معرفی و دانلود کتاب صوتی روش‌های جذب و متقاعد‌ کردن دیگران

عکس جلد کتاب صوتی روش‌های جذب و متقاعد‌ کردن دیگران
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روش‌های جذب و متقاعد‌ کردن دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روش‌های جذب و متقاعد‌ کردن دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روش‌های جذب و متقاعد‌ کردن دیگران

کتاب صوتی روش‌های جذب و متقاعد‌ کردن دیگران اثری آموزنده و درخشان از دیوید جی. لیبرمن، نویسنده و روانشناس مطرح اهل آمریکاست. در این کتاب، راهکارهای تأثیرگذاری بر دیگران آموزش داده شده است. شک نداشته باشید که با به‌کارگیری تکنیک‌های لیبرمن، به فردی کاریزماتیک بدل خواهید شد که بر اطرافیانش نفوذی بی‌حدوحصر دارد.

درباره کتاب صوتی روش‌های جذب و متقاعد‌ کردن دیگران

یکی از بدیهی‌ترین و اولیه‌ترین اصول در هر کسب‌وکاری این است: بدونِ برخورداری از تواناییِ تحت تأثیر قرار دادن دیگران، محال است که بتوان به موفقت رسید. جذب دیگران و متقاعد کردن ایشان به عمل کردن بر اساس خواسته‌های ما، کلید موفقیت و کامیابی در حیطه‌های کاری و بازرگانی است. به واقع، تجارتْ بازیِ تأثیر گرفتن و تأثیر گذاشتن است. آن هنگام به تاجر یا بیزنس‌منی خوب بدل خواهیم شد که کمیت و کیفیت تأثیرگذاری‌مان بر دیگران، بیش از کمیت و کیفیت تأثیرپذیری‌مان باشد. در کتاب صوتی روش‌های جذب و متقاعد‌ کردن دیگران (Get Anyone to Do Anything) اصول، نکات و تکنیک‌هایی آموزش داده شده که با استفاده از آن‌ها می‌توانیم دیگران را مفتون و مجذوب خویش سازیم.

دیوید جی. لیبرمن کتاب صوتی روش‌های جذب و متقاعد‌ کردن دیگران را بر اساس سال‌ها تجربه‌ی خویش در کسوت سخنران و مشاور به رشته‌ی تحریر درآورده است. آموزه‌هایی که او در این کتاب با ما در میان گذاشته، جملگی از اساسی‌ترین و پذیرفته‌شده‌ترین مفروضات علم روانشناسیِ شخصیت برگرفته شده‌اند. اگر این آموزه‌ها را آویزه‌ی گوش خود سازیم و به طور کامل بدان‌ها عمل کنیم، ظرف مدت زمانی کوتاه به شخصیتی کاریزماتیک بدل خواهیم شد و خواهیم دید که دیگران برای گفته‌ها و کرده‌هایمان ارزش بسیاری قائل می‌شوند.

کتاب صوتی روش‌های جذب و متقاعد‌ کردن دیگران به ما می‌آموزد که برای آن‌که کاری کنیم که دیگران قبولمان داشته باشند و بهمان اعتماد کنند و اگر لازم شد، سکان هدایت زندگی‌شان را دستمان بسپرند، پیش از همه باید خودمان، خودمان را قبول داشته باشیم. این نوع خودباوری، با خودمحوری و خودخواهی تفاوت دارد. آنچه لیبرمن در کتاب پیش رو می‌گوید این نیست که باید همواره مجیز خود را بگوییم و انتظار داشته باشیم که دیگران نیز این کار را کنند. آنچه او می‌گوید، به سادگی این است که لازم است توانایی‌های خودمان را بشناسیم و آنچه را که هستیم، دست‌ِکم نگیریم. این‌چنین، بدل به شخصیتی جذاب در نظر دیگران خواهیم شد که قادر است ایشان را به برآوردن خواسته‌های شخصی‌اش ترغیب کند.

در پایان باید گفت که آموزه‌های کتاب صوتی روش‌های جذب و متقاعد‌ کردن دیگران هم در زندگی شخصی مفیدند و هم در زندگی کاری.

کتاب روش‌های جذب و متقاعد‌ کردن دیگران توسط امیرحسن مکی ترجمه شده و انتشارات نسل نواندیش آن را برای مخاطبین منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب، توسط نشر صوتی آوانامه و به گویندگی فرناز مرکباتی تهیه شده است.

نکوداشت‌های کتاب روش‌های جذب و متقاعد‌ کردن دیگران

  • استفاده از تکنیک‌های دیوید جی. لیبرمن بسیار ساده است و کار ما را در زمینه‌های فراوانی آسان کرده است. (Simone Spence)
  • به وسیله‌ی تکنیک‌هایی که در این کتاب صوتی آموزش داده شده، یاد می‌گیرید که مردم را به سادگی تحت تأثیر قرار دهید. (Self magazine)
  • از کتاب روش‌های جذب و متقاعد‌ کردن دیگران استراتژی‌های مناسبی را می‌آموزیم که ریشه در دانش روان‌شناسی دارند. (Publishers Weekly)

کتاب صوتی روش‌های جذب و متقاعد‌ کردن دیگران مناسب چه کسانی است؟

اگر مایل‌اید شیوه‌های تأثیرگذاری بر دیگران را یاد بگیرید، حتماً و در اولین فرصت، کتاب پیش رو را مطالعه کنید.

با دیوید جی. لیبرمن بیشتر آشنا شویم

دیوید جی. لیبرمن (David J. Lieberman) به تاریخ 30 اوت 1953 در کشور آمریکا دیده به جهان گشود. او نویسنده‌ای توانا، سخنرانی مجرب و پژوهشگری سخت‌کوش است که با آثار خواندنی‌ای که در حیطه‌ی اقتصاد و روانشناسی به نگارش درآورده، شناخته می‌شود. کتاب‌های دیوید جی. لیبرمن به اغلب زبان‌های دنیا ترجمه شده‌اند و در شمارگانی بالا به فروش رفته‌اند. از میان این کتاب‌ها، عناوین پیش رو قابل ذکرند: «روش‌های جذب و متقاعد‌ کردن دیگران»، «ذهن‌خوانی»، «خودتان را بهتر بشناسید»، «هوشیار باشید و فریب نخورید» و «عادی یا غیرعادی؟».

در بخشی از کتاب صوتی روش‌های جذب و متقاعد‌ کردن دیگران می‌شنویم

علاقه‌ی متقابل

در فصل گذشته پیرامون این مطلب توضیح داده شد، اما از آن‌جا که این قانون در موارد عشقی نیز تأثیرگذار است، در اینجا دوباره به آن اشاره می‌کنیم. مطالعات نشان می‌دهد هنگامی که ما دریابیم فردی که دوست داریم ما را جذاب می‌کند، حقیقتاً احساسات عاشقانه در ما بیدار می‌شود. به عبارت دیگر، نه تنها ما به اشخاصی که به ما علاقه دارند علاقه می‌یابیم، بلکه هنگامی که دریابیم ایشان مجذوب زیبایی‌مان شده‌اند نیز مجذوب آنان می‌شویم. زیرا یکی از جنبه‌های ضروری پیدایش احساسات عاشقانه، امیدواری است. اگر طرف مقابل هیچ علاقه‌ای به شما نداشته باشد، ممکن است شما او را جذاب تصور کنید، اما هیچ‌گاه به معنای واقعی مجذوب و شیفته‌ی وی نخواهید شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
مقدمه
25 دقیقه
بخش اول - قسمت اول
22 دقیقه
بخش اول - قسمت دوم
31 دقیقه
بخش اول - قسمت سوم
33 دقیقه
بخش دوم
30 دقیقه
بخش سوم - قسمت اول
34 دقیقه
بخش سوم - قسمت دوم
31 دقیقه
بخش سوم - قسمت سوم
22 دقیقه
بخش سوم - قسمت چهارم
12 دقیقه
بخش چهارم
28 دقیقه
بخش پنجم - قسمت اول
29 دقیقه
بخش پنجم - قسمت دوم
32 دقیقه
بخش پنجم - قسمت سوم
31 دقیقه
بخش پنجم - قسمت چهارم
34 دقیقه
بخش پنجم - قسمت پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روش‌های جذب و متقاعد‌ کردن دیگران
نویسنده
مترجمامیرحسن مکی
راویفرناز مرکباتی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی روش‌های جذب و متقاعد‌ کردن دیگران

سالار رحیمی کیا
۱۴۰۲/۵/۲۵
لیبرمن نویسنده توانمند در زمینه ارتباطات بوده و سالهاست به هالیوود و سیاستمداران مشاورات ارزشمندی داده است. کتاب حاضر متفاوت‌ترین کتاب در زمینه نفوذ و تاثیر گذاری بوده و بکارگیری راهکارهایش تضمین شده میباشد. من این کتابو خوندم و الانم که صوتیشو گوش میدم بسیار لذت میبرم. حتما توصیه میشه شنیدنش.
Shota Aizawa
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
بر خلاف تصوراتم از این دسته کتاب‌ها، کتاب جامعی هست که مطالب رو ساده سازی کرده و همان طور که داخل خود کتاب گفته شده به صورت فرمول‌های ساده‌ای در امده که با رعایت ان ها به راحتی میتونین تاثیرات سبک جدید رو حس کنید.
Farzan Azarpour
۱۴۰۳/۱/۱۷
کتاب فوق العاده‌ای و به شما کمک می‌کنه کسانی که از روی تجربه این مهارت‌ها رو به دست آوردن، یاد بگیرید و تو زندگی اجتماعی دست بسته نباشین و آماده پاسخ مناسب به معضل‌های اجتماعی باشید
وحید خان
۱۴۰۲/۹/۲۱
کتاب بسیار عالی و راهنمای خوبی هست برای زندگی سالم و خوب. برای کسبه، مدیر شرکتها و پدر و مادر‌ها این کتاب رو پیشنهاد میکنم.
سید یاسین بنی هاشمی
۱۴۰۳/۱/۲۲
اگر می‌خواهید هر فرد را در هر موضوع قانع کنید و هر فردی متقاعد کنید این کتاب را به شما معرفی می‌کنم
Pezhman Naghipour
۱۴۰۲/۶/۱۰
بسیار بسیار کتاب عالی و تأثیر گذاری بود، و قطعا در زندگی آنهایی که گوش می‌کنند تأثیر به سزایی خواهد داشت
فرزانه گل مرجان
۱۴۰۲/۶/۲۹
این جور کتابها را دایم باید خوند یا گوش داد تا بشن ملکه ذهنمون. کتاب خوبیه مخصوصا واسه اونایی که ارتباط ضعیف تری دارن. گرچه شخصیت من در جذب و متقاعد کردن دیگران عالیه و رد خور نداره اما باز اموزنده بود
رضا بابایی
۱۴۰۳/۲/۸
سلام اگر با دقت گوش کنید بسیار آموزنده است
شهناز سمیعیان
۱۴۰۳/۲/۸
خیلی عالی بود. سپاس از شما
ولی احمدی
۱۴۰۳/۲/۳
بسیار کاربردی و مناسب بود
میلاد آقایی
۱۴۰۳/۱/۳
کتاب مفیدیه که باید ازش استفاده کرد
فرزانه واله
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
کتاب خوبی هست اعتماد بنفس میاره بالا
حسین ملائی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
پیشنهاد میکنم گوش کنید
علی کرامت
۱۴۰۲/۱۱/۷
صوتی با صدای روان و عالی ممنونم
امیررضا عطایی
۱۴۰۲/۹/۱۳
این کتاب واقعا عالی بود
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روش‌های جذب و متقاعد‌ کردن دیگران

برای دریافت کتاب صوتی روش‌های جذب و متقاعد‌ کردن دیگران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.