک هم دارند. گرچه نگهداری از پسر کوچک‌ترشان بیلی که دچار معلولیت است و البته دست‌وپنجه نرم کردن با چالش‌های زندگی روزمره کار چندان آسانی نیست، ولی آن‌ها از زندگی‌شان و دنیای آرام و دور از دیگرانی که برای خود ساخته‌اند، رضایت دارند.

چالش واقعی برای خانواده‌ی فاکس درست از زمانی آغاز می‌شود که دکستر، به صورت تصادفی دوست قدیمی‌اش الیزابت را ملاقات می‌کند. آن‌ها در زمان دانشگاه -که حالا بیست سالی از آن می‌گذرد‌- به هم نزدیک بودند ولی بعد از اتمام دانشگاه هیچ‌وقت خبری از یکدیگر نداشتند. با اینکه در یک شهر زندگی می‌کردند، ولی هیچ‌گاه به هم بر نخورده بودند. حالا بعد از گذشت بیست سال هر کدام ازدواج کرده و فرزندان خود را دارند، ولی این دیدار مجدد موجی از هیجان و شوق خاطرات گذشته را برایشان به ارمغان می‌آورد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی باخ برای بچه‌ها

این دیدار دوباره که حالا تبدیل به یک رفت‌وآمد خانوادگی شده، پای دکستر و آتنا را به جهانی تازه و ارتباط با آدم‌های جدید باز می‌کند؛ آدم‌هایی با فرهنگ بوهمیایی که به زندگی بی‌حدومرز اعتقاد دارند و خود را در بند رسوم و عهدهای خانوادگی گرفتار نمی‌کنند. وارد شدن به این دنیای جدید با تمام شگفتی‌ها و تازگی‌هایش، کم‌کم آتنا را به این فکر وا می‌دارد که نکند تابه‌حال از زندگی‌اش بیشترین بهره را نبرده باشد...

کتاب صوتی باخ برای بچه‌ها به همت طیبه هاشمی به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی لحن دیگر و انتشارات بیدگل ناشران این کتاب هستند و شما آن را با صدای فروغ حداد می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب باخ برای بچه‌ها

  • برنده‌ی جایزه‌ی آدلاید
  • برنده‌ی جایزه‌ی SA Premier

نکوداشت‌های کتاب باخ برای بچه‌ها

  • این کتاب تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد. (The New York Times Book Review)
  • کتاب باخ برای بچه‌ها یک شاهکار است. (Public Books)
  • صادق، بی‌رحم و شجاع. (New York Times)
  • گارنر تکنیک خودش را به روشی استادانه به رخ می‌کشد... (Kirkus)
  • این اثر یکی از بزرگ‌ترین رمان‌های خانوادگی است که تابه‌حال نوشته شده است. (Andrew Ridker)

کتاب صوتی باخ برای بچه‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به رمان‌های روان‌شناختی و اجتماعی از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی باخ برای بچه‌ها می‌شنویم

ویکی تابه‌حال ندیده بود کسی سر میز غذا مثل دکستر رفتار کند. حرکاتش چندش‌آور و مایه‌ی سرافکند‌گی بود. قاشقش را چنان محکم توی دستش گرفته بود که دسته‌اش را نمی‌دیدی؛ روی کاسه‌اش خم شده و طوری با صدای بلند هورت می‌کشید که انگار اصلاً قاشقی در کار نبود و غذا را صرفاً با عمل مکیدن از کاسه به دهانش منتقل می‌کند. آتنا آداب صحیح غذا خوردن را می‌دانست، پس چرا وقتی دوتایی تنها بودند رفتار درست را یادش نداده بود؟ در هر حال آتنا داشت قاشق‌قاشق سوپش را می‌خورد. هر از گاهی هم نیم‌نگاهی به بچه‌ها می‌انداخت و با آرامشی توأم با شرمساری و نگرانی اطرافش را از نظر می‌گذراند، به‌طوری که حتی در نظر الیزابت، کسی که رفتارهای دکستر سر میز برایش صرفاً گریزی بود به خاطرات آشفته‌اش از خانواده‌ی فاکس‌، این حالات و حرکات دوست‌داشتنی و آرامش‌بخش بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد یک
1 دقیقه
متن پشت جلد دو
58 دقیقه
قسمت اول
51 دقیقه
قسمت دوم
56 دقیقه
قسمت سوم
55 دقیقه
قسمت چهارم
57 دقیقه
قسمت پنجم
17 دقیقه
قسمت ششم
11 دقیقه
ملودی‌های ناشنیده
1 دقیقه
تقدیر و تشکر نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی باخ برای بچه‌ها
نویسنده
مترجمطیبه هاشمی
راویفروغ حداد
ناشر چاپینشر بیدگل
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی باخ برای بچه‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی باخ برای بچه‌ها

برای دریافت کتاب صوتی باخ برای بچه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.