معرفی و دانلود کتاب صوتی همین حالا عادت‌هایت را تغییر بده

عکس جلد کتاب صوتی همین حالا عادت‌هایت را تغییر بده
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همین حالا عادت‌هایت را تغییر بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همین حالا عادت‌هایت را تغییر بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی همین حالا عادت‌هایت را تغییر بده

کتاب صوتی همین حالا عادت‌هایت را تغییر بده نوشته‌ی رابرت هنسلی، کتاب راهنمایی برای درک بهتر سازوکار عادت‌هاست. این کتاب به شما کمک می‌کند تا عادت‌ها و طرز کار آن‌ها را بهتر بفهمید، عادات خوب شکل داده و به آن‌ها متعهد باقی بمانید و عادات بد و مضر را نیز ترک کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی همین حالا عادت‌هایت را تغییر بده

عادت‌ها بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما هستند که به شکلی مستقیم، روی کیفیت آن تأثیر می‌گذارند. شکل دادن عادات خوب و گیر افتادن در چرخه‌ی عادات بد، هر دو به شکلی محسوس در زندگی ما تغییر ایجاد می‌کنند. گرچه عاملیت شروع و پایبندی به عادات در دست ماست، ولی زمانی که وقت عمل می‌شود می‌بینیم که کار سخت‌تر از آن است که فکر می‌کنیم و صرفاً اراده و انگیزه، محرک شروع یک عادت خوب یا ترک یک عادت بد نمی‌شوند. گویی بخشی از ذهن ما با انجام دادن یا ندادن آن کار گره خورده و ما توانایی غلبه بر آن را پیدا نمی‌کنیم.

کتاب صوتی همین حالا عادت‌هایت را تغییر بده (Change Your Habits Now) نوشته‌ی رابرت هنسلی (Robert Hensley) یک راهنمای گام‌به‌گام برای فهم ماهیت عادات و به دست آوردن قدرت تغییر آن‌هاست. بسیاری از مردم از قدرت و تأثیرِ داشتن عادات خوب و ترک عادات بدشان اطلاع دارند؛ آن‌ها می‌دانند که عادت‌ها، توانایی این را دارند که زندگی و سرنوشت انسان‌ها را تغییر دهند، از همین رو تقریباً همه، طالب شروع این تغییر هستند. بسیاری تلاش می‌کنند تا به عنوان یک عادت خوب،‌ ورزش کردن را شروع کنند، روزی هشت لیوان آب بخورند، کتاب بخوانند و... بسیاری دیگر نیز تلاش می‌کنند تا سیگار را ترک کنند، وقت کمتری را صرف گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی بکنند، فست‌فود و غذاهای مضر نخورند و هزاران کار دیگر. آن‌ها در ابتدا نیز خوب عمل می‌کنند و قدم اول را محکم برمی‌دارند، ولی بعد از ادامه دادن خسته می‌شوند و به همین خاطر، هیچ‌وقت به نتیجه نمی‌رسند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی همین حالا عادت‌هایت را تغییر بده

اگر شما هم چنین وضعیتی را تجربه کرده‌اید، بهتر است بدانید که تنها نیستید. افراد زیادی درگیر این چرخه‌ی بی‌سرانجام شده‌اند و برای همین است که کتاب صوتی همین حالا عادت‌هایت را تغییر بده برایتان کمک‌کننده خواهد بود. در این کتاب، ابتدا به سراغ فهم ماهیت عادات می‌رویم تا ببینیم عادت چیست و اصلاً چه عادت‌هایی شایستگی انتخاب شدن را دارند؟ در زندگی هزاران کار خوب برای تبدیل شدن به عادت و هزاران کار بد برای کنار گذاشتن وجود دارد، ولی در ابتدا باید ببینیم که کدام یک از آن‌ها برایمان اهمیت بیشتری دارند و ما را به دیگر اهدافمان در زندگی نزدیک می‌کنند. اهمیت این موضوع در این واقعیت نهفته که ما وقت و انرژی محدودی داریم و نمی‌توانیم هم‌زمان به صدها کار خوب بپردازیم.

موضوع بعدی این است که ببینیم عادت‌ها به چه روشی شکل می‌گیرند و مکانیزم توسعه دادن و سپس پایبند شدن به آن‌ها چگونه است. عادت‌ها بیش از یک الگوی تکرارشونده در زندگی هستند و اینکه چه عاملی یک عادت را ماندگار می‌کند در واقعیات روان‌شناختی نهفته است.

کتاب صوتی همین حالا عادت‌هایت را تغییر بده توسط فاطمه باغستانی به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی نسترن حسنی بوده است. ناشران این کتاب نشر جیحون و بذر خرد هستند.

کتاب صوتی همین حالا عادت‌هایت را تغییر بده برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی که می‌خواهند با تسلط بر ذهنشان، عادات خوبی را در خود ایجاد و ماندگار کنند و همچنین برای همیشه از شر عادات بد خلاص شوند، مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی همین حالا عادت‌هایت را تغییر بده می‌شنویم

بیشتر افرادی که برای ایجاد رفتارهای خوب زمان نمی‌گذارند، حجم زیادی از قدرت مغزشان را به مسائل پیش‌پاافتاده اختصاص می‌دهند. تصور کنید عادت ندارید صبح زود و در زمان خاصی از خواب بیدار شوید و همیشه ساعت هم که زنگ می‌خورد کلید خاموش آن را فشار می‌دهید. در این حالت زمان زیادی را به هدر می‌دهید و مغز شما همواره درگیر است که آیا می‌خواهید بیدار شوید یا بخوابید. خستگی تصمیم برای همه‌ی ما اتفاق می‌افتد. خود من این مسئله را بارها تجربه کرده‌ام. آنچه یافته‌ام این است که تلاش برای انجام دادن چندین کار همزمان موجب می‌شود که هنوز روزمان تمام نشده، دچار خستگی تصمیم‌گیری شویم. به همین دلیل است که من حامی سرسخت خلق عادت‌ها یا رفتارهایی هستم که به صورت خودکار فعال می‌شوند تا همه‌ی کارهایمان را روزبه‌روز و طبق برنامه انجام دهیم و دیگر دچار خستگی و تردید نشویم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
4 دقیقه
مقدمه
10 دقیقه
فصل اول: شناخت عادت‌ها
7 دقیقه
فصل دوم: عادت‌ها چطور پرورش می‌یابند
8 دقیقه
فصل سوم: شناخت طبیعت عادت‌های بد
13 دقیقه
فصل چهارم: عادت‌ها چگونه زندگی ما را تغییر می‌دهند
10 دقیقه
فصل پنجم: عادت‌هایی که ما را عقب نگه می‌دارند
16 دقیقه
فصل ششم: عادت‌ها برای بهبود زندگی شما
10 دقیقه
فصل هفتم: خلق عادت خوب و متعهد ماندن
7 دقیقه
فصل هشتم: روان‌شناسی خلق و حفظ عادت
27 دقیقه
فصل نهم: تبدیل عادت‌های بد به خوب
23 دقیقه
فصل دهم: نکاتی برای پایان دادن به عادت‌های بد
16 دقیقه
فصل یازدهم: آفرینش و پایبندی
7 دقیقه
فصل دوازدهم: عادت‌ها به زندگی شکل می‌دهند
8 دقیقه
فصل سیزدهم: نقش انگیزه در روند تغییر عادت‌ها
9 دقیقه
فصل چهاردهم: تثبیت عادت‌ها
7 دقیقه
فصل پانزدهم: چطور با عادت‌های دیگران کنار بیاییم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی همین حالا عادت‌هایت را تغییر بده
نویسنده
مترجمفاطمه باغستانی
راوینسترن حسنی
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همین حالا عادت‌هایت را تغییر بده

لیلی حسنزاده
۱۴۰۳/۱/۱۲
یه کتاب عالی با راهکارهای خوب واقعا مختصر و مفید...
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی همین حالا عادت‌هایت را تغییر بده

برای دریافت کتاب صوتی همین حالا عادت‌هایت را تغییر بده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.