معرفی و دانلود کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی

عکس جلد کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی
قیمت:
۳۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی

چگونه می‌توان به خوشبختی، آرامش و ثروت دست پیدا کرد؟ مارک آلن می‌کوشد در کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی پاسخی منسجم و راهکاری عملی برای این پرسش ارائه دهد. آیا برای این که بزرگترین راز زندگی برایتان افشا شود آماده هستید؟

درباره‌ی کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی

هریک از ما توانایی‌های ذهنی و فیزیکی فوق‌العاده‌ای در وجود خود داریم که با آن‌ها متولد شده‌ایم و می‌توانیم از آن‌ها برای دستیابی به ثروت و موفقیت استفاده کنیم. اما این توانایی‌های ذهنی و فیزیکی چیستند و چگونه می‌توان آن‌ها را شکوفا کرد؟ مارک آلن در کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی (The Greatest Secret of All) می‌کوشد که پاسخ این پرسش اساسی را در اختیار شما بگذارد و این راز بزرگ را در حضور شما افشا کند. رازی که به هر یک از ما در ساختن جهانی بهتر برای همگان کمک می‌کند.

مارک آلن معتقد است افراد بسیاری وجود دارند که این «راز» را کشف کرده‌اند، اما هنوز به زندگی ایده‌آل و دلخواه خود نرسیده‌اند. شما فکر می‌کنید کجای کار مشکل دارد؟ اگر دستور پخت غذایی را نوشته و روی ورقه‌ی کاغذی یا بر صفحه‌ای در ذهن، داشته باشید و تمام مواد مورد نیاز رسپی مدنظر روی میز در مقابل شما باشد، در چه صورتی ممکن است نتوانید از آن مواد خام اولیه یک خوراکی فوق‌العاده بسازید؟ آشنا نبودن به فوت‌وفن‌های کوزه‌گری کار یا ایمان نداشتن به قدرت جادویی آشپزی‌تان؟ مارک آلن تمام کم‌وکاستی‌هایی را که مانع شما برای رسیدن به زندگی دلخواهتان می‌شوند، در نظر می‌گیرد و راهکارهای مناسبی را برای رفع‌ورجوع آن‌ها در دستان شما قرار می‌دهد.

ما از همه‌ی توانایی‌هایی که برای رسیدن به زندگی دلخواهمان به آن‌ها نیازمند هستیم، برخورداریم. اما نکته‌ی مهمی که در این‌باره وجود دارد، کشف و استفاده‌ی صحیح و موثر از این توانایی‌های بالقوه است. بنابراین برای تبدیل شدن به افرادی که دوست داریم در زندگی به جای آن‌ها باشیم، باید به‌دنبال مسیری بگردیم که در آن از این برخورداری، نهایت استفاده را ببریم و آنچنان که آبراهام مازلو می‌گوید به خودشکوفایی برسیم. از خلال کلماتی که در کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی می‌شنوید، به رسپی فوق‌العاده‌ای برای ساختن شادی، آرامش درونی، آسودگی و رضایت دست پیدا می‌کنید. هرآنچه به‌عنوان مواد اولیه نیاز دارید درون خود شما وجود دارد؛ کافی است دست‌به‌کار شوید!

در این اثر ترجمه‌ی حامد بیت سعید را با صدای محسن زرآبادی پور می‌شنوید. کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی به همت نشر صوتی شادن پژواک تهیه و منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی

  • رویکرد منحصر‌به‌فرد مارک در قبال موفقیت و تحقق رویاها، الهام‌بخش و به طرز شگفت‌آوری عملی است. (Shakti Gawain)

  • کتاب بزرگترین راز زندگی کمک شگفت‌انگیزی به بشریت است. این کتاب کلید یک زندگی خوب را در دستان ما می‌گذارد. (گی هندریکس، نویسنده‌ی پرفروش کتاب پنج آرزو)

  • یک کتاب‌ موفقیت خوب. (آلن کوهن، نویسنده)

  • هیچ رازی وجود ندارد، اما چیزهایی وجود دارد که ما نمی‌توانیم ببینیم یا نخواهیم دید و یا به دلیل تجربه‌ی زندگی خود نمی‌توانیم آن‌ها را بپذیریم. این کتاب می‌تواند به شما کمک کند آنچه را که راز نیست، اما از آگاهی شما پنهان مانده است ببینید، و نتیجه این خواهد بود که زندگی‌تان را عمیقاً تغییر می‌دهد. (دکتر برنی اس. سیگل، نویسنده‌ی کتاب پرفروش «عشق، پزشکی و معجزه»)

کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعه‌ی فردی و خودیاری را به شنیدن این کتاب صوتی دعوت می‌کنیم.

با مارک آلن بیشتر آشنا شویم

مارک آلن (Marc Allen) نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی‌ست که در سال 1977 شرکتی به نام کتابخانه‌ی دنیای نو تأسیس کرد و تا امروز نیز به فعالیت خود ادامه داده است؛ این شرکت یکی از بزرگ‌ترین انتشارات ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود. همچنین از کتاب‌های محبوب او می‌توان به «بزرگ‌ترین راز زمانه»، «راه جادویی»، «کاهش استرس» و «زندگی کامل» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی می‌شنویم

عاقبت کمال حکمت، عشق است، عشق است و عشق. (رامانا مهارشی)

خداوند می‌فرماید به شما حکمی تازه می‌دم که یکدیگر رو محبت نمایید. چنانکه من شما رو محبت نمودم. چیزهایی به‌مراتب بیشتر در آسمان‌ها، بهشت و زمین وجود داره که خیلی مهم‌تر از راز تجلیه. افراد بی‌شماری پی به راز تجلی برده‌اند و همچنان زندگی فلاکت‌باری دارند که مملو از رنج و ناامیدی‌ست. اگر نگاهی به زندگی بعضی از ثروتمندترین افراد دنیا بندازید، می‌بینید که پر از بدبختی و فلاکته. چون اکثرشون از راز زندگی مرفه بی‌خبرند. زندگی‌ای که در اون خوشبختی و آرامش موج می‌زنه. زندگی‌ای که هدفمند، مقدس و معجزه‌آساست.

میلیون‌ها نفر در کل تاریخ بشریت به این راز پی برده‌اند و فهمیده‌اند که این راز بزرگترین راز زندگیه و اهمیتش به‌مراتب بیشتر از دیگر رازهاست. خیلی از اون‌ها سعی کرده‌اند که اون رو به دیگران انتقال بدن. مطالب زیادی به میلیون‌ها شکل مختلف به‌صورت نوشتاری و در قالب سخنان بلند و رسا از جمله در همه‌ی مکاتب دینی بزرگ از شرق تا غرب ارائه شده‌اند. در ادیان مسیحیت، بودیسم، اسلام، هندو و دیگر مکاتب بومی در سراسر جهان امروزه این راز توسط عده‌ی زیادی از اساتید و رهبران دنیا بیان می‌شه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
50 دقیقه
مقدمه
41 دقیقه
فصل اول
25 دقیقه
فصل دوم
8 دقیقه
فصل سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بزرگترین راز زندگی
نویسنده
مترجمحامد بیت سعید
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی

Vahid malekan
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
صدای گوینده عالیه
دیالوگ‌های ضمیر ناخوداگاه مارک آلن انگار دیالوگای ضمیر نا خودآگاه خودم بود بشدت این کتاب روی من تاثیره مثبتی گذاشت حتما بهتون پیشنهادش میکنم اگر از یک نواختی خسته شدید و ب دنبال انگیزه‌ای هستین برای ریسک پذیری و تغییر زندگیه خودتون.
هیچوقت دیر نیست
پارلا آریا منش
۱۴۰۲/۴/۲۷
کتاب خوبی هست، فقط صدای گوینده مناسب نبود و چندین بار باید مطالب را گوش میدادم تا متوجه بشوم که گوینده چه میگفت.
هم نحوه خواندن و هم صدا مناسب نبود.
زهرا
۱۴۰۳/۲/۹
آموزنده بودهروقت گوش میکنی انرژی میگیری کاش بشه همه‌ی ما اجرا کنیم ودر کارهای روز مره خود از آن استفاده کنیم ودر تربیت بچه‌ها مون ازش الگو برداری کنیم
رفیعه حاجی پور
۱۴۰۲/۵/۲۴
کتاب خوبی است و باید چندین بار کتابهایی که خریداری میشوند شنیده شوند تا تاثیر گذار به اندازه کافی باشند
حبیب صفری اوریمی
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
جالب بود وتقریبا تا اخراشو گوش کردم. ولی در حین گوش دادن اگه کتاب بهتری پیدا کنم اونو بیخیال میشم.
حمیرا ترابی
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
صدای گوینده خیلی عصبانی بود انگار دعوا دارهارامش تو صداش نبود ولی کتابش مفید بود
زکریا ناصری
۱۴۰۲/۲/۱
خدمت به همه مخلوقات بهترین و آسان‌ترین راه برای رسیدن به خواسته هاست.
نیلوفر سفیداری
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
بسیارکتاب خوبی بود
صدای گوینده عالی بود
رقیه عرب بیک
۱۴۰۲/۵/۲۷
در زندگی الهام بخش خواهد بود حتما مطالعه کنید.
امیر محمد قربانی
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
با درود صدای گوینده و نحوه‌ی اجراشون برای من آزاردهنده هست
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی

برای دریافت کتاب صوتی بزرگترین راز زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.