معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی برقراری ارتباط با اعتماد به نفس

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی برقراری ارتباط با اعتماد به نفس
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برقراری ارتباط با اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برقراری ارتباط با اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی برقراری ارتباط با اعتماد به نفس

خلاصه کتاب صوتی برقراری ارتباط با اعتماد به نفس اثر جف آنسل، راز و رمز یک سخنور خوب بودن را به مخاطب معرفی می‌کند. جف آنسل به شما کمک می‌کند تا در هنگام برقراری ارتباط با دیگران، از عزت نفس و تمرکز بالاتری برخوردار باشید و با کیفیت بهتری پیام خود را به مخاطبانتان منتقل کنید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی برقراری ارتباط با اعتمادبه‌نفس

ارتباط برقرار کردن با دیگران یکی از اصلی‌ترین ارکان زندگی اجتماعی است. حیات انسان به برقراری ارتباط با دیگران وابسته است و اگر کیفیت این ارتباط پایین باشد، تأثیرگذاری لازم را نخواهد داشت. از این رو پرورش این مهارت از همان سن کم و کودکی از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند تأثیر شگرفتی در میزان موفقیت افراد بگذارد.

اگر از کودکی چنین مهارتی در شما پرورش پیدا نکرده جای نگرانی نیست. هنوز هم فرصت آن را دارید که ذهنتان را آموزش دهید و سخنوری خود را به سطحی بهتر برسانید. یکی از منابع کمکی‌ای که برای چنین کاری تعریف شده خلاصه کتاب صوتی برقراری ارتباط با اعتمادبه‌نفس (Communicating With Confidence) است که به قلم جف آنسل (Jeff Ansell) نگاشته شده. جف آنسل در این کتاب به زبانی ساده و صمیمی، کل فرایند ایجاد ارتباط با دیگران را به زیر ذره‌بین می‌برد.

اگر در زمان صحبت در برابر یک جمع، دچار اضطراب و استرس می‌شوید، رشته‌ی افکارتان پاره می‌شود و مدام به این فکر می‌کنید که در ذهن مخاطبان چطور به نظر می‌رسید و چه قضاوتی در موردتان خواهند داشت، کتاب صوتی برقراری ارتباط با اعتماد به نفس کمک شایانی به شما خواهد کرد. جف آنسل در توضیح چنین تنش و اضطرابی این‌طور عنوان می‌کند که چون ذهن شما سرعت حرکتی متفاوت از زبانتان دارد، دچار چنین گسستی در صحبت‌هایتان می‌شود. در چنین شرایطی شما خود نیز متوجه حرف‌هایی که می‌زنید نیستید و تنها کلماتی را به بیرون پرت می‌کنید. در گذشته این‌طور تصور می‌شد که سخنور خوب کسی است که مغزش با سرعت بیشتری از صحبت کردنش فکر کند، ولی حالا اثبات شده که این امری نادرست است. در هر دو حالت، چه زبانتان سریع‌تر باشد و هنوز فکری برای حرف زدن تولید نشده باشد و حرف بزنید، و چه حالتی که مغزتان سریع‌تر حرکت کرده و زبانتان از آن جا بماند، دچار اضطراب و اشکال در حرف زدن خواهید شد. جف آنسل برای پیشگیری از این حالت توصیه می‌کند که اصطلاحاً از ذهنتان خارج شوید و بر واکنش‌های مخاطبان تمرکز کنید تا بتوانید علاوه بر تنظیم سرعت فکر و زبانتان، بحث و مکالمه را نیز به روشی هدفمندتر مدیریت کنید.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی برقراری ارتباط با اعتماد به نفس

خلاصه کتاب صوتی برقراری ارتباط با اعتمادبه‌نفس با تلاش گروهی از مترجمان ترجمه شده. محسن زرآبادی‌پور گوینده‌ی این کتاب و نشر صوتی شادن پژواک ناشر آن است.

خلاصه کتاب صوتی برقراری ارتباط با اعتمادبه‌نفس برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به دنبال بالا بردن مهارت سخنوری و برقراری ارتباط موثر با دیگران هستند، مخاطبین اصلی این کتاب محسوب می‌شوند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی برقراری ارتباط با اعتماد به نفس می‌شنویم

برای متصل شدن با بقیه هنگام ارتباط اول باید به خودمون متصل باشیم و برای این کار باید نفس بکشیم. تا حالا براتون پیش اومده که معمولاً در موقعیت‌های استرس‌زا، مخصوصاً وقتی اعتمادبه‌نفستون پایینه، متوجه بشین که نفستون نامنظم شده؟ در مواقعی که در جلسات، ارائه‌ها و یا گفتگوها مشکل اضطراب به وجود می‌آد آدم‌ها می‌تونن اتصالشون با خودشون رو از دست بدن. بعضی وقت‌ها نفس کشیدن رو متوقف می‌کنن یا بریده‌بریده نفس می‌کشن که باعث می‌شه قفسه‌ی سینه‌شون بالا و پایین بره و قلبشون تند بزنه یا بیشتر وقت‌ها اصلاً نفس نمی‌کشن به جاش نفسشون رو حبس می‌کنن و این کار باعث دلهره و تنش بیشتر و رفتار غیرطبیعی‌تر می‌شه. وقتی ما با بالا بودن قفسه‌ی سینه نفس می‌کشیم یا نفسمون رو حبس می‌کنیم در واقع داریم مقدار اکسیژن موجود در بدنمون رو کم می‌کنیم و فکر کردن برامون سخت می‌شه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
5 دقیقه
قسمت یک
5 دقیقه
قسمت دو
4 دقیقه
قسمت سه
4 دقیقه
قسمت چهار
5 دقیقه
قسمت پنج
4 دقیقه
قسمت شش
8 دقیقه
قسمت هفت
5 دقیقه
قسمت هشت
5 دقیقه
قسمت نه
6 دقیقه
قسمت ده
4 دقیقه
قسمت یازده
6 دقیقه
قسمت دوازده
4 دقیقه
قسمت سیزده
3 دقیقه
قسمت چهارده
5 دقیقه
قسمت پانزده
5 دقیقه
قسمت شانزده
3 دقیقه
قسمت هفده
4 دقیقه
قسمت هجده
2 دقیقه
قسمت نوزده
4 دقیقه
قسمت بیست
2 دقیقه
قسمت بیست‌ویک
10 دقیقه
قسمت بیست‌ودو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی برقراری ارتباط با اعتماد به نفس
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی برقراری ارتباط با اعتماد به نفس

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی برقراری ارتباط با اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.