معرفی و دانلود کتاب صوتی دوباره فوتبال

عکس جلد کتاب صوتی دوباره فوتبال
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوباره فوتبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوباره فوتبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دوباره فوتبال

الساندرو دل پیرو، مهاجم افسانه‌ای و شماره ده بی‌تکرار بانوی پیر، در کتاب صوتی دوباره فوتبال، به بیان سرگذشت پرماجرا و شنیدنی خویش پرداخته است. در این کتاب، به داستان مردی گوش خواهید سپرد که مشکلات زندگی را نیز همچون مدافعان حریف در زمین فوتبال دریبل زده و پشت سر می‌گذارد.

درباره کتاب صوتی دوباره فوتبال:

الساندرو دل پیرو (Alessandro Del Piero)، فوتبالیست افسانه‌ای ایتالیا و یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌‌های باشگاه یوونتوس، در سال 1974 به دنیا آمد. او از همان سنین کودکی پی به استعداد فوتبالی خود برد و به سرعت مدارج پیشرفت را در این رشته‌ی پرطرفدار ورزشی طی کرد و به سطح اول فوتبال اروپا راه یافت. دل پیرو که با لقبِ پسر طلایی شناخته می‌شود، موفق شد با درخشش‌های متداوم خود در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا، باشگاه یوونتوس را فاتح جام‌هایی گوناگون کند. علاوه بر این، وی تبدیل به آقای گل تاریخ این باشگاه نیز گشت.

البته نباید فراموش کرد که الساندرا در این مسیر تنها نبود و نسلی درخشان او را همراهی می‌کردند؛ نسلی که در سیاهه‌ی آن نام‌های پرآوازه‌ای چون جان لوئیجی بوفون در یووه، و الکساندر توتی در رده‌ی ملی به چشم می‌خورد. با این حال دلیل اینکه دل پیرو در میان هوادان یوونتوس همچون خدایگانی مقدس پرستش می‌شود، نه موفقیت‌ها و افتخارات فراوانش، بلکه وفاداری او نسبت به این باشگاه در شرایط دشوار است.

ماجرا از این قرار است: باشگاه یوونتوس در فصل 2007-2006 به دلیل پاره‌ای از تخلفات از سِری آ کنار گذاشته شد و به دسته‌ی پایین‌تر سقوط کرد. در چنین موقعیتی، هیچ‌کس از ستاره‌ای چون دل پیرو انتظار داشت که با پیراهن یووه در سِری بی توپ بزند. با این حال او بیان اینکه «هواداران باشگاه لایق چنین فداکاری‌ای هستند»، در یوونتوس باقی ماند و این تیم را همراه با دیگر بازیکنان به رده‌ی اول فوتبال ایتالیا بازگرداند. حال، این اسطوره‌ی کم‌نظیر، در کتاب صوتی دوباره فوتبال (Playing on) به بیان پاره‌هایی جذاب از زندگی ورزشیِ پرافت‌وخیز خود پرداخته است. علاوه بر این، او به شیوایی ذهنیت برنده‌ی خود را برای مخاطبین اثرش توضیح است؛ ذهنیتی که بدون برخورداری از آن، هرگز نمی‌توانست بدل به الکس دل پیرویی شود که امروز می‌شناسیم.

برخی از افتخارات الساندرو دل پیرو:

- قهرمانی در جام جهانی 2006
- قهرمانی جام باشگاه‌های جهان 1996
- قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا 1996
- شش عنوان قهرمانی در سری آ
- قرار گرفتن در لیست فیفا 100
و ...

در نکوداشت کتاب صوتی دوباره فوتبال:

- الساندرو دل پیرو در این کتاب، تجارب مردی را با ما به اشتراک می‌گذارد که سخت‌ترین موانع را به سادگی پشت سر گذاشته است.

کتاب صوتی دوباره فوتبال مناسب چه کسانی است؟

این کتاب را به تمام طرفداران ورزش فوتبال، خصوصاً دوست‌داران تیم بزرگ یوونتوس و البته، هواداران تیم ملی ایتالیا پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی دوباره فوتبال می‌شنویم:

دیگران نظراتی درباره ما دارند که دقیق و مشخص است. مانند این است که بعد از دیدن فیلمی، از سالن سینما خارج می‌شویم و فکر می‌کنیم آیا آن را دوست داشته‌ایم یا نه. آن تصویر از سبک ما شکل می‌گیرد. و این سبک چیزی درباره ما می‌گوید. شاید سبک‌مان در اصل خودمان باشد. چیزی به نام سبک درست یا غلط وجود ندارد. اما یک شخصیت معروف، هرگز نباید فراموش کند که چشم‌های زیادی روی اوست.

آنها نمی‌توانند خیلی ساده، با توجه به طبیعت و غرایز عمل کنند. سبک روشی است که با آن رفتار می‌کنیم. مجموع انتخاب‌ها و چیزهایی است که از آن دست می‌کشیم. به عبارت دیگر، چیزی است که تصمیم می‌گیریم نباشیم. همیشه ترجیح می‌دهم از پنج کلمه برای گفتن چیزی، به جای ده کلمه استفاده کنم. سعی می‌کنم وقتی حرف می‌زنم، به جای فریاد زدن آرام باشم، چون کسانی که صدایشان را بلند می‌کنند، ضعف‌هایشان را نشان می‌دهند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
مقدمه
14 دقیقه
شروع: وقتی بزرگ شدید می‌خواهید چه کاره شوید؟
19 دقیقه
فصل اول: استعداد
21 دقیقه
فصل دوم: شور
20 دقیقه
فصل سوم: دوستی
34 دقیقه
فصل چهارم: مقاومت
25 دقیقه
فصل پنجم: صداقت
21 دقیقه
فصل ششم: زیبایی
20 دقیقه
فصل هفتم: روحیه‌ی تیمی
22 دقیقه
فصل هشتم: فداکاری
19 دقیقه
فصل نهم: سبک
19 دقیقه
فصل دهم: چالش
6 دقیقه
پایان: بالاخره انشایم را نوشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دوباره فوتبال
نویسنده
مترجمماشاالله صفری
راویپژمان رمضانی
ناشر چاپیانتشارات گلگشت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دوباره فوتبال

طاهره میرباقری
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
فوق العاده بود دوست داشتم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دوباره فوتبال

برای دریافت کتاب صوتی دوباره فوتبال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.