معرفی و دانلود کتاب صوتی شوهر آمریکایی

عکس جلد کتاب صوتی شوهر آمریکایی
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شوهر آمریکایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شوهر آمریکایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شوهر آمریکایی

جلال آل احمد در کتاب صوتی شوهر آمریکایی، داستان ازدواج ناموفق زنی ایرانی با مردی آمریکایی را با بیانی طنز و از زاویه‌ی دید خود این زن بازگو می‌کند تا اثر غرب‌زدگی را در زندگی نشان داده باشد. این داستان کوتاه شما را مفتون خود خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی شوهر آمریکایی

کتاب صوتی شوهر آمریکایی داستانی کوتاه از جلال آل احمد است که با لحنی طنزآمیز و بیانی قدرتمند، داستان آشنایی و ازدواج زنی ایرانی و نسبتاً سنتی را با مردی آمریکایی تعریف می‌کند. جلال آل احمد با چیره‌دستی و مهارتی مثال‌زدنی، شیوه‌ی بیانش را با قالب شخصیت زنی افاده‌ای و غرب‌زده تطبیق داده تا داستانی در تأیید و حمایت کتاب و نظریه‌ی «غرب‌زدگی»‌اش بنویسد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی شوهر آمریکایی

داستان کتاب صوتی شوهر آمریکایی از زاویه دید زنی مطرح می‌شود که اطلاعات چندانی از هویتش در دسترس نیست، اما با تعاریفی که از سبک زندگی‌اش دارد، معلوم می‌شود زنی عوام از خانواده‌ای متوسط است. او با آن‌که بسیار به آداب و اصول آمریکایی همسر سابقش لعن و نفرین می‌فرستد، اما در عمل شیفته و طرفدار همان سبک زندگی است و کم‌کم از ریشه‌های ایرانی‌اش نیز فاصله ‌می‌گیرد. او در طول این داستان تعریف می‌کند که چطور این مرد جوان آمریکایی که معلم زبان انگلیسی‌اش بوده، با ظاهرنمایی و چرب‌زبانی دل او و خانواده‌اش را برده و آن‌ها را فریب داده. او هم در ابتدا (و چه بسا بعد از شکست خوردن زندگی مشترکش!) فکر می‌کرده که با این ازدواج آمریکایی چه گلی به سر خود و خانواده‌اش زده و چه افتخاری کسب کرده، اما بعد با فهمیدن کار اصلی شوهرش به صرافت طلاق و جدایی افتاده است.

کتاب صوتی شوهر آمریکایی اثری شنیدنی و جذاب از جلال آل احمد است که به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا در قالب کتابی صوتی منتشر شده. این کتاب صوتی را با صدای گیرای شهین نجف‌زاده می‌شنوید.

کتاب صوتی شوهر آمریکایی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی را به علاقه‌مندان به داستان‌های طنزِ ایرانی با درون‌مایه‌ی اجتماعی توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی شوهر آمریکایی می‌شنویم

تو کلوپ آمریکایی‌ها باهاش آشنا شدم. یه سال بود می‌رفتم کلاس زبان، می‌دونین که چه شلوغیه! دیپلم که گرفتم اسم نوشتم واسه کنکور. ولی خب می‌دونید دیگه، بین 20، 30 هزار نفر چطور میشه قبول شد؟! این بود که پاپا گفت برو کلاس زبان، هم سرت گرم میشه هم یه زبون خارجی یاد می‌گیری. اون وقت اون کثافت معلم کلاس بود. بلندبالا، خوش‌ترکیب، موهای بور، یه آمریکایی کامل! و چه دست‌های بلندی هم داشت. تمام دفترچه تکلیف رو می‌پوشوند. خب دیگه، از همدیگه خوشمون اومد، از همون اول. خیلی هم باادب بود. اول دعوتم کرد به یه نمایشگاه نقاشی، به کلوپ تازه‌ی عباس‌آباد، از اینا که سرِ بی‌تن می‌کشن یا تپه‌تپه رنگ بغل هم می‌ذارن یا چه می‌دونم متکا می‌کشن به اسم آدم و قدح می‌ذارن رو سرش با دوتا لکه‌ی قهوه‌ای وسط دو متر پارچه. پاپا و مامان رو هم دعوت کرده بود که قند تو دلشون آب می‌کردن. بعدش هم با ماشین خودش برمون گردوند خونه. با چه آدابی! در ماشین رو باز کردن و از این کارا. اون هم واسه مامان و پاپا که هنوز هم ماشین ندارن. خب معلومه دیگه! از همون شب کار روبه‌راه شد. بعد دعوتم کرد به مجلس رقص، یکی از عیداشون، به نظرم Thanksgiving بود. اوا! چطور نمی‌دونین؟ یه آمریکاست و یه Thanksgiving! یعنی روز شکرگذاری دیگه، همون روزی که آمریکاییا کلک آخرین سرخ‌پوست رو کندن!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
32 دقیقه
شوهر آمریکایی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شوهر آمریکایی
نویسنده
راویشهین نجف زاده
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شوهر آمریکایی

علی رضا صیامی
۱۴۰۲/۹/۲۶
نویسنده خواسته در مورد غرب زدگی و خصوصا زنان غرب زده زمان خودش صحبت کند که به نظر من اغراق کرده خانم راوی قصه بیشتر از غرب زده بودن مجنون است غیر واقعی است باور پذیر نیست نویسنده خواسته بگوید چون مست است اینگونه است ولی مستبش هم خوب از کار در نیامده گاهی عاقل میشود وگاهی جاهل
خانم براتی
۱۴۰۲/۹/۱۱
حدود نیم ساعت کتاب صوتی هست و جالبه نویسنده با اینکه جزئیات کافی در همین زمان کوتاه منتقل میکنه باز هم خودش نتیجه گیری نمیکنه و تا حدی به عهده خواننده است که مطلب رو چطوری میبینه
Fatemeh
۱۴۰۲/۹/۱۷
بسیار عالی بود من به عنوان یه نوجوان که کتاب درمورد داستان‌های متفاوت در ژانر‌های متفاوت میپسندم خوشم اومد و صدا و لحن گوینده بسیار عالی بود
منصوره الوند آذری
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
قلم جلال ال احمد نیاز به هیچ توصیفی نداره این قدر جذابه
Nina R
۱۴۰۲/۸/۲۹
داستان شیرینی بود، صدای راوی هم بسیار عالی بود
Mobina koulivand
۱۴۰۳/۱/۱۵
کتاب خیلی جالب و قشنگیه
آهو رها
۱۴۰۲/۹/۶
مال زمانه‌ی ما نیست، ولی بد نبود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شوهر آمریکایی

برای دریافت کتاب صوتی شوهر آمریکایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.