معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی رشد بازاریابی سیستماتیک

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی رشد بازاریابی سیستماتیک
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی رشد بازاریابی سیستماتیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی رشد بازاریابی سیستماتیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی رشد بازاریابی سیستماتیک

خلاصه کتاب صوتی رشد بازاریابی سیستماتیک نوشته‌ی جان جنس، راهنمایی برای طراحی یک برنامه‌ی رشد کاری از طریق رشد ساختار بازاریابی است. نحوه‌ی پیشرفته‌تر کردن سیستم بازاریابی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، چیزی است که در این کتاب درباره‌ی آن خواهید شنید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی رشد بازاریابی سیستماتیک

یکی از معمول‌ترین روش‌ها برای توسعه‌ی سازمان و بهبود فروش، طرح‌ریزی و اجرای یک برنامه‌ی اصولی برای رشد بازاریابی است. البته که رشد لزوماً به معنای بازاریابی بهتر نیست ولی یکی از ستون‌های اصلی آن همین پایه‌ریزی یک سیستم بازاریابی است که به نوعی اولین قدم در جهت حصول این هدف به شمار می‌رود.

برای پایه‌ریزی یک سیستم بازاریابی باید فکر کنید که بیزینس شما قرار است چه مسیری را طی کند. چگونه قصد دارید برای مشتریان، آشنایی و علاقه‌مندی و اعتماد ایجاد کنید تا به سمت خرید از کسب‌وکار شما سوق پیدا کنند؟ پس از اولین تجربه‌ی خرید مشتری، چطور قرار است او را در جهتی هدایت کنید که خریدش را تکرار و بیزینس شما را به دیگران معرفی کند؟

خلاصه کتاب صوتی رشد بازاریابی سیستماتیک (creating a marketing growth system) نوشته‌ی جان جنس (john jantsch) برای پیشبرد این هدف، شناسایی مشتری هدف یا همان مشتری ایده‌آل را به عنوان اولین قدم پیشنهاد می‌کند. شناخت مشتری ایده‌آل شما را به سمت ایجاد یک وجه تمایز در کسب‌وکارتان می‌برد، به طوری‌که در میدان رقابت با سایر بیزینس‌ها برجسته‌تر و شناخته‌شده‌تر می‌شوید و بهتر به چشم گروه مشتریان هدف می‌آیید.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی رشد بازاریابی سیستماتیک

بعد از این مراحل شما نیاز دارید تا به نحوی استراتژی کاری خود را به مشتریان معرفی کنید. بنا به رسومات فرهنگی امروز، محتوا کار معرفی استراتژی بیزینس‌ها به مشتریان را انجام می‌دهد. اما محتوا تنها به چند پست وبلاگی پراکنده محدود نمی‌شود، بلکه مسیری مشخص و ازپیش برنامه‌ریزی شده برای هدایت مشتریان در جهتی است که با کسب‌وکارتان آشنا شوند، به آن اعتماد کنند، خرید کنند، علاقه‌مند شوند و آن را به دیگران معرفی کنند و باز هم به تعامل و خرید از شما ادامه دهند. خلاصه کتاب صوتی رشد بازاریابی سیستماتیک به شما در جهت پیشبرد این اهداف کمک شایانی خواهد کرد.

خلاصه کتاب صوتی رشد بازاریابی سیستماتیک با تلاش گروهی از مترجمان به فارسی ترجمه شده و محسن زرآبادی پور نیز گویندگی آن را به عهده داشته. نشر این اثر به عهده‌ی انتشارات شادن پژواک بوده است.

خلاصه کتاب صوتی رشد بازاریابی سیستماتیک برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که قصد برنامه‌ریزی برای رشد بازاریابی در کسب‌وکار خود دارند، از این کتاب اطلاعات مفیدی را به دست خواهند آورد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی رشد بازاریابی سیستماتیک می‌شنویم

حالا از کجا طراحی سیستم رو شروع کنیم؟ باید بهتون بگم که ما به قسمت فلسفی این برنامه رسیدیم. قبل از اینکه وارد این موضوع بشیم که شما چه کاری قراره انجام بدین، می‌خوام کمی از این بگم که چرا قراره اون کار رو انجام بدین. منظورم اینه که مقدار زیادی حرف، کتاب، دوره و چیزهایی اون بیرونه که درباره‌ی کشف هدف و چرایی کار شما صحبت می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
مقدمه
3 دقیقه
پیش‌نیازها
3 دقیقه
سیستم رشد چیست
2 دقیقه
مقایسه هک رشد با سیستم رشد
6 دقیقه
شناسایی کلید بهینه‌سازی رشد شما
4 دقیقه
شناسایی آنچه شما می‌سنجید
7 دقیقه
مثال‌های رشد
4 دقیقه
آنچه هنگام ایجاد سیستم رشد از آن اجتناب می‌کنید
4 دقیقه
بهترین تمرین برای بازارهای B2B
4 دقیقه
بهترین تمرین برای بازارهای B2C
4 دقیقه
قدم‌های بعدی و منابع کمکی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی رشد بازاریابی سیستماتیک
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی رشد بازاریابی سیستماتیک

حمیدرضا تاجیک
۱۴۰۳/۲/۱
صدای گوینده و مطالب جدید، بسیار جذاب بود برام
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی رشد بازاریابی سیستماتیک

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی رشد بازاریابی سیستماتیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.