معرفی و دانلود کتاب صوتی سگ

عکس جلد کتاب صوتی سگ
قیمت:
۵۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سگ

کتاب صوتی سگ، نوشته‌ی اریک امانوئل اشمیت، داستانی بلند است که در آن نویسنده‌ای تلاش می‌کند از راز زندگی ساموئل هیمن، پزشک کم‌حرف دهکده‌ای کوچک، سر در بیاورد. ساموئل با اینکه مورد اعتماد اهالی روستا قرار دارد، به جز سگش که او را آرگوس صدا می‌زند با کسی رابطه‌ای ندارد.

درباره‌ی کتاب صوتی سگ

داستان کتاب صوتی سگ (The Dog به فرانسوی: Le Chien)، نوشته‌ی اریک امانوئل اشمیت (Éric-Emmanuel Schmitt)، با ورود نویسنده‌ای به یک دهکده‌ی کوچک و آرام در بلژیک آغاز می‌شود. زمانی که نویسنده در این دهکده خانه‌ای می‌خرد و آنجا سکونت می‌یابد، رفتارهای پزشک پیر دهکده توجه او را به خود جلب می‌کند. این پزشک، که ساموئل هیمن نام دارد، از زمان مرگ همسرش، دخترش را به تنهایی بزرگ کرده و بیش از 50 سال است که در این دهکده به طبابت می‌پردازد. همه‌ی اهالی از او راضی‌اند و او را دوست دارند ولی او با اینکه حتی ریاست چند انجمن محلی را برعهده دارد، به غیر از سگش با کسی مراوده و رابطه‌ای برقرار نمی‌کند.

در ادامه‌ی داستان سگ، ساموئل هیمن پس از اینکه سگش در یک سانحه کشته می‌شود، خودکشی می‌کند. راوی داستان از این اقدام ساموئل شوکه می‌شود و پس از اینکه دختر ساموئل، میراندا از او خواهش می‌کند، تلاش می‌کند از راز زندگی بی‌سروصدای این پزشک منزوی سر در بیاورد. آن‌ها با یافتن نامه‌ها و نوشته‌های ساموئل، از گذشته‌ی او که کسی از آن خبری نداشته مطلع می‌شوند و راز علاقه‌ی او به سگ‌ها را درمی‌یابند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی سگ

اریک امانوئل اشمیت داستان سگ را مانند داستانی پلیسی نوشته است و در آن به رابطه‌ای که انسان با حیوانات برقرار می‌کند و همین‌طور جنایت‌هایی که انسان‌ها بر سر هم‌نوعان خود می‌آورند می‌پردازد. این داستان برای اولین بار در کتاب دو مرد از بروکسل (Les Deux Messieurs de Bruxelles) منتشر شد که مجموعه‌ای از پنج داستان از این نویسنده است و مضمون مشترک در داستان‌های آن را می‌توان عشق دانست. داستان سگ توسط خود نویسنده مورد اقتباس قرار گرفت و یک نمایش تئاتری بر پایه‌ی آن به روی صحنه رفت.

کتاب سگ توسط انتشارات نیلوفر و با ترجمه‌ی سروش حبیبی منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی کتاب سگ را نشر صوتی رادیو گوشه به گویندگی اشکان عقیلی پور تهیه کرده است.

کتاب صوتی سگ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های فرانسوی و یا به نوشته‌های اریک امانوئل اشمیت علاقه‌مندید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی سگ می‌شنویم

فقط صدای قهوه‌جوش شنیده می‌شد و نتایج مسابقه‌ی اسب‌دوانی که از تلویزیون پخش می‌شد و صدای مگسی که به دیوار خورد و لابد نگران شد که مبادا صدای برخوردش به دیوار در این سکوت آدم‌ها، توجه همه را جلب کرده باشد. یک سؤال، در دل همه مطرح شده بود: دوست داشتن سگ آسان‌تر است یا مهرورزیدن به آدم‌ها؟ و کدام یک بهتر عشق ما را تلافی می‌کند؟ این سؤال همه را ناراحت کرده بود.

به خانه برگشتم. به آنچه گذشته بود فکر می‌کردم و ناخواسته دستی به سر و گوش سگ‌هایم می‌کشیدم که از نژاد لاورادور بودند. آن‌ها به دیدن من از خوشحالی به جنب‌و‌جوش و بازی و شیطنت افتاده بودند. حرکت پر هیجان دم‌شان، تمام بدن‌شان را به رقص می‌آورد. به قدر لحظه‌ای دیدم که خوشحالی من، از دیدن سگ‌هایم با احساسی که ساموئل هیمن نسبت به آرگوسش داشته بود، هیچ قابل مقایسه نیست. این مرد، سگش را عاشقانه دوست می‌داشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
27 دقیقه
بخش اول
29 دقیقه
بخش دوم
31 دقیقه
بخش سوم
37 دقیقه
بخش چهارم
21 دقیقه
بخش پنجم
28 دقیقه
بخش ششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سگ
نویسنده
مترجمسروش حبیبی
راویاشکان عقیلی پور
ناشر چاپیانتشارات نیلوفر
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سگ

عسل
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
انسان گاهی فقط اسم انسان را یدک می‌کشد گاهی می‌تواند از شدت رذالت و قصی و القلبی، خود را از اوج انسانیت به زیر بکشد در حالی که یک حیوان می‌تواند عاطفه و عشق را از انسانی که اشرف مخلوقات است بهتر بفهمد... این کتاب بر اساس واقعیت‌هایی از جنایات آلمان‌ها و هیتلر بر مردم‌ بی گناه روا داشته، از رنج و خاطراتی که بازماندگان آن جنگ دارند نوشته شده. داستان پزشکی است که پس از مرگش رازهایش برملا می‌شود داستانی کوتاه، جالب، پر کشش با نثری بسیار روان. گویندگی عالی. پیشنهاد می‌کنم حتما گوش کنید. ممنون از کتابراه عزیز
رضا بابازاده حسینی
۱۴۰۲/۸/۲۳
با سلام و احترام
ضمن تشکر از کتابراهیان عزیز
کتاب بسیار عالی بود نویسنده قهار و نامدار با ترجمه‌ای بسیار روان و دلنشین مجموعه‌ای بسیار دوستداشتنی و منحصر بفرد را بوجود آورده است.
با عنوان سگ توسط نویسندگان بزرگ دیگری مانند الکساندر بولگاکف و صادق هدایت و.... کتابهای فاخر و معروفی نگاشته شده که در جای خود بی نظیرند و این کتاب اشمیت نیز تمی غیر تکراری داشت و منحصر بفرد بود.
باتشکر
رها ریحانی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
همیشه از آثار اشمیت لذت میبرم. توصیفات عالی فضاها و صمیمتی که نوشته داره شما رو به دل ماجرا می‌بره و صدالبته ترجمه هم در این بین مؤثره که واقعا در این کتاب میشه هنر مترجم رو دید. صدای گوینده و بالا و پایین بردن صدا هم کاملا حرفه‌ای انجام شده بود. نمیتونم خلاصه‌ای از کتاب رو بگم به صورتی که داستان اسپویل نشه:) واسه همین برای خلاصه کتاب به خود توضیحات ارجاعتون میدم.
Samaneh
۱۴۰۲/۹/۱۸
خیلی عالی بود. نویسنده اول سوال رو تو ذهنت انداخت و خیلی سریع و خوب رفت سر اصل مطلب بدون اینکه حاشیه بیاد و اذیت کنه. صدای گوینده عالی عالی بود لذت بردم. سگ نماد امید بود تو داستان. نه مثل سگ سیاه افسردگی. دید هرکس فرق داره و‌ی جا میشه نشانه امید‌ی جا نشانه ناامیدی. خوشم اومد همانطور ک خوب شروع شد خوب هم تموم شد. جالب بود کلا
Sara kazemi
۱۴۰۲/۸/۲۹
سلام و درود به همه همراهان کتابراه. داستان خوبیه ولی در کتاب‌های صوتی، گوینده نقش خیلی مهمی در جذابیت شنیدن کتاب داره. صدای گوینده که دلنشین باشه که صداشون خوبه و نحوهٔ بیان جملات و کلمات که اصلا خوب نیست متاسفانه. اکسنتها بی جا روی کلماتی که باعث می‌شه ذهن از اصل قضیه منحرف بشه و شنیدن کتاب را سخت می‌کند.
Mozhgan
۱۴۰۲/۹/۱۱
داستان از جنایت آلمانها روایت می‌کرد و سرنوشت تلخ بازماندگان یا جنگ‌زدگانی که قربانی خودخواهی و سنگدلی هیتلر شدند. دنیا و تاریخ هیچ وقت مرهمی برای زخمهای این جنایت پیدا نخواهند کرد اندوه کشتن غارت و اسارت وتجاوز جنگها هیچ وقت ازذهن و خون نسلها زدوده نخواهد شد.
Sh.a A A
۱۴۰۲/۷/۳
سلام کتابراه عزیز، این کتاب فوق العاده بود من خودم سگ دارم و تمام نوشته‌های این کتاب برام قابل درک و لمس بود واقعا این حیوان انسان شدن را به ما یاد میده، ممنون از راوی محترم با صدای دلنشین و تمرکز عالیشون، و با آرزوی صلح در تمام دنیا، موفق باشید
mahdi mahmoodi
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
احترام از انسان را از آرگوس آموختم، لذت از لحظه را از او آموختم. اینکه بگویی انسانیت را از سگ آموخته ام، دیگران نمی‌فهمند، به خیال تو دیوانه شده ای.
وحید سحری
۱۴۰۲/۸/۲۶
من خودم سگ دارم و عاشقشم و‌این کتاب هم زیبا بود اما کمتر درباره سگ و یا اینکه بگویم حق مطلب ادا نشده
اما در کل خوب بود و صدای راوی عالی بود
sanaz ashrafi
۱۴۰۲/۸/۱۶
فقط اونهایی که چندین سال با یه سگ زندگی کردن میتونن عمق احساس ساموئل رو درک کنن.. کتاب خوبی بود و راوی با صدا و حس بسیار خوبش زیباترش کرد.. ممنون
علی اکبر نریمانی
۱۴۰۲/۷/۲۴
کتاب خوبی بود و دلچسب با بیانی آرام و دوست داشتنی، فقط آخرای بخش سوم گویا فایل صوتی خراب بود و نامفهوم که خودش بخشی از داستان رو ناقص کرده بود.
هومن محمودی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
کتاب جالبی بود. بخش های اول مقداری کش دار به نظر می‌رسید ولی در فصل های بعد که قطعات پازل به هم‌ می پیوندد داستان بسیار جذاب می‌شود. ‌
سینا خدابخشیان
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
یکی از زیباترین کتاب هایی بود که مطالعه کردم چه اجرای حرفه‌ای میکنه آقای عقیلی پور خیلی لذت بردم داستان کتاب کاملا متفاوت و جذاب بود
2135
۱۴۰۲/۶/۱۳
خیلی عالی بود از بخش دومش گریه کردم تا بخش آخرش
بهترین کتاب صوتی عمرم بود که گوش کردم.
ملینا آ
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
این کتاب رو هزار بار هم گوش کنید و بخونید باز کمه، چون واقعا زیبا است، عالی احساسی
مشاهده همه نظرات 21

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سگ

برای دریافت کتاب صوتی سگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.