معرفی و دانلود کتاب صوتی دختری که ماه را نوشید

عکس جلد کتاب صوتی دختری که ماه را نوشید
قیمت:
۱۰۶,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دختری که ماه را نوشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دختری که ماه را نوشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دختری که ماه را نوشید

یک جادوگر خوش‌قلب، یک هیولای شاعر، اژدهایی کوچک همراه با یک دختر استثنایی، شخصیت‌های جذاب کتاب صوتی دختری که ماه را نوشید، هستند. کلی بارن هیل داستان افسانه‌ای این کتاب پرفروش نیویورک تایمز و برنده‌ی مدال بری را متفاوت شروع می‌کند. جادوگر مهربان به نوزادی نور ماه می‌دهد و قدرتی جادویی در کودک ایجاد می‌کند. او می‌خواهد این قدرت را از کودک و دیگران پنهان کند. اما قدرت ماه، پشت ابر نمی‌ماند...

درباره‌ی کتاب صوتی دختری که ماه را نوشید

مردمان یک شهر غمگین و پوشیده از مه به نام شهر رنج‌ها، فکر می‌کنند که جادوگری در جنگل زندگی می‌کند که می‌خواهد زندگی آن‌ها را نابود کند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند هر سال کوچک‌ترین بچه‌ی شهر را در جنگل قرار دهند تا جادوگر او را قربانی کند. مردم باور کرده‌اند که با این کار، خود را از آسیب جادوگر در امان می‌دارند؛ غافل از اینکه حکومت چنین عقیده‌ای را در ذهن آن‌ها کاشته است. عقیده‌ای که هیچ حقیقتی ندارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی دختری که ماه را نوشید

کتاب صوتی دختری که ماه را نوشید (The Girl Who Drank the Moon)، مانند دیگر داستان‌های افسانه‌ای شروع می‌شود. اما یک فرق مهم با دیگر داستان‌ها دارد. جادوگر این داستان، برعکس بقیه‌ی جادوگرها، قلب مهربانی دارد و اصلاً متوجه نمی‌شود که مردم چرا هر سال بچه‌های خود را در جنگل رها می‌کنند؟! جادوگر داستان، زان، بچه‌ها را به شهری شادتر می‌برد و آنان را به خانواده‌های بهتری می‌سپارد. او در مدتی که از نوزادان نگهداری می‌کند، به آن‌ها نور ستاره می‌بخشد که تجلی آن در چشمان براق کودکان نمایان می‌شود.

مردم شهر به قربانی کردن کودکانشان ادامه می‌دهند؛ تا اینکه یکی از مادران طغیان می‌کند و حاضر نمی‌شود کودکش را رها کند. مردم و نیروهای نظامی زن را دیوانه می‌خوانند، او را زندانی می‌کنند و فرزندش را از او می‌گیرند. بچه مثل همیشه در جنگل رها می‌شود؛ اما زان این‌بار عاشق این کودک می‌شود. شیفتگی بسیار باعث حواس‌پرتی زان می‌شود و به‌جای نور ستاره، نوزاد را با نور ماه تغذیه می‌کند. کودک نیز قدرتی جادویی پیدا می‌کند و زان مجبور می‌شود خودش او را بزرگ کند. کلی بارن هیل (Kelly Barnhill)، نویسنده‌ی اثر جذاب پیش رو، نام این دختر را که بعداً به شخصیت اصلی کتاب بدل می‌شود، لونا می‌گذارد.

افراد دیگری نیز در کنار زان زندگی می‌کنند و او را در بزرگ کردن لونا یاری می‌دهند: یک هیولای احساساتی با نام گلرک و اژدهایی بسیار کوچک که فیریان خوانده می‌شود. همه‌ی این شخصیت‌های کتاب صوتی دختری که ماه را نوشید، از گذشته‌ی خودشان خاطراتی ناخوشایند دارند و آن را در صندوق سینه‌ی خود نگه داشته‌اند. اما آن‌ها چرا باید غم خود را پنهان کنند؟ و چرا مردمان شهر رنج‌ها نیز غمگین هستند؟ وقتی به پاسخ این سؤالات می‌رسیم، انگار تمام داستان برایمان روشن می‌شود.

احتمالاً مخاطبان کتاب کلی بارن هیل در ابتدای خواندن داستان با خود فکر کنند که چرا مردم شهر یک بار هم که شده، به سنت قربانی کردن نوزاد شک نکردند؟ آیا به‌جز مادر دیوانه، کسی نبود که در مقابل مردم شهر بایستد و سنت‌های جامعه را زیر سؤال ببرد؟ در کتاب صوتی دختری که ماه را نوشید، اولین بار یکی از مردم شهر با نام آنتین به همه چیز شک می‌کند. او فردی عجیب‌وغریب و تنهاست که همراه با همسر خودش زندگی می‌کند. وقتی آنتین متوجه می‌شود که نوزادش قرار است قربانی بعدی باشد، با همسرش نقشه‌ای طراحی می‌کند که اوج داستان دختری که ماه را نوشید، به شمار می‌آید. و درست همین‌جاست که زان سعی می‌کند توانایی‌های جادویی لونا را از او مخفی کند؛ اما لونا با ورود به سیزده سالگی خود، همه چیز را درمی‌یابد.

کتاب صوتی دختری که ماه را نوشید، سرشار از ویژگی‌های یک افسانه‌ی قدیمی است. داستان کودکی رهاشده در جنگل که جادوگری او را بزرگ کرده، شما را به یاد داستان‌هایی چون گیسوکمند می‌اندازد. این نوع داستان برای مخاطب نوستالژیک و قدیمی است؛ اما درعین‌حال جدید و هیجان‌انگیز نیز هست. کتاب کلی بارن هیل علاوه بر سرگرم‌کننده بودن، مخاطب را با مفاهیمی چون امید، عشق، نفرت، اندوه و مبارزه با شر آشنا می‌کند.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت رمان دختری که ماه را نوشید، زبان آن است. زبان کلی بارن هیل شاعرانه و تغزلی است و ما را به یاد افسانه‌های قدیمی می‌اندازد؛ اما کودکانه و کلیشه‌ای نیست. او داستان را از دید لونا، زان و دیگر شخصیت‌های کتاب روایت می کند. همچنین لحن طنز کتاب در کنار جادوهای زیبا و خطرناک، مخاطب را بیش از پیش مسحور می‌کند. فروغ منصور قناعی سعی کرده است که ویژگی‌های زبانی نسخه‌ی اصلی کتاب را به زبان فارسی منتقل کند و تا حدودی در این کار موفق بوده.

معرفی و دانلود کتاب صوتی دختری که ماه را نوشید

انتشارات پرتقال که ناشر معروف کتاب‌های کودک و نوجوان است، این رمان را روانه‌ی بازار کرده. رمان دختری که ماه را نوشید با صدای جذاب ماهتینار احمدی و با همکاری نشر صوتی آوانامه، به کتاب صوتی تبدیل شده است.

اقتباس‌های سینمایی و فرهنگی از کتاب دختری که ماه را نوشید

ملیسا لیلانی لارسون کتاب دختری که ماه را نوشید را به نمایشنامه تبدیل کرد و این نمایشنامه در سال 2019 روی صحنه رفت. همچنین در سال 2016 اعلام شد که شرکت فاکس انیمیشن حق اقتباس این کتاب پرفروش کلی بارن هیل را خریده است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی دختری که ماه را نوشید

  • دریافت مدال نیوبری (سال 2017)
  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • نامزد جایزه‌ی لوکوس در بخش بهترین کتاب نوجوان (2017)
  • نامزد دریافت جایزه‌ی تگزاس بلوبونِت (2018)
  • نامزد جایزه‌ی گنبد طلایی ورمانت (2018)
  • نامزد جایزه‌ی آندره نورتون (2016)
  • نامزد جایزه‌ی کتاب کودک ویلیام آلن وایت (2019)
  • کتاب شایسته‌ی تقدیر NCTE شارلوت هاک (2017)
  • بهترین کتاب نوجوان هفته‌نامه‌ی سرگرمی (2016)
  • بهترین کتاب سال کتابخانه عمومی نیویورک (2016)
  • بهترین کتاب سال کتابخانه عمومی شیکاگو (2016)
  • یکی از 20 کتاب برتر آمازون (2016)
  • بهترین کتاب هفته‌نامه پابلیشرز ویکلی (2016)

نکوداشت‌های کتاب صوتی دختری که ماه را نوشید

  • تضمین می‌کنیم که این کتاب شما را مسحور و مجذوب می‌کند. رمان دختری که ماه را نوشید، مملو از شخصیت‌های دوست‌داشتنی، عناصر جادویی و افسانه‌های جذاب است. (مجله‌ی کرکوس ریویو)

  • کتاب دختری که ماه را نوشید سرشار از طرح‌های داستانی متعدد است که تعلیق کتاب را زیاد می‌کنند. شخصیت‌های این کتاب الهام بخش هستند و نثر آن، به شعر پهلو می‌زند. (بوک‌لیست)

  • اگر کتاب‌های هری پاتر را دوست دارید و عاشق نیل گیمن هستید، عاشق کتاب فانتزی کلی بارن هیل خواهید شد. (خبرگزاری سنت‌پاول پایونیر)

  • کتاب صوتی دختری که ماه را نوشید، ویژگی‌های بی‌نظیری دارد که عاشقش خواهید شد. شخصیت‌ها جذاب هستند، آدم‌بدها در برابر آدم‌خوب‌ها قرار می‌گیرند و با هم مبارزه می‌کنند، با شگفتی‌های بسیاری روبه‌رو می‌شوید و آن‌قدر مجذوب داستان خواهید شد که کتاب را زمین نخواهید گذاشت. کودکان و بزرگسالان معتاد این داستان خواهند شد! (روزنامه‌ی واشنگتن میزوریَن)

  • یک کتاب فانتزی طنز و درعین‌حال تلخ و تاریک، درست مثل کتاب‌های مارگارت ماهی، نیل گیمن و رابین مک‌کینلی. این کتاب مملو از افسانه‌های کهن است. (روزنامه‌ی گاردین)

کتاب صوتی دختری که ماه را نوشید برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی دختری که ماه را نوشید برای نوجوانان بالای دوازده سال مناسب است. هر کسی که به کتاب‌های ژانر فانتزی علاقه دارد، باید این کتاب را بشنود.

در بخشی از کتاب صوتی دختری که ماه را نوشید می‌شنویم

گلرک نگه داشتن بچه را قبول نکرد و همان روز اول این را اعلام کرد. روز بعد هم قبول نکرد. و روز بعد. و روز بعد. ولی زان حرفش را گوش نمی‌کرد. فیریان هم که کاملاً مشخص بود که از آمدن بچه خوشحال است، می‌خواند: «بچه‌ها، بچه‌ها، بچه‌ها...» اژدهای کوچک روی شاخه‌ی درخت روبه‌روی خانه‌ی درختی زان می‌نشست و بال‌های رنگارنگش را تا جایی که می‌توانست باز می‌کرد و گردنش را رو به آسمان می‌گرفت. صدایش بلند و بدجوری گوش‌خراش بود، طوری‌که گلرک گوش‌هایش را می‌‌گرفت. اما اژدها ادامه می‌داد: «بچه‌ها، بچه‌ها،‌ بچه‌ها، بچه‌ها!!!! وای! من عاشق بچه‌هام!» او تا آن‌وقت بچه‌ای ندیده بود؛ حداقل تا آنجایی که یادش می‌آمد. ولی این دلیل نمی‌شد که بچه‌ها را دوست نداشته باشد. از صبح تا شب فیریان آواز می‌خواند و زان غرغر می‌کرد و گلرک با خودش فکر می‌کرد چرا هیچ‌کدام‌شان به حرف حساب او گوش نمی‌دهند.

ولی تا آخر هفته‌ی دوم، تقریباً تمام عادت‌های زندگی‌شان تغییر کرد: کهنه و لباس و کلاه بچه روی بند رخت جدید آویزان بودند تا خشک شوند؛ بطری‌های شیره تازه‌دوشیده را چیده بودند روی طاقچه‌ای که کنار جای جدید شست‌وشوی لباس ساخته بودند. یک بز جدید آورده بودند (گلرک اصلاً نمی‌دانست از کجا). زان ظرف شیر بچه را از ظرف مخصوص پنیر و کره‌گیری جدا کرده بود و خیلی ناگهانی تمام زمین پر شده بود از اسباب‌بازی‌های مختلف...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
6 دقیقه
فصل یک: جایی که داستانی تعریف می‌شود
22 دقیقه
فصل دو: جایی که یک زن بدبخت دیوانه می‌شود
30 دقیقه
فصل سه: جایی که یک جادوگر بچه‌ای را اشتباهی جادو می‌کند
4 دقیقه
فصل چهار: جایی که فقط یک رؤیا بود
21 دقیقه
فصل پنج: جایی که هیولای مرداب اتفاقی عاشق می‌شود
20 دقیقه
فصل شش: جایی که آنتین خودش را به دردسر می‌اندازد
15 دقیقه
فصل هفت: جایی که بچه‌ی جادویی همه را به دردسر می‌اندازد
5 دقیقه
فصل هشت: جایی که داستان اشاره‌ای به حقیقت دارد
22 دقیقه
فصل نُه: جایی که همه چیز به بدترین شکل پیش می‌رود
11 دقیقه
فصل ده: جایی که جادوگر دری می‌یابد و خاطراتش را پیدا می‌کند
16 دقیقه
فصل یازده: جایی که جادوگر به نتیجه می‌رسد
5 دقیقه
فصل دوازده: جایی که یک بچه مرداب را می‌شناسد
32 دقیقه
فصل سیزده: جایی که آنتین کسی را ملاقات می‌کند
27 دقیقه
فصل چهارده: جایی که نتایج مشخص می‌شوند
30 دقیقه
فصل پانزده: جایی که آنتین دروغی می‌گوید
11 دقیقه
فصل شانزده: جایی که باز هم کاغذهای بیشتری بود
16 دقیقه
فصل هفده: جایی که گرهی باز می‌شود
23 دقیقه
فصل هجده: جایی که یک جادوگر کشف می‌شود
23 دقیقه
فصل نوزده: جایی که آن‌ها به شهر رنج سفر می‌کنند
4 دقیقه
فصل بیست: جایی که لونا داستان تعریف می‌کند
28 دقیقه
فصل بیست‌ویک: جایی که فیریان چیزی کشف می‌کند
3 دقیقه
فصل بیست‌ودو: جایی که داستان دیگری هست
25 دقیقه
فصل بیست‌وسه: جایی که لونا نقشه‌ای می‌کشد
17 دقیقه
فصل بیست‌وچهار: جایی که آنتین راه‌حلی مطرح می‌کند
11 دقیقه
فصل بیست‌وپنج: جایی که لونا کلمه‌ی جدیدی یاد می‌گیرد
16 دقیقه
فصل بیست‌وشش: جایی که زن دیوانه مهارتی یاد می‌گیرد و از آن استفاده می‌کند
8 دقیقه
فصل بیست‌وهفت: جایی که لونا بیشتر از آن‌چه آرزویش را داشت، یاد می‌گیرد
33 دقیقه
فصل بیست‌وهشت: جایی که چندین نفر به جنگل می‌روند
6 دقیقه
فصل بیست‌ونه: جایی که داستانی هست و یک آتش‌فشان در آن
7 دقیقه
فصل سی: جایی که همه چیز سخت‌تر از آن‌چه قرار بود، پیش رفت
13 دقیقه
فصل سی‌ویک: جایی که زن دیوانه یک خانه‌ی درختی پیدا می‌کند
19 دقیقه
فصل سی‌ودو: جایی که لونا یک پرنده‌ی کاغذی پیدا می‌‌کند؛ درواقع تعداد زیادی پرنده
16 دقیقه
فصل سی‌وسه: جایی که جادوگر با آشنایی قدیمی روبه‌رو می‌شود
29 دقیقه
فصل سی‌وچهار: جایی که لونا زنی را در جنگل ملاقات می‌‌کند
15 دقیقه
فصل سی‌وپنج: جایی که بوی بدی به مشام گلرک می‌رسد
15 دقیقه
فصل سی‌وشش: جایی که نقشه عملاً بی‌فایده است
13 دقیقه
فصل سی‌وهفت: جایی که جادوگر چیزی تکان‌دهنده می‌فهمد
24 دقیقه
فصل سی‌وهشت: جایی که مه کم‌کم بالا می‌رود
20 دقیقه
فصل سی‌ونه: جایی که گلرک حقیقت را به فیریان می‌گوید
11 دقیقه
فصل چهل: جایی که درباره‌ی پوتین‌ها بحثی شکل می‌گیرد
15 دقیقه
فصل چهل‌ویک: جایی که چندین راه به یک نقطه می‌رسند
6 دقیقه
فصل چهل‌ودو: جایی که دنیا آبی و نقره‌ای و نقره‌ای و آبی است
11 دقیقه
فصل چهل‌وسه: جایی که یک جادوگر اولین جادویش را به کار می‌بندد؛ این‌بار از روی قصد
18 دقیقه
فصل چهل‌وچهار: جایی که احساس تغییر می‌کند
32 دقیقه
فصل چهل‌وپنج: جایی که یک اژدهای بزرگ تصمیم بزرگی می‌گیرد
25 دقیقه
فصل چهل‌وشش: جایی که خانواده‌های بسیاری دوباره به هم می‌پیوندند
10 دقیقه
فصل چهل‌وهفت: وقتی گلرک به سفری می‌رود و شعری از خود به جا می‌گذارد
6 دقیقه
فصل چهل‌وهشت: جایی که آخرین داستان تعریف می‌شود

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دختری که ماه را نوشید
نویسنده
مترجمفروغ منصور قناعی
راویماهتینار احمدی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دختری که ماه را نوشید

جیل ایرانی
۱۴۰۳/۱/۲۰
برای کسی که فانتزی و جادو وخیال پردازی رو دوست داره واقعا جالبه چون تخیل زیادی توش موج میزنه و تصاویر قشنگی خلق شده.. فقط هم مخصوص کودکان نیست بزرگسال هم می تونه لذت ببره.. در ضمن لطافت خاصی هم در داستان هست.. (داستان یک جاهایی بیش از حد کش داره و اتفاقاتی می افته که بنظر میاد مهم و سرنوشت سازه و ولی رها میشه در عوض پایان داستان خیلی تند تند همه چیز اتفاق می افته..) به نظر من کلا کتاب صوتی باید با یک صدا خونده بشه و یا اصلا نمایش صوتی باشه که هر نقش صداپیشه ی خودش رو داشته باشه، این که یک نفر صدای همه سنین و جنسیت ها و شخصیت ها رو دربیاره زیاد جالب نیست..
حدیث افشار
۱۴۰۲/۸/۳۰
واقعا تمام داستان رو جلوی چشمات میدیدی یکی از سبک‌های مورد علاقمه دنیای فانتزی و خیالی این میتونه برای ساخت فیلم یا انیمیشن یه داستان بی نظیره باشه اگه به سبک قصه‌های فانتزی علاقه دارید حتما گوشش بدید من خیلی وقت‌ها پیش کتابشو دیدم ولی چون فقط میتونم کتاب صوتی گوش بدم موقع کارام و فرصت کتاب متنی نداشتم منتظر موندم اگه صوتیش اومد خریداریش کنم و واقعا پشیمون نیستم از خریدش و خیلی لذت بردم
عسل
۱۴۰۲/۷/۴
کتاب خیلی جالبی بود با خوانش و انتخاب موزیک عالی... یک کتاب تخیلی و جادویی و رویایی است و بسیار آدم رو جذب می‌کنه. وقتی نوزادی با نوشیدن نور ماه، کاملا متفاوت و با نیروهای جادویی بسیار عجیب بزرگ میشه. من کتاب رو دوست داشتم ممنون از کتابراه عزیز و سازندگان حرفه‌ای این مجموعه
فیروزه
۱۴۰۲/۶/۲۹
دنیایی که توی این کتاب ساخته شده عالیه. انقدر که رفتم نگاه کردم ببینم فیلمی از روش ساخته شده یا نه و دیدم قراره ساخته بشه. امیدوارم مثل همین کتاب عالی باشه. راوی کتاب هم قوی و دوست داشتنی اجرا کردن.
تهرانی
۱۴۰۳/۱/۶
انگار روایت کره شمالی و کشورهای مستبده انگار الان و میگه که تحت سلطه غصه خوارها قرار گرفتن. این رمان خیلی تأثیر گذاره درسته فانتزی گفته اما بی نظیره نمیشه رده بندی سنیش کرد دلیل همه‌ی غصه ها رو گفته بسیار جادویی و زیبا و گویندگی عالیش جادویی ترش کرده. خیلی دوسش دارم
رویا +
۱۴۰۲/۷/۸
داستان تخیلی جالبی بود. روایتش هم خیلی خوب بود. فقط صدای مادر بزرگه خیلی پیر و غمگین و رنجور بود که البته این هنر راوی داستان بود اما من را غمگین می‌کرد.
vkoOk par
۱۴۰۳/۱/۳۰
عالی برای نوجوانان هم مناسبه ذهن رو آزاد می‌کنه مخصوصاً صدای گوینده به آدم آرامش میده و احساس صمیمیت بیشتری به ما میده همچنین فصل‌های کوتاه کوتاه داره که به نظر من مناسبه
م براری
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
موضوع جالب و شنیدنی این کتاب و نکات قشنگی داره فقط چون من شب‌ها قبل خواب گوش میدهم صدای گوینده بلند میشد یک جاهایی از دلنشینی کتاب گوش دادن کم میکرد
خاتون
۱۴۰۳/۱/۱۵
جالب بود. دقیقا شبیه انیمیشن‌های تخیلی. اما از اینکه گوینده مطالب مهم و جملات پر محتوا رو با صدای مبدل بین میکنه به نظرم از ارزش مفهوم مطلب کم میکنه.
Nina R
۱۴۰۲/۱۰/۵
من داستانهای فانتزی رو خیلی دوست دارم این کتاب هم برام بسیار جالب و شیرین بود البته خیلی برای زان غصه خوردم و ترجیح میدادم انقدر سختی نمیکشید و آخر داستان اون طور تموم نمیشد.
فرهاد.
۱۴۰۲/۷/۶
سلام کتاب تخیلی داستانی هست که احساس میکنم اگر ازش تصویر سازی کنید لذت بیشتری ازش میبرید.
Arezu
۱۴۰۲/۷/۳
حس این کتاب واقعا فوق العادس هم میشه درک کرد احساس تو کتاب هم میشه باهاش چشات و بست و به دنیایی دیگه سفر کرد
Farzad Homa
۱۴۰۳/۱/۲۲
من این کتاب رو تو مسیر تهران به تبریز و موقع شب گوش دادم واقعا حس خیلی خوبی داشت و از دست اندرکاران این مجموعه ممنونم
سپاس
nooya maleki🩷
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
واقعاکتاب عالی بود من واقعا ازش راضی هستم و لیاقتش رو داره که پنج ستاره رو بهش بدم و هرکس که بگه کتاب بدی هست ادم بی سلیقه و بی ذوقی هست🩵
آرین سپهری مهر
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
عالی من هر شب این کتاب و گوش میکنم با اینکه یکم تکراری شده برام ولی ازش سیر نمیشم هرمی این کتابچه نخره سرش کلاه بزرگی رفته!!
مشاهده همه نظرات 37

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دختری که ماه را نوشید

برای دریافت کتاب صوتی دختری که ماه را نوشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.