معرفی و دانلود کتاب صوتی ذهن آگاه شدن: تمرین‌های عملی برای ذهن آگاهی

عکس جلد کتاب صوتی ذهن آگاه شدن: تمرین‌های عملی برای ذهن آگاهی
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهن آگاه شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهن آگاه شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ذهن آگاه شدن: تمرین‌های عملی برای ذهن آگاهی

کتاب صوتی ذهن آگاه شدن نوشته‌ی میچ ابلت و کریستوفر ویلارد، در قالب بخش‌های کوتاه، به شما دستورالعمل‌هایی برای مراقبه و مدیتیشن می‌دهد. به کمک این کتاب می‌توانید آرامش خود را بازیابی کنید و به کمک تمرین‌های مبتنی بر حواس، تمرکزتان را بالا ببرید.

درباره‌ی کتاب صوتی ذهن‌آگاه شدن

مدیتیشن و مراقبه یکی از سنت‌های باستانی است که به واسطه‌ی آن تسلط بر ذهن اتفاق می‌افتد. بسیاری از ادیان مختلف، این عمل را توصیه کرده‌اند و در سراسر جهان، افراد زیادی در جهت اهداف دینی یا غیردینی به مراقبه و مدیتیشن مشغول‌اند. در جریان مدیتیشن تکنیک‌های مختلفی به کار گرفته می‌شوند که فرد به کمک آن‌ها، آگاهی بیشتری از موجودیت خودش پیدا می‌کند.

کریستوفر ویلارد (Christopher Willard) و میچ ابلت (Mitch Abblett) نویسندگان کتاب ذهن‌آگاه شدن (Growing Mindful) که هم‌اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شماست، تجربه‌ی فراوانی در نوشتن کتاب‌های مرتبط با ذهن‌آگاهی و سلامت روان دارند. این دو که از روان‌شناسان و مشاوران به‌نام در این حوزه هستند، تکنیک‌های فراوانی برای مقابله با خشم و ذهن‌آگاه شدن طیف‌های مختلف سنی از جمله نوجوانان ارائه کرده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی ذهن آگاه شدن

کتاب حاضر، یعنی کتاب صوتی ذهن‌آگاه شدن، در قالب مجموعه‌ای از فلش‌کارت‌ها طراحی شده تا استفاده از آن برای مخاطب ساده و سریع باشد. نویسندگان در این کتاب بدون حاشیه رفتن و ارائه‌ی توضیحات اضافه، مجموعه‌ای از تمرینات مختلف ذهن‌آگاهی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهند که می‌تواند به آسانی، آن‌ها را در هر جایی استفاده کند و به کار ببرد. مخاطبان می‌توانند با خالی کردن دقایقی از روزشان، در خانه، در محل کار و یا کلاس‌های درس، این تمرینات را انجام دهند و از نتایج شگفت‌انگیز آن که شامل رهایی از افسردگی، استرس، اضطراب، درد جسمی و نشخوار فکری است بهره ببرند.

در تمریناتی که در این کتاب لحاظ شده، شما یاد می‌گیرید که چطور حواستان را روی بدنتان، محیط اطراف، احساساتی که در ذهنتان جریان دارند و... متمرکز کنید. انجام این تمرینات کار سختی نیست و نیاز به تجهیزات خاص یا آمادگی جسمانی ویژه‌ای ندارد. نسخه‌ی صوتی این کتاب که هم‌اکنون در اختیار شما قرار داده شده، کار انجام این تمرینات را بیش‌ از پیش ساده کرده، زیرا حتی دیگر نیازی به خواندن فلش‌کارت‌های مختلف نخواهید داشت؛ کافیست تنها محیطی آرام و خلوت برای خود دست‌وپا کنید و به راهنمایی‌های کتاب گوش دهید و طبق آن‌ها تمرینات را انجام دهید.

کتاب صوتی ذهن‌آگاه شدن توسط احسان بیک‌زاده به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی فرزانه فائزی بوده است. نشر صوتی جیحون و انتشارات بذر خرد، ناشران این کتاب هستند.

کتاب صوتی ذهن‌آگاه شدن برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی کسانی که به دنبال آرامش ذهن و انجام تکنیک‌های مراقبه هستند، می‌توانند از شنیدن این کتاب بهره ببرند.

در بخشی از کتاب صوتی ذهن آگاه شدن: تمرین‌های عملی برای ذهن آگاهی می‌شنویم

آگاهی‌ات را بر دم و بازدمت بگذار. ببین که کِی و کجا پرسه می‌زند. آگاهی‌ات را به سوی دم و بازدمت بازگردان. تکرار کن.

به سه نقطه که در آن‌ها بدنت با خودش یا با جهان پیرامون تماس پیدا کرده است توجه کن.

به مدت هفت شماره با استفاده از انگشتانت، دم فرو بده. به مدت یازده شماره با استفاده از انگشتانت، دم برآور. تکرار کن.

به اشیاء متنوع دوروبرت نگاه کن. حال به فضای پیرامونشان توجه کن، نه تنها به چیزها، بلکه به شکل آن‌ها، به فضایی که اشغال می‌کنند و به فضایی که اشغال نمی‌کنند. یعنی به قول هنرمندان، به فضای سلبی توجه کن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
درباره‌ی نویسندگان
4 دقیقه
حال‌آگاهی چیست؟
17 دقیقه
ب‌های سه‌گانه
1 دقیقه
شادمان شدن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ذهن آگاه شدن: تمرین‌های عملی برای ذهن آگاهی
نویسنده،
مترجماحسان بیک زاده
راویفرزانه فائزی
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ذهن آگاه شدن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ذهن آگاه شدن

برای دریافت کتاب صوتی ذهن آگاه شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.