معرفی و دانلود کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 3: آدم نباتی تیپ الف

عکس جلد کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 3: آدم نباتی تیپ الف
قیمت:
۱۰۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 3: آدم نباتی تیپ الف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 3: آدم نباتی تیپ الف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 3: آدم نباتی تیپ الف

کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 3: آدم نباتی تیپ الف نوشته‌ی ضحی کاظمی، ادامه‌ی داستان ماجراجویی سه نوجوان، یعنی تارا، راما و پاشا است که این بار بعد از اتفاقاتی عجیب پایشان به دهکده‌ای می‌رسد که در هیچ جای نقشه نیست..

درباره‌ی کتاب صوتی دنیای آدم‌نباتی‌ها 3: آدم‌نباتی تیپ الف

ضحی کاظمی در ادامه‌ی مجموعه داستان‌های دنیای آدم‌نباتی‌ها، در جلد سوم به سراغ داستانی مهیج و غیرقابل‌پیش‌بینی رفته تا مخاطب را در جای خود میخکوب کند. کتاب صوتی دنیای آدم‌نباتی‌ها 3: آدم‌نباتی تیپ الف، داستان تارا، راما و پاشا را از جایی سر می‌گیرد که بعد از اتفاقاتی که در مجلدهای گذشته افتاد، این سه نوجوان هرکدام در کشور خود مشغول به کار شده‌اند.

داستان کتاب صوتی دنیای آدم‌نباتی‌ها 3: آدم‌نباتی تیپ الف، در زمان آینده اتفاق می‌افتد. بشر بعد از گذراندن پنجمین جنگ‌جهانی، موجود زنده‌ی دیگری بر روی کره‌ی زمین باقی نگذاشته و تنها خود ساکن این کره‌ی خاکی است. گیاهان و حیوانات حالا همه از بین رفته‌اند و خود انسان‌ها نیز زندگی‌ای شبیه به گذشته ندارند. حالا آن‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند: آدم‌های تیپ الف و آدم‌های تیپ یا. انسان‌های تیپ یا، یا همان آدم‌نباتی‌ها، فقط می‌خورند و می‌خوابند و بازی می‌کنند، درحالی‌که انسان‌های تیپ الف مجبورند که کار کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 3: آدم نباتی تیپ الف

دو سال بعد از ماجراجویی‌های قبلی پاشا، راما و تارا، این سه باخبر می‌شوند که نوزاد جدید و عجیبی در کشور نوزادان به دنیا آمده. موازی با این داستان، آن‌ها متوجه می‌شوند که هر سال، سیستم امنیتی موزه‌ی کتاب توسط شخصی ناشناس دست‌کاری می‌شود. تمام این ماجراها دست‌به‌دست هم می‌دهند تا این سه سر از دهکده‌ای عجیب در وسط ناکجاآباد دربیاورند. ساکنان این دهکده‌ی شگفت‌انگیز، نه آدم‌نباتی هستند و نه تیپ الف.

ضحی کاظمی نویسنده‌ی کتاب صوتی دنیای آدم‌نباتی‌ها 3: آدم‌نباتی تیپ الف، بزرگ‌شده‌ی لندن است و ده سالی است که به نویسندگی اشتغال دارد. مخاطب کتاب‌های او اغلب بزرگسالان‌اند مثل کتاب «اینجا کسی مرده» و «سال درخت» که به انگلیسی نیز ترجمه شده است. مجموعه کتاب دنیای آدم‌نباتی‌ها که مجموعه رمان‌هایی علمی تخیلی است، اولین تجربه‌ی او در نوشتن داستان برای نوجوانان است. ضحی کاظمی این مجموعه کتاب را به عشق دخترش آوین و دیگر نوجوانان کتاب‌دوست ایران نوشته است.

کتاب صوتی دنیای آدم‌نباتی‌ها 3: آدم‌نباتی تیپ الف، اثری از ضحی کاظمی است که توسط نشر صوتی لحن دیگر و انتشارات هوپا منتشر شده. این کتاب صوتی را با صدای مهران نوروزی می‌شنوید.

درباره مجموعه کتاب دنیای آدم‌نباتی‌ها

ضحی کاظمی در سه‌گانه‌ی دنیای آدم‌نباتی‌ها روایتگر داستان سه دوست با نام‌های راما، تارا و پاشا است که در دنیایی عجیب با هم زندگی می‌کنند. این دنیا بعد از پایان جنگ‌جهانی پنجم به وجود آمده و حسابی با جهان ما تفاوت دارد. این سه نوجوان در هر جلد از این مجموعه به‌دنبال ماجراهای جدیدی می‌روند که باعث تغییر زندگی‌شان می‌شود. انتشارات هوپا هر سه جلد مجموعه کتاب دنیای آدم‌نباتی‌ها را منتشر کرده است که عبارتند از: سفیر شهر آدم‌نباتی‌ها، مادر آدم‌نباتی و آدم‌‌نباتی تیپ الف.

کتاب صوتی دنیای آدم‌نباتی‌ها 3: آدم‌نباتی تیپ الف برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی به نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های علمی تخیلی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 3: آدم نباتی تیپ الف می‌شنویم

تقریباً یک سال از شروع کار من در کشور مدیریت کل می‌گذرد. در این مدت دو دوست جدید پیدا کرده‌ام؛ سیبها و هانا. سیبها پسر باهوشی است و هانا شاید باهوش‌ترین دختری که تا حالا دیده‌ام. اصلاً می‌شود گفت باهوش‌ترین کسی که تا به حال با او برخورد داشته‌ام. بیشتر پروژه‌هایمان مشترک است البته تا حالا کار خیلی خاصی انجام نداده‌ایم. بیشتر به‌روز کردن کدهای امنیت و کنترلی کشورها بوده. و بیشترین کشورهایی که کدهای امنیتیشان نیاز به تغییر و به‌روز شدن دارند کشور نوجوان‌ها هستند. چند باری هم به‌روز کردن کدهای امنیتی کشورهای حمل‌ونقل مواد غذایی را به ما سپردند. پروژه‌هایی که دست هانا می‌دهند هیجان‌انگیزتر است. هانا از ما دو سال بزرگتر است و تجربه‌ی کاری بیشتری دارد. خودش مدیر پروژه می‌شود و معمولاً با یک تیم دو سه نفری کار می‌کند. کار کردن با هانا را خیلی دوست دارم چون چیزهای زیادی از او یاد می‌گیرم. اما فعلاً به من و سیبها اجازه نمی‌دهند در پروژه‌های سنگین کار کنیم. مثلاً آخرین پروژه‌ای که هانا مدیرش بود، طراحی و اجرای سیستم امنیتی یکی از سفینه‌های تازه‌ساخت بارگیری مواد معدنی از مریخ بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
1 دقیقه
متن پشت جلد
10 دقیقه
بخش اول ـ فصل اول: کشور مدیریت کل
9 دقیقه
فصل دوم: کافه دیدار
11 دقیقه
فصل سوم: مسئله‌ی راما
10 دقیقه
فصل چهارم: موزه‌ی کتاب
10 دقیقه
فصل پنجم: هکر قرنطینه
10 دقیقه
فصل ششم: ربات نگهبان 999
8 دقیقه
فصل هفتم: ملاقات با لاما
10 دقیقه
فصل هشتم: ورودی مخفی
8 دقیقه
فصل نهم: نجات از موزه‌ی کتاب
8 دقیقه
بخش دوم ـ فصل اول: در ربات‌رو
9 دقیقه
فصل دوم: قلعه‌ی آبی
7 دقیقه
فصل سوم: آسانسور شیشه‌ای
9 دقیقه
فصل چهارم: آدم‌نباتی تیپ الف
9 دقیقه
فصل پنجم: زندان موقت
8 دقیقه
فصل ششم: فرار از یاپنج
7 دقیقه
فصل هفتم: سیپا، یک دوست خوب
6 دقیقه
فصل هشتم: لباس‌های مبدل
7 دقیقه
فصل نهم: مخفی شدن در شهر آدم‌نباتی‌ها
7 دقیقه
بخش سوم ـ فصل اول: هک بزرگ
7 دقیقه
فصل دوم: توقف بازی تیک‌تاک
8 دقیقه
فصل سوم: دستگیری
7 دقیقه
فصل چهارم: قرنطینه
9 دقیقه
فصل پنجم: محاکمه‌ی آدم‌نباتی تیپ الف
10 دقیقه
فصل ششم: نقض منشور صلح
7 دقیقه
فصل هفتم: پیروزی بزرگ
9 دقیقه
بخش آخر: دنیای جدید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 3: آدم نباتی تیپ الف
نویسنده
راویمهران نوروزی
ناشر چاپیانتشارات هوپا
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 3: آدم نباتی تیپ الف

maryam mafakheri
۱۴۰۲/۹/۳
‌کتاب برای پر کردن وقت کودک و نوجوانی علاقمند به داستانهای تخیلی، خوب بود. نگارش و داستان پردازی هم، نه عالی اما خوب بود با تشکر از همه پدیدآورندگان این کتاب شنیداری خوب و کتابراه عزیز.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 3: آدم نباتی تیپ الف

برای دریافت کتاب صوتی دنیای آدم نباتی‌ها 3: آدم نباتی تیپ الف و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.