معرفی و دانلود کتاب صوتی گمشده‌ای که همه به دنبال آن هستند: معنویت

عکس جلد کتاب صوتی گمشده‌ای که همه به دنبال آن هستند: معنویت
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گمشده‌ای که همه به دنبال آن هستند: معنویت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گمشده‌ای که همه به دنبال آن هستند: معنویت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گمشده‌ای که همه به دنبال آن هستند: معنویت

کتاب صوتی گمشده‌ای که همه به دنبال آن هستند: معنویت نوشته‌ی زهره زاهدی، شامل چندین و چند خاطره از تجربیات معنوی‌ای است که افراد مختلف در سرتاسر دنیا داشته‌اند و آن را به نیروی الهی منتسب کرده‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی گمشده‌ای که همه به دنبال آن هستند: معنویت

جهان پیرامون ما سرشار از شگفتی‌های مختلف است که پس از گذراندن میلیون‌ها سال در آن، هنوز هم کاملاً موفق به کشف و شناخت آن‌ها نشده‌ایم و تنها بخش کوچکی از آن در دایره‌ی درک و معرفت ما جای گرفته. با این تفاسیر احتمال وجود جهانی ماورایی و غیرمادی چندان دور از ذهن نیست. بسیاری از افراد بنا به ریشه‌های مذهبیشان به‌طور کامل به وجود چنین قلمرویی باور دارند، و بسیاری نیز با رجوع به آنچه علم برایشان اثبات کرده، وجود چنین دنیایی را رد می‌کنند و غیرممکن می‌دانند.

در دنیا افراد زیادی وجود دارند که تجربه‌های شگفت‌انگیز و البته از نظر علمی توجیه‌ناپذیری را پشت سر گذاشته‌اند. مسیر زندگی آن‌ها را به جهتی برده که دنیای متفاوتی را دیده‌اند و احساسات منحصربه‌فردی را تجربه کرده‌اند. گرچه این تجربیات از نظر بسیاری اتفاقی و تصادفی معنی می‌شود، اما کسانی که به وجود نیروهای ماورایی اعتقاد دارند این تجربیات را به آن‌ها و به نیروی الهی منتسب می‌کنند و تلاش می‌کنند پس از آن نیز زندگیشان را در مسیر شناختی که از این تجربه به دست آورده‌اند پیش ببرند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی گمشده‌ای که همه به دنبال آن هستند: معنویت

در کتاب صوتی گمشده‌ای که همه به دنبال آن هستند: معنویت نوشته‌ی زهره زاهدی، شنونده‌ی داستان افراد مختلفی هستیم که به نوعی با همین انرژی روبه‌رو شده‌اند. کسانی که نشانه‌ای از آرامش و دنیایی نورانی را پس از دعا برای آن پیدا کرده‌اند، کسانی که از رنج‌های جسمی و روحی به دعا پناه برده‌اند و در سایه‌ی مرحمت خداوند شفا گرفته‌اند، و یا حتی کسانی که نشانه‌ی مراقبت و فرشته‌ی نگهبانشان را در فردی و یا شی‌ای دیده‌اند و مسیر زندگیشان به کل عوض شده.

در یکی از داستان‌های این کتاب، خاطره‌ی دختری را می‌شنویم که از کودکی با بیماری و رنج‌های جسمی و روحی فراوان زندگی کرده بود. او از چهار سالگی به نوعی بیماری نادر مبتلا شد که چشم چپش را تا حد زیادی از کار انداخت. بعدها نیز به نوعی وسواس از چاقی مبتلا شد که در پی آن، رژیم‌های غذایی بسیار سختی پیش گرفت تا بلکه بتواند با لاغری مفرط، با ظاهر بدنش کنار بیاید. او یاد گرفته بود تمام شکست‌هایش در زندگی را نتیجه‌ی وزن زیادش بداند، با آنکه از نظر پزشکی وزنش عادی و حتی رو به کم بود. روزی با عود کردن بیماری دچار چشم‌درد شدیدی شد، به نحوی که هیچ یک از دکتران نتوانستند برایش کاری انجام دهند. پس از آن او به توصیه‌ی خانواده‌اش دست به دعا برداشت و از خدا خواست تا در تحمل این درد یاری‌اش کند. صبح روز بعد در کمال شگفتی چشمش بهبود یافته بود. او باور دارد که این بیماری برای او فرستاده شده بود تا خودش را همان‌طور که هست و با همان وزنی که دارد بپذیرد و در جهت هدفی بیهوده تلاش نکند.

کتاب صوتی گمشده‌ای که همه به دنبال آن هستند: معنویت را با صدای نسترن حسنی می‌شنوید. نشر صوتی جیحون و انتشارات بذر خرد، ناشران این کتاب هستند.

کتاب صوتی گمشده‌ای که همه به دنبال آن هستند: معنویت برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که به تجربیات ماورایی و معنوی اعتقاد دارند، مخاطبین اصلی این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب صوتی گمشده‌ای که همه به دنبال آن هستند: معنویت می‌شنویم

از وقتی به یاد دارم، چشمم بیمار بود. در چهار سالگی پزشکان در چشمم بیماری کمیابی تشخیص دادند که چیزی نمانده بود چشم چپم را نابینا کند. این بیماری به چشم چپم چنان صدمه‌ای زد که دیگر نتوانستم پلک چشم چپم را بالا نگه دارم. مرا پیش چشم‌پزشکی فرستادند که متخصص اندام‌های مصنوعی چشم بود. او برایم یک عدسی مصنوعی گذاشت که امکان می‌داد پلک چپم را بالا نگه دارم. این عدسی مصنوعی اعتمادبه‌نفسم را تقویت کرد و در بهبود ظاهر چشمم بسیار موثر بود. در کلاس دهم دبیرستان بی‌نظمی در غذا خوردن باعث شد از هر چه خوراکی است به شدت بترسم. در آن سال صدوپنجاه‌ودو سانتی‌متر قد و چهل‌وسه کیلوگرم وزن داشتم. پیش از آن فکر می‌کردم چاق هستم. در کلاس‌های آموزش مانکنی شرکت کردم و در آنجا به من یاد دادند از انواع خوراکی‌ها اجتناب کنم. لذا من از همه‌ی خوراکی‌های مورد علاقه‌ام دست کشیدم و به نوشیدن آب و خوردن پرتقال بسنده کردم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
5 دقیقه
پیشگفتار مترجم
21 دقیقه
آزادی
23 دقیقه
تجربه‌ی یکی شدن
25 دقیقه
دعای شفابخش
22 دقیقه
کشتی شکسته
22 دقیقه
فعالیت‌های ‌مذهبی در جامعه، مرسوم و متداول است
31 دقیقه
طول و کیفیت عمر
18 دقیقه
بیداری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گمشده‌ای که همه به دنبال آن هستند: معنویت
نویسنده
راوینسترن حسنی
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گمشده‌ای که همه به دنبال آن هستند: معنویت

برای دریافت کتاب صوتی گمشده‌ای که همه به دنبال آن هستند: معنویت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.